nice kerel, vermaak je nog ff daar Down Underquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef mstx het volgende:
Defqon was vet, lekker weertje ook.waren nog best veel Nederlanders, een stuk of 100 ofzo.
![]()
Wel een beetje jammer van headhunterz als afsluiter... Alleen maar hitjes die je al 100000x gehoord hebt.![]()
Nu nkog even 5 weken van de zon genieten hier.![]()
* ReMcOrE moest ook even lachenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef T-Force het volgende:
!
Hahhaha, moest toch wel even lachen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef de_huig het volgende:
tforce maakt mijn dag nog beter dan ie al was
eerst met zn defqon uganda aftermovie (dankjewel..zit ik hier te janken in de bieb)
en dan met zn TT
even met zn allen: T-Force..bedankt!
Die gastjes gaan nog meer los dan de gemiddelde defqon of qlimax bezoekerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef T-Force het volgende:
!
Hahhaha, moest toch wel even lachen
ik had hem gelijk gevonden in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bedankt me zaterdag maar dmv een leuk dansje met Bartman
Wat ik me trouwens afvraag, krijgt dit topic meer views omdat er geil instaat als normaal ofniet?
Check m lekker op de X gaan op 1.00quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:53 schreef 16meter het volgende:
Dat kindje met de roze trui staat gewoon keihard te stampen in het begin van het filmpje. Toen ging ik stuk.
hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Check m lekker op de X gaan op 1.00Lekker met z'n ogen rollen
Klinkt goed die nieuwe Jack of Soundquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
hahahatranen in m'n ogen. Hij kijkt waus om zich na die keiharde inslag.
![]()
OT:
Dagelijkse Youtube linkdump
hun moeten ook weinig hebben van de Scantraxx-commerciequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Koepert het volgende:
T valt me ook op dat ze harder losgaan op Tanz Elektrik dan op Psychedelic Trip.... Zelfs Ugandezen weten hoe t moet..
T-ForceDank
The Pitcher belooft juist genoeg knalwerk te worden, dan is zijn officiele CD presentatie. Altijd interessant om te horen lijkt me.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Als jack of sound uitkomt in de TT zaterdag (tegelijk met the pitcher ofzo) ga ik daar miss wel een blik werpen
zijn nrs vind ik iig vet
De laatste releases van de pitcher kunnen me totaal niet boeien met als wanstaltig dieptepunt zijn remix van Kingdomquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef ElDani het volgende:
The Pitcher belooft juist genoeg knalwerk te worden, dan is zijn officiele CD presentatie. Altijd interessant om te horen lijkt me.
We zien wel wat dat album brengt...quote:
K merk dat het album bij mij ook wat 'voortkabbelt' , hij staat op, k luister wel, maar verlies snel aandacht... het weet me nergens echt te overtuigen, niet dat t slecht is, maar t is niet geweldig..quote:Het second identity album valt me ookal tegen, paar leuke tracks, vooral de tracks die minder/niet standaard zijn en de wat "hardere" tracks bevallen, de rest niet zo eigenlijk.
Daar heb ik ook nog voor gebedenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef ElDani het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord: Dubmix van We Need Protection
Fraai plaatje!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef ElDani het volgende:
Ik versta echt bedoeling hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef eQuaL het volgende:
Bedoening, niet bedoeling! Ripper verander die TT eens
Ow hier wil ik eigenlijk wel heen, zeker aangezien het op fietsafstand isquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
Inshock Overdose - Ran-D Starts A Fire
Ran-D
Psyko Punkz
Zatox (IT)
B-Front
Frequencerz
Adaro
Redixx
Trouble Torch
Re-Mo
Hosted By:
MC Rems
VJ Vidolic
fijne plaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. 13 in een dozijn track?
vind zowel het origineel als de dub helemaal niksquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef ElDani het volgende:
album van SI net binnen gehaald, deze ook maar doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
A-Lusion free websrelease, In Every Place / Reversed Order
http://www.mediafire.com/?9s6b5znb0h3rc
Vind het Second Identity album maar niks...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
album van SI net binnen gehaald, deze ook maar doen
album moet ik nog luisteren, maar In Reversed Order is inderdaad mooi werkquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vind het Second Identity album maar niks...
In Reversed Order daarentegen een prima plaatje
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef de_huig het volgende:
mooi..na het avondeten de remcore-posts
voor dat kleine beetje vastigheid in je leven
Zal ze ff binnen hengelen en kijken of het wat isquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
A-Lusion free websrelease, In Every Place / Reversed Order
http://www.mediafire.com/?9s6b5znb0h3rc
Is ie uit? PM iemand?quote:
Ja idd, dáár heb ik echt een gruwelijke hekel aan, als ze niet full zijn probeer ik ook altijd aan een mixed version te komen zodat ik die aparte onvolledige tracks niet tegenkom tijdens het shuffelen van mijn iPodquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zo beroerd dat op zulke CD's gewoon niet de full tracks staan... Beter CD's releasen zoals Promo doet... gewoon de full tracks
Ik ga het al niet eens luisteren. Met een beetje geluk zijn over een jaar tijd nog niet alle tracks als full versie te verkrijgen. Ik luister de tracks wel een keer als ze als full release komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja idd, dáár heb ik echt een gruwelijke hekel aan, als ze niet full zijn probeer ik ook altijd aan een mixed version te komen zodat ik die aparte onvolledige tracks niet tegenkom tijdens het shuffelen van mijn iPod
Intro+Outro =![]()
Maar soms is een mixed version wel heel fijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik ga het al niet eens luisteren. Met een beetje geluk zijn over een jaar tijd nog niet alle tracks als full versie te verkrijgen. Ik luister de tracks wel een keer als ze als full release komen
bij Qlimax 2006 van Donkey Rollers gebeurd dat, of snap ik nu je vraag niet ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik zit die TT eens (tweeds, drieds) te luisteren, wachtend op die edit..
maar het enige wat er gebeurd is dus echt alleen die zin van Zany dat het een geile bedoeling is dus?
[..]
Maar soms is een mixed version wel heel fijn![]()
Die naam was gewoon een grapje (hihiquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik zit die TT eens (tweeds, drieds) te luisteren, wachtend op die edit..
maar het enige wat er gebeurd is dus echt alleen die zin van Zany dat het een geile bedoeling is dus?
OOOOOOOO, op die manierquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die naam was gewoon een grapje (hihi) van mij. Dat is natuurlijk geen echte edit
Het is gewoon een magisch moment en hier op FOK! wordt dat moment gewoon gewaardeerd
Ik ben een gelukkig man.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef haakon het volgende:
ja godverdomme, krijgt m'n kameraad die een kaart heeft besteld vandaag een mail: bestelling geannuleerd :S
Flink potje knall'n dan maar?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef haakon het volgende:
Ik ben een gelukkig man.
Vriendin gaat niet meer, kaartje is van mij. JOEEEPPPIIEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Flink potje knall'n dan maar?Haha geen probleem jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K zal oe dr met vermaak'n zoaterdag
The Outside Agency
jupquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Even een dingetje he; krijgen er nog meer mensen een onveiligheids-waarschuwing (detectie van Mal-Ware) als ze pagina 1 willen openen van de afgelopen 2 HS-topics?
Maar waarom dan? En ik zie ook nergens dat ik de melding definitief kan deletenquote:
Dit dus.quote:
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Maar waarom dan? En ik zie ook nergens dat ik de melding definitief kan deleten
ja...en jullie waren daar niet bij toch omdat jullie toen nog te jong waren..of heb ik het mis soms?quote:
Ik mag het hopen van niet, al zou BH met anthem best kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Via bronnen heb ik vanmiddag gehoord dat dit de line-up van Qlimax is:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
Zou nog best wel eens kunnen kloppen.. What do you think?
zo heeft iedereen natuurlijk zijn bronnen en ideeen. ik denk dat het een eindje in de richting zit, maar ik ben er heilig van overtuigd dat dbstf er ook staan. waarom? gewoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben een gelukkig man.
Vriendin gaat niet meer, kaartje is van mij. JOEEEPPPIIEEEEE
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Flink potje knall'n dan maar?'n betje plat kuier'n is mooi warkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zal oe dr ook met vermaak'n zoaterdaggoaw 'n good gesprek holl'n
[/quote]lijkt me duidelijk!!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hopelijk toch geen BH Anthem...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dit was onze suggestie:quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
Is het dan niks om die uit de OP te halen? Of in ieder geval ergens anders te hosten? Vrij irritant ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/
Oftewel de site waarop deze avatar is gehost:
[ afbeelding ]
is die niet van T_Killer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/
Oftewel de site waarop deze avatar is gehost:
[ afbeelding ]
Dan zou het in ieder geval een oude zijn...quote:
ja, is ook een oude van hem; maar die staat dus nog wel in de OPquote:Op woensdag 29 september 2010 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zou het in ieder geval een oude zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja...en jullie waren daar niet bij toch omdat jullie toen nog te jong waren..of heb ik het mis soms?
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef T_Killer het volgende:
Aargh mijn plannetje om jullie malware aan te smeren is mislukt![]()
Dat was de enige reden dat ik op dit forum zit...hou niet eens zo van hardstyle (op Showtek en Brennan Heart na dan). Ben meer van Justin Bieber enzo![]()
Maar dat was idd mijn oude avatar dus die mocht uit de OP
Ik heb deze sinds kort.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef 16meter het volgende:
Weet iemand nog goede oordopjes (hoofdtelefoon) voor onder de 80 euro? Zoek een natuurlijk, helder geluid maar wel met goed aanwezige bassen. (ietsje overdreven bas weergave geen bezwaar)
Deze is ookquote:Op woensdag 29 september 2010 11:03 schreef Sethje het volgende:
Ik heb laatst de sennheiser cx300 gekocht, ik was nooit fatsoenlijke oordopjes gewend dus dit was voor mij echt een openbaring...
ook heldig moment van Qlimax 2006; Luna die Furybox draaitquote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef poiuytr het volgende:
Als het dan toch over Qlimax 2006 gaat:
Existence (D&B remix)![]()
![]()
![]()
Al die nummers uit die tijd van Noisecontrollers waarom om je vingers bij af te likken:quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook heldig moment van Qlimax 2006; Luna die Furybox draait![]()
2 keer Crump, maar goedquote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef poiuytr het volgende:
- Furybox
- Aliens
- We are the Noisecontrollers
- Malboro Man
- Crump
- Against all odds
- Crump
- Shreek
- Rushroom
- Venom
- Creatures
blijft een van mn alltime favouritesquote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef poiuytr het volgende:
Als het dan toch over Qlimax 2006 gaat:
Existence (D&B remix)![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Al die nummers uit die tijd van Noisecontrollers waarom om je vingers bij af te likken:
- Furybox
- Aliens
- Malboro Man
- Crump
- Against all odds
- Crump
- Shreek
- Rushroom
- Venom
- Creatures
Wat een helden als je dit zo op een rijtje ziet
enige nadeel van die remix vind ik dat hij eindeloos door lijkt te gaan, er zit totaal geen afwisseling in de climaxquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
blijft een van mn alltime favourites
edit: ik ga nu alleen even een versie aanzetten waar die mongool niet doorheen ouwehoert![]()
Ik weet niet of het voor onder de 80 is, maar AKG doppn zijn donders goedquote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef 16meter het volgende:
Weet iemand nog goede oordopjes (hoofdtelefoon) voor onder de 80 euro? Zoek een natuurlijk, helder geluid maar wel met goed aanwezige bassen. (ietsje overdreven bas weergave geen bezwaar)
Daar kreeg ik dus een mail van dat die was geannuleerd, en dag nadat ik al betaald had enzoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
maar je had toch al een kaartje?
ah, dan wordt je er inderdaad gelukkig van dat je/een vriendin niet meer gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
[..]
Daar kreeg ik dus een mail van dat die was geannuleerd, en dag nadat ik al betaald had enzo
Maargoed, geld teruggestort en gelukkig toch een kaartje
eens!quote:
Het was nog vroegquote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 keer Crump, maar goedzeker interessante platen, zie dat je Faces (Of Creation) en Feel It vergeten bent
Furybox
Aliens (wel de oude versie!)
Marlboro Man
Faces
Een van de betere nummers die ooit is gemaakt ja. Vind de remix van D&S beter als origineel.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
blijft een van mn alltime favourites
edit: ik ga nu alleen even een versie aanzetten waar die mongool niet doorheen ouwehoert![]()
en The Universe Twisters - White Stars is natuurlijk ook van hunquote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het was nog vroegNoemde er zo een paar uit mijn hoofd, Gaia had je ook nog
![]()
Zijn veel betere oordopjes in omloop dan de Sennheisers die iedereen blind koopt....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
Ben CX300 en CX500 gewend, prima dingen inderdaad. Maar CX500 destijds met het linker kanaal defect gekocht.. dus nooit echt kunnen horen hoe goed dat klonk. Misschien koop ik die wel opnieuw.
Binnekort maar weer eens feestje meepakken dan...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef BzP het volgende:
Compleet uit deze scene gegroeid..
Wel vette herrinneringen aan deze feestjes, O.A. decibel 04,06,07 sensation black 2005 Qlimax 04,05.
Defqon, gruond zero .. ga zo maar door hahaha
wel mooie tijden
Keerl, ben jiji ook bij Fusion ?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Binnekort maar weer eens feestje meepakken dan...
Ik ben ook aanwezig op Fusion jaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Keerl, ben jiji ook bij Fusion ?
En is er trouwens een meet ?
wc?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef de_huig het volgende:
sowieso altijd linksvoor..hoe laat het ook is en of het nou boven of beneden is.
enige toelaatbare uitzondering is een uitstapje naar de bar
als je moet pissen dan zweet je niet hard genoeg..quote:
Ik moet nu al huilen om het feit dat we daar waarschijnlijk zaterdag niks van gaan horenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Al die nummers uit die tijd van Noisecontrollers waarom om je vingers bij af te likken:
- Furybox
- Aliens
- Malboro Man
- Crump
- Against all odds
- Crump
- Shreek
- Rushroom
- Venom
- Creatures
Wat een helden als je dit zo op een rijtje ziet
de enige keren dat je die plaatjes hoort is OF in een (oude) liveset, OF thuis...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik moet nu al huilen om het feit dat we daar waarschijnlijk zaterdag niks van gaan horen.
Jammer genoeg gaat het al 2 jaar lang op deze manierquote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik moet nu al huilen om het feit dat we daar waarschijnlijk zaterdag niks van gaan horen.
de radio staat standaard op 3FM, volume staat nu hoger dan standaardquote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef poiuytr het volgende:
Bij 3FM is 90's week, nu vanaf 15:30 tot 16:00 Happy Hardcore
Verdomme! Gemist..quote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef poiuytr het volgende:
Bij 3FM is 90's week, nu vanaf 15:30 tot 16:00 Happy Hardcore
dit gaat gewoon 100% knallen wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:59 schreef Koepert het volgende:
maar early klinkt ook wel eeerrrruug fijn..
True... Reden voor de edit is dat k de tijden beetje fucked up hadquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit gaat gewoon 100% knallen wordenzolang maar Pavo niet doet zoals op Decibel
Heldige TT en gruwelijk veel zinquote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
21.30-22.30 Pavelow
22.30-00.00 Pavo & Zany - Early Set
00.00-00.30 Toneshifterz
00.30-01.00 Ryfle
01.00-02.00 Slim Shore
02.00-02.30 Jack of Sound
02.30-03.00 The Pitcher (of als JoS heel vet is daar blijven)
03.00-03.30 Donkey Rollers
03.30-04.00 Fusion Megamix Showcase by Slim Shore
04.00-05.00 Zany
05.00-06.00 B-Front & Titan (FOK!meet Style Linksvoor Rammen)
06.00-07.00 Kasparov
Zeker weten dat ik voor pavelow extra vroeg naar binnen ga.quote:
Ergens in dit topic is dat al besproken.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Koepert het volgende:
K Kan eerst Pavelow en dan Early zien haha..
dat kan prima, want Pavelow draait maar een half uurquote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik voor pavelow extra vroeg naar binnen ga.
ik ben op tijd binnen om Pavo & Zany te kunnen aanschouwenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
weet alleen nog niet hoe laat ik binnen zal zijn, ergens tijdens Pavo & Zanyverwacht ik.
sta wel met Machiel op de foto:quote:
Ik heb een aansteker uitgehold en er een USB stick in gemonteerd voor in mijn autoradio. Die heet in Windows "Aanstekah"quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Chicks on fire are back![]()
![]()
![]()
Natte Asbak
Nieuwe track: intro is niceclimax meeh
quote:titandj
Finished a track with @DjBfront...B-Front & Titan - Haunted. You will hear it Saturday at Fusion - The Next Level...So be there!!!
Pff....Titan en B-Front kennende wordt het een trance track....zelfs ShowT(MF)ek maakt hardere nummers!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Chille timetable wel! Had alleen graag Frequencerz wel gezien en weet niet of dat nu gaat lukken, misschien als de megamix tegenvalt. Pavelow heb ik geskipped op QBase omdat ik die hier wel zou zien dus ik denk dat ik er vanaf het begin al ben...
[..]
Ik heb een aansteker uitgehold en er een USB stick in gemonteerd voor in mijn autoradio. Die heet in Windows "Aanstekah"
[..]
[ afbeelding ]
Ok, fuck Toneshifterzquote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Sethje het volgende:
23:30 - 01:00 Ryfle - toneshifterz ga ik nog vaker zien dus ik ga zeker naar robbertjan kijken hij gaat 2006-2008 plaatjes draaien dus dat kan niet anders dan geniaal worden
Staan volgens mij best een hoop setjes van Ryfle op LSDB en die zijn allemaal heerlijk eigenljkquote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef 16meter het volgende:
Oh.. als ik dat kan onthouden ga ik ook wel ff bij Ryfle kijken.Ken hem nog niet en Toneshifterz is op de wat hardere platen na niet echt mijn ding.
Zeg maar tegen hem dat minimaal de helft uit die periode moet komen, omdat het anders rellen wordt door de liefhebbersquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Sethje het volgende:
haha, het zal niet alleen 2006-2008 zijn natuurlijk maar hij gaat zeker voor de vergeten plaatjes heb ik begrepen
Interesse!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef T-Force het volgende:
Ik wou het hier eerst even vragen omdat hier geen dagjesmensen zitten. Ik heb 2 kaarten voor Qlimax expres teveel besteldMaar natuurlijk niet om winst mee te maken...dus, iemand hier die nog 2 kaarten zoekt?
ik heb het doorgegeven hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Staan volgens mij best een hoop setjes van Ryfle op LSDB en die zijn allemaal heerlijk eigenljk
[..]
Zeg maar tegen hem dat minimaal de helft uit die periode moet komen, omdat het anders rellen wordt door de liefhebbers![]()
![]()
Waar komt die toch vandaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nope, ben ik nietquote:
Wat een fucking brute track is dat! \o/quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Chicks on fire are back![]()
![]()
![]()
Natte Asbak
Nieuwe track: intro is niceclimax meeh
Oehh ziet er goed uitquote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe is er
Wake you from your boredom #4
http://www.mindillusion.nl (neem aan dat deze link wel mag?!?!)
01. Alphaverb - The Otherside
02. Machinehead - Headwave (Zatox Remix)
03. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
04. A-Lusion - Veritas
05. 2 Best Enemies - Les Drums
06. Shockerz - My Music
07. Crypsis & Sasha F - Get Hit
08. Alphaverb - Back
09. Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
10. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
11. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
12. The Machine - Audiobot
13. Chain Reaction - Out With A Bang
14. The R3bels - Motherland
15. Tatanka - Don't Move (Crypsis Remix)
16. DJ Act & Mani - Equensu Ocha
17. 2 Sidez - Listen
nicequote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe is er
Wake you from your boredom #4
dat klinkt als een plaat die ik afgelopen vrijdag bij Lucky heb gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
had ik toch gelijk van dat shirtquote:Op woensdag 29 september 2010 23:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Nope, ben ik niet
Heb ongeveer 1 uur m'n t-shirt aangehad, de rest van de dag in blote balg
ik heb Shockerz - My Music / Do Thiz is eergisteren binnengehaaldquote:Op donderdag 30 september 2010 07:49 schreef Sethje het volgende:
Ziet er weer goed uit
[..]
niceis die shockerz al uit of heb je die gewoon gekregen?
Ga je je set opnemen?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef RiKe het volgende:
Morgen draaien...ZIN IN![]()
Lekker oud en nieuw mixen....soft en hard...complete vrijheid bij de set en platen keuze![]()
Eens even de grens opzoeken dat de speakers AUW gaan roepen
Die is al uitquote:Op donderdag 30 september 2010 07:49 schreef Sethje het volgende:
Ziet er weer goed uit
[..]
niceis die shockerz al uit of heb je die gewoon gekregen?
Als het kon, had ik het gedaan...quote:
Oeh... I Agreequote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens vind ik dit een erg dik nummer...
Mwa niet mijn ding... 1. happy 2. Nexus overload 3. standaard breakje, leadje, melodietje verhaal...quote:
Lekker nummer jaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die is al uit
Qlimax/Loudness?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker nummer ja
Bah weer keer zin aan een feestje, Decibel was laatste![]()
herstel; deze heb ik zeker gehoord vrijdagquote:Op donderdag 30 september 2010 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt als een plaat die ik afgelopen vrijdag bij Lucky heb gehoord
mwoah, knalt niet echt genoeg voor mijquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wel aardig wat kaarten voor Qlimax in de groep maar we wachten allemaal de line-up even af.quote:
QFT !!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je moet pissen dan zweet je niet hard genoeg..![]()
als je voor andere doeleinden naar de wc gaat..nou..vooruit..maar wel opschieten
Gokje: Omdat dat een fokking gruwelijk vet feest gaat worden ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef de_huig het volgende:
waarom verschijnt er een grote grijns op mn bakkes nadat ik mn kaartje voor fusion heb uitgeprint en het ding daadwerkelijk in handen heb?
2 obvious...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Gokje: Omdat dat een fokking gruwelijk vet feest gaat worden ?
En wat als ie nu zwart-wit uit heeft geprint ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
2 obvious...
Misschien omdat ie LSD op heeft en de Kleuren van het kaartje een leuke trip oproepen?
Dan zorgt de LSD wel voor de kleurenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]
En wat als ie nu zwart-wit uit heeft geprint ?
Vraag in V&A ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een kaartje voor Fusion, iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer goed te verteren, alleen jammer van de kwaliteitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Godverdomme, the machine did it again.![]()
Deze man moet op een groot podium komen
Boycotten die zooi, walgelijke praktijken van DMW.quote:
Ik heb dit thuis staan... http://www.new-line.nl/nl(...)rset-zwart_11195.htmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef poiuytr het volgende:
Sinds vanmiddag heeft mijn audio set het op mijn kamer begeven, na 5 trouwe jaren![]()
Nu weet ik alleen niet wat ik moet gaan halen, iemand suggesties?
Sterkte man!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef T-Force het volgende:
NondejuuNet aangereden, best last van mijn knie. Verder alles oke, maar dat van mijn knie zit me niet lekker ivm Fusion morgen. Ik ga sowieso, desnoods helemaal stijf van de paracetamol
Zit behoorlijk boven mijn budgetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb dit thuis staan... http://www.new-line.nl/nl(...)rset-zwart_11195.htm
Komt goed geluid uit![]()
Hehe... jah ik heb t nodig voor produceren en draaienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zit behoorlijk boven mijn budget, maximaal wil ik er 100 euro voor uitgeven.
K heb bij de Saturn (of mediamarkt....) n setje Speedlink Gravity speakers + sub gehaald voor aan mn laptop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zit behoorlijk boven mijn budget, maximaal wil ik er 100 euro voor uitgeven.
@T-Force
Sterkte kerel en hoop voor je dat je morgen een paar pasjes kunt maken
Zelf ook keer ziek naar feest gegaan (Defqon 2009) achteraf geen spijt gehad.
Watskeburt? Iig sterkte, nu en morgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef T-Force het volgende:
NondejuuNet aangereden, best last van mijn knie. Verder alles oke, maar dat van mijn knie zit me niet lekker ivm Fusion morgen. Ik ga sowieso, desnoods helemaal stijf van de paracetamol
Op Hardbass 2009 was ik ook ziek als een ketter (mja als je kaartje al hebt gekocht ga je gewoon) Achteraf ook helemaal geen spijt gehad, geen last van gehad tijdens het feest zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
Ik ben Decibel 2009 ook ziek gegaan. EInde van de dag was ik er alleen maar beter op geworden. GEWOON GAAN DUSquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Watskeburt? Iig sterkte, nu en morgen
[..]
Op Hardbass 2009 was ik ook ziek als een ketter (mja als je kaartje al hebt gekocht ga je gewoon) Achteraf ook helemaal geen spijt gehad, geen last van gehad tijdens het feest zelf.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef T_Killer het volgende:
Op Hardbass 2009 was ik ook ziek als een ketter (mja als je kaartje al hebt gekocht ga je gewoon) Achteraf ook helemaal geen spijt gehad, geen last van gehad tijdens het feest zelf.
Wow...betekent dit dat wij hier op het FOK hardstyle forum het medicijn voor de verkoudheid/griep hebben ontdekt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef CrustyClown het volgende:
Ik ben Decibel 2009 ook ziek gegaan. EInde van de dag was ik er alleen maar beter op geworden. GEWOON GAAN DUS
dit herinnert me er aan dat ik ze ook nog ff moeten printenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef de_huig het volgende:
waarom verschijnt er een grote grijns op mn bakkes nadat ik mn kaartje voor fusion heb uitgeprint en het ding daadwerkelijk in handen heb?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat worden er een paar om binnen te halen zondag
1 minpuntjedat is altijd een minpunt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Machine was, is en blijft een held voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Godverdomme, the machine did it again.![]()
Deze man moet op een groot podium komen
beterschap!! hopelijk kun je morgen wel stampjes plaatsenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef T-Force het volgende:
en zo is het!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef T-Force het volgende:
Achja, scheit, morgen gewoon een dik snoeifestijn van maken met z'n allen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Machielquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me net trouwens dat ik lang niet van iedereen de echte naam weet, bij velen alleen de FOK!-naam
als ik jullie morgen voor wil stellen aan m'n vriendin, is het wel handig dat ik een 'normale' naam kan noemen;
dus roept u maar!!
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastigquote:
Ik ook bij velen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me net trouwens dat ik lang niet van iedereen de echte naam weet, bij velen alleen de FOK!-naam
als ik jullie morgen voor wil stellen aan m'n vriendin, is het wel handig dat ik een 'normale' naam kan noemen;
dus roept u maar!!
Nee dat kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastig
genoteerd...quote:
ook genoteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook bij velen hoor.
Daniël. (Had je zeker niet kunnen bedenken he?)
zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
Heb een shirt aan met het gezicht van een vrouw er op
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
dus roept u maar!!
Ziet er goed uit ja voor die prijs, deze dagen beetje vergelijken en dan laat ik het wel weten als ik mijn keuze heb gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb 't ff voor je opgezocht... http://www.logitech.com/n(...)peakers/devices/7191
Deze zijn wel hele goeie scheisse voor die prijs
Ik had er wel last van kon amper stampjes maken, zeer irritant als je los wil gaan maar het simpelweg niet kan omdat je amper kan lopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef T_Killer het volgende:
Tim x2, genoteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
Tim... net als T-Killer, toch?
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sanderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastig
zal ook dat proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sander
te herkennen aan dit shirt weer
niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy,
Ow wacht, ik ben er morgen niet
Same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy,
Ow wacht, ik ben er morgen niet
Had je dat shirt op Q-base ook aan? In dat geval heb ik toen misschien tegen jou gezegd dat ik het een vet shirt vondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sander
te herkennen aan dit shirt weer
Ik had hem wel aan maar die je aan hebt gesproken was toen een groepje van 3 belgen van Hardtraxx die hem ook al haddenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had je dat shirt op Q-base ook aan? In dat geval heb ik toen misschien tegen jou gezegd dat ik het een vet shirt vondEn anders zeg ik het morgen nog wel een keer
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
Tim... net als T-Killer, toch?
Wat zijn dan precies die walgelijke praktijken van DMW? Ben nooit zo van reputatie trouwens, gaat mij meer om de muziek zelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef poiuytr het volgende:
Boycotten die zooi, walgelijke praktijken van DMW.
Ik heet ook Tom in 't echt, en in mijn internet sociaal leven sta ik bekend als sethje van partyflockquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
dus roept u maar!!
Ook op een feest hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:31 schreef StM het volgende:
En iets als kan ik over het algemeen best pruimenZeker thuis.
Zijn eerdere producties waren tig x beter en luister er nu gewoon niet meer na uit principe!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:28 schreef eQuaL het volgende:
Achja, wie nu ook de nieuwe naam heeft, hij kan wel lekkere tracks maken
quote:Slim Shore aka Henry Snijders was formerly known as the on-stage face of the Dutch Master project. In 2007 Henry was discovered by the Dutch Master Works-label and was asked to join their crew. His talent for producing and his major dj-skills contributed highly to the success of this project and soon Henry played big events like Defqon 1, In Qontrol, Q-base, Qountdown,
X-Qlusive and Hardbass. Besides rocking big events in Holland he also got to play all across Europe and Australia, smashing dancefloors with banging tunes as Motion, Slammin’ the Bass, Pride, Floorspin, Resort to the Beat, Taste Me and The Scene.
Unfortunately differences in views to where the Dutch Master project was going in the future broke up the cooperation between Henry and Dutch Master Works. Henry had to make a new step and decided to return to his old love: Slim Shore. An alias he used long before he got signed to any label. The name may have changed but the producer/dj remains the same. Henry’s fully focused on making Slim Shore a name you wont forget. Henry will keep bringing you big ass productions and killer dj-sets, Slim Shore is on his way again. Party hard!
Hoe is het me je knie naar een nachtje slapen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
En jullie hebben er geen benul van hoeveel zin ik heb in Fusion....Ongelofelijk! En dat ga ik laten merken ook, ik ga zo hard los dat jullie zullen denken dat ik de gekke koeienziekte heb ofzo
volgens mij spreekt iedereen je ook gewoon aan met Seth(je)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heet ook Tom in 't echt, en in mijn internet sociaal leven sta ik bekend als sethje van partyflock
en dat met je zere knie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef T-Force het volgende:
En jullie hebben er geen benul van hoeveel zin ik heb in Fusion....Ongelofelijk! En dat ga ik laten merken ook, ik ga zo hard los dat jullie zullen denken dat ik de gekke koeienziekte heb ofzo
Heb vandaag op de een of andere manier niet zoveel last meerquote:
you betquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb vandaag op de een of andere manier niet zoveel last meerEn met wat bier achter mijn kiezen voel ik sowieso minder, dus oei oei oei, wordt flink stampen vanavond
Dude...quote:
ik spreek je vanavond Harmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Zooo dan, net weer ff een treinreis naar Nijmegen gemaakt om dalijk weer met de auto naar Assen te gaan om vandaar met de auto weer naar HMH te gaan. Morgen zelfde riedeltje alleen dan terug![]()
En ik ben me een partij ziek/zwak/misselijkalles zit potdicht, nu al spierpijn en als ik hoest komt Lenie 't Hart naar me toe gerent.
Maaaarrrr dikke dikke DIKKE DIKKE zin in strakjes.
Tot vanaaf, freunden![]()
het gaat niet om de zin zelf, maar om het gruwelijk enthousiasme waarmee het in de film/serie waar het uit komt, uitgesproken werdquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen (Krulliewullie zegt dat)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het gaat niet om de zin zelf, maar om het gruwelijk enthousiasme waarmee het in de film/serie waar het uit komt, uitgesproken werd![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef Koepert het volgende:
Welke film/serie was dat ook al weer?
Oh ennuh.. ik ben dus ook met de auto, uitermate relaxed![]()
en heb n zin!
Ik denk dat als de meeste mooie, sexy, geile blondine/brunette(oh fuck it zelfs redhead) naar me toe kwam en zei: "Om 22.30u gaan wij de meest geile sex ooit hebben" ..... dat k dan minder zin had..
...ok dat lieg ik, maar scheelt niet veel..
HEEEEEEEEL misschien bij Ryfle..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekem hoop ik op
vanavond, maar ik geef het minder dan 0,1% kans
vandaar de 0,1%quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
HEEEEEEEEL misschien bij Ryfle..
Jaaa dan houdt het op, maar voor een tientje neem ik je kaartje wel over hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Maakt het uit of je dat ticket in kleur print? De kleur is op in onze printer
wat deze meneer zegtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jaaa dan houdt het op, maar voor een tientje neem ik je kaartje wel over hoor
Ff serieus, nee de barcode moet per se in regenboogkleuren (beginnen met rood, anders telt het niet) anders is ie niet geldig.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:Ff serieus, nee de barcode moet per se in regenboogkleuren (beginnen met rood, anders telt het niet) anders is ie niet geldig.
K zou mn PF proberen (zie nick)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Grrommit het volgende:
Net weer wakkerAltijd kut om 'smiddags wakker te worden.
Vanavond ga ik verliefd worden, dus ik ben te herkennen aan m'n roze zonnebril, en nu ga ik even in fobo's kijken zodat ik ook mensen kan vinden
Ik ook, viel spaß iedereen die ik niet zie/herken/die iets anders gaat doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weg, spreek jullie vanavond wel![]()
quote:
Niet zo aanstellen, gewoon losgaan. Ik heb eens de hele nacht op Masters of Hardcore de vloer aan staan stampen met een gebroken teen, waarvan ik niet eens wist dat 'ie gebroken was. Deed wel godverdomme zeer, maar helemaal los gegaan (met enkel bier!).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb vandaag op de een of andere manier niet zoveel last meerEn met wat bier achter mijn kiezen voel ik sowieso minder, dus oei oei oei, wordt flink stampen vanavond
Zit op de stream mee te luisteren en wat een sets inderdaad. Megamix vond ik best lekker, Zany daarna klapte er heerlijk op. Toen Titan & B-Front, geen woorden voor.. En nu Kasparov, op een paar hitjes na, ook echt lekker aan het rammen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 05:42 schreef -Menn0- het volgende:
Mooi feestje dat Fusion! Nu slapen!
Geen meet gezien ivm migraine aanval
En dan zijn er mensen op PF die beweren dat het geluid niet hard stond, whehe. Zacht geluid in de HMH is echt nog nooit gebeurd volgens mij? Ja, toen het feest afgelopen was, dat nadreunen in je hoofdquote:Op zondag 3 oktober 2010 06:18 schreef -Menn0- het volgende:
Ow en die piep in m'n oren is ook niet chill!!!!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:48 schreef ElDani het volgende:
Fusion was tof! Enige nadeel was eigenlijk Toneshifterz, die echt Te net mixten, leek wel pre-mix.
Ik ben ook een keer goed onderuit gegaan, 2 blauwe plekken onder mijn knieschijven.. Doet gemeen zeer kan ik je vertellen!
edit: Loundess Line-up
- B-front
- ZATOX
- The Machine (lt)
- Chris One (se)
- Digital Punk
- AVIO
- Crypsis
- Frontliner
MC Da Syndrome
Technical difficultiesquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Wat gebeurde er nou voor de Toneshifterz? Ze probeerden steeds het anthem te draaien ofzo, en dat hield na een paar seconden steeds op![]()
En daarna ging iedereen weer zitten zeker!1!11!!einz!!1quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Technical difficultiesMaar toen stonden Toneshifterz nog niet achter de decks volgens mij, was nadat het hele Fusion groepje een staande ovatie kreeg om middernacht.
Vonden jullie die stream echt zo slecht? Ik vond het best meevallen (tijdens de megamix, zany, bfront & titan en Kasparov). Heb hem hier lekker hard aan gehad, geen Jeff-E gehoord, en gewoon prima kunnen luisteren hoor. Enige nadeel was dat af en toe het linker-kanaal(?) uitviel, waardoor het geluid maar via 1 speaker/oordopje kwam, maar dat was ook maar iets van max. 10 seconden voordat het weer goed was..quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier lekker thuis gebleven. Stream was niet om aan te horen, dus helemaal niks mee gekregen
Idd de streams waren gewoon prima, eerder wil ik zeggen dat ik van een live event nog nooit zoon goeie stream heb gehad. Het was alleen jammer dat DanceTunes er mee kapte halverwege de set van Zany.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vonden jullie die stream echt zo slecht? Ik vond het best meevallen (tijdens de megamix, zany, bfront & titan en Kasparov). Heb hem hier lekker hard aan gehad, geen Jeff-E gehoord, en gewoon prima kunnen luisteren hoor. Enige nadeel was dat af en toe het linker-kanaal(?) uitviel, waardoor het geluid maar via 1 speaker/oordopje kwam, maar dat was ook maar iets van max. 10 seconden voordat het weer goed was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |