Dat is indirect bij elke organisatie zo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En al die dikbetaalde adviseurs die ingehuurd worden.![]()
Belachelijk. Van andermans geld, dat is het grote probleem.
Eigen medewerkers kunnen het best, maar dan moeten ze wel getraind worden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die huren ze dus in, omdat hun eigen medewerkers het niet kunnen, omdat de oudjes worden binnengehouden en de jonkies die wel wat kunnen worden weggepest of weggestuurd.
Klopt, maar bij een bedrijf gaat het af van de winst. Bij de overheid wordt het opgehoest door ons.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is indirect bij elke organisatie zo.
Once you pop, you don't wanna stopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt het dan zeker weer niet bij je neus alleen
Goed puntquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in het bedrijfsleven gaat het niet ten koste van onze belastingcenten.
Is toch ook totaal niet belangrijk of interessant idd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja je kan toch niet alles lezenWel wat beters te doen.
Zelfs de hoofdpunten even geen tijd voor.
indd geen nederlanderschap toekennen voor 5 jaar!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
Trouw schrijft dat toegelaten migranten voortaan op proef naar Nederland komen. Ze krijgen een Nederlanderschap voor vijf jaar. Wie binnen die periode een misdrijf pleegt waar een straf van meer dan twaalf jaar cel op staat, moet het land uit.
Goed idee. Al vind ik dit nog veel te ruim. Geen Nederlanderschap aan migranten toekennen als ze de taal niet spreken en geen 10 jaar gewerkt hebben in Nederland zonder strafblad voor geweldsdelicten.
En uiteraard direct uitzetten bij strenge straffen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Once you pop, you don't wanna stop
Ik vind dat altijd wel heel makkelijk zeggen. Maar goed, ik verdedig me mijn hele leven al voor het werk van pa en ma.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een bedrijf gaat het af van de winst. Bij de overheid wordt het opgehoest door ons.
quote:
Je moet ook geen mascara in je neushaar doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom moet je altijd niezen als je net mascara ophebt?
daar staan die oudjes niet voor open. die willen geen veranderingen, geen nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eigen medewerkers kunnen het best, maar dan moeten ze wel getraind worden.
Mijn ouders zijn rasechte PvdAers. Van die pseudo-correcte linksen. Kutvolk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel heel makkelijk zeggen. Maar goed, ik verdedig me mijn hele leven al voor het werk van pa en ma.
Fine, how YOU doin'?quote:
maar dan moeten ze blond blijvenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Je moet ook geen mascara in je neushaar doen!
sorry
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan moeten ze blond blijven
Dat matcht heul niet
Toch gaat het in de praktijk meestal wel zo. Intern personeel wordt eruit gezet want de doelstelling is minder ambtenaren (x jaar geleden was er het plan dat er 15.000 uit moesten). De doelstelling is een lagere headcount, en die wordt behaald. Yay! Maar dat de kosten met een factor 2 omhooggaan door alle inhuur die ervoor in de plaats komt boeit dan weer niet. Tja...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat altijd wel heel makkelijk zeggen. Maar goed, ik verdedig me mijn hele leven al voor het werk van pa en ma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |