Ik ben een gelukkig man.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef haakon het volgende:
ja godverdomme, krijgt m'n kameraad die een kaart heeft besteld vandaag een mail: bestelling geannuleerd :S
Flink potje knall'n dan maar?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef haakon het volgende:
Ik ben een gelukkig man.
Vriendin gaat niet meer, kaartje is van mij. JOEEEPPPIIEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Flink potje knall'n dan maar?Haha geen probleem jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K zal oe dr met vermaak'n zoaterdag
The Outside Agency
jupquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Even een dingetje he; krijgen er nog meer mensen een onveiligheids-waarschuwing (detectie van Mal-Ware) als ze pagina 1 willen openen van de afgelopen 2 HS-topics?
Maar waarom dan? En ik zie ook nergens dat ik de melding definitief kan deletenquote:
Dit dus.quote:
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Maar waarom dan? En ik zie ook nergens dat ik de melding definitief kan deleten
ja...en jullie waren daar niet bij toch omdat jullie toen nog te jong waren..of heb ik het mis soms?quote:
Ik mag het hopen van niet, al zou BH met anthem best kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Via bronnen heb ik vanmiddag gehoord dat dit de line-up van Qlimax is:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
Zou nog best wel eens kunnen kloppen.. What do you think?
zo heeft iedereen natuurlijk zijn bronnen en ideeen. ik denk dat het een eindje in de richting zit, maar ik ben er heilig van overtuigd dat dbstf er ook staan. waarom? gewoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben een gelukkig man.
Vriendin gaat niet meer, kaartje is van mij. JOEEEPPPIIEEEEE
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Flink potje knall'n dan maar?'n betje plat kuier'n is mooi warkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zal oe dr ook met vermaak'n zoaterdaggoaw 'n good gesprek holl'n
[/quote]lijkt me duidelijk!!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hopelijk toch geen BH Anthem...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dit was onze suggestie:quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Neooo het volgende:
Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha2
Zatox
Evil Activities
Is het dan niks om die uit de OP te halen? Of in ieder geval ergens anders te hosten? Vrij irritant ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/
Oftewel de site waarop deze avatar is gehost:
[ afbeelding ]
is die niet van T_Killer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mijn chrome(ium) zegt dat het komt van domein: plank.knows.it/
Oftewel de site waarop deze avatar is gehost:
[ afbeelding ]
Dan zou het in ieder geval een oude zijn...quote:
ja, is ook een oude van hem; maar die staat dus nog wel in de OPquote:Op woensdag 29 september 2010 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zou het in ieder geval een oude zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja...en jullie waren daar niet bij toch omdat jullie toen nog te jong waren..of heb ik het mis soms?
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef T_Killer het volgende:
Aargh mijn plannetje om jullie malware aan te smeren is mislukt![]()
Dat was de enige reden dat ik op dit forum zit...hou niet eens zo van hardstyle (op Showtek en Brennan Heart na dan). Ben meer van Justin Bieber enzo![]()
Maar dat was idd mijn oude avatar dus die mocht uit de OP
Ik heb deze sinds kort.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef 16meter het volgende:
Weet iemand nog goede oordopjes (hoofdtelefoon) voor onder de 80 euro? Zoek een natuurlijk, helder geluid maar wel met goed aanwezige bassen. (ietsje overdreven bas weergave geen bezwaar)
Deze is ookquote:Op woensdag 29 september 2010 11:03 schreef Sethje het volgende:
Ik heb laatst de sennheiser cx300 gekocht, ik was nooit fatsoenlijke oordopjes gewend dus dit was voor mij echt een openbaring...
ook heldig moment van Qlimax 2006; Luna die Furybox draaitquote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef poiuytr het volgende:
Als het dan toch over Qlimax 2006 gaat:
Existence (D&B remix)![]()
![]()
![]()
Al die nummers uit die tijd van Noisecontrollers waarom om je vingers bij af te likken:quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook heldig moment van Qlimax 2006; Luna die Furybox draait![]()
2 keer Crump, maar goedquote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef poiuytr het volgende:
- Furybox
- Aliens
- We are the Noisecontrollers
- Malboro Man
- Crump
- Against all odds
- Crump
- Shreek
- Rushroom
- Venom
- Creatures
blijft een van mn alltime favouritesquote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef poiuytr het volgende:
Als het dan toch over Qlimax 2006 gaat:
Existence (D&B remix)![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Al die nummers uit die tijd van Noisecontrollers waarom om je vingers bij af te likken:
- Furybox
- Aliens
- We are the Noisecontrollers
- Malboro Man
- Crump
- Against all odds
- Crump
- Shreek
- Rushroom
- Venom
- Creatures
Wat een helden als je dit zo op een rijtje ziet
enige nadeel van die remix vind ik dat hij eindeloos door lijkt te gaan, er zit totaal geen afwisseling in de climaxquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
blijft een van mn alltime favourites
edit: ik ga nu alleen even een versie aanzetten waar die mongool niet doorheen ouwehoert![]()
Ik weet niet of het voor onder de 80 is, maar AKG doppn zijn donders goedquote:Op woensdag 29 september 2010 10:51 schreef 16meter het volgende:
Weet iemand nog goede oordopjes (hoofdtelefoon) voor onder de 80 euro? Zoek een natuurlijk, helder geluid maar wel met goed aanwezige bassen. (ietsje overdreven bas weergave geen bezwaar)
Daar kreeg ik dus een mail van dat die was geannuleerd, en dag nadat ik al betaald had enzoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
maar je had toch al een kaartje?
ah, dan wordt je er inderdaad gelukkig van dat je/een vriendin niet meer gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef haakon het volgende:
[..]
Daar kreeg ik dus een mail van dat die was geannuleerd, en dag nadat ik al betaald had enzo
Maargoed, geld teruggestort en gelukkig toch een kaartje
eens!quote:
Het was nog vroegquote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 keer Crump, maar goedzeker interessante platen, zie dat je Faces (Of Creation) en Feel It vergeten bent
Furybox
Aliens (wel de oude versie!)
Marlboro Man
Faces
Een van de betere nummers die ooit is gemaakt ja. Vind de remix van D&S beter als origineel.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
blijft een van mn alltime favourites
edit: ik ga nu alleen even een versie aanzetten waar die mongool niet doorheen ouwehoert![]()
en The Universe Twisters - White Stars is natuurlijk ook van hunquote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het was nog vroegNoemde er zo een paar uit mijn hoofd, Gaia had je ook nog
![]()
Zijn veel betere oordopjes in omloop dan de Sennheisers die iedereen blind koopt....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
Ben CX300 en CX500 gewend, prima dingen inderdaad. Maar CX500 destijds met het linker kanaal defect gekocht.. dus nooit echt kunnen horen hoe goed dat klonk. Misschien koop ik die wel opnieuw.
Binnekort maar weer eens feestje meepakken dan...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef BzP het volgende:
Compleet uit deze scene gegroeid..
Wel vette herrinneringen aan deze feestjes, O.A. decibel 04,06,07 sensation black 2005 Qlimax 04,05.
Defqon, gruond zero .. ga zo maar door hahaha
wel mooie tijden
Keerl, ben jiji ook bij Fusion ?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Binnekort maar weer eens feestje meepakken dan...
Ik ben ook aanwezig op Fusion jaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Keerl, ben jiji ook bij Fusion ?
En is er trouwens een meet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |