Ik ben een gelukkig man.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef haakon het volgende:
ja godverdomme, krijgt m'n kameraad die een kaart heeft besteld vandaag een mail: bestelling geannuleerd :S
Flink potje knall'n dan maar?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef haakon het volgende:
Ik ben een gelukkig man.
Vriendin gaat niet meer, kaartje is van mij. JOEEEPPPIIEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Flink potje knall'n dan maar?Haha geen probleem jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K zal oe dr met vermaak'n zoaterdag
The Outside Agency
jupquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Even een dingetje he; krijgen er nog meer mensen een onveiligheids-waarschuwing (detectie van Mal-Ware) als ze pagina 1 willen openen van de afgelopen 2 HS-topics?
Maar waarom dan? En ik zie ook nergens dat ik de melding definitief kan deletenquote:
Dit dus.quote:
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Maar waarom dan? En ik zie ook nergens dat ik de melding definitief kan deleten
ja...en jullie waren daar niet bij toch omdat jullie toen nog te jong waren..of heb ik het mis soms?quote:
Ik mag het hopen van niet, al zou BH met anthem best kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Via bronnen heb ik vanmiddag gehoord dat dit de line-up van Qlimax is:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
Zou nog best wel eens kunnen kloppen.. What do you think?
zo heeft iedereen natuurlijk zijn bronnen en ideeen. ik denk dat het een eindje in de richting zit, maar ik ben er heilig van overtuigd dat dbstf er ook staan. waarom? gewoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben een gelukkig man.
Vriendin gaat niet meer, kaartje is van mij. JOEEEPPPIIEEEEE
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Flink potje knall'n dan maar?'n betje plat kuier'n is mooi warkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zal oe dr ook met vermaak'n zoaterdaggoaw 'n good gesprek holl'n
[/quote]lijkt me duidelijk!!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hopelijk toch geen BH Anthem...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dit was onze suggestie:quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
Is het dan niks om die uit de OP te halen? Of in ieder geval ergens anders te hosten? Vrij irritant ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/
Oftewel de site waarop deze avatar is gehost:
[ afbeelding ]
is die niet van T_Killer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/
Oftewel de site waarop deze avatar is gehost:
[ afbeelding ]
Dan zou het in ieder geval een oude zijn...quote:
ja, is ook een oude van hem; maar die staat dus nog wel in de OPquote:Op woensdag 29 september 2010 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zou het in ieder geval een oude zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja...en jullie waren daar niet bij toch omdat jullie toen nog te jong waren..of heb ik het mis soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |