quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Maharbal het volgende:
Haha, zo groot is m'n huis ook weer niet. Bovendien wordt m'n auto met ~2 weken geschorst, dan sta ik daar zonder auto
![]()
Biertje kan wel altijd
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:36 schreef Bowny het volgende:
Of all places......Groningen.....![]()
Wanneer, Haarbal????![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:26 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
Eén en één is twee...
Wanneer kunnen we komen Haarbal?
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je in Grunn bent mag je best bellen/mailen hoor, biertjes staan er vaak wel
quote:
Kun je de TT dan ook niet aanpassen?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heet wel geen Anne, maar OP = aangepast, volgende keer doe je het lekker zelf he, lambal
Ik doel meer op de spelfout in de TTquote:Op woensdag 29 september 2010 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
Neuh, die vinnik wel tof; mooi ploatie erbij en zulks![]()
Ik denk dat je er gewoon niet onderuit komt dat er een meet voor je deur plaats gaat vinden
Hoe? Ik ga niet de vorige OP qoute en 1 voor 1 die tags wijzigen.. Nu kan ik de OP weer niet wijzigen anders had ik hem wel als TXT ergens geupload voor de volgende user die de topic opentquote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heet wel geen Anne, maar OP = aangepast, volgende keer doe je het lekker zelf he, lambal
Jawel.. gewoon bij jou thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Maharbal het volgende:
Het kan natuurlijk ook centraler...binnen 2 weken, zodat ik ook met de auto kan komen
ik ben niet thuis nu, dus ik kan er nu ook ff niet veel meequote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe? Ik ga niet de vorige OP qoute en 1 voor 1 die tags wijzigen.. Nu kan ik de OP weer niet wijzigen anders had ik hem wel als TXT ergens geupload voor de volgende user die de topic opent
En ik maar gebaren van wil je hem kopen ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
Turquaz-dinges, heb jij gisteravond iets voor 7 op de parkeerplaats voor de AH gestaan? Want ik zat nl in de Golf die zo aan 't kijken was, omdat ik het gevoel had de auto te kennen, en volgens mij weet ik nu waarvan..
Draak van een wagen?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef CoolGuy het volgende:
Kopen? lol nee, want toen je weg reed dacht ik van 'wat een draak van een wagen'. Dat dacht ik eigenlijk ook al toen je daar stond, want ik zat te kijken naar die voorkant, omdat je daar wat strips mist. Lelijk ding man![]()
Ja, een lelijk hok is 't. Jij vind van niet, maar ik vind toch echt van wel, mag wel toch? Je leek verder een vriendelijke gozerquote:Op woensdag 29 september 2010 15:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Draak van een wagen?![]()
En ja het klopt dat ik de strips mist, dat maakt hem echt een stuk lelijker dan dat ie is.. Die zijn gestolen![]()
Maar ach, er komt toch een M3 voorbumper op, carbon motorkap en spatborden dus ik maak me er nu niet zo druk om![]()
En hoe reed ik weg dan? Toch rustig of niet?
Waar heb ik beweerd dat ik mijn auto een schoonheid vind? Ieder zo zijn mening maar het doet me niet veel eigenlijk als iemand hem uitmaakt voor lelijkerd ofzo, zeg kom maar langs me staanquote:Op woensdag 29 september 2010 16:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, een lelijk hok is 't. Jij vind van niet, maar ik vind toch echt van wel, mag wel toch? Je leek verder een vriendelijke gozerNee die strips maken 'm niet lelijker. Zoveel invloed heeft 't niet, maar die lelijke motorkap alleen al. De normale 3-serie daarvan vind ik al geen schoonheid maar die van jou ziet er echt niet uit
Misschien dat je met wat je verder van plan bent de wagen wat mooier kunt maken maar zoals ie nu is kan eigenlijk echt niet kerel
![]()
Ja hoor, je reed prima rustig weg, helemaal niks mis mee.
Dus jij wordt al nerveus als je ook maar denkt dat iemand van de politie is?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar heb ik beweerd dat ik mijn auto een schoonheid vind? Ieder zo zijn mening maar het doet me niet veel eigenlijk als iemand hem uitmaakt voor lelijkerd ofzo, zeg kom maar langs me staan
En Yeahh ik ben een vriendelijke gozer, ik d8 zal ik ff na je toe stappen om te vragen hoe het zit, want ik dacht serieus dat je pliesie was
Sieht hammer aus!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:11 schreef rival het volgende:
Ze hebben mijn mooie zwarte E30 te pakken gekregen
[ afbeelding ]
de krikpunten, aan de zijkant onder het vooruit, onder de motorkap achter de veerpoot zegmaar, de wielkasten en de 2 bakken in je kofferbak.quote:
en nog meer als je naar bv E30fansite.nl/Forum gaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Genoeg E30 kenners hier.
Zoek een type 1, met die mooie chrome bumpers. die is mooierquote:Op donderdag 30 september 2010 09:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Zoek wel een type 2, dus niet met de chrome bumpers, tenzij je dat echt mooier vindt. Die rotten soms ook weg
Reserveonderdelen zijn nog wel aardig te krijgen via E30 fora lijkt me?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Genoeg E30 kenners hier. Let meer op de technische kant, dan kilometerstand. De kilometertellers van E30 gaan best vaak stuk dus vaak klopt het nietZelfde geldt voor de sloten...
Tja en natuurlijk roest: kentekenplaat, achterlichten (check binnen kofferbak), onder de deuren, dorpels, etc.
Zoek wel een type 2, dus niet met de chrome bumpers, tenzij je dat echt mooier vindt. Die rotten soms ook weg
Ja 2e hands onderdelen zat, oppervlakkige roest zie je natuurlijk zo. M'n E21 heeft nu ook beginnende roest onder het voorraamquote:Op donderdag 30 september 2010 09:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus gewoon de vaste roestpunten als krikpunten en dergelijke? Niet zoals bij VW onder het voorraam en dergelijke?
Thanks voor de link, erg handig.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef Hyperdude het volgende:
E30 roestplaatjes
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f00509/f00509.htm
Rubbers wil ik met de tijd dan toch gaan vervangen voor PU spul en het eerste wat gebeurd is waarschijnlijk een verlagingsset (ik kan door gewenning erg slecht tegen overhellen in bochten).quote:Op donderdag 30 september 2010 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
de krikpunten, aan de zijkant onder het vooruit, onder de motorkap achter de veerpoot zegmaar, de wielkasten en de 2 bakken in je kofferbak.
het blok hoor en zie je wel of het goed is neem ik aan.
en vaak zijn er een hoop rubbers versleten (ophanging, diff e.d.)
Touring is me sowieso te zwaar en m'n vriendin is nog niet bezwangerd, dus ik denk niet dat het een touring moet worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef Hyperdude het volgende:
E30 roestplaatjes
http://wp1016621.wp027.we(...)st/f00509/f00509.htm
En als je een Touring met een roestvrije achterklep vindt heel hard weglopen; die kunnen nl. niet bestaan.![]()
Nouja, mijn Jetta 1.6td is ook niet snel, baant ook wel lekker zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:41 schreef Hyperdude het volgende:
Qua snelheid moet je je niet te veel voorstelllen bij een E30.
Qua sturen mag dat wel.
als je van de vw's afkomt is een 325i niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 09:41 schreef Hyperdude het volgende:
Qua snelheid moet je je niet te veel voorstelllen bij een E30.
Qua sturen mag dat wel.
Groot voordeel van een E30 325 is dat de verzekering niet zo begint te joelen, bij Golf VR6 springen direct alle lampen op rood. Zelfde als bij GTI en dergelijke gebeurd. En het design van de E30 is gewoon 3x dikker dan van de VW Modellen vanaf 1992.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
als je van de vw's afkomt is een 325i niet verkeerd hoor
Daar moet een VR6 nog aardig voor aan het werk...
idd.quote:
Vergeet vooral de RWD nietquote:Op donderdag 30 september 2010 09:50 schreef Rauw. het volgende:
En het vermogen ga ik me zeker mee vermaken.
M'n Jetta gaat waarschijnlijk toch weg, ben geen diesel meer nodig en wil meer vermogen. Alle 1.8 16v GTI's zijn afgetrapt en zo fenomenaal rijd dat nog niet. Dus eigenlijk moet het een 6-cil worden. En dan kom ik als liefhebber van 80's auto's toch al gauw bij BMW terecht he. Maar wat ik zeg, ik moet het nog maar over m'n hart kunnen verkrijgen, een goed exemplaar vinden en even uitzoeken hoe het zit met belastingen en verzekeringen.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ritje in een goede 325 en je bent verkocht
Dat vast niet, maar toen ik vroeg hoe het zat met een BMW 325 begon m'n verzekeringsman lang niet zo hard te gillen als bij GTI, hoewel die toch meer vermogen heeft.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij staat de verzekering ook niet te springen bij een E30 325i hoor.
Prachtige auto, maar denk dat dat iets te spartaans word.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat dacht je van een E21 323i?
Word even wennen denk ik, maar ik ben er denk ik subtiel genoeg voor.quote:
Dat is ook weer zo, de E30 is op vrijwel elk punt beter, behalve qua uiterlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Prachtige auto, maar denk dat dat iets te spartaans word.
"even doorsparen".quote:Op donderdag 30 september 2010 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, de E30 is op vrijwel elk punt beter, behalve qua uiterlijk
Kan je niet even doorsparen voor een E30 M3?6-cilinder is overrated hoor.
318is zijn 130pk toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Aaah318is dan, gaat snel genoeg hoor in de E30 en je hebt een veel beter verbruik, je mist alleen het 6-cilinder geluidje
Een 320 wil ik ook nog wel eens over twijfelen, 140pk is ook wel leuk.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Zoiets, maar tenminste 16v net als de M3 en niet die inefficiënte 2 kleppen per cilinder van de 6jes. Bovendien is ie sneller dan de 320i en 325e en doet ie niet onder voor de 323i maar inderdaad je doet het ook voor het geluidje natuurlijk. Ik heb ook liever m'n E21 320/6 dan een 320i
Hey Rival jij had toch die geschilderde E36? Ik kan de velgen van m'n E21 toch gewoon verven met een kwast? Die dingen zijn helemaal verroest maar heb geen zin om te spuiten kost te veel geld. Gewoon laagje verf erover werkt goed toch?
Pak dan de M5 (e28)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Zoiets, maar tenminste 16v net als de M3 en niet die inefficiënte 2 kleppen per cilinder van de 6jes. Bovendien is ie sneller dan de 320i en 325e en doet ie niet onder voor de 323i maar inderdaad je doet het ook voor het geluidje natuurlijk. Ik heb ook liever m'n E21 320/6 dan een 320i
Hey Rival jij had toch die geschilderde E36? Ik kan de velgen van m'n E21 toch gewoon verven met een kwast? Die dingen zijn helemaal verroest maar heb geen zin om te spuiten kost te veel geld. Gewoon laagje verf erover werkt goed toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
De 320i is traag en slurpt benzine. Spuiten is leuk, maar als ik aan het schuren ben is de halve velg al weg door alle roest plekken en gaten. Kwast liever wat eroverheenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een 320 wil ik ook nog wel eens over twijfelen, 140pk is ook wel leuk.
Paar velgjes spuiten kost je 3 spuitbussen en een beetje schuurpapier toch. Zonde om te kwasten.
Gele lampen vind ik juist onwijs dik maar wel een beetje frans he.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja en 1500 tov 1200 kg. Ik weet wel wie er wint op het circuit
[..]
De 320i is traag en slurpt benzine. Spuiten is leuk, maar als ik aan het schuren ben is de halve velg al weg door alle roest plekken en gaten. Kwast liever wat eroverheen![]()
Die gele lampen vind ik altijd afschuwelijk, stuurbekrachtiging scheelt wel bij het inparkeren
kwasten die dingen..quote:Op donderdag 30 september 2010 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja als je mooie velgen hebt wel ja, dit valt niet meer te redden:
[ afbeelding ]
blijkbaar zoek je rond met een budget van 4k....quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Rauw. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/380973166
1984 belastingvrij, is ook ideaal naturlijk.
Hoe streng is die RDW keuring?
Als ik een wagen importeer en op kenteken zet, kun je d'r dan vanuit gaan dat je aardig wat carrosserieonderhoudsvrije (is dat uberhaupt een woord) kilometers kan maken?
Ligt eraan voor welk bedrag ik de jetta verkoop hequote:Op donderdag 30 september 2010 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar zoek je rond met een budget van 4k....
ik zou ff verder zoeken want een belastingvrije 325 mtech moet je daar wel voor kunnen vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |