vandaar de 0,1%quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
HEEEEEEEEL misschien bij Ryfle..
Jaaa dan houdt het op, maar voor een tientje neem ik je kaartje wel over hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Maakt het uit of je dat ticket in kleur print? De kleur is op in onze printer
wat deze meneer zegtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jaaa dan houdt het op, maar voor een tientje neem ik je kaartje wel over hoor
Ff serieus, nee de barcode moet per se in regenboogkleuren (beginnen met rood, anders telt het niet) anders is ie niet geldig.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:Ff serieus, nee de barcode moet per se in regenboogkleuren (beginnen met rood, anders telt het niet) anders is ie niet geldig.
K zou mn PF proberen (zie nick)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Grrommit het volgende:
Net weer wakkerAltijd kut om 'smiddags wakker te worden.
Vanavond ga ik verliefd worden, dus ik ben te herkennen aan m'n roze zonnebril, en nu ga ik even in fobo's kijken zodat ik ook mensen kan vinden
Ik ook, viel spaß iedereen die ik niet zie/herken/die iets anders gaat doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weg, spreek jullie vanavond wel![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |