Tliciouz toch? Die had ze geloof ik nog best snel binnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:27 schreef koekii het volgende:
Heeft er hier iemand van Shoe-store een bestelling besteld? Zoja, hoeveel dagen/weken moest je erover wachten?

Nee, ben vrij licht en heb soms maat 38 soms maat 39.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef Footprint het volgende:
Kindermaten vallen idd 2 maten groter uit. Of je de grootste kindermaat (36) dan haalt met maat 40 zou ik niet durven zeggen. Denk dat het toch aan de krappe kant zal zijn. Ergens passen zou perfect zijn!
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de zolen van de kinderuggs wel gemaakt zijn voor het gewicht van kinderen. Dus een kinderugg met bijvoorbeeld +100 kg zal niet zo handig zijn.

Goed onthouden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Tliciouz toch? Die had ze geloof ik nog best snel binnen.

Hier verkopen ze ook de Tall voor mannenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Sosha het volgende:
Mmmm Uggs
Helaas ben ik gezegend met een maatje 45 en heb ik alleen een short-model, omdat ze die in mannenmaten verkopen. Zou zo graag ook tall Uggs hebben

WTF!! En zo te zien nog de echte UGG Australia ook?! Want ik heb ze wel gevonden in mijn maat, maar dan de versie die bij de douane vernietigd wordt, zeg maar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:59 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Hier verkopen ze ook de Tall voor mannen

Ik heb daar vorig jaar mijn Bailey Buttons gekochtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef Sosha het volgende:
[..]
WTF!! En zo te zien nog de echte UGG Australia ook?! Want ik heb ze wel gevonden in mijn maat, maar dan de versie die bij de douane vernietigd wordt, zeg maar.Chill, bedankt!!

Ik ben anders gruwelijk op mn plaat gegaan in de sneeuw, met mijn uggs, ze hebben echt niet zoveel grip vind ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben vorig jaar ook gewoon door de sneeuw heen gebaggerd met mijn classics, maar die zien er nog steeds top uit hoor.

Onmogelijk!! Dan heb je koortsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zulke koude voeten dat zelfs m'n Uggs ze niet warm krijgen vandaag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |