quote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef T_Killer het volgende:
Aargh mijn plannetje om jullie malware aan te smeren is mislukt![]()
Dat was de enige reden dat ik op dit forum zit...hou niet eens zo van hardstyle (op Showtek en Brennan Heart na dan). Ben meer van Justin Bieber enzo![]()
Maar dat was idd mijn oude avatar dus die mocht uit de OP
Ik heb deze sinds kort.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef 16meter het volgende:
Weet iemand nog goede oordopjes (hoofdtelefoon) voor onder de 80 euro? Zoek een natuurlijk, helder geluid maar wel met goed aanwezige bassen. (ietsje overdreven bas weergave geen bezwaar)
Deze is ookquote:Op woensdag 29 september 2010 11:03 schreef Sethje het volgende:
Ik heb laatst de sennheiser cx300 gekocht, ik was nooit fatsoenlijke oordopjes gewend dus dit was voor mij echt een openbaring...
ook heldig moment van Qlimax 2006; Luna die Furybox draaitquote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef poiuytr het volgende:
Als het dan toch over Qlimax 2006 gaat:
Existence (D&B remix)![]()
![]()
![]()
Al die nummers uit die tijd van Noisecontrollers waarom om je vingers bij af te likken:quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook heldig moment van Qlimax 2006; Luna die Furybox draait![]()
2 keer Crump, maar goedquote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef poiuytr het volgende:
- Furybox
- Aliens
- We are the Noisecontrollers
- Malboro Man
- Crump
- Against all odds
- Crump
- Shreek
- Rushroom
- Venom
- Creatures
blijft een van mn alltime favouritesquote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef poiuytr het volgende:
Als het dan toch over Qlimax 2006 gaat:
Existence (D&B remix)![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Al die nummers uit die tijd van Noisecontrollers waarom om je vingers bij af te likken:
- Furybox
- Aliens
- Malboro Man
- Crump
- Against all odds
- Crump
- Shreek
- Rushroom
- Venom
- Creatures
Wat een helden als je dit zo op een rijtje ziet
enige nadeel van die remix vind ik dat hij eindeloos door lijkt te gaan, er zit totaal geen afwisseling in de climaxquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
blijft een van mn alltime favourites
edit: ik ga nu alleen even een versie aanzetten waar die mongool niet doorheen ouwehoert![]()
Ik weet niet of het voor onder de 80 is, maar AKG doppn zijn donders goedquote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef 16meter het volgende:
Weet iemand nog goede oordopjes (hoofdtelefoon) voor onder de 80 euro? Zoek een natuurlijk, helder geluid maar wel met goed aanwezige bassen. (ietsje overdreven bas weergave geen bezwaar)
Daar kreeg ik dus een mail van dat die was geannuleerd, en dag nadat ik al betaald had enzoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
maar je had toch al een kaartje?
ah, dan wordt je er inderdaad gelukkig van dat je/een vriendin niet meer gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
[..]
Daar kreeg ik dus een mail van dat die was geannuleerd, en dag nadat ik al betaald had enzo
Maargoed, geld teruggestort en gelukkig toch een kaartje
eens!quote:
Het was nog vroegquote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 keer Crump, maar goedzeker interessante platen, zie dat je Faces (Of Creation) en Feel It vergeten bent
Furybox
Aliens (wel de oude versie!)
Marlboro Man
Faces
Een van de betere nummers die ooit is gemaakt ja. Vind de remix van D&S beter als origineel.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
blijft een van mn alltime favourites
edit: ik ga nu alleen even een versie aanzetten waar die mongool niet doorheen ouwehoert![]()
en The Universe Twisters - White Stars is natuurlijk ook van hunquote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het was nog vroegNoemde er zo een paar uit mijn hoofd, Gaia had je ook nog
![]()
Zijn veel betere oordopjes in omloop dan de Sennheisers die iedereen blind koopt....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
Ben CX300 en CX500 gewend, prima dingen inderdaad. Maar CX500 destijds met het linker kanaal defect gekocht.. dus nooit echt kunnen horen hoe goed dat klonk. Misschien koop ik die wel opnieuw.
Binnekort maar weer eens feestje meepakken dan...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef BzP het volgende:
Compleet uit deze scene gegroeid..
Wel vette herrinneringen aan deze feestjes, O.A. decibel 04,06,07 sensation black 2005 Qlimax 04,05.
Defqon, gruond zero .. ga zo maar door hahaha
wel mooie tijden
Keerl, ben jiji ook bij Fusion ?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Binnekort maar weer eens feestje meepakken dan...
Ik ben ook aanwezig op Fusion jaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Keerl, ben jiji ook bij Fusion ?
En is er trouwens een meet ?
wc?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef de_huig het volgende:
sowieso altijd linksvoor..hoe laat het ook is en of het nou boven of beneden is.
enige toelaatbare uitzondering is een uitstapje naar de bar
als je moet pissen dan zweet je niet hard genoeg..quote:
Ik moet nu al huilen om het feit dat we daar waarschijnlijk zaterdag niks van gaan horenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Al die nummers uit die tijd van Noisecontrollers waarom om je vingers bij af te likken:
- Furybox
- Aliens
- Malboro Man
- Crump
- Against all odds
- Crump
- Shreek
- Rushroom
- Venom
- Creatures
Wat een helden als je dit zo op een rijtje ziet
de enige keren dat je die plaatjes hoort is OF in een (oude) liveset, OF thuis...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik moet nu al huilen om het feit dat we daar waarschijnlijk zaterdag niks van gaan horen.
Jammer genoeg gaat het al 2 jaar lang op deze manierquote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik moet nu al huilen om het feit dat we daar waarschijnlijk zaterdag niks van gaan horen.
de radio staat standaard op 3FM, volume staat nu hoger dan standaardquote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef poiuytr het volgende:
Bij 3FM is 90's week, nu vanaf 15:30 tot 16:00 Happy Hardcore
Verdomme! Gemist..quote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef poiuytr het volgende:
Bij 3FM is 90's week, nu vanaf 15:30 tot 16:00 Happy Hardcore
dit gaat gewoon 100% knallen wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:59 schreef Koepert het volgende:
maar early klinkt ook wel eeerrrruug fijn..
True... Reden voor de edit is dat k de tijden beetje fucked up hadquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit gaat gewoon 100% knallen wordenzolang maar Pavo niet doet zoals op Decibel
Heldige TT en gruwelijk veel zinquote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
21.30-22.30 Pavelow
22.30-00.00 Pavo & Zany - Early Set
00.00-00.30 Toneshifterz
00.30-01.00 Ryfle
01.00-02.00 Slim Shore
02.00-02.30 Jack of Sound
02.30-03.00 The Pitcher (of als JoS heel vet is daar blijven)
03.00-03.30 Donkey Rollers
03.30-04.00 Fusion Megamix Showcase by Slim Shore
04.00-05.00 Zany
05.00-06.00 B-Front & Titan (FOK!meet Style Linksvoor Rammen)
06.00-07.00 Kasparov
Zeker weten dat ik voor pavelow extra vroeg naar binnen ga.quote:
Ergens in dit topic is dat al besproken.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Koepert het volgende:
K Kan eerst Pavelow en dan Early zien haha..
dat kan prima, want Pavelow draait maar een half uurquote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik voor pavelow extra vroeg naar binnen ga.
ik ben op tijd binnen om Pavo & Zany te kunnen aanschouwenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
weet alleen nog niet hoe laat ik binnen zal zijn, ergens tijdens Pavo & Zanyverwacht ik.
sta wel met Machiel op de foto:quote:
Ik heb een aansteker uitgehold en er een USB stick in gemonteerd voor in mijn autoradio. Die heet in Windows "Aanstekah"quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Chicks on fire are back![]()
![]()
![]()
Natte Asbak
Nieuwe track: intro is niceclimax meeh
quote:titandj
Finished a track with @DjBfront...B-Front & Titan - Haunted. You will hear it Saturday at Fusion - The Next Level...So be there!!!
Pff....Titan en B-Front kennende wordt het een trance track....zelfs ShowT(MF)ek maakt hardere nummers!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Chille timetable wel! Had alleen graag Frequencerz wel gezien en weet niet of dat nu gaat lukken, misschien als de megamix tegenvalt. Pavelow heb ik geskipped op QBase omdat ik die hier wel zou zien dus ik denk dat ik er vanaf het begin al ben...
[..]
Ik heb een aansteker uitgehold en er een USB stick in gemonteerd voor in mijn autoradio. Die heet in Windows "Aanstekah"
[..]
[ afbeelding ]
Ok, fuck Toneshifterzquote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef Sethje het volgende:
23:30 - 01:00 Ryfle - toneshifterz ga ik nog vaker zien dus ik ga zeker naar robbertjan kijken hij gaat 2006-2008 plaatjes draaien dus dat kan niet anders dan geniaal worden
Staan volgens mij best een hoop setjes van Ryfle op LSDB en die zijn allemaal heerlijk eigenljkquote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef 16meter het volgende:
Oh.. als ik dat kan onthouden ga ik ook wel ff bij Ryfle kijken.Ken hem nog niet en Toneshifterz is op de wat hardere platen na niet echt mijn ding.
Zeg maar tegen hem dat minimaal de helft uit die periode moet komen, omdat het anders rellen wordt door de liefhebbersquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Sethje het volgende:
haha, het zal niet alleen 2006-2008 zijn natuurlijk maar hij gaat zeker voor de vergeten plaatjes heb ik begrepen
Interesse!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef T-Force het volgende:
Ik wou het hier eerst even vragen omdat hier geen dagjesmensen zitten. Ik heb 2 kaarten voor Qlimax expres teveel besteldMaar natuurlijk niet om winst mee te maken...dus, iemand hier die nog 2 kaarten zoekt?
ik heb het doorgegeven hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Staan volgens mij best een hoop setjes van Ryfle op LSDB en die zijn allemaal heerlijk eigenljk
[..]
Zeg maar tegen hem dat minimaal de helft uit die periode moet komen, omdat het anders rellen wordt door de liefhebbers![]()
![]()
Waar komt die toch vandaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nope, ben ik nietquote:
Wat een fucking brute track is dat! \o/quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Chicks on fire are back![]()
![]()
![]()
Natte Asbak
Nieuwe track: intro is niceclimax meeh
Oehh ziet er goed uitquote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe is er
Wake you from your boredom #4
http://www.mindillusion.nl (neem aan dat deze link wel mag?!?!)
01. Alphaverb - The Otherside
02. Machinehead - Headwave (Zatox Remix)
03. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
04. A-Lusion - Veritas
05. 2 Best Enemies - Les Drums
06. Shockerz - My Music
07. Crypsis & Sasha F - Get Hit
08. Alphaverb - Back
09. Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
10. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
11. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
12. The Machine - Audiobot
13. Chain Reaction - Out With A Bang
14. The R3bels - Motherland
15. Tatanka - Don't Move (Crypsis Remix)
16. DJ Act & Mani - Equensu Ocha
17. 2 Sidez - Listen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |