nicequote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe is er
Wake you from your boredom #4
dat klinkt als een plaat die ik afgelopen vrijdag bij Lucky heb gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
had ik toch gelijk van dat shirtquote:Op woensdag 29 september 2010 23:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Nope, ben ik niet
Heb ongeveer 1 uur m'n t-shirt aangehad, de rest van de dag in blote balg
ik heb Shockerz - My Music / Do Thiz is eergisteren binnengehaaldquote:Op donderdag 30 september 2010 07:49 schreef Sethje het volgende:
Ziet er weer goed uit
[..]
niceis die shockerz al uit of heb je die gewoon gekregen?
Ga je je set opnemen?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef RiKe het volgende:
Morgen draaien...ZIN IN![]()
Lekker oud en nieuw mixen....soft en hard...complete vrijheid bij de set en platen keuze![]()
Eens even de grens opzoeken dat de speakers AUW gaan roepen
Die is al uitquote:Op donderdag 30 september 2010 07:49 schreef Sethje het volgende:
Ziet er weer goed uit
[..]
niceis die shockerz al uit of heb je die gewoon gekregen?
Als het kon, had ik het gedaan...quote:
Oeh... I Agreequote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens vind ik dit een erg dik nummer...
Mwa niet mijn ding... 1. happy 2. Nexus overload 3. standaard breakje, leadje, melodietje verhaal...quote:
Lekker nummer jaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die is al uit
Qlimax/Loudness?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker nummer ja
Bah weer keer zin aan een feestje, Decibel was laatste![]()
herstel; deze heb ik zeker gehoord vrijdagquote:Op donderdag 30 september 2010 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt als een plaat die ik afgelopen vrijdag bij Lucky heb gehoord
mwoah, knalt niet echt genoeg voor mijquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wel aardig wat kaarten voor Qlimax in de groep maar we wachten allemaal de line-up even af.quote:
QFT !!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je moet pissen dan zweet je niet hard genoeg..![]()
als je voor andere doeleinden naar de wc gaat..nou..vooruit..maar wel opschieten
Gokje: Omdat dat een fokking gruwelijk vet feest gaat worden ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef de_huig het volgende:
waarom verschijnt er een grote grijns op mn bakkes nadat ik mn kaartje voor fusion heb uitgeprint en het ding daadwerkelijk in handen heb?
2 obvious...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Gokje: Omdat dat een fokking gruwelijk vet feest gaat worden ?
En wat als ie nu zwart-wit uit heeft geprint ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
2 obvious...
Misschien omdat ie LSD op heeft en de Kleuren van het kaartje een leuke trip oproepen?
Dan zorgt de LSD wel voor de kleurenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]
En wat als ie nu zwart-wit uit heeft geprint ?
Vraag in V&A ?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een kaartje voor Fusion, iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer goed te verteren, alleen jammer van de kwaliteitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Godverdomme, the machine did it again.![]()
Deze man moet op een groot podium komen
Boycotten die zooi, walgelijke praktijken van DMW.quote:
Ik heb dit thuis staan... http://www.new-line.nl/nl(...)rset-zwart_11195.htmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef poiuytr het volgende:
Sinds vanmiddag heeft mijn audio set het op mijn kamer begeven, na 5 trouwe jaren![]()
Nu weet ik alleen niet wat ik moet gaan halen, iemand suggesties?
Sterkte man!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef T-Force het volgende:
NondejuuNet aangereden, best last van mijn knie. Verder alles oke, maar dat van mijn knie zit me niet lekker ivm Fusion morgen. Ik ga sowieso, desnoods helemaal stijf van de paracetamol
Zit behoorlijk boven mijn budgetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb dit thuis staan... http://www.new-line.nl/nl(...)rset-zwart_11195.htm
Komt goed geluid uit![]()
Hehe... jah ik heb t nodig voor produceren en draaienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zit behoorlijk boven mijn budget, maximaal wil ik er 100 euro voor uitgeven.
K heb bij de Saturn (of mediamarkt....) n setje Speedlink Gravity speakers + sub gehaald voor aan mn laptop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zit behoorlijk boven mijn budget, maximaal wil ik er 100 euro voor uitgeven.
@T-Force
Sterkte kerel en hoop voor je dat je morgen een paar pasjes kunt maken
Zelf ook keer ziek naar feest gegaan (Defqon 2009) achteraf geen spijt gehad.
Watskeburt? Iig sterkte, nu en morgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef T-Force het volgende:
NondejuuNet aangereden, best last van mijn knie. Verder alles oke, maar dat van mijn knie zit me niet lekker ivm Fusion morgen. Ik ga sowieso, desnoods helemaal stijf van de paracetamol
Op Hardbass 2009 was ik ook ziek als een ketter (mja als je kaartje al hebt gekocht ga je gewoon) Achteraf ook helemaal geen spijt gehad, geen last van gehad tijdens het feest zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
Ik ben Decibel 2009 ook ziek gegaan. EInde van de dag was ik er alleen maar beter op geworden. GEWOON GAAN DUSquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Watskeburt? Iig sterkte, nu en morgen
[..]
Op Hardbass 2009 was ik ook ziek als een ketter (mja als je kaartje al hebt gekocht ga je gewoon) Achteraf ook helemaal geen spijt gehad, geen last van gehad tijdens het feest zelf.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef poiuytr het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef T_Killer het volgende:
Op Hardbass 2009 was ik ook ziek als een ketter (mja als je kaartje al hebt gekocht ga je gewoon) Achteraf ook helemaal geen spijt gehad, geen last van gehad tijdens het feest zelf.
Wow...betekent dit dat wij hier op het FOK hardstyle forum het medicijn voor de verkoudheid/griep hebben ontdekt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef CrustyClown het volgende:
Ik ben Decibel 2009 ook ziek gegaan. EInde van de dag was ik er alleen maar beter op geworden. GEWOON GAAN DUS
dit herinnert me er aan dat ik ze ook nog ff moeten printenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef de_huig het volgende:
waarom verschijnt er een grote grijns op mn bakkes nadat ik mn kaartje voor fusion heb uitgeprint en het ding daadwerkelijk in handen heb?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat worden er een paar om binnen te halen zondag
1 minpuntjedat is altijd een minpunt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Machine was, is en blijft een held voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Godverdomme, the machine did it again.![]()
Deze man moet op een groot podium komen
beterschap!! hopelijk kun je morgen wel stampjes plaatsenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef T-Force het volgende:
en zo is het!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef T-Force het volgende:
Achja, scheit, morgen gewoon een dik snoeifestijn van maken met z'n allen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Machielquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me net trouwens dat ik lang niet van iedereen de echte naam weet, bij velen alleen de FOK!-naam
als ik jullie morgen voor wil stellen aan m'n vriendin, is het wel handig dat ik een 'normale' naam kan noemen;
dus roept u maar!!
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastigquote:
Ik ook bij velen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me net trouwens dat ik lang niet van iedereen de echte naam weet, bij velen alleen de FOK!-naam
als ik jullie morgen voor wil stellen aan m'n vriendin, is het wel handig dat ik een 'normale' naam kan noemen;
dus roept u maar!!
Nee dat kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastig
genoteerd...quote:
ook genoteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook bij velen hoor.
Daniël. (Had je zeker niet kunnen bedenken he?)
zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
Heb een shirt aan met het gezicht van een vrouw er op
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
dus roept u maar!!
Ziet er goed uit ja voor die prijs, deze dagen beetje vergelijken en dan laat ik het wel weten als ik mijn keuze heb gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb 't ff voor je opgezocht... http://www.logitech.com/n(...)peakers/devices/7191
Deze zijn wel hele goeie scheisse voor die prijs
Ik had er wel last van kon amper stampjes maken, zeer irritant als je los wil gaan maar het simpelweg niet kan omdat je amper kan lopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef T_Killer het volgende:
Tim x2, genoteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
Tim... net als T-Killer, toch?
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sanderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastig
zal ook dat proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sander
te herkennen aan dit shirt weer
niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy,
Ow wacht, ik ben er morgen niet
Same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy,
Ow wacht, ik ben er morgen niet
Had je dat shirt op Q-base ook aan? In dat geval heb ik toen misschien tegen jou gezegd dat ik het een vet shirt vondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sander
te herkennen aan dit shirt weer
Ik had hem wel aan maar die je aan hebt gesproken was toen een groepje van 3 belgen van Hardtraxx die hem ook al haddenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had je dat shirt op Q-base ook aan? In dat geval heb ik toen misschien tegen jou gezegd dat ik het een vet shirt vondEn anders zeg ik het morgen nog wel een keer
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
Tim... net als T-Killer, toch?
Wat zijn dan precies die walgelijke praktijken van DMW? Ben nooit zo van reputatie trouwens, gaat mij meer om de muziek zelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef poiuytr het volgende:
Boycotten die zooi, walgelijke praktijken van DMW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |