Nee dat kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastig
genoteerd...quote:
ook genoteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook bij velen hoor.
Daniël. (Had je zeker niet kunnen bedenken he?)
zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
Heb een shirt aan met het gezicht van een vrouw er op
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me net trouwens dat ik lang niet van iedereen de echte naam weet, bij velen alleen de FOK!-naam
als ik jullie morgen voor wil stellen aan m'n vriendin, is het wel handig dat ik een 'normale' naam kan noemen;
dus roept u maar!!
Ziet er goed uit ja voor die prijs, deze dagen beetje vergelijken en dan laat ik het wel weten als ik mijn keuze heb gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb 't ff voor je opgezocht... http://www.logitech.com/n(...)peakers/devices/7191
Deze zijn wel hele goeie scheisse voor die prijs
Ik had er wel last van kon amper stampjes maken, zeer irritant als je los wil gaan maar het simpelweg niet kan omdat je amper kan lopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef T_Killer het volgende:
Op Hardbass 2009 was ik ook ziek als een ketter (mja als je kaartje al hebt gekocht ga je gewoon) Achteraf ook helemaal geen spijt gehad, geen last van gehad tijdens het feest zelf.
Tim x2, genoteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
Tim... net als T-Killer, toch?
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sanderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je nog nooit op een feest gezien, dus dan wordt herkennen lastig
zal ook dat proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sander
te herkennen aan dit shirt weer
niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy,
Ow wacht, ik ben er morgen niet
Same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy,
Ow wacht, ik ben er morgen niet
Had je dat shirt op Q-base ook aan? In dat geval heb ik toen misschien tegen jou gezegd dat ik het een vet shirt vondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik jou ook niet toch? Aangenaam, Sander
te herkennen aan dit shirt weer
Ik had hem wel aan maar die je aan hebt gesproken was toen een groepje van 3 belgen van Hardtraxx die hem ook al haddenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had je dat shirt op Q-base ook aan? In dat geval heb ik toen misschien tegen jou gezegd dat ik het een vet shirt vondEn anders zeg ik het morgen nog wel een keer
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
Tim... net als T-Killer, toch?
Wat zijn dan precies die walgelijke praktijken van DMW? Ben nooit zo van reputatie trouwens, gaat mij meer om de muziek zelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef poiuytr het volgende:
Boycotten die zooi, walgelijke praktijken van DMW.
Ik heet ook Tom in 't echt, en in mijn internet sociaal leven sta ik bekend als sethje van partyflockquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me net trouwens dat ik lang niet van iedereen de echte naam weet, bij velen alleen de FOK!-naam
als ik jullie morgen voor wil stellen aan m'n vriendin, is het wel handig dat ik een 'normale' naam kan noemen;
dus roept u maar!!
Ook op een feest hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:31 schreef StM het volgende:
En iets als kan ik over het algemeen best pruimenZeker thuis.
Zijn eerdere producties waren tig x beter en luister er nu gewoon niet meer na uit principe!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:28 schreef eQuaL het volgende:
Achja, wie nu ook de nieuwe naam heeft, hij kan wel lekkere tracks maken
quote:Slim Shore aka Henry Snijders was formerly known as the on-stage face of the Dutch Master project. In 2007 Henry was discovered by the Dutch Master Works-label and was asked to join their crew. His talent for producing and his major dj-skills contributed highly to the success of this project and soon Henry played big events like Defqon 1, In Qontrol, Q-base, Qountdown,
X-Qlusive and Hardbass. Besides rocking big events in Holland he also got to play all across Europe and Australia, smashing dancefloors with banging tunes as Motion, Slammin’ the Bass, Pride, Floorspin, Resort to the Beat, Taste Me and The Scene.
Unfortunately differences in views to where the Dutch Master project was going in the future broke up the cooperation between Henry and Dutch Master Works. Henry had to make a new step and decided to return to his old love: Slim Shore. An alias he used long before he got signed to any label. The name may have changed but the producer/dj remains the same. Henry’s fully focused on making Slim Shore a name you wont forget. Henry will keep bringing you big ass productions and killer dj-sets, Slim Shore is on his way again. Party hard!
Hoe is het me je knie naar een nachtje slapen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
En jullie hebben er geen benul van hoeveel zin ik heb in Fusion....Ongelofelijk! En dat ga ik laten merken ook, ik ga zo hard los dat jullie zullen denken dat ik de gekke koeienziekte heb ofzo
volgens mij spreekt iedereen je ook gewoon aan met Seth(je)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heet ook Tom in 't echt, en in mijn internet sociaal leven sta ik bekend als sethje van partyflock
en dat met je zere knie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef T-Force het volgende:
En jullie hebben er geen benul van hoeveel zin ik heb in Fusion....Ongelofelijk! En dat ga ik laten merken ook, ik ga zo hard los dat jullie zullen denken dat ik de gekke koeienziekte heb ofzo
Heb vandaag op de een of andere manier niet zoveel last meerquote:
you betquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb vandaag op de een of andere manier niet zoveel last meerEn met wat bier achter mijn kiezen voel ik sowieso minder, dus oei oei oei, wordt flink stampen vanavond
Dude...quote:
ik spreek je vanavond Harmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Zooo dan, net weer ff een treinreis naar Nijmegen gemaakt om dalijk weer met de auto naar Assen te gaan om vandaar met de auto weer naar HMH te gaan. Morgen zelfde riedeltje alleen dan terug![]()
En ik ben me een partij ziek/zwak/misselijkalles zit potdicht, nu al spierpijn en als ik hoest komt Lenie 't Hart naar me toe gerent.
Maaaarrrr dikke dikke DIKKE DIKKE zin in strakjes.
Tot vanaaf, freunden![]()
het gaat niet om de zin zelf, maar om het gruwelijk enthousiasme waarmee het in de film/serie waar het uit komt, uitgesproken werdquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen (Krulliewullie zegt dat)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het gaat niet om de zin zelf, maar om het gruwelijk enthousiasme waarmee het in de film/serie waar het uit komt, uitgesproken werd![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef Koepert het volgende:
Welke film/serie was dat ook al weer?
Oh ennuh.. ik ben dus ook met de auto, uitermate relaxed![]()
en heb n zin!
Ik denk dat als de meeste mooie, sexy, geile blondine/brunette(oh fuck it zelfs redhead) naar me toe kwam en zei: "Om 22.30u gaan wij de meest geile sex ooit hebben" ..... dat k dan minder zin had..
...ok dat lieg ik, maar scheelt niet veel..
HEEEEEEEEL misschien bij Ryfle..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekem hoop ik op
vanavond, maar ik geef het minder dan 0,1% kans
vandaar de 0,1%quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
HEEEEEEEEL misschien bij Ryfle..
Jaaa dan houdt het op, maar voor een tientje neem ik je kaartje wel over hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Maakt het uit of je dat ticket in kleur print? De kleur is op in onze printer
wat deze meneer zegtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jaaa dan houdt het op, maar voor een tientje neem ik je kaartje wel over hoor
Ff serieus, nee de barcode moet per se in regenboogkleuren (beginnen met rood, anders telt het niet) anders is ie niet geldig.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:Ff serieus, nee de barcode moet per se in regenboogkleuren (beginnen met rood, anders telt het niet) anders is ie niet geldig.
K zou mn PF proberen (zie nick)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Grrommit het volgende:
Net weer wakkerAltijd kut om 'smiddags wakker te worden.
Vanavond ga ik verliefd worden, dus ik ben te herkennen aan m'n roze zonnebril, en nu ga ik even in fobo's kijken zodat ik ook mensen kan vinden
Ik ook, viel spaß iedereen die ik niet zie/herken/die iets anders gaat doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weg, spreek jullie vanavond wel![]()
quote:
Niet zo aanstellen, gewoon losgaan. Ik heb eens de hele nacht op Masters of Hardcore de vloer aan staan stampen met een gebroken teen, waarvan ik niet eens wist dat 'ie gebroken was. Deed wel godverdomme zeer, maar helemaal los gegaan (met enkel bier!).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb vandaag op de een of andere manier niet zoveel last meerEn met wat bier achter mijn kiezen voel ik sowieso minder, dus oei oei oei, wordt flink stampen vanavond
Zit op de stream mee te luisteren en wat een sets inderdaad. Megamix vond ik best lekker, Zany daarna klapte er heerlijk op. Toen Titan & B-Front, geen woorden voor.. En nu Kasparov, op een paar hitjes na, ook echt lekker aan het rammen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 05:42 schreef -Menn0- het volgende:
Mooi feestje dat Fusion! Nu slapen!
Geen meet gezien ivm migraine aanval
En dan zijn er mensen op PF die beweren dat het geluid niet hard stond, whehe. Zacht geluid in de HMH is echt nog nooit gebeurd volgens mij? Ja, toen het feest afgelopen was, dat nadreunen in je hoofdquote:Op zondag 3 oktober 2010 06:18 schreef -Menn0- het volgende:
Ow en die piep in m'n oren is ook niet chill!!!!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:48 schreef ElDani het volgende:
Fusion was tof! Enige nadeel was eigenlijk Toneshifterz, die echt Te net mixten, leek wel pre-mix.
Ik ben ook een keer goed onderuit gegaan, 2 blauwe plekken onder mijn knieschijven.. Doet gemeen zeer kan ik je vertellen!
edit: Loundess Line-up
- B-front
- ZATOX
- The Machine (lt)
- Chris One (se)
- Digital Punk
- AVIO
- Crypsis
- Frontliner
MC Da Syndrome
Technical difficultiesquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:03 schreef eQuaL het volgende:
Wat gebeurde er nou voor de Toneshifterz? Ze probeerden steeds het anthem te draaien ofzo, en dat hield na een paar seconden steeds op![]()
En daarna ging iedereen weer zitten zeker!1!11!!einz!!1quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Technical difficultiesMaar toen stonden Toneshifterz nog niet achter de decks volgens mij, was nadat het hele Fusion groepje een staande ovatie kreeg om middernacht.
Vonden jullie die stream echt zo slecht? Ik vond het best meevallen (tijdens de megamix, zany, bfront & titan en Kasparov). Heb hem hier lekker hard aan gehad, geen Jeff-E gehoord, en gewoon prima kunnen luisteren hoor. Enige nadeel was dat af en toe het linker-kanaal(?) uitviel, waardoor het geluid maar via 1 speaker/oordopje kwam, maar dat was ook maar iets van max. 10 seconden voordat het weer goed was..quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier lekker thuis gebleven. Stream was niet om aan te horen, dus helemaal niks mee gekregen
Idd de streams waren gewoon prima, eerder wil ik zeggen dat ik van een live event nog nooit zoon goeie stream heb gehad. Het was alleen jammer dat DanceTunes er mee kapte halverwege de set van Zany.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vonden jullie die stream echt zo slecht? Ik vond het best meevallen (tijdens de megamix, zany, bfront & titan en Kasparov). Heb hem hier lekker hard aan gehad, geen Jeff-E gehoord, en gewoon prima kunnen luisteren hoor. Enige nadeel was dat af en toe het linker-kanaal(?) uitviel, waardoor het geluid maar via 1 speaker/oordopje kwam, maar dat was ook maar iets van max. 10 seconden voordat het weer goed was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |