abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88000273
CutiePrinces01, ik begrijp dat je zo goedkoop mogelijk je uggs wilt, maar de sites die jij hier neerzet zijn allemaal nep.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88000363
Niet op haar in gaan. Is weer spam. Kijk maar naar de rest van haar posts.
All good things are wild and free.
pi_88000473
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:54 schreef CutiePrinces01 het volgende:

[..]

Hmm denk je? heb jij ze daar ook gekocht :D
ja.
pi_88000742
sorry myn droom valt in duigen haha, ik heb dit net een dag en snap er geen hol van iederen scheld me gelijk uit :?
pi_88000881
Ohhh, welke stad/winkel heb je ze gepast? Kan ze nergens vinden!

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb deze 2 dagen geleden gepast. Ik heb ook heel snel last van koude voeten. Ik ga ze niet kopen omdat de achterkant open is, ik wil sloffen die mijn hele voetjes bedekken. Wel jammer, ik wil graag uggs sloffen want mijn uggs laarzen houden ook allemaal mijn voetjes heerlijk warm.

Ik heb de uggs handschoenen ook besteld *O*
pi_88002950
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef oliviaaa het volgende:
Ohhh, welke stad/winkel heb je ze gepast? Kan ze nergens vinden!
[..]

http://www.bysmits.com/ug(...)-glove-chestnut.html

hier kun je ze halen, handschoenen via internet vanuit amerika heeft geen zin want dan ben je bijna net zoveel kwijt. ik heb die sloffen gepast bij betsy palmer in amsterdam.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 22:40:05 ]
pi_88003632
thx!

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

http://www.bysmits.com/ug(...)-glove-chestnut.html

hier kun je ze halen, handschoenen via internet vanuit amerika heeft geen zin want dan ben je bijna net zoveel kwijt. ik heb die sloffen gepast bij betsy palmer in amsterdam.
pi_88004653
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik draag mijn uggs bijna altijd zonder sokken, tenzij ik een panty of maillot aanheb.
Als ik ze draag zonder sokken, krijg ik toch wel een beetje zweetvoeten. Vind mét sokken fijner. :Y
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:07:27 #259
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_88007215
Ik heb ze tot nu toe eigenlijk altijd zonder sokken gedragen :)
pi_88011674
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef Sosha het volgende:

[..]

Als ik ze draag zonder sokken, krijg ik toch wel een beetje zweetvoeten. Vind mét sokken fijner. :Y
ik doe altijd dunne sokjes of pantykousjes, ik hou niet van blote voeten :P
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 14:28:14 #261
43556 miss_dynastie
pi_88022423
Woehoe, de mijne zijn binnen *O* Met een zwaar gedeprimeerde bezorger aan de deur, want hij had heeeeeel slecht nieuws, ik moest bijbetalen. Dus ik gelijk heel opgewekt: oooh, maar dat wist ik al :D Zo meteen even de stad in voor verzorgingsspul :)
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2010 @ 14:36:02 #262
43556 miss_dynastie
pi_88022713
Iemand trouwens ervaring met de douanewaarde? Als douanewaarde staat 139 euro, terwijl ik 119 euro heb betaald, dat is nogal een verschil. Zou bezwaar maken daartegen zin hebben? het gaat me niet zozeer om het geld, maar als ik dan toch moet betalen, heb ik graag dat zij extra werk hebben >:)
pi_88028303
Vandaag m'n 7e paar Uggs gehaald; donkergrijze Dakota's met een bruin touwtje :) Zitten echt heerlijk, moest alleen wel een maat groter dan normaal (39, nu 40). Zag bij de Bijenkorf ook handschoenen, oorwarmers, wanten en volgens mij sjaals van Ugg liggen, maar die dingen zijn nog duur :o Handschoenen waren evenduur als m'n schoenen :') Wel mooi, dat wel. :Y
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:58:46 #264
322954 Pepsine
Om af te breken.
pi_88028320
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en dankzij jullie tips heb ik vorig jaar de classic short besteld bij shopbop.com
Op dit moment heb ik mijn oog laten vallen op de Kensington in maat 39 (zelfde maat als classics).
Shopbop verstuurt geen Uggs meer naar Nederland las ik, dus ik wil ze gaan bestellen bij shoe-store.net.
Heeft iemand van jullie enig idee wat de kosten ongeveer zijn aan de deur? Ik neem aan dat het afhankelijk is van het model dat je kiest? Wat ik me verder afvroeg, zijn er nog verzendkosten om ze naar Nederland te sturen? want dat kon ik zo snel niet vinden op hun site..

Alvast bedankt :)
pi_88028854
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Pepsine het volgende:
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en dankzij jullie tips heb ik vorig jaar de classic short besteld bij shopbop.com
Op dit moment heb ik mijn oog laten vallen op de Kensington in maat 39 (zelfde maat als classics).
Shopbop verstuurt geen Uggs meer naar Nederland las ik, dus ik wil ze gaan bestellen bij shoe-store.net.
Heeft iemand van jullie enig idee wat de kosten ongeveer zijn aan de deur? Ik neem aan dat het afhankelijk is van het model dat je kiest? Wat ik me verder afvroeg, zijn er nog verzendkosten om ze naar Nederland te sturen? want dat kon ik zo snel niet vinden op hun site..

Alvast bedankt :)
27 dollar zijn de verzendkosten geloof ik.Vergeet niet SHOEBLOG kortingscode te gebruiken voor 10% korting,
Aan de deur moest ik voor mijn classic talls iets van 45 euro betalen, maar daar zat ook een carekit bij. :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:13:28 #266
322954 Pepsine
Om af te breken.
pi_88028983
Hopelijk quote ik je nu goed :p
Bedankt voor je reactie! Ook bedankt voor de kortingscode, vorig jaar moest ik rond de 28 Euro bij betalen aan de deur, dan zal het nu denk ik wel meer zijn omdat dit paar ook duurder is..

Bedankt in ieder geval :)
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

27 dollar zijn de verzendkosten geloof ik.Vergeet niet SHOEBLOG kortingscode te gebruiken voor 10% korting,
Aan de deur moest ik voor mijn classic talls iets van 45 euro betalen, maar daar zat ook een carekit bij. :)
pi_88030546
-edit: normaal typen

[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 27-10-2010 17:50:19 ]
pi_88031045
ugh ik mag niet blij zijn ;(

nougoed, nog maar een post dan ... mijn handschoenen zijn dus binnen en ze zijn vet mooi :D
pi_88031096
wat had je inhemelsnaam gezegd xD
pi_88031567
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Tamashii het volgende:
wat had je inhemelsnaam gezegd xD
hetzelfde als net maar dan in capslock :')!!!!
pi_88031866
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 27-10-2010 18:31:58 ]
pi_88034721
Weet iemand waar ik zoon goedkope versie van de Uggs care kit kan halen? Ik gebruik momenteel het borsteltje en de spray's van Vanharen, maar ik heb het gevoel dat ze daardoor juist niet verzorgd worden. :{
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:39:50 #273
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_88035412
Ik gebruik gewoon spray van de schoenwinkel en die doet het prima. Echt verzorging hebben ze niet nodig, alleen een goede water- en vuilafstotende spray. Vind die ugg-kitt een beetje overbodig eigenlijk. Het zijn gewoon dingen die je net zo goed kan halen bij de gewone schoenwinkel.

Mijn handschoenen zijn er ook!!! Ze liggen alleen wel op het postkantoor :') Zijn vandaag voor de 2e keer langs geweest en nu kan ik ze morgen na 1 uur afhalen. Blegh...ik wil ze NU! Ben echt heel benieuwd ernaar en hoop dat de maat goed is.
Verder draag ik mijn uggs altijd met sokken. Krijg met blote voeten idd ook een beetje vochtige voeten (niet echt zweetvoeten) en dat vind ik niet fijn. Met sokken zijn ze ook gewoon warm, dus dat is geen probleem. Qua sloffen zou ik zelf dan niet die van dat plaatje nemen maar idd de dakota. Die is perfect om even mee naar buiten te lopen (zoals naar de glasbak ofzo) en ze zijn achter ook dicht, dus rondom lekker warm! Ik draag die van mij ook gewoon binnen als sloffen. En heel soms heb ik ze op mijn werk aan. Zit er ook aan te denken om ze aan te doen als we volgend jaar naar amerika gaan vliegen. Vind die dingen zo fijn zitten en voor zo'n lange vlucht lijken ze me echt ideaal :) Die van mij heb ik trouwens ook een maat groter moeten nemen. Is het enige paar dat ik in maat 11 heb, de rest allemaal 10 (en dat is ook mijn normale maat schoenen).
To infinity…and beyond!
pi_88036449
Ik droeg bijna altijd zonder sokken, maar soms wel met panty. Beide zat heerlijk. :3
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:19:25 #275
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_88037209
Ik heb in de dakota soms ook panty aan. Vind dat idd ook wel lekker zitten.
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')