Zo.. ik ben weer wakker.. Iedereen klaar voor mijn lulverhaal?
Mooi.. anders. Skip.
Na al een week zin en voorpret voor Fusion gisteravond na t douchen maar ns kijken hoe lang dat GoogleMaps vond dat de reis moest duren.. ivm tijdsplanning jewtz.. nou goed, 2u dus.. Ik wilde tegen half 11 binnen zijn, dus hey, half 9 weg... maar t was verrekte rustig op de weg, althans, het reed lekker door, dus na 1u en 45min stond ik in de parkeergarage P6 bij de HMH.
Na de kaartcontrole en fouillering (samen ong 2 minuten) eens even binnen een rondje gelopen (t begon toen al...en niet eens wappie) Muntjes gehaald, biertje, en aangezien de eettent leeg was, ook maar n Panini (goeie shit) gehaald. even boven staan kijken, klonk prima, maar tegen 22.30 naar de main voor early.. Remipunten sparen tot ik uiteindelijk 2 fokkerts zie staan (of zij mij) T-Force & Krulliewullie. Daarna samen tussen de oh-ohcherso figuranten stampjes staan plaatsen op een (veel te zachte maar) erg lekkere early set.. Inmiddels was Remcore ook komen aanwaaien, dus vraag hem maar naar platen, die man kent ze een half uur vantevoren. Na deze heerlijke set toch maar n stampje naar boven gewaagd.. Toneshifterz was niet super in mijn oren, Ryfle deed dat beter. Bartmans, Huig, Crusty en meer Fokkers inmiddels ook aangesloten bij de stampploeg.
Vervolgens Slim Shore die prima draaide... maar ook niet heeel veel meer dan dat.. Maat van me was ook in de HMH (smst "ben binnen" en reageert vervolgens niet meer

) bleek dus VIPdeck te staan. Na een tijdje daar te hebben doorgebracht onderwijl kijkend naar de Noisecontrollers (best leuk, het hele publiek Just-as-Easy mee te zien bleren) toch maar weer terug naar de Topdeck. Vervolgens lekker rammen op Jack Of Sound, waarna we een etage dropten voor die Ezelsepoep. Heerlijke DR-tracks en andere classics voorbij horen komen. Toen een megamix. Ja leuk... ofzo.. rare mix.. geen echt slechte platen, wel te veel 'sampling' allemaal kleine stukjes waardoor je er net niks mee kunt.
Na deze stampparade mocht Zany zelf zn kunstje doen, en dat klonk lang niet verkeerd, maar B-Front & Titan moesten nog, Bartvrouw had een beetje zware week achter de rug dus die was vrij stuk, mijn benen begonnen ook al te protesteren dus: FoooDBREAK!!! even chillen...
Toen kwam de set waar ik (en enkele fokkers met mij) naar hadden uitgekeken. B-Front & Titan! Mmmm kleine domper... in plaats van voluit rammen leek het volume teruggedraaid (zeker bang voor schade door overmatig gebruik.) maar gelukkig werd dit na enkele platen beter. Heeeerlijke ramset.. maar die voeten... en benen... en rug... die wilden niet echt meer.. Uiteindelijk ietwat voortijdig.. (Kwart voor 6 ofzo??) toch maar met Bartmans en Crusty (en niet te vergeten bartvrouw) richting uitgang gegaan. Terugreis was prima, maar verrassend druk voor n zondag tussen 6 en 8... eenmaal thuis na een douche mn bed maar ns opgezocht.
+punten...
- Early set met Isaac - On the Edge, Davide Sonar & Julian DJ - Go Go, Go, Pavo & Zany - 99.Nine, Ard Und Jorn - 16 (Dj Nagoom Remix)... nou ja zoek de tracklist maar op..
- B-Front & Slim Shore -Chemical
- Chris One - Psycho
- B-Front & Frontliner - Magic
- B-Front vs Titan - Haunted
etc etc etc..
- Eten was ook goed, drinken prima, weinig facilitaire klachten..
-punten
- Wtf met al die Oh oh Cherso-wannabe mooiboys en ghbsletjes...
- (mede door bovenstaande) geen top-sfeer
- B-Front en TItan die tegenvallen door overmatige verwachtingen (was nog steeds top, maar verwachtte "wow")
- Geluid wat niet altijd ff goed ging..
-Sommige platen kunnen ECHT niet meer..
(- Baggerkwaliteit opgenomen livesets )