Idd, heb zelf bij de Bld gewerkt (daarom weet ik ook dat het niks voor me is) waar ik die oudjes allemaal hoorde roepen "och, ik zit de tijd tot mijn pensioen wel uit". Terwijl iedereen van mijn leeftijd jarenlang als uitzendkracht daar werkte en nooit een contract kregen, terwijl dat soort mensen zich zo vervelen dat ze mensen die in de flat aan de overkant zitten maar gaan natekenen. (dat laatste is serieus echt gebeurdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar staan die oudjes niet voor open. die willen geen veranderingen, geen nieuwe dingen.
echt werkelijk, die lui zijn te schandalig voor woorden. ik zat er een keer bij 1 in de trein die bijna met pensioen ging. hij zei: ach ik begin lekker om 10 uur en ga om 4 uur weer naar huis, vind het wel best zo.
ik heb me ingehouden maar had echt zin om hem een ram voor zn bek te geven. (en naar zn manager te stappen)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch gaat het in de praktijk meestal wel zo. Intern personeel wordt eruit gezet want de doelstelling is minder ambtenaren (x jaar geleden was er het plan dat er 15.000 uit moesten). De doelstelling is een lagere headcount, en die wordt behaald. Yay! Maar dat de kosten met een factor 2 omhooggaan door alle inhuur die ervoor in de plaats komt boeit dan weer niet. Tja...QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hoi Yuki!
hoe ging het bij de tutor?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yuki
Langharig Gemillimeterd werkschuw tuig
quote:
Alleen werken bedrijven niet zo, die willen hun winst maximaliseren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Murmeli het volgende:
ik ben het wel met je eens
als laten we zeggen sony inefficient werkt, betalen wij meer voor de apparatuur die zij maken en dat gaat dus ook van ons geld af. dus het excuus over het geld van de belastingbetaler is onzin, inefficient werken en luiheid is gewoon asociaal. als je minder wilt werken dan accepteer je maar dat je minder geld hebt. klaar.
jaquote:
nicequote:
Was met 20 minuten klaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
QFT
en hoi Yuki!
hoe ging het bij de tutor?
Wij zitten dan weer op FOK!.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, heb zelf bij de Bld gewerkt (daarom weet ik ook dat het niks voor me is) waar ik die oudjes allemaal hoorde roepen "och, ik zit de tijd tot mijn pensioen wel uit". Terwijl iedereen van mijn leeftijd jarenlang als uitzendkracht daar werkte en nooit een contract kregen, terwijl dat soort mensen zich zo vervelen dat ze mensen die in de flat aan de overkant zitten maar gaan natekenen. (dat laatste is serieus echt gebeurd)
ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, heb zelf bij de Bld gewerkt (daarom weet ik ook dat het niks voor me is) waar ik die oudjes allemaal hoorde roepen "och, ik zit de tijd tot mijn pensioen wel uit". Terwijl iedereen van mijn leeftijd jarenlang als uitzendkracht daar werkte en nooit een contract kregen, terwijl dat soort mensen zich zo vervelen dat ze mensen die in de flat aan de overkant zitten maar gaan natekenen. (dat laatste is serieus echt gebeurd)
Dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat een moment om binnen te komen vallen
Café Brulee
Waarheen neem jij dat milieuvervuilend apparaat dat een vliegtuig genoemd wordt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Zo, nu eens kijken of ik online kan inchecken bij KLM
Zou eigenlijk wel relaxed zijn, als je dat ook in working life zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was met 20 minuten klaarZe heeft wel door dat het nu echt niet gaat.
En ik schijn volgend jaar terug te mogen komen, als ik dat dan wel zie zitten.
Dus goed
Moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Zo, nu eens kijken of ik online kan inchecken bij KLM
top!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was met 20 minuten klaarZe heeft wel door dat het nu echt niet gaat.
En ik schijn volgend jaar terug te mogen komen, als ik dat dan wel zie zitten.
Dus goed
Nog 10-15 jaar, dan zijn die oudjes eindelijk met pensioen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof je meteen.
het irriteert me ook mateloos dat daar niks aan gebeurt. toch blijf ik erop hopen
Dag BBquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef beetjeB het volgende:
Ja nu ga ik er echt vandoor!dag lieverds
Dag beetjeBquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef beetjeB het volgende:
Ja nu ga ik er echt vandoor!dag lieverds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |