precies, en degenen die onderaan staan, hebben wellicht geen verantwoordelijkheid (formeel) in het voortbestaan van het bedrijf, maar die zijn wel hun baan kwijt als ze een foutje maken. of als ze voorzichtig aangeven dat 9 dagen werk in 5 (of 7 zo je wilt) dagen proppen toch een beetje teveel is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De aandeelhouders. De hoge bazen gaan met een gouden handdruk rustig een ander bedrijf verkloten.
Maar nu eerst even Alice in Chains op 3FM
Vraag ik me af. Ik heb andere ervaringen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is de absolute top. Maar dat zijn maar heel weinig lui. De meeste mensen dragen veel risico, zeker als ze leiding moeten geven.
Maar het is altijd makkelijk schreeuwen door SPers en aanverwant werkschuw tuig.
Inderdaad. De politie mag/kan er pas wat doen als er geweld aan te pas komt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef Evie het volgende:
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja echt? Hier ook, de blauwe uiteraard.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard. We zijn toch zeker geen mietjes!
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strikequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Veul te droog. Zeker in vergelijking met Gauloisesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strike
Echte mannen roken zware shag. Toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard. We zijn toch zeker geen mietjes!
Maar er melding van maken wanneer je bedreigd wordt helpt zeker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. De politie mag/kan er pas wat doen als er geweld aan te pas komt.
Ik rook toch het liefst mijn Gauloisjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strike
Gauloises.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Echte mannen roken niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Echte mannen roken zware shag. Toch?
Klopt, dat is het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
Maar er melding van maken wanneer je bedreigd wordt helpt zeker.
vind davidoff lekkerder dan Gau'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veul te droog. Zeker in vergelijking met Gauloises
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |