Mag je niet klagen bij mij gebeurt dat al na 2 jaar. Ik heb er vrolijk een tijd ducktape overheen geplakt voor ik nieuwe kochtquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef krullebol81 het volgende:
Mijn classics van 6 jaar oud gaan kapot, er zit gewoon een gat bij de grote teen![]()
Ze moeten nog wel deze winter mee gaan (ik gebruik ze alleen als pantoffels binnen) dan kan broertjelief volgend jaar als hij naar Australië gaat nieuwe meenemen!!
Ik word altijd serieus genomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gedrochten. Je wordt als vrouw niet meer serieus genomen met dat soort schoenen. Dat je het weet.
Ik heb er bij de schoenmaker een leertje in laten zetten aan de binnenkantquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef krullebol81 het volgende:
Mijn classics van 6 jaar oud gaan kapot, er zit gewoon een gat bij de grote teen![]()
Ze moeten nog wel deze winter mee gaan (ik gebruik ze alleen als pantoffels binnen) dan kan broertjelief volgend jaar als hij naar Australië gaat nieuwe meenemen!!
Waarom koop je sloffen voor 200E?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef appelfan het volgende:
Ik heb uggs als huissloffen al zes jaar. Toen mensen het buiten gingen dragen dacht ik wtf maar ugg sneakers zijn leuk!
welke maat heb jij als k vragen mag?quote:
Ik heb maat 38!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke maat heb jij als k vragen mag?![]()
ik heb zelf 39 van uggs, ik vraag me af of deze ook leuk bij mij zullen staan of misschien toch iets net te ... misschien maar eens gaan passen ergens
Ik heb maat 41 en heb deze ook gewoon hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke maat heb jij als k vragen mag?![]()
ik heb zelf 39 van uggs, ik vraag me af of deze ook leuk bij mij zullen staan of misschien toch iets net te ... misschien maar eens gaan passen ergens
niet 99 euro maar 99 dollar:quote:Op donderdag 30 september 2010 10:57 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb maat 41 en heb deze ook gewoon hoorHet is niet TE zeg maar haha. Ik vind ze heerlijk lopen. Zit er nu lekker mee op de bank hihi
Overigens heb ik ze voor 130...weet niet waar je die 99 zo snel vandaan haaltBij assem.nl zijn ze ook 130 nl.
Ow sorry hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet 99 euro maar 99 dollar:
http://www.shoe-store.net/ugg-dakota-womens
ik ga ze vandaag even in de stad passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |