abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87040404
quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:51 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Waarom koop je sloffen voor 200E? :')
Omdat ik last van koude voeten heb?
  donderdag 30 september 2010 @ 22:01:28 #52
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87040900
Voor sloffen vind het ik ook wat te overdreven ja eerlijk gezegd.
pi_87042325
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef appelfan het volgende:

[..]

Omdat ik last van koude voeten heb?
Daar zijn ook wel andere sloffen voor aan te schaffen voor een bedrag wat iets schappelijker is. :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:42:34 #54
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_87055123
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Daar zijn ook wel andere sloffen voor aan te schaffen voor een bedrag wat iets schappelijker is. :')
Ik draag ze ook in huis vanwege koude voeten.
En als ik er thuis altijd op loop dan wil ook iets aan mijn voeten dat er leuk uitziet, van goede kwaliteit is en een goede zool heeft. Met UGG's kan ik ook zonder problemen even naar buiten lopen, dan kun je met de gewone sloffen niet.
Dan vind ik 149 euro niet zo vreselijk duur meer hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:29:29 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87056838
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik draag ze ook in huis vanwege koude voeten.
En als ik er thuis altijd op loop dan wil ook iets aan mijn voeten dat er leuk uitziet, van goede kwaliteit is en een goede zool heeft. Met UGG's kan ik ook zonder problemen even naar buiten lopen, dan kun je met de gewone sloffen niet.
Dan vind ik 149 euro niet zo vreselijk duur meer hoor.
:')
Sorry, ik wel.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:54:38 #56
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_87057666
ze zijn binnen :D
sooo pretty O+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:55:45 #57
78780 deedeetee
pi_87064934
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

:')
Sorry, ik wel.
Daarom heb jij ze niet en ik ze wel :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:58:16 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87065017
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daarom heb jij ze niet en ik ze wel :P
Wat niet? Uggsloffen?
Nee, ik haal wel zgn uggsloffen bij de action. Voor thuis is een slof van 3 euro ook goed zat.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:53:59 #59
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87069028
Er zijn zeker wel gewone sloffen die lekker zitten, er leuk uitzien, en ook even naar buiten kunnen hoor voor een redelijke prijs. Gewoon goed zoeken. Voor sloffen vind ik het echt te overdreven, voor die prijs koop ik liever een paar uggs wat ik gewoon buiten kan gebruiken.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:59:32 #60
78780 deedeetee
pi_87071083
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Er zijn zeker wel gewone sloffen die lekker zitten, er leuk uitzien, en ook even naar buiten kunnen hoor voor een redelijke prijs. Gewoon goed zoeken. Voor sloffen vind ik het echt te overdreven, voor die prijs koop ik liever een paar uggs wat ik gewoon buiten kan gebruiken.
Dat doe ik ook ik draag de classics als sloffen en daar kan ik zonder problemen ook wel mee naar buiten als dat zo uitkomt. Maar normaal draag ik buiten andere schoenen,laarzen of UGGs.
Omdat de classics geen voorgevormde neus hebben kun je ze prima de hele dag door dragen. Met ander schoeisel gaan mijn voeten dan pijn doen. Dus als ik thuis kom trek ik die uit en doe mijn classics aan.
pi_87074101
Ik zit momenteel in New York, dus lucky me kan 'goedkope' UGGs aanschaffen. Zeker nu de dollar weer lekker staat. Ik twijfel alleen een beetje welke ik moet kopen..
Ik vind de classic short heel leuk en dan waarschijnlijk in chestnut, maar de cardy's vind ik ook heel leuk :{ nee, ik ga ze niet allebei kopen :) moet ook nog terugvliegen en meer shoppen is onvermijdelijk, aangezien ik hier 3 maanden zit!
Dus ik ben benieuwd naar jullie mening als doorgewinterde UGGs liefhebbers. Dit wordt namelijk mijn eerste paar O-)
Be someone that makes you happy
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:30:36 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87074688
Grijze cardys natuurlijk
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:29:44 #63
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_87080841
Nee, als 1e paar zou ik de classics nemen. Ben zelf meer fan van de hoge, maar goed. De cardy vind ik echt een laars voor erbij en is bovendien niet lekker warm in de winter. De wind komt er xo doorheen en ik vond ze in het begin ook niet lekker lopen eigenlijk. Is echt mijn enige paar dat ik echt in moest lopen. Ik zeg dus classics :)
To infinity…and beyond!
pi_87080996
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Nallie het volgende:
Ik zit momenteel in New York, dus lucky me kan 'goedkope' UGGs aanschaffen. Zeker nu de dollar weer lekker staat. Ik twijfel alleen een beetje welke ik moet kopen..
Ik vind de classic short heel leuk en dan waarschijnlijk in chestnut, maar de cardy's vind ik ook heel leuk :{ nee, ik ga ze niet allebei kopen :) moet ook nog terugvliegen en meer shoppen is onvermijdelijk, aangezien ik hier 3 maanden zit!
Dus ik ben benieuwd naar jullie mening als doorgewinterde UGGs liefhebbers. Dit wordt namelijk mijn eerste paar O-)
Ik vind die cardy's echt heul lelijk dus ik zeg classics :D
pi_87082301
Oke, 2-1 voor de classics dus :)

Het gaat me wel om de warmte omdat ik heel slecht tegen kou kan, dus dan zijn de classics een betere keuze ook denk ik...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:17:45 #66
11458 ivetje
pi_87083179
Dan zou ik zeker voor de classic gaan! De cardy vind ik heerlijk in de lente, als het net weer te warm is voor de classics. Maar in de winter is het echt niet voldoende. De wind en kou komt er zo doorheen en is niet echt geschikt voor de koude winter. Maar goed, dat is mijn idee hoor :)
To infinity…and beyond!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:45:58 #67
78780 deedeetee
pi_87084428
Ik zou ook voor de classics gaan, ben sowieso niet zo'n fan van de cardiy. Dat vind ik nu meer ljken op een pantoffel. :@
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 07:58:11 #68
11458 ivetje
pi_87089671
Ik wil deze! Ik vind ze echt zo leuk :)

Ben alleen bang dat ze deze niet meer hebben als ik in april in san francisco ben...hoewel het wel de flagship store is dus die hebben wel zowat alles. Hopelijk is deze er nog. We zullen zien :)
To infinity…and beyond!
pi_87094738
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Nallie het volgende:
Classics! Absoluut! De cardy's zijn leuk voor erbij, maar als je 1 paar neemt zou ik zeker voor de classics gaan :Y
pi_87123899
Oke, classics it is. Ben vandaag even een winkel ingelopen en heb gekeken en ik vind ze denk ik ook leuker.
Nu twijfel ik alleen nog over de kleur :?
Ik wilde eerst chestnut, maar ik ben bang dat die snel vies worden...
Donkerbruin is mooi, maar ik draag eigenlijk nooit bruin en zwart is weer te saai...
Hoe blijven jullie chestnuts?
pi_87124906
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 04:42 schreef Nallie het volgende:
Oke, classics it is. Ben vandaag even een winkel ingelopen en heb gekeken en ik vind ze denk ik ook leuker.
Donkerbruin is mooi, maar ik draag eigenlijk nooit bruin en zwart is weer te saai...
Ze hebben toch ook van die paarse O+
pi_87125396
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 04:42 schreef Nallie het volgende:
Ik heb Bailey Button Chestnut en die blijven mooi. Wel inspuiten! Ik doe dat ongeveer 1 x per week.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:28:00 #73
11458 ivetje
pi_87128186
Ik heb de nightfall, natuurlijk in chestnut want dat is de enige kleur van die haha. Maar ik heb ze nu alweer 3 jaar en zijn nog steeds mooi. Ik spray ze regelmatig in en let er ook op dat ik er niet mee door de regen of modder banjer enzo. Als ik een stuk ga wandelen doe ik ze bv niet aan, want je weet nooit wat je tegenkomt in het bos hihi. Ik let dus gewoon goed op waar ik loop en wat ik doe. Aandoen naar pretparken (waar ik vaak kom) doe ik ook met geen enkel paar uggs. Tja, als je er gewoon een beetje rekening mee houdt dan blijven ze lang mooi hoor. En niet mee door de sneeuw gaan lopen, want daar is suede niet voor gemaakt :)
To infinity…and beyond!
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:30:08 #74
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87128242
Ik doe alles met mijn uggs, ik ga er echt niet zo voorzichtig mee zijn, met jouw nightfalls snap ik dat dan weer wel, maar ik zou dat dus echt niet met al mijn uggs doen. Maar goed, wie ben ik.
pi_87128275
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik doe alles met mijn uggs, ik ga er echt niet zo voorzichtig mee zijn, met jouw nightfalls snap ik dat dan weer wel, maar ik zou dat dus echt niet met al mijn uggs doen. Maar goed, wie ben ik.
Ik ben ook niet uber voorzichtig.. maak ze wel schoon als ik ermee in de regen heb gelopen (ik weet immers nooit zo goed wanneer het gaat regenen enzo..)

dusja.. wie ben ik dan
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:23:16 #76
11458 ivetje
pi_87131784
Ik loop er ook wel eens mee door de regen hoor, maar niet door plassen enzo. En ik maak ze nadien ook even schoon met het borsteltje. Moet wel zeggen dat ik met de nightfall voorzichtiger ben dan met de rest. Dit model is niet meer te krijgen en het is mijn favo paar. Maar goed, ik ben wel zuinig op al mijn uggs. Maar het is ook weer niet zo dat ik ze niet normaal kan dragen hoor haha. Ik doe ze gewoon naar mijn werk aan, maar let wel een beetje op. Ik doe ze ook altijd uit als ik ga koken bv. Veel te bang dat er iets op valt en en dat vind ik gewoon zonde. Vetvlekken is iets wat je er heel moeilijk uit krijgt.
To infinity…and beyond!
pi_87153931
Ik ben vorig jaar ook gewoon door de sneeuw heen gebaggerd met mijn classics, maar die zien er nog steeds top uit hoor.
pi_87207102
Vind de dakota zo onwijs schattig. Heb ze afgelopen weekend aangepast, maar vond ze bij mezelf heel raar staan. Jammer, want hierboven staan ze super leuk!

Is er iemand toevallig op zoek naar een paar classic shorts in grijs maat w6/37 voor ¤175? Heb ze gister binnen gehad, maar moet toch echt een maatje groter. Volgende keer dus eerst gaan passen voordat ik bestel
Let's do some living before we die
pi_87230082
Ik hoor van verschillende mensen dat je big kids size 6 wel met maat 40 kan vergelijken. Hoe zien jullie dat? Want ik vind een bepaalde kids ugg leuk die er niet in de volwassen maten zijn. :s
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:04:06 #80
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_87230150
ik heb big kids size 4, dat hoort 34 te zijn terwijl ik zelf 37 heb..
al las ik wel ergens dat t alleen voor de "zachtere" modellen geld.. (zoals de classic, bailey button)

ga ze passen ergens (een vergelijkbaar model) of is dat geen optie?
en nu ben ik wel benieuwd welke je op t oog hebt :)
pi_87238143
hier staat dat de kindermaten vanaf mt. 33 2 maten groter uitvallen :Y
pi_87243333
Kreeg net een mailtje: bij O'Moda verkopen ze nu ook Uggs! Zo te zien (vooralsnog) alleen de classic en bailey button modellen maar toch erg handig! :)
Ik ga voor deze winter een nieuw paar aanschaffen O+ Vorige jaar de classic tall in het zwart gekocht, en nu ga ik voor grijze bailey buttons, de lage variant :)
Alleen nog even afwachten wanneer de winkel bij mij in de buurt weer voorraad binnen krijgt, al twijfel ik nu of ik ze niet gewoon online zal bestellen.
pi_87244552
Deze zou ik ook best willen :o
pi_87244907
Kindermaten vallen idd 2 maten groter uit. Of je de grootste kindermaat (36) dan haalt met maat 40 zou ik niet durven zeggen. Denk dat het toch aan de krappe kant zal zijn. Ergens passen zou perfect zijn!
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de zolen van de kinderuggs wel gemaakt zijn voor het gewicht van kinderen. Dus een kinderugg met bijvoorbeeld +100 kg zal niet zo handig zijn.
Let's do some living before we die
pi_87273328
Heeft er hier iemand van Shoe-store een bestelling besteld? Zoja, hoeveel dagen/weken moest je erover wachten?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:19:36 #86
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87274200
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:27 schreef koekii het volgende:
Heeft er hier iemand van Shoe-store een bestelling besteld? Zoja, hoeveel dagen/weken moest je erover wachten?
Tliciouz toch? Die had ze geloof ik nog best snel binnen.
pi_87279821
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef Footprint het volgende:
Kindermaten vallen idd 2 maten groter uit. Of je de grootste kindermaat (36) dan haalt met maat 40 zou ik niet durven zeggen. Denk dat het toch aan de krappe kant zal zijn. Ergens passen zou perfect zijn!
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de zolen van de kinderuggs wel gemaakt zijn voor het gewicht van kinderen. Dus een kinderugg met bijvoorbeeld +100 kg zal niet zo handig zijn.
Nee, ben vrij licht en heb soms maat 38 soms maat 39. :)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87281390
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:19 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Tliciouz toch? Die had ze geloof ik nog best snel binnen.
Goed onthouden. :9 maar ik heb ze naar een adres in Amerika laten verzenden en die heeft ze mee genomen naar NL.
All good things are wild and free.
pi_87281434
Mmmm Uggs :Y

Helaas ben ik gezegend met een maatje 45 en heb ik alleen een short-model, omdat ze die in mannenmaten verkopen. Zou zo graag ook tall Uggs hebben :N
pi_87292835
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Sosha het volgende:
Mmmm Uggs :Y

Helaas ben ik gezegend met een maatje 45 en heb ik alleen een short-model, omdat ze die in mannenmaten verkopen. Zou zo graag ook tall Uggs hebben :N
Hier verkopen ze ook de Tall voor mannen :Y
pi_87294123
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:59 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Hier verkopen ze ook de Tall voor mannen :Y
WTF!! En zo te zien nog de echte UGG Australia ook?! Want ik heb ze wel gevonden in mijn maat, maar dan de versie die bij de douane vernietigd wordt, zeg maar. :9 Chill, bedankt!!
pi_87299869
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef Sosha het volgende:

[..]

WTF!! En zo te zien nog de echte UGG Australia ook?! Want ik heb ze wel gevonden in mijn maat, maar dan de versie die bij de douane vernietigd wordt, zeg maar. :9 Chill, bedankt!!
Ik heb daar vorig jaar mijn Bailey Buttons gekocht :Y
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 10:06:47 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87350567
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben vorig jaar ook gewoon door de sneeuw heen gebaggerd met mijn classics, maar die zien er nog steeds top uit hoor.
Ik ben anders gruwelijk op mn plaat gegaan in de sneeuw, met mijn uggs, ze hebben echt niet zoveel grip vind ik.
Oke, er lag gruwelijk veel sneeuw en ik liep als een pinguin omdat ik hoog zwanger was maar dan nog....
pi_87351097
Scheelt het als je ze in Londen koopt?
Vriendjelief gaat wss een dagje naar Londen en als het veel scheelt kan hij natuurlijk mooi een paar meenemen voor mij O+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:30:07 #95
11458 ivetje
pi_87476666
Volgens mij is engeland niet echt veel goedkoper qua uggs. Weet dat duitsland bv zelfs duurder is dan nederland. Maar engeland zit dacht ik op ongeveer dezelfde prijs.
En ik vind de uggs ook weinig grip geven in de winter met gladheid. Zeker de classics. De sundance enzo gaat nog wel, die hebben veel meer profiel :)
To infinity…and beyond!
pi_87476702
Ik heb zulke koude voeten dat zelfs m'n Uggs ze niet warm krijgen vandaag ;(
I had a signature once. It was awful.
pi_87496400
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zulke koude voeten dat zelfs m'n Uggs ze niet warm krijgen vandaag ;(
Onmogelijk!! Dan heb je koorts :o
Mijn Uggs geven me bij het allerkoudste weer nog zweetvoeten! Haha :D
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 15:50:06 #98
43556 miss_dynastie
pi_87498507
Heb het vorige topic even doorgelezen en bailey buttons besteld bij shoe-store.net, incl. kortingscode *O*
Zat vorig jaar steeds te kijken op shopbop, daar waren telkens de modellen die ik wilde hebben uitverkocht, maar deze kende ik nog niet, dus top :)
pi_87502966
Voor de mensen die uit het buitenland kopen, ik heb dit in het SHJN SC topic geplaats maar ook handig voor jullie om te weten:

Hoi dames,

Even slecht nieuws:
We hebben vandaag contact gehad met TNT en douane. Pakketjes vanuit het butenland gaan tegen gehouden worden, de ontvanger van het pakketje gaat een brief thuis krijgen waarop de waarde en de factuur bijgvoegd moeten worden en terug gestuurd, dan pas gaat het pakketje vrij gegeven worden.
Het klopt wat ze zeiden, ik kom thuis en mijn pakketje van TD ligt een brief voor en mijn vriend zijn pakketje van 3 weken geleden ook :( Vroeger deden ze het heel af en toe, nu dus bij bijna alle pakketjes..

Ik moet nu dus eerst brief terug sturen en dan wachten op pakketje :(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:42:51 #100
11458 ivetje
pi_87512506
Vreemd, kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat bij elk pakketje gaan doen. Alsof ze daar allemaal tijd voor hebben. Ik krijg bijna wekelijks pakketjes van deal extreme binnen, dus dat wordt nog leuk. Pakje van 3 euro waar ze zoveel werk aan hebben. Lijkt me niet echt lucratief. Maar we zullen zien. Heb net een tas gekocht via ebay vanuit china dus ben benieuwd.
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')