nicequote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe is er
Wake you from your boredom #4
dat klinkt als een plaat die ik afgelopen vrijdag bij Lucky heb gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
had ik toch gelijk van dat shirtquote:Op woensdag 29 september 2010 23:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Nope, ben ik niet
Heb ongeveer 1 uur m'n t-shirt aangehad, de rest van de dag in blote balg
ik heb Shockerz - My Music / Do Thiz is eergisteren binnengehaaldquote:Op donderdag 30 september 2010 07:49 schreef Sethje het volgende:
Ziet er weer goed uit
[..]
niceis die shockerz al uit of heb je die gewoon gekregen?
Ga je je set opnemen?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef RiKe het volgende:
Morgen draaien...ZIN IN![]()
Lekker oud en nieuw mixen....soft en hard...complete vrijheid bij de set en platen keuze![]()
Eens even de grens opzoeken dat de speakers AUW gaan roepen
Die is al uitquote:Op donderdag 30 september 2010 07:49 schreef Sethje het volgende:
Ziet er weer goed uit
[..]
niceis die shockerz al uit of heb je die gewoon gekregen?
Als het kon, had ik het gedaan...quote:
Oeh... I Agreequote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens vind ik dit een erg dik nummer...
Mwa niet mijn ding... 1. happy 2. Nexus overload 3. standaard breakje, leadje, melodietje verhaal...quote:
Lekker nummer jaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die is al uit
Qlimax/Loudness?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker nummer ja
Bah weer keer zin aan een feestje, Decibel was laatste![]()
herstel; deze heb ik zeker gehoord vrijdagquote:Op donderdag 30 september 2010 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt als een plaat die ik afgelopen vrijdag bij Lucky heb gehoord
mwoah, knalt niet echt genoeg voor mijquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wel aardig wat kaarten voor Qlimax in de groep maar we wachten allemaal de line-up even af.quote:
QFT !!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je moet pissen dan zweet je niet hard genoeg..![]()
als je voor andere doeleinden naar de wc gaat..nou..vooruit..maar wel opschieten
Gokje: Omdat dat een fokking gruwelijk vet feest gaat worden ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef de_huig het volgende:
waarom verschijnt er een grote grijns op mn bakkes nadat ik mn kaartje voor fusion heb uitgeprint en het ding daadwerkelijk in handen heb?
2 obvious...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Gokje: Omdat dat een fokking gruwelijk vet feest gaat worden ?
En wat als ie nu zwart-wit uit heeft geprint ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
2 obvious...
Misschien omdat ie LSD op heeft en de Kleuren van het kaartje een leuke trip oproepen?
Dan zorgt de LSD wel voor de kleurenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]
En wat als ie nu zwart-wit uit heeft geprint ?
Vraag in V&A ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een kaartje voor Fusion, iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |