quote:ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:54 schreef CutiePrinces01 het volgende:
[..]
Hmm denk je? heb jij ze daar ook gekocht
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb deze 2 dagen geleden gepast. Ik heb ook heel snel last van koude voeten. Ik ga ze niet kopen omdat de achterkant open is, ik wil sloffen die mijn hele voetjes bedekken. Wel jammer, ik wil graag uggs sloffen want mijn uggs laarzen houden ook allemaal mijn voetjes heerlijk warm.
Ik heb de uggs handschoenen ook besteld
quote:http://www.bysmits.com/ug(...)-glove-chestnut.htmlOp dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef oliviaaa het volgende:
Ohhh, welke stad/winkel heb je ze gepast? Kan ze nergens vinden!
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.bysmits.com/ug(...)-glove-chestnut.html
hier kun je ze halen, handschoenen via internet vanuit amerika heeft geen zin want dan ben je bijna net zoveel kwijt. ik heb die sloffen gepast bij betsy palmer in amsterdam.
quote:Als ik ze draag zonder sokken, krijg ik toch wel een beetje zweetvoeten. Vind mét sokken fijner.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik draag mijn uggs bijna altijd zonder sokken, tenzij ik een panty of maillot aanheb.
quote:ik doe altijd dunne sokjes of pantykousjes, ik hou niet van blote voetenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Als ik ze draag zonder sokken, krijg ik toch wel een beetje zweetvoeten. Vind mét sokken fijner.
quote:27 dollar zijn de verzendkosten geloof ik.Vergeet niet SHOEBLOG kortingscode te gebruiken voor 10% korting,Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef Pepsine het volgende:
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en dankzij jullie tips heb ik vorig jaar de classic short besteld bij shopbop.com
Op dit moment heb ik mijn oog laten vallen op de Kensington in maat 39 (zelfde maat als classics).
Shopbop verstuurt geen Uggs meer naar Nederland las ik, dus ik wil ze gaan bestellen bij shoe-store.net.
Heeft iemand van jullie enig idee wat de kosten ongeveer zijn aan de deur? Ik neem aan dat het afhankelijk is van het model dat je kiest? Wat ik me verder afvroeg, zijn er nog verzendkosten om ze naar Nederland te sturen? want dat kon ik zo snel niet vinden op hun site..
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
27 dollar zijn de verzendkosten geloof ik.Vergeet niet SHOEBLOG kortingscode te gebruiken voor 10% korting,
Aan de deur moest ik voor mijn classic talls iets van 45 euro betalen, maar daar zat ook een carekit bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |