precies, en degenen die onderaan staan, hebben wellicht geen verantwoordelijkheid (formeel) in het voortbestaan van het bedrijf, maar die zijn wel hun baan kwijt als ze een foutje maken. of als ze voorzichtig aangeven dat 9 dagen werk in 5 (of 7 zo je wilt) dagen proppen toch een beetje teveel is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De aandeelhouders. De hoge bazen gaan met een gouden handdruk rustig een ander bedrijf verkloten.
Maar nu eerst even Alice in Chains op 3FM
Vraag ik me af. Ik heb andere ervaringen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is de absolute top. Maar dat zijn maar heel weinig lui. De meeste mensen dragen veel risico, zeker als ze leiding moeten geven.
Maar het is altijd makkelijk schreeuwen door SPers en aanverwant werkschuw tuig.
Inderdaad. De politie mag/kan er pas wat doen als er geweld aan te pas komt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef Evie het volgende:
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja echt? Hier ook, de blauwe uiteraard.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard. We zijn toch zeker geen mietjes!
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strikequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Veul te droog. Zeker in vergelijking met Gauloisesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strike
Echte mannen roken zware shag. Toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard. We zijn toch zeker geen mietjes!
Maar er melding van maken wanneer je bedreigd wordt helpt zeker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. De politie mag/kan er pas wat doen als er geweld aan te pas komt.
Ik rook toch het liefst mijn Gauloisjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strike
Gauloises.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Echte mannen roken niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Echte mannen roken zware shag. Toch?
Klopt, dat is het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
Maar er melding van maken wanneer je bedreigd wordt helpt zeker.
vind davidoff lekkerder dan Gau'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veul te droog. Zeker in vergelijking met Gauloises
Ben jij nog steeds gestopt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een roker gezien bedoel ik he?
roken echte mannen Pink Elephants en zien ze er nog steeds mannelijk uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Die zijn toch niet serieus te nemen. Mensen die vrijwillig kiezen voor kanker daar moet iets mis mee zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is met de overheid? als er mensen uitmoeten (bij ons 30% binnen 14 maanden) dan gaan ze de mensen houden die er het langst zitten. Dat zijn dus de stoffige ambtenaren die wachten op hun pensioen met hun veel te hoge salaris.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Subsidies afschaffen, ben ik heel simpel in.
Ambtenaren doormidden zagen. Allemaal het liefst.![]()
Hoop alleen dat het nieuwe kabinet ook liberaal is op moreel/persoonlijk vlak. Die kar zal de VVD moeten trekken.
Ik ben net terug.quote:
Juist de jongeren zijn niet afhankelijk van een baan bij de overheid en kunnen zo veel makkelijker doorstromen. Daarom ook goed dat het ontslagrecht versoepeld wordt. Zo wordt de markt veel flexibeler.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is met de overheid? als er mensen uitmoeten (bij ons 30% binnen 14 maanden) dan gaan ze de mensen houden die er het langst zitten. Dat zijn dus de stoffige ambtenaren die wachten op hun pensioen met hun veel te hoge salaris.
de jongeren gaan eruit, en daartussen zit een hoop potentieel. mensen die wel open staan voor verandering, die wel willen werken ipv uit het raam kijken.
je gaat dus weer 5 of 10 jaar terug in de tijd qua stoffigheid in zo'n organisatie, die blijft dus inefficient met als gevolg dat mensen ambtenaren blijven haten en willen dat de overheid krimpt. en daar geef ik ze geen ongelijk in.
van mij mogen ze heel de boel radicaal reorganiseren en de mensen behouden die kwaliteiten hebben en kwaliteit leveren. Desnoods ten koste van mn eigen baan, als het ECHT wat oplevert. Maar daar snijden de incompentente hogere bazen zichzelf ook mee in de vingers dus dat gebeurt niet.
Tsja....
Dat! Plus het feit dat ze bij de overheid bakken met geld over de balk blijven smijten aan allerhande prestige projectjes. Als je alleen al kijkt naar de ICT-projecten die foutlopen. Echt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:41 schreef Murmeli het volgende:
weet je wat het probleem is met de overheid? als er mensen uitmoeten (bij ons 30% binnen 14 maanden) dan gaan ze de mensen houden die er het langst zitten. Dat zijn dus de stoffige ambtenaren die wachten op hun pensioen met hun veel te hoge salaris.
de jongeren gaan eruit, en daartussen zit een hoop potentieel. mensen die wel open staan voor verandering, die wel willen werken ipv uit het raam kijken.
je gaat dus weer 5 of 10 jaar terug in de tijd qua stoffigheid in zo'n organisatie, die blijft dus inefficient met als gevolg dat mensen ambtenaren blijven haten en willen dat de overheid krimpt. en daar geef ik ze geen ongelijk in.
van mij mogen ze heel de boel radicaal reorganiseren en de mensen behouden die kwaliteiten hebben en kwaliteit leveren. Desnoods ten koste van mn eigen baan, als het ECHT wat oplevert. Maar daar snijden de incompentente hogere bazen zichzelf ook mee in de vingers dus dat gebeurt niet.
Tsja....
Jij hebt er echt NIKS van gelezen he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist de jongeren zijn niet afhankelijk van een baan bij de overheid en kunnen zo veel makkelijker doorstromen. Daarom ook goed dat het ontslagrecht versoepeld wordt. Zo wordt de markt veel flexibeler.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Ze rook heerlijk.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. De politie mag/kan er pas wat doen als er geweld aan te pas komt.
Wat goed! Ik sta er van te kijkenquote:
En al die dikbetaalde adviseurs die ingehuurd worden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat! Plus het feit dat ze bij de overheid bakken met geld over de balk blijven smijten aan allerhande prestige projectjes. Als je alleen al kijkt naar de ICT-projecten die foutlopen. Echt!
ja, maar dan houd je dus de ouderen in dienst bij de overheid en die f unctioneren niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist de jongeren zijn niet afhankelijk van een baan bij de overheid en kunnen zo veel makkelijker doorstromen. Daarom ook goed dat het ontslagrecht versoepeld wordt. Zo wordt de markt veel flexibeler.
Dat is niet uniek voor de overheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef Techno het volgende:
Als je alleen al kijkt naar de ICT-projecten die foutlopen. Echt!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah mijn ervaring met poelies is niet zo goed..
Mijn ouders werken allebei voor de overheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat! Plus het feit dat ze bij de overheid bakken met geld over de balk blijven smijten aan allerhande prestige projectjes. Als je alleen al kijkt naar de ICT-projecten die foutlopen. Echt!
Ja je kan toch niet alles lezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er echt NIKS van gelezen he?
Dat wordt (dankzij Wilders) dus juist NIET versoepeld
die huren ze dus in, omdat hun eigen medewerkers het niet kunnen, omdat de oudjes worden binnengehouden en de jonkies die wel wat kunnen worden weggepest of weggestuurd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En al die dikbetaalde adviseurs die ingehuurd worden.![]()
Belachelijk. Van andermans geld, dat is het grote probleem.
Hopelijk wel:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er echt NIKS van gelezen he?
Dat wordt (dankzij Wilders) dus juist NIET versoepeld
dat. de oudjes wel te verstaan. (en ik)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders werken allebei voor de overheid.
Laat ik het zo zeggen: IK wil niet voor zo'n instelling werken. Lui volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |