Zomaar gewassen? Oei, jij bent dapperquote:Op maandag 27 september 2010 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net mijn Bailey's gewassen, kranten erin gestopt en een elastiekje eromheen zodat die flappen niet zo blijven hangen
Ik, nou ja, eenvriendin, heeft een keer mijn classics gestoomreinigt.quote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Zomaar gewassen? Oei, jij bent dapperIn de machine, met een wolwasprogramma? Ben trouwens benieuwd of het helpt tegen dat hangen!
Ik lees hier wel vaker dat mensen ze wassen en dat het wel goed gaat, maar ik durf het niet. Misschien ooit, als ze heel vies zijn.
ik zit trouwens serieus te overwegen om een 2e paar te kopen
Neeee niet in de wasmachine LOL.quote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Zomaar gewassen? Oei, jij bent dapperIn de machine, met een wolwasprogramma? Ben trouwens benieuwd of het helpt tegen dat hangen!
Ik lees hier wel vaker dat mensen ze wassen en dat het wel goed gaat, maar ik durf het niet. Misschien ooit, als ze heel vies zijn.
ik zit trouwens serieus te overwegen om een 2e paar te kopen
Owwwquote:Op maandag 27 september 2010 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neeee niet in de wasmachine LOL.
Met de conditioner uit de care kit
Daar zijn ze iets te duur voorquote:Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
OwwwToch zijn er echt mensen die ze in het wasmachine gooien hoor.
Oh quoten jaquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
whut? je kon toch gewoon mijn OP quoten, en klaar?je hoeft niet zo moeilijk te doen.
Ikke en ook in de droger wel op halve warmte en maar 20 minuutjesquote:Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
OwwwToch zijn er echt mensen die ze in het wasmachine gooien hoor.
Mag je niet klagen bij mij gebeurt dat al na 2 jaar. Ik heb er vrolijk een tijd ducktape overheen geplakt voor ik nieuwe kochtquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef krullebol81 het volgende:
Mijn classics van 6 jaar oud gaan kapot, er zit gewoon een gat bij de grote teen![]()
Ze moeten nog wel deze winter mee gaan (ik gebruik ze alleen als pantoffels binnen) dan kan broertjelief volgend jaar als hij naar Australië gaat nieuwe meenemen!!
Ik word altijd serieus genomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gedrochten. Je wordt als vrouw niet meer serieus genomen met dat soort schoenen. Dat je het weet.
Ik heb er bij de schoenmaker een leertje in laten zetten aan de binnenkantquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef krullebol81 het volgende:
Mijn classics van 6 jaar oud gaan kapot, er zit gewoon een gat bij de grote teen![]()
Ze moeten nog wel deze winter mee gaan (ik gebruik ze alleen als pantoffels binnen) dan kan broertjelief volgend jaar als hij naar Australië gaat nieuwe meenemen!!
Waarom koop je sloffen voor 200E?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef appelfan het volgende:
Ik heb uggs als huissloffen al zes jaar. Toen mensen het buiten gingen dragen dacht ik wtf maar ugg sneakers zijn leuk!
welke maat heb jij als k vragen mag?quote:
Ik heb maat 38!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke maat heb jij als k vragen mag?![]()
ik heb zelf 39 van uggs, ik vraag me af of deze ook leuk bij mij zullen staan of misschien toch iets net te ... misschien maar eens gaan passen ergens
Ik heb maat 41 en heb deze ook gewoon hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke maat heb jij als k vragen mag?![]()
ik heb zelf 39 van uggs, ik vraag me af of deze ook leuk bij mij zullen staan of misschien toch iets net te ... misschien maar eens gaan passen ergens
niet 99 euro maar 99 dollar:quote:Op donderdag 30 september 2010 10:57 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb maat 41 en heb deze ook gewoon hoorHet is niet TE zeg maar haha. Ik vind ze heerlijk lopen. Zit er nu lekker mee op de bank hihi
Overigens heb ik ze voor 130...weet niet waar je die 99 zo snel vandaan haaltBij assem.nl zijn ze ook 130 nl.
Ow sorry hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet 99 euro maar 99 dollar:
http://www.shoe-store.net/ugg-dakota-womens
ik ga ze vandaag even in de stad passen
Omdat ik last van koude voeten heb?quote:Op woensdag 29 september 2010 07:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom koop je sloffen voor 200E?
Daar zijn ook wel andere sloffen voor aan te schaffen voor een bedrag wat iets schappelijker is.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef appelfan het volgende:
[..]
Omdat ik last van koude voeten heb?
Ik draag ze ook in huis vanwege koude voeten.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar zijn ook wel andere sloffen voor aan te schaffen voor een bedrag wat iets schappelijker is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik draag ze ook in huis vanwege koude voeten.
En als ik er thuis altijd op loop dan wil ook iets aan mijn voeten dat er leuk uitziet, van goede kwaliteit is en een goede zool heeft. Met UGG's kan ik ook zonder problemen even naar buiten lopen, dan kun je met de gewone sloffen niet.
Dan vind ik 149 euro niet zo vreselijk duur meer hoor.
Wat niet? Uggsloffen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daarom heb jij ze niet en ik ze wel
Dat doe ik ook ik draag de classics als sloffen en daar kan ik zonder problemen ook wel mee naar buiten als dat zo uitkomt. Maar normaal draag ik buiten andere schoenen,laarzen of UGGs.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Er zijn zeker wel gewone sloffen die lekker zitten, er leuk uitzien, en ook even naar buiten kunnen hoor voor een redelijke prijs. Gewoon goed zoeken. Voor sloffen vind ik het echt te overdreven, voor die prijs koop ik liever een paar uggs wat ik gewoon buiten kan gebruiken.
Ik vind die cardy's echt heul lelijk dus ik zeg classicsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Nallie het volgende:
Ik zit momenteel in New York, dus lucky me kan 'goedkope' UGGs aanschaffen. Zeker nu de dollar weer lekker staat. Ik twijfel alleen een beetje welke ik moet kopen..
Ik vind de classic short heel leuk en dan waarschijnlijk in chestnut, maar de cardy's vind ik ook heel leuknee, ik ga ze niet allebei kopen
moet ook nog terugvliegen en meer shoppen is onvermijdelijk, aangezien ik hier 3 maanden zit!
Dus ik ben benieuwd naar jullie mening als doorgewinterde UGGs liefhebbers. Dit wordt namelijk mijn eerste paar
Classics! Absoluut! De cardy's zijn leuk voor erbij, maar als je 1 paar neemt zou ik zeker voor de classics gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Nallie het volgende:
Ik zit momenteel in New York, dus lucky me kan 'goedkope' UGGs aanschaffen. Zeker nu de dollar weer lekker staat. Ik twijfel alleen een beetje welke ik moet kopen..
Ik vind de classic short heel leuk en dan waarschijnlijk in chestnut, maar de cardy's vind ik ook heel leuknee, ik ga ze niet allebei kopen
moet ook nog terugvliegen en meer shoppen is onvermijdelijk, aangezien ik hier 3 maanden zit!
Dus ik ben benieuwd naar jullie mening als doorgewinterde UGGs liefhebbers. Dit wordt namelijk mijn eerste paar
Ze hebben toch ook van die paarsequote:Op zondag 3 oktober 2010 04:42 schreef Nallie het volgende:
Oke, classics it is. Ben vandaag even een winkel ingelopen en heb gekeken en ik vind ze denk ik ook leuker.
Nu twijfel ik alleen nog over de kleur![]()
Ik wilde eerst chestnut, maar ik ben bang dat die snel vies worden...
Donkerbruin is mooi, maar ik draag eigenlijk nooit bruin en zwart is weer te saai...
Hoe blijven jullie chestnuts?
Ik heb Bailey Button Chestnut en die blijven mooi. Wel inspuiten! Ik doe dat ongeveer 1 x per week.quote:Op zondag 3 oktober 2010 04:42 schreef Nallie het volgende:
Oke, classics it is. Ben vandaag even een winkel ingelopen en heb gekeken en ik vind ze denk ik ook leuker.
Nu twijfel ik alleen nog over de kleur![]()
Ik wilde eerst chestnut, maar ik ben bang dat die snel vies worden...
Donkerbruin is mooi, maar ik draag eigenlijk nooit bruin en zwart is weer te saai...
Hoe blijven jullie chestnuts?
Ik ben ook niet uber voorzichtig.. maak ze wel schoon als ik ermee in de regen heb gelopen (ik weet immers nooit zo goed wanneer het gaat regenen enzo..)quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik doe alles met mijn uggs, ik ga er echt niet zo voorzichtig mee zijn, met jouw nightfalls snap ik dat dan weer wel, maar ik zou dat dus echt niet met al mijn uggs doen. Maar goed, wie ben ik.
Tliciouz toch? Die had ze geloof ik nog best snel binnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:27 schreef koekii het volgende:
Heeft er hier iemand van Shoe-store een bestelling besteld? Zoja, hoeveel dagen/weken moest je erover wachten?
Nee, ben vrij licht en heb soms maat 38 soms maat 39.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef Footprint het volgende:
Kindermaten vallen idd 2 maten groter uit. Of je de grootste kindermaat (36) dan haalt met maat 40 zou ik niet durven zeggen. Denk dat het toch aan de krappe kant zal zijn. Ergens passen zou perfect zijn!
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de zolen van de kinderuggs wel gemaakt zijn voor het gewicht van kinderen. Dus een kinderugg met bijvoorbeeld +100 kg zal niet zo handig zijn.
Goed onthouden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Tliciouz toch? Die had ze geloof ik nog best snel binnen.
Hier verkopen ze ook de Tall voor mannenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Sosha het volgende:
Mmmm Uggs
Helaas ben ik gezegend met een maatje 45 en heb ik alleen een short-model, omdat ze die in mannenmaten verkopen. Zou zo graag ook tall Uggs hebben
WTF!! En zo te zien nog de echte UGG Australia ook?! Want ik heb ze wel gevonden in mijn maat, maar dan de versie die bij de douane vernietigd wordt, zeg maar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:59 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Hier verkopen ze ook de Tall voor mannen
Ik heb daar vorig jaar mijn Bailey Buttons gekochtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef Sosha het volgende:
[..]
WTF!! En zo te zien nog de echte UGG Australia ook?! Want ik heb ze wel gevonden in mijn maat, maar dan de versie die bij de douane vernietigd wordt, zeg maar.Chill, bedankt!!
Ik ben anders gruwelijk op mn plaat gegaan in de sneeuw, met mijn uggs, ze hebben echt niet zoveel grip vind ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben vorig jaar ook gewoon door de sneeuw heen gebaggerd met mijn classics, maar die zien er nog steeds top uit hoor.
Onmogelijk!! Dan heb je koortsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zulke koude voeten dat zelfs m'n Uggs ze niet warm krijgen vandaag
Nou, als ik echt met steenkoude voeten in mijn Uggs ga en het zelf ook koud heb, dan willen ze echt niet warm worden. Uggs halen dan wel de scherpe kantjes van de kou: omdat ze zo isoleren doet de kou in ieder geval geen pijn.... Maar vooral 's avonds krijg ik ze echt niet warm.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Onmogelijk!! Dan heb je koorts
Mijn Uggs geven me bij het allerkoudste weer nog zweetvoeten! Haha
I know, maar daar zit ook het hele probleem: ik krijg mn voeten niet warmquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 07:05 schreef ivetje het volgende:
Koude voeten worden ook idd niet warm. Het houdt nl. De temperatuur vast en isoleert. Ga je er met koude voeten in, dan behouden de uggs die koude temperatuur. Daarom kan je ze ook in de zomer aan doen zonder dat je eruit drijft. Zelfde met de handschoenen. Altijd binnen al aan doen,anders blijven je vingers koud.
Misschien aantrekken wanneer je ze onder een hete kraan heb gehouden, of wanneer je net onder hete douche vandaan komtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
I know, maar daar zit ook het hele probleem: ik krijg mn voeten niet warm
Ik heb de mijne gekocht op Marktplaats. Tweedehands, maar zo goed als nieuw, originele classic shorts voor mannen, maat 45quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:11 schreef BruinBeertje het volgende:
Kopen jullie wel eens tweedehands UGG's , of is dat echt ''note done'',
Want ik vind die UGG's vééls te duur
Nep-Uggs vanuit het buitenland worden vernietigd bij de douane, heb ik gehoord. Dan ben je niet alleen je geld kwijt, maar ook de schoenen, en je krijgt er nog een boete bovenop. Maar dat heb ik alleen van horen zeggen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:53 schreef Floor-Sofie het volgende:
Ik hoor veel van collega's over ugglover.com
Ik heb daar de sundance gezien voor weinig geld. Ik weet dat het nep is, want hij is niet meer verkrijgbaar en helemaal niet in 4 kleuren. maar voor dat bedrag vind ik het niet zo erg dat ze namaak zijn, ze lijken wel echt.
Is er iemand die ervaring heeft met die site?
Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:11 schreef BruinBeertje het volgende:
Kopen jullie wel eens tweedehands UGG's , of is dat echt ''note done'',
Want ik vind die UGG's vééls te duur
Jij kan dat weten door alleen in zee te gaan met sites die op de officiele uggs-site genoemd zijn. Als ze daar staan, mag jij er 100% vanuit gaan dat ze echt zijn. In alle andere gevallen neem je een gok...quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:26 schreef Floor-Sofie het volgende:
maar hoe weten ze bij de douane dan dat ze nep zijn als ze heel goed zijn nagemaakt..? en hoe moet ik dan weten dat ze nep zijn (bij wijze van..)
Denk dat de douane ook wel een lijst heeft met verkopers die erom bekend staan namaak te leveren, ze kunnen aan het pakje natuurlijk altijd zien waar het vandaan komt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:26 schreef Floor-Sofie het volgende:
maar hoe weten ze bij de douane dan dat ze nep zijn als ze heel goed zijn nagemaakt..? en hoe moet ik dan weten dat ze nep zijn (bij wijze van..)
Dat maken ze gewoon open hoor, als ze het niet vertrouwen. En ze pakken het niet per se heel netjes weer inquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:58 schreef Floor-Sofie het volgende:
je kunt het toch ook als cadeautje in laten pakken..?
kan zijn dat ik nu iets heel doms zeg hoor, maar heb nog nooit iets uit het buitenland besteld:)
En er zit sowieso alsnog een sticker op met jouw adres en het adres van de afzender, welke dus waarschijnlijk wel op de verboden lijst van de douane zal staan. Maar er zijn vast ook wel Nederlandse verkopers die namaak Uggs verkopen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat maken ze gewoon open hoor, als ze het niet vertrouwen. En ze pakken het niet per se heel netjes weer in
Vliegticket naar de VS kopen, New York ofzo (met een Uggs eigen-store) en dan voor maximaal 430 euro aan Uggs kopen (in de koffer, extra paar aandoenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:31 schreef Floor-Sofie het volgende:
is er geen manier om dat te omzeilen..
ik wil UGGS!!
en ik vertik het om er meer dan 200 voor te betalen
Ja inderdaad dat verwende begrijp ik niet zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je verwend was, zou je gewoon echte kopen en niet gaan janken dat je er niet meer geld voor wil betalen.
Dan het met oud Amsterdam doen: http://www.cosmiccowboys.nl/salequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef Floor-Sofie het volgende:
haha ja even tripje NYC zie ik wel zitten maar mn portemonnee niet, ben net verhuisd en alles nieuw gekocht hihi.
Dat vind ik nou zonde. Ik zie echt allemaal meisjes op Replay en Ella uggs scheef lopen op hun schoenen, bont is ook hartstikke dun en raar. Ik zou dan inderdaad voor kinder uggs gaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:29 schreef Yachiru het volgende:
Maar waarom wil je perse namaak Uggs dan? Als je lekker warme laarzen voor de winter wilt, is er genoeg keus hoor. Sowieso heeft iedere schoenenwinkel wel van die warme winter boots te koop, die qua model vaak best op Uggs lijken. En daarnaast hebben merken als Replay en Ella ook mooie look-a-likes.
Ik zou het ook niet doen, heb zelf ook liever de echtequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zonde. Ik zie echt allemaal meisjes op Replay en Ella uggs scheef lopen op hun schoenen, bont is ook hartstikke dun en raar. Ik zou dan inderdaad voor kinder uggs gaan.
Echt? Hoe lang heb je ze al?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
kinderuggs?
ik heb maat 38,5 maar denk ik 39 nodig.
tot welke maat gaan ze? heb gehoord dat ze vrij groot uitvallen!
die van visions heb ik ook, zit geen model meer aan ook..
Kinderuggs ging tot maat 6 (kindermaat 5 was maat 6). Er zitten wel verschillen tussen (kleinere knoop o.a.). Dus de kenner ziet het directquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
kinderuggs?
die van visions heb ik ook, zit geen model meer aan ook..
Ah okee, ik spreek je wel weer over een jaartje dan, hahaquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:14 schreef Floor-Sofie het volgende:
klein jaartje en niet dagelijks gedragen
de achterkant is gescheurd en ze zijn echt uitgelopen. Ik kan ze alleen nog aan met een inlegzool en 2 paar dikke sokken
Je moet gewoon gaan passen. Sommige modellen vallen groter uit dan andere. Ik heb de classics in 33 maar dat leuke model met omgeslagen bontrand en kwastjes opzij zat mij in die maat behoorlijk ruim.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
kinderuggs?
Rommel voor 20 euro is IMO weggegooit geld....quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:16 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ah okee, ik spreek je wel weer over een jaartje dan, haha
Maar ach... voor 20 euro...
Maar 't is geen rommel :S, op dit moment lopen ze althans echt super.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Rommel voor 20 euro is IMO weggegooit geld....
Bij mij juist helemaal niet, ik moest echt maat 40 hebben en kwam niet in een 39.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Uggs vallen een maat groter uit vaak, dus je hoeft sowieso geen 39 te nemen. Ik heb normaal 41, maar kan met gemak 40 aan van Uggs. Dus jij zou eventueel 37 kunnen kopen als dat lukt en die kun je ook in kindermaten kopen.
Ik vind dat het aan het model ligt. De classics en de ander modellen met een zelfde zachte, niet voorgevormde voet vallen groot uit. De andere modellen vallen normaal meestal uit.quote:
sorry maar ik vind dit niet eht een mooi modelquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit te overwegen om de Ugg Roslyns te kopen. Nog mensen hier die ze ook hebben?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Vorig jaar hadden ze een soort gelijk model in de collectie, de Mayfaire. Zijn bijna dezelfde, zit alleen een andere soort rits in en hebben nu meer kleuren. Heb die vorig jaar 2 paar in de sale gekocht en draag ze nog steeds erg graag! Vind ze zelf ook wat lomper dan de classic uggs, maar ze zijn echt een heel stuk steviger. Zowiezo de hiel, maar ook voor bij je tenen zodat je er echt niet door heen kan gaan met je grote teen. En je hebt wat meer grip door de grovere zool op de gladde winterwegen. Ze dragen wel wat zwaarder aan je voeten dan de classics.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit te overwegen om de Ugg Roslyns te kopen. Nog mensen hier die ze ook hebben?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Dat verschilt per model.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef BuupWerk het volgende:
vraagje...vallen uggs klein of groot ?? lopen ze heel erg uit ?? ik heb 42 gepast die waren te klein en 43 te groot...dus nu ben ik heel erg in twijfel...
De Classics.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:05 schreef BuupWerk het volgende:
ow...welk model loopt dan wel uit ?!?!
haha, ja daar kwam ik vorig jaar ook achter toen het plotseling ging sneeuwen en we vastzaten. Toen heb ik dus mijn uggs verpest, dit jaar ook weggegooid.quote:
quote:Snap daaro m niet dat mensen 200,- betalen voor ''slofachtige schoenen'' wat is er mis met ''echte''Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
haha, ja daar kwam ik vorig jaar ook achter toen het plotseling ging sneeuwen en we vastzaten. Toen heb ik dus mijn uggs verpest, dit jaar ook weggegooid.
quote:Ik verdien geen minimum loon hoorOp woensdag 20 oktober 2010 17:08 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Snap daaro m niet dat mensen 200,- betalen voor ''slofachtige schoenen'' wat is er mis met ''echte''
snap het niet, UUG's kunnen supermooi zijn , maar een half maandsalaris ervoor betalen is aanstellerig
quote:Ik betaal er geen half maandsalaris voor. En als mensen dat wel doen, let them. Ik draag mijn sloffen namelijk nooit buiten, jij wel?Op woensdag 20 oktober 2010 17:08 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Snap daaro m niet dat mensen 200,- betalen voor ''slofachtige schoenen'' wat is er mis met ''echte''
snap het niet, UUG's kunnen supermooi zijn , maar een half maandsalaris ervoor betalen is aanstellerig
quote:Veel te veel geld voor betaald.Op woensdag 20 oktober 2010 17:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik spuit geen een van mijn UGG's in en ze kunnen ook prima tegen sneeuw en regen, ik ga ze dan echt niet weggooien, nooit
quote:SlofachtigeOp woensdag 20 oktober 2010 17:08 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
quote:half maandsalaris? wat verdien jij dan?Op woensdag 20 oktober 2010 17:08 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik verdien geen minimum loon hoor
Ik kan me dat wel veroorloven.
quote:Ik heb ze gepast en ze waren wel leuk, maar toch ben ik weer niet overtuigd... Misschien toch maar Chestnut mini's kopen...Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef Ooi86 het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Klopt. Heb ik ook, ik heb ze dan wel gekregen, maar als ik ze zelf had moeten kopen was ik toch wel een behoorlijk deel van mijn loon kwijt helaas.Op woensdag 20 oktober 2010 23:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als je in Bruinbeertje d'r fobo kijkt zie je dat ze nog best jong is, dus niet iedereen verdiend zo veel op die leeftijd, voor sommigen blijven ugg's gewoon nog steeds duur en niet iets wat ze zomaar even kunnen kopen.
quote:owja shit die moet ik ook nog kopen! die zijn zeker niet bij shoe store? waar zijn handschoenen het best te koop?Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef ivetje het volgende:
Half maandsalaris...heb je de hele collectie gekocht dan?![]()
Ik verdien wel iets meer dan 500 euro per maand gelukkig. Kan het me idd ook veroorlove, anders had ik ze niet.
Ga vrijdag deze bestellen!
[ afbeelding ]
Neem de donkerbruine, passen het beste bij mijn jas. Vind de chestnut wel mooier eigenlijk, maar ik heb een grijze en een donkerbruine winterjas. Dan past dit beter. Ze lijken me zo heerlijk voor op de scooter. Vorig jaar was ik te laat, overal uitverkocht. Hopelijk hebben ze ze vrijdag nog bij de webwinkel waar ik ze wil bestellen! Ze zijn wel duur, maar goed. Hopelijk heb ik dan ook nooit meer koude vingers.
quote:In de winkel?! Ik wil ze op inet kopen, maar ik zie ze echt nergens. Tenminste niet op amerikaanse sites.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef koekii het volgende:
Ik ga vandaag de classic mini's kopen in het zwart kopen.
quote:Aha! In de nederlandse winkels heb ik ze wel gezien, maar daar kosten ze wel weer meteen 150 euro. Ik wilde liever wat goedkoper amerikaans shoppenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef Miffy1 het volgende:
Volgens mij was de mini niet zo'n succes in Amerika en hebben ze hem dit jaar alleen opnieuw uitgebracht in Europa (Nederland?). Ik denk dat je meer kans maakt als je in Nederlandse winkels gaat kijken of op www.assem.nl bijvoorbeeld.
quote:Ik heb deze in het zwart besteldOp vrijdag 22 oktober 2010 08:46 schreef appelfan het volgende:
De handschoenen van uggs zijn écht fijn!
quote:Ik wil die handschoenen nog in Chestnut, maar ik heb nog mijn Button glovesOp vrijdag 22 oktober 2010 13:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik heb deze in het zwart besteld
[ afbeelding ]
![]()
Wil ook nog graag deze:
[ afbeelding ]
Misschien voor kerst ofzo
quote:waar heb jij ze besteld?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik heb deze in het zwart besteld
[ afbeelding ]
![]()
Wil ook nog graag deze:
[ afbeelding ]
Misschien voor kerst ofzo
quote:Ik heb ze besteld bij de webwinkel van Eb en Vloed. Is ook aangesloten. In de winkel kon ik deze niet meer vinden, en vorig jaar was ik dus te laatOp vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
owja shit die moet ik ook nog kopen! die zijn zeker niet bij shoe store? waar zijn handschoenen het best te koop?
quote:Victoria's secret heeft ze (niet die met die touwtjes, maar de gewone). Zijn daar $145 en $39 voor shipping. Kom je uit op 120 euro. Niet echt de moeite dus eigenlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar heb jij ze besteld?
ik xoek nog een btrouwbare site in merika om ook handschoenen te bestellen. Jammr dat shoe store ze niet heeft!
quote:Bij van Assem, gewoon Nederlandse website dus je betaalt wel de volle pondOp vrijdag 22 oktober 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar heb jij ze besteld?
ik xoek nog een btrouwbare site in merika om ook handschoenen te bestellen. Jammr dat shoe store ze niet heeft!
quote:Ik heb vrij dunne vingers en niet zulke hele grote handen. Ik dacht dat ik maat S moest hebben maar die zijn echt voor mensen met kleine handen. Maat M zat bij mij primaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben rond aan het kijken! vind die met de touwtjes het leukstek denk in chestnut want die kleur hebben mijn uggs ook.
Ik zie ze bij eb en vloed en bij bysmiths.com allebei voor 130 euro... heb alleen geen ideee wat mijn maat zou zijn!
quote:Jaloeeeers! Ik wil die ook nog. Ze zijn mooiOp zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb zonet de Brooks tall gekregen, min of meer opgedrongen door mijn man die vind dat ik ze nodig heb en een rad sprekende verkoper die vertelde dat ze de deur uitvlogen....![]()
IK heb de donker bruine genomen want ik heb al 2 paar zwarte uggs.
Ik merkte er in de winkel niks van want daar lag wrs vloerbedekking, maar op parket en buiten op de tuintegels maken de zolen een raar piepend/krakend lawaai ? Heeft iemand anders dat ook ? Gaat dat over ???
[ afbeelding ]
quote:jaaaa ik ga vandaag even passenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:31 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik heb vrij dunne vingers en niet zulke hele grote handen. Ik dacht dat ik maat S moest hebben maar die zijn echt voor mensen met kleine handen. Maat M zat bij mij prima![]()
Ga anders gewoon naar een winkel (bijenkorf bv) om even te passen
quote:Ik vnd de laarsen qua kleur en looks erg mooi, allen de zolen vind ik niet zo mooi dat ze zo naar buiten staan, dat is het enige waarom ik twijfel want verder zijn ze top!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb zonet de Brooks tall gekregen, min of meer opgedrongen door mijn man die vind dat ik ze nodig heb en een rad sprekende verkoper die vertelde dat ze de deur uitvlogen....![]()
IK heb de donker bruine genomen want ik heb al 2 paar zwarte uggs.
Ik merkte er in de winkel niks van want daar lag wrs vloerbedekking, maar op parket en buiten op de tuintegels maken de zolen een raar piepend/krakend lawaai ? Heeft iemand anders dat ook ? Gaat dat over ???
[ afbeelding ]
quote:Het is winter?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb ze besteld bij de webwinkel van Eb en Vloed. Is ook aangesloten. In de winkel kon ik deze niet meer vinden, en vorig jaar was ik dus te laatHeb even gegoogled en deze webwinkel was de eerste hit met deze handschoenen. Denk niet dat je veel goedkoper uit bent als je ze importeerd. Met de verzendkosten en invoerrechten erbij ben je nog steeds evenveel kwijt denk ik zo. Overigens zijn verzendkosten boven 75 euro gratis via eb & vloed. Heb net de bestelling de deur uit gedaan, dus hopelijk heb ik ze dinsdag! De winkel zit op Vlieland en TNT haalt mijn pakje daar maandag op volgens mij. Het is winter en dan gaat de veerpont alleen op maandag, woensdag en vrijdag ofzo
quote:Zien er wel echt uit, maar enorm veel verstand heb ik dr ook niet vanOp zaterdag 23 oktober 2010 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Denken jullie dat deze echt zijn? Degene beweert dat ze echt zijn en geen fakers, maar ik ben geen ugg expert en haal altijd alles in de winkel dus let er nooit op![]()
http://kleding-schoenen-d(...)jws7Kfj%2B4VB4M&df=1
quote:ik vind de rest van de laarzen mooi allen dat niet, zo grappig hoe iedereen andere dingen leuk vindOp zaterdag 23 oktober 2010 15:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind juist die naar buiten uitstekende zolen nou net erg leuk
quote:Ik heb die in een andere kleur, heb ze nooit hoog aan, altijd omgeslagen!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Vrij recent deze gekocht:
[ afbeelding ]
ben blij met de lengte, vooral als het koud is
quote:Nep.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:26 schreef poepeneesje het volgende:
Mijn vriendin wil graag UGGs, ik zag toevallig www.ugghyves.com, kennen of hebben jullie ervaring met die website?
quote:Nou ja, winterseizoen dan. Dan gaat de veerpont minder vaak ofzo
quote:Ik ben geen fan van de ultra short, voor mijn gevoel kloppen de verhoudingen dan niet. Te veel voet en te weinig schacht.Op zondag 24 oktober 2010 13:50 schreef Goodbye_You het volgende:
Welke vinden jullie mooier, de classic shorts chestnut of de ultra short chestnut?
Ik kan niet kiezen
quote:Ik denk dat jij de mini's bedoelt.. dit zijn de ultra shorts:Op zondag 24 oktober 2010 14:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de ultra short, voor mijn gevoel kloppen de verhoudingen dan niet. Te veel voet en te weinig schacht.
quote:Zeker weten Ultra Short !!!!!Op zondag 24 oktober 2010 13:50 schreef Goodbye_You het volgende:
Welke vinden jullie mooier, de classic shorts chestnut of de ultra short chestnut?
Ik kan niet kiezen
quote:Classic Short Chestnut!Op zondag 24 oktober 2010 13:50 schreef Goodbye_You het volgende:
Ik kan niet kiezen
quote:Je hebt helemaal gelijk,Op zondag 24 oktober 2010 14:49 schreef Goodbye_You het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de mini's bedoelt.. dit zijn de ultra shorts:
[ afbeelding ]
quote:Dit is toch de ultra short :Op zondag 24 oktober 2010 14:49 schreef Goodbye_You het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de mini's bedoelt.. dit zijn de ultra shorts:
[ afbeelding ]
quote:ik ook nietOp zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
Sowieso snap ik niet dat ze ze wegdoet
quote:Kon je niet meteen met keukenpapier deppen ?Op maandag 25 oktober 2010 09:00 schreef tliciouz het volgende:
Kut. Gister avond is er een mes met vet spetters er aan op mijn uggs gevallen. Nu zit er precies boven op een vlek, heb het maar op laten drogen want was anders bang dat ik het er alleen maar in zou wrijven. De vlek is wel een stuk minder geworden maar je ziet hem nog steeds, hoe krijg ik dit nu weg?
quote:Nou het vet zat er al helemaal in gespat, het lag er niet meer op laat maar zeggen. En ik had op internet opgezocht en ik las daar zoveel verschillende dingen dus heb ik voor het meest logische gekozen. Het lijkt nu net alsof het suede naar de andere kant geschoven is dan zie je ook een wat donker stukje. Maar het zit precies midden op de schoen dus baal er wel van.Op maandag 25 oktober 2010 09:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kon je niet meteen met keukenpapier deppen ?
Bij mij sleet de vetvlek er na verloop van tijd gewoon uit.
quote:je kunt bij de schoenmaker suede shampoo kopenOp maandag 25 oktober 2010 09:00 schreef tliciouz het volgende:
Kut. Gister avond is er een mes met vet spetters er aan op mijn uggs gevallen. Nu zit er precies boven op een vlek, heb het maar op laten drogen want was anders bang dat ik het er alleen maar in zou wrijven. De vlek is wel een stuk minder geworden maar je ziet hem nog steeds, hoe krijg ik dit nu weg?
quote:Dat is mss een goede oplossing en anders met een doekje warm water en wat milde handzeep deppen ? en dan met schoon warmwater op een doekje na deppen.Op maandag 25 oktober 2010 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kunt bij de schoenmaker suede shampoo kopen
quote:En dan vinden mensen mij gek, omdat ik mijn uggs niet aan houdt tijdens het kokenOp maandag 25 oktober 2010 09:00 schreef tliciouz het volgende:
quote:Dat vind ik niet gek hoor, ik doe dat ook nooit.. (vind dat zelfs vrij logisch eerlijk gezegd).Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
En dan vinden mensen mij gek, omdat ik mijn uggs niet aan houdt tijdens het koken
quote:Ik vind het dus ook erg logisch haha! Ik zou het vreselijk vinden als er vetvlekken op mijn uggs komen, dus ik doe alles om dat te voorkomen. Weet ook niet of het hier op fok was, maar er zijn genoeg mensen die het raar vindenOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat vind ik niet gek hoor, ik doe dat ook nooit.. (vind dat zelfs vrij logisch eerlijk gezegd).
quote:Ja ik had ze ook niet aan tijdens het koken hoor!Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
En dan vinden mensen mij gek, omdat ik mijn uggs niet aan houdt tijdens het koken
quote:Ik zou zeggen maak er een vet vlek op.Op maandag 25 oktober 2010 11:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is mss een goede oplossing en anders met een doekje warm water en wat milde handzeep deppen ? en dan met schoon warmwater op een doekje na deppen.
Ik heb nog een paar oude uggs staan ( helemaal versleten ) waar ik wel mee kan experimenteren dus als ik iets voor je moet uitproberen hoor ik het wel.
quote:Ja ik ook hoor, ik had mijn knightsbridge aan toen er een boterham met boter op m'n voet viel, the horrorOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook erg logisch haha! Ik zou het vreselijk vinden als er vetvlekken op mijn uggs komen, dus ik doe alles om dat te voorkomen. Weet ook niet of het hier op fok was, maar er zijn genoeg mensen die het raar vinden
quote:Mij best en hoe zal ik het dan proberen weer schoon te maken ?Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak er een vet vlek op.
quote:Ik draag ze dan ook helemaal niet in huis hihi. Ik ben als de dood voor dit soort ongelukjes, net zoals die met die boterham met boterOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik had ze ook niet aan tijdens het koken hoor!Ik ben er super zuinig op. Mijn vriend had een stapel afwas in zijn handen en toen hij langs me op liep viel er een mes af precies op mijn schoen.
quote:Nee joh ik maakte maar een grapje! Je hoeft je uggs niet vies te maken voor mij!Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mij best en hoe zal ik het dan proberen weer schoon te maken ?
quote:Ik zou juist bang zijn ze buiten viezer te maken dan binnen.Op maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik draag ze dan ook helemaal niet in huis hihi. Ik ben als de dood voor dit soort ongelukjes, net zoals die met die boterham met boterhet eerste wat ik doe als ik thuis kom is uggs uit (alle soorten schoenen trouwens) en ik doe ze pas aan bij de deur. Tja, ik ben een beetje panisch wat dit betreft
quote:Het zijn mijn afgedankte oudjes hoor, ik heb er 2 jaar in huis op rondgesloft en ben er uiteindelijk met mijn tenen doorheen gegaan. Zit een gat in waar ik tape overheen heb geplakt.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh ik maakte maar een grapje! Je hoeft je uggs niet vies te maken voor mij!
quote:Ik heb twee paar Uggs en het ene paar draag ik zonder sokken, de andere met. Dat doe ik omdat de vacht op de zool nu plat is en de laars zich naar m'n grote teen aan het vormen is. Ik vind het allebei even prettig, en m'n voeten blijven zeker warm.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef oliviaaa het volgende:
Er staat bij dat blote voeten aangeraden worden om zoveel mogelijk te genieten van de warmte; doen jullie dat ook? Ik zie dat niet echt zitten omdat deze pantoffel niet m'n hele voet bedekt. Werkte de warmte van een Ugg ook nog goed door als je sokken aanhebt?
quote:Beide! Ik kan er niet te lang op lopen buiten, dan gaan mijn voeten zeer doen. Maar ik vind het ook zonde om ze alleen als sloffen te gebruiken, dus ik gebruik ze nu voor beiden en wanneer ik niet zo lang buiten ben.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die zijn echt super leuk.
Maar draag je die als schoenen eigenlijk? Of als sloffen?
quote:Hm. Is de zool niet echt wat?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Beide! Ik kan er niet te lang op lopen buiten, dan gaan mijn voeten zeer doen. Maar ik vind het ook zonde om ze alleen als sloffen te gebruiken, dus ik gebruik ze nu voor beiden en wanneer ik niet zo lang buiten ben.
quote:Ik heb deze 2 dagen geleden gepast. Ik heb ook heel snel last van koude voeten. Ik ga ze niet kopen omdat de achterkant open is, ik wil sloffen die mijn hele voetjes bedekken. Wel jammer, ik wil graag uggs sloffen want mijn uggs laarzen houden ook allemaal mijn voetjes heerlijk warm.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef oliviaaa het volgende:
Ik ben een compleet Ugg-groentje en heb hulp nodig. Ik heb nog nooit Uggs gehad en heb altijd IJSkoude voeten in de winter. Nu zit ik te denken aan deze:
[ afbeelding ]
http://www.uggaustralia.c(...)nit+Scuffette+Stripe
Er staat bij dat blote voeten aangeraden worden om zoveel mogelijk te genieten van de warmte; doen jullie dat ook? Ik zie dat niet echt zitten omdat deze pantoffel niet m'n hele voet bedekt. Werkte de warmte van een Ugg ook nog goed door als je sokken aanhebt?
Ik twijfel natuurlijk over de maat, in de recensies staat dat deze Ugg true to size is, maar dat is dan waarschijnlijk met blote voeten?
Normaal gesproken draag ik 2 paar dikke sokken (en heb ik nog ijskoude voeten), heeft iemand een tip over welke maat ik moet nemen als ik minstens een dunne sok aandoe?
Ik zit altijd tussen maat 40 (9) en 41 (10) in.
Alle advies is welkom...
quote:gewoon bij shoe-store.net halen!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef CutiePrinces01 het volgende:
uggboots2011.us <<< is deze site betrouwbaar om mijn uggs te kopen??
hebben jullie miss betere site's voor mij
quote:Dank je,, door mijn zus ben ik aangestoken eergisterOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon bij shoe-store.net halen!
quote:die site zegt dat ze authorized zijn, maar dat zijn ze nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:39 schreef CutiePrinces01 het volgende:
Oefff wel Veel duurder als die anderre,,
iemand ervaring met uggs kopen via www.uggboots2011.us
quote:Hmm denk je? heb jij ze daar ook gekochtOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die site zegt dat ze authorized zijn, maar dat zijn ze niet
je kunt of goedkope neppe uggs kopen of bij shoe-store ze kopen, daar zijn ze voor echte heel goedkoop en dan heb je uug kwaliteit!
quote:ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:54 schreef CutiePrinces01 het volgende:
[..]
Hmm denk je? heb jij ze daar ook gekocht
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb deze 2 dagen geleden gepast. Ik heb ook heel snel last van koude voeten. Ik ga ze niet kopen omdat de achterkant open is, ik wil sloffen die mijn hele voetjes bedekken. Wel jammer, ik wil graag uggs sloffen want mijn uggs laarzen houden ook allemaal mijn voetjes heerlijk warm.
Ik heb de uggs handschoenen ook besteld
quote:http://www.bysmits.com/ug(...)-glove-chestnut.htmlOp dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef oliviaaa het volgende:
Ohhh, welke stad/winkel heb je ze gepast? Kan ze nergens vinden!
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.bysmits.com/ug(...)-glove-chestnut.html
hier kun je ze halen, handschoenen via internet vanuit amerika heeft geen zin want dan ben je bijna net zoveel kwijt. ik heb die sloffen gepast bij betsy palmer in amsterdam.
quote:Als ik ze draag zonder sokken, krijg ik toch wel een beetje zweetvoeten. Vind mét sokken fijner.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik draag mijn uggs bijna altijd zonder sokken, tenzij ik een panty of maillot aanheb.
quote:ik doe altijd dunne sokjes of pantykousjes, ik hou niet van blote voetenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Als ik ze draag zonder sokken, krijg ik toch wel een beetje zweetvoeten. Vind mét sokken fijner.
quote:27 dollar zijn de verzendkosten geloof ik.Vergeet niet SHOEBLOG kortingscode te gebruiken voor 10% korting,Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Pepsine het volgende:
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en dankzij jullie tips heb ik vorig jaar de classic short besteld bij shopbop.com
Op dit moment heb ik mijn oog laten vallen op de Kensington in maat 39 (zelfde maat als classics).
Shopbop verstuurt geen Uggs meer naar Nederland las ik, dus ik wil ze gaan bestellen bij shoe-store.net.
Heeft iemand van jullie enig idee wat de kosten ongeveer zijn aan de deur? Ik neem aan dat het afhankelijk is van het model dat je kiest? Wat ik me verder afvroeg, zijn er nog verzendkosten om ze naar Nederland te sturen? want dat kon ik zo snel niet vinden op hun site..
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
27 dollar zijn de verzendkosten geloof ik.Vergeet niet SHOEBLOG kortingscode te gebruiken voor 10% korting,
Aan de deur moest ik voor mijn classic talls iets van 45 euro betalen, maar daar zat ook een carekit bij.
quote:die ugg care kit werkt niet beter als gewoon de spray van de schoenmakerOp woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef koekii het volgende:
Weet iemand waar ik zoon goedkope versie van de Uggs care kit kan halen? Ik gebruik momenteel het borsteltje en de spray's van Vanharen, maar ik heb het gevoel dat ze daardoor juist niet verzorgd worden.
quote:douane betaal je over het hele bedrag, dus of het nou 2x een klein bedrag is of 1x een groot bedrag ... je hebt wel 2 keer verzendkosten als je het apart doet. Met een beetje mazzel wordt de een niet tegengehouden en de ander wel, of allebei niet natuurlijk ...Op woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Pepsine het volgende:
Ik had eigenlijk nog een vraag wat betreft bestellen bij shoe-store.net
Een vriendin van me wil de Bailey Button bestellen, ik de Kensington. Is het nou voordeliger om deze samen te bestellen of is het handiger om twee aparte bestellingen te plaatsen?
Ook als je kijkt naar de kosten die je erbij krijgt door de Douane...
quote:Dat dus. Je moet er gewoon nooit vanuit gaan dat de douane Uggs door laat, ze letter er enorm op.Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Miffy1 het volgende:
Volgens mij kun je ze beter apart bestellen. Als de waarde van de laarzen boven de 150 euro is moet je naast 19% BTW ook nog 12% invoerrechten betalen dus de besparing op de verzendkosten ben je dan alweer kwijt. Met 1 paar blijf je meestal wel onder de 150 euro als je de Classics of Bailey bestelt en dan hoef je alleen 19% BTW over het hele bedrag (incl. verzendkosten) te betalen.
quote:Hoeveel heb je betaald voor die handschoenen? En waarvandaan?Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef ivetje het volgende:
Ik heb mijn handschoenen! Hele nette levering van eb&vloed. Erg snel en goed ingepakt. De doos met handschoenen zat nog in een papieren zak die dichtgeplakt zat. In de doos zelf zit een retourbon en als verassing en lekker geurtje nog een zakje met 3 zeepjesaltijd leuk, zo'n kleine verassing erbij! Verder zijn de handschoenen echt heel mooi en de maat is goed. Heb maat L genomen. Ze zitten ook leuk verpakt in een doosje met een strikje erin. Ik ga ze morgen lekker uitproberen op de scooter. Ben benieuwd!
quote:Begrijp ik het goed dat ze naar de EURO prijs kijken en niet naar de dollarprijs bij de douane?Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Miffy1 het volgende:
Volgens mij kun je ze beter apart bestellen. Als de waarde van de laarzen boven de 150 euro is moet je naast 19% BTW ook nog 12% invoerrechten betalen dus de besparing op de verzendkosten ben je dan alweer kwijt. Met 1 paar blijf je meestal wel onder de 150 euro als je de Classics of Bailey bestelt en dan hoef je alleen 19% BTW over het hele bedrag (incl. verzendkosten) te betalen.
quote:** Expedited Shipping is not available for products marked with double stars
quote:130 euro. Verzenden was gratis boven de 75. Heb ze hier besteld : http://www.eb-vloed.nl/Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef Melochan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald voor die handschoenen? En waarvandaan?
quote:Ben er helaas nog niet geweest, maar ga in april naar de flagship store in San FranciscoOp donderdag 28 oktober 2010 16:39 schreef Nallie het volgende:
Ik was in de Uggs-Flagship store in New York.
Ik geloof dat de helft van de klanten Nederlanders waren, hahaha.
Iemand daar al geweest?
quote:Ik vond hem vrij klein! Maar ja, zoveel spullen hebben ze natuurlijk ook niet.. wel mooie winkel. Alleen een heeeeleboel Nederlanders hahahaOp donderdag 28 oktober 2010 17:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ben er helaas nog niet geweest, maar ga in april naar de flagship store in San Francisco
quote:Wat is dat voor rare site? Er staat een links naar ikwilschoenen.nl en die is aangesloten, maar die website waar je op uit komt met je link ziet er echt niet uitOp donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef thebeachboy het volgende:
Ik heb net de Wrangell gekocht en binnen. http://www.uggs-onlineshop.nl/
Erg blij mee en van mij mag het gaan sneeuwen!!
Gewoon superstoer en ze zitten echt lekker. Doe ze niet meer uit
quote:Ah okee bedanktOp donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef ivetje het volgende:
[..]
130 euro. Verzenden was gratis boven de 75. Heb ze hier besteld : http://www.eb-vloed.nl/
Heb die met dat zigzag touwtje bovenop
quote:Ze nemen de dollarprijs die op het pakket staat en rekenen dat tegen hun koers om naar euro. Dat euro bedrag wordt als basis gebruikt om de BTW en eventuele invoerrechten te berekenen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ze naar de EURO prijs kijken en niet naar de dollarprijs bij de douane?
De Classic Tall die ik wil bestellen, zijn 179 dollar.
En er staat bij free shipping, maar kost het dan toch nog iets van 28 voor thuis bezorgen?
(ik heb er echt geen bal verstand van, doe dit voor de 1e keer ,dus meer tips zijn welkom..)
quote:Als expedited shipping (snel verzenden, zeg maar) beschikbaar is wil dat zeggen dat ze die maat op voorraad hebben en het pakket bij wijze van spreken de volgende dag de deur uit kan. Als expedited shipping niet beschikbaar is hebben ze dat model/die maat niet op voorraad en moeten ze hem eerst bestellen bij UGG Australia. Dan duurt het dus iets langer voordat ze de laarzen naar jou kunnen versturen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
En weet iemand wat dit betekent?
[..]
quote:Oh fijn, jij hebt ervaringOp donderdag 28 oktober 2010 22:34 schreef Miffy1 het volgende:
Als de douaneberekening trouwens echt niet klopt (en je dat kunt aantonen dmv een betalingsbewijs waar op staat wat je echt hebt betaald) kun je gewoon een verzoek tot herziening indienen. Heb ik ook wel eens gedaan, duurt even maar je krijgt het echt terug. Ook als je laarzen om een of andere reden terug moet sturen krijg je ook de BTW en eventueel betaalde invoerrechten terug.
quote:Thanks voor je reacties!!!Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ze nemen de dollarprijs die op het pakket staat en rekenen dat tegen hun koers om naar euro. Dat euro bedrag wordt als basis gebruikt om de BTW en eventuele invoerrechten te berekenen.
Berekening is als volgt:
Laarzen 179,95 - SHOEBLOG korting 10% = $161,95
Verzendkosten $28
Totaal $189,95
Euro 135 (ongeveer)
aan de deur betalen ¤25,65 BTW + ¤12,50 inklaringskosten
Totale kosten ¤173
Volgens mij betaal je die BTW over de daadwerkelijke kosten dus met de korting eraf. Het ligt eraan hoe Korey het op de doos zet, als hij $179,95 neerzet berekent de douane daarover de kosten. Als hij $161,95 neerzet gebruiken ze dat.
Heb zelf wel eens bij Sheepskinshoes besteld met 15% korting. Toen hadden ze de prijs met korting eraf op de doos gezet en berekende de douane daar gewoon kosten over, dus niet over de originele prijs.
quote:Ik zit er ook over te denken om deze te kopenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Vrij recent deze gekocht:
[ afbeelding ]
ben blij met de lengte, vooral als het koud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |