Nee dat kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastig
genoteerd...quote:
ook genoteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook bij velen hoor.
Daniël. (Had je zeker niet kunnen bedenken he?)
zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
Heb een shirt aan met het gezicht van een vrouw er op
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me net trouwens dat ik lang niet van iedereen de echte naam weet, bij velen alleen de FOK!-naam
als ik jullie morgen voor wil stellen aan m'n vriendin, is het wel handig dat ik een 'normale' naam kan noemen;
dus roept u maar!!
Ziet er goed uit ja voor die prijs, deze dagen beetje vergelijken en dan laat ik het wel weten als ik mijn keuze heb gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb 't ff voor je opgezocht... http://www.logitech.com/n(...)peakers/devices/7191
Deze zijn wel hele goeie scheisse voor die prijs
Ik had er wel last van kon amper stampjes maken, zeer irritant als je los wil gaan maar het simpelweg niet kan omdat je amper kan lopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef T_Killer het volgende:
Op Hardbass 2009 was ik ook ziek als een ketter (mja als je kaartje al hebt gekocht ga je gewoon) Achteraf ook helemaal geen spijt gehad, geen last van gehad tijdens het feest zelf.
Tim x2, genoteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
Tim... net als T-Killer, toch?
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sanderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastig
zal ook dat proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sander
te herkennen aan dit shirt weer
niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy,
Ow wacht, ik ben er morgen niet
Same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy,
Ow wacht, ik ben er morgen niet
Had je dat shirt op Q-base ook aan? In dat geval heb ik toen misschien tegen jou gezegd dat ik het een vet shirt vondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sander
te herkennen aan dit shirt weer
Ik had hem wel aan maar die je aan hebt gesproken was toen een groepje van 3 belgen van Hardtraxx die hem ook al haddenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had je dat shirt op Q-base ook aan? In dat geval heb ik toen misschien tegen jou gezegd dat ik het een vet shirt vondEn anders zeg ik het morgen nog wel een keer
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
Tim... net als T-Killer, toch?
Wat zijn dan precies die walgelijke praktijken van DMW? Ben nooit zo van reputatie trouwens, gaat mij meer om de muziek zelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef poiuytr het volgende:
Boycotten die zooi, walgelijke praktijken van DMW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |