Omdat ik last van koude voeten heb?quote:Op woensdag 29 september 2010 07:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom koop je sloffen voor 200E?
Daar zijn ook wel andere sloffen voor aan te schaffen voor een bedrag wat iets schappelijker is.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef appelfan het volgende:
[..]
Omdat ik last van koude voeten heb?
Ik draag ze ook in huis vanwege koude voeten.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar zijn ook wel andere sloffen voor aan te schaffen voor een bedrag wat iets schappelijker is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik draag ze ook in huis vanwege koude voeten.
En als ik er thuis altijd op loop dan wil ook iets aan mijn voeten dat er leuk uitziet, van goede kwaliteit is en een goede zool heeft. Met UGG's kan ik ook zonder problemen even naar buiten lopen, dan kun je met de gewone sloffen niet.
Dan vind ik 149 euro niet zo vreselijk duur meer hoor.
Wat niet? Uggsloffen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daarom heb jij ze niet en ik ze wel
Dat doe ik ook ik draag de classics als sloffen en daar kan ik zonder problemen ook wel mee naar buiten als dat zo uitkomt. Maar normaal draag ik buiten andere schoenen,laarzen of UGGs.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Er zijn zeker wel gewone sloffen die lekker zitten, er leuk uitzien, en ook even naar buiten kunnen hoor voor een redelijke prijs. Gewoon goed zoeken. Voor sloffen vind ik het echt te overdreven, voor die prijs koop ik liever een paar uggs wat ik gewoon buiten kan gebruiken.
Ik vind die cardy's echt heul lelijk dus ik zeg classicsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Nallie het volgende:
Ik zit momenteel in New York, dus lucky me kan 'goedkope' UGGs aanschaffen. Zeker nu de dollar weer lekker staat. Ik twijfel alleen een beetje welke ik moet kopen..
Ik vind de classic short heel leuk en dan waarschijnlijk in chestnut, maar de cardy's vind ik ook heel leuknee, ik ga ze niet allebei kopen
moet ook nog terugvliegen en meer shoppen is onvermijdelijk, aangezien ik hier 3 maanden zit!
Dus ik ben benieuwd naar jullie mening als doorgewinterde UGGs liefhebbers. Dit wordt namelijk mijn eerste paar
Classics! Absoluut! De cardy's zijn leuk voor erbij, maar als je 1 paar neemt zou ik zeker voor de classics gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Nallie het volgende:
Ik zit momenteel in New York, dus lucky me kan 'goedkope' UGGs aanschaffen. Zeker nu de dollar weer lekker staat. Ik twijfel alleen een beetje welke ik moet kopen..
Ik vind de classic short heel leuk en dan waarschijnlijk in chestnut, maar de cardy's vind ik ook heel leuknee, ik ga ze niet allebei kopen
moet ook nog terugvliegen en meer shoppen is onvermijdelijk, aangezien ik hier 3 maanden zit!
Dus ik ben benieuwd naar jullie mening als doorgewinterde UGGs liefhebbers. Dit wordt namelijk mijn eerste paar
Ze hebben toch ook van die paarsequote:Op zondag 3 oktober 2010 04:42 schreef Nallie het volgende:
Oke, classics it is. Ben vandaag even een winkel ingelopen en heb gekeken en ik vind ze denk ik ook leuker.
Nu twijfel ik alleen nog over de kleur![]()
Ik wilde eerst chestnut, maar ik ben bang dat die snel vies worden...
Donkerbruin is mooi, maar ik draag eigenlijk nooit bruin en zwart is weer te saai...
Hoe blijven jullie chestnuts?
Ik heb Bailey Button Chestnut en die blijven mooi. Wel inspuiten! Ik doe dat ongeveer 1 x per week.quote:Op zondag 3 oktober 2010 04:42 schreef Nallie het volgende:
Oke, classics it is. Ben vandaag even een winkel ingelopen en heb gekeken en ik vind ze denk ik ook leuker.
Nu twijfel ik alleen nog over de kleur![]()
Ik wilde eerst chestnut, maar ik ben bang dat die snel vies worden...
Donkerbruin is mooi, maar ik draag eigenlijk nooit bruin en zwart is weer te saai...
Hoe blijven jullie chestnuts?
Ik ben ook niet uber voorzichtig.. maak ze wel schoon als ik ermee in de regen heb gelopen (ik weet immers nooit zo goed wanneer het gaat regenen enzo..)quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik doe alles met mijn uggs, ik ga er echt niet zo voorzichtig mee zijn, met jouw nightfalls snap ik dat dan weer wel, maar ik zou dat dus echt niet met al mijn uggs doen. Maar goed, wie ben ik.
Tliciouz toch? Die had ze geloof ik nog best snel binnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:27 schreef koekii het volgende:
Heeft er hier iemand van Shoe-store een bestelling besteld? Zoja, hoeveel dagen/weken moest je erover wachten?
Nee, ben vrij licht en heb soms maat 38 soms maat 39.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef Footprint het volgende:
Kindermaten vallen idd 2 maten groter uit. Of je de grootste kindermaat (36) dan haalt met maat 40 zou ik niet durven zeggen. Denk dat het toch aan de krappe kant zal zijn. Ergens passen zou perfect zijn!
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de zolen van de kinderuggs wel gemaakt zijn voor het gewicht van kinderen. Dus een kinderugg met bijvoorbeeld +100 kg zal niet zo handig zijn.
Goed onthouden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Tliciouz toch? Die had ze geloof ik nog best snel binnen.
Hier verkopen ze ook de Tall voor mannenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Sosha het volgende:
Mmmm Uggs
Helaas ben ik gezegend met een maatje 45 en heb ik alleen een short-model, omdat ze die in mannenmaten verkopen. Zou zo graag ook tall Uggs hebben
WTF!! En zo te zien nog de echte UGG Australia ook?! Want ik heb ze wel gevonden in mijn maat, maar dan de versie die bij de douane vernietigd wordt, zeg maar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:59 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Hier verkopen ze ook de Tall voor mannen
Ik heb daar vorig jaar mijn Bailey Buttons gekochtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef Sosha het volgende:
[..]
WTF!! En zo te zien nog de echte UGG Australia ook?! Want ik heb ze wel gevonden in mijn maat, maar dan de versie die bij de douane vernietigd wordt, zeg maar.Chill, bedankt!!
Ik ben anders gruwelijk op mn plaat gegaan in de sneeuw, met mijn uggs, ze hebben echt niet zoveel grip vind ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben vorig jaar ook gewoon door de sneeuw heen gebaggerd met mijn classics, maar die zien er nog steeds top uit hoor.
Onmogelijk!! Dan heb je koortsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zulke koude voeten dat zelfs m'n Uggs ze niet warm krijgen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |