abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86908621

We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]
Het Grote UGG Australia #6
Het Grote UGG Australia Topic #7

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2010 18:00:36 ]
pi_86909433
Wat een mooie foto! :o

Maar ik hoorde al eerder dat kindermaten veel groter uitvielen... :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86909459
Nou hoorde ik en ik weet niet of dat het waar is, maar er zit wel iets in waarvan ik zeg... mja, zou kunnen.
Die kinderuggs zijn anders van samenstelling, ze zijn gemaakt om 'kleine gewichten' te dragen.
Als een volwassen persoon er op gaat lopen zou dat niet goed voor de schoen zijn op den duur.
Wat jullie? Onzin of, zit wel wat in?

@blalblaboy, een uggstore openen in Nederland schijnt niet heel gemakkelijk te zijn
pi_86909499
Tis idd een mooie foto :D En die UGG's. O+
  maandag 27 september 2010 @ 18:18:23 #5
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86909673
:p

[ Bericht 87% gewijzigd door MisterJ.Lo op 29-09-2010 03:01:22 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_86909892
Ik heb net mijn Bailey's gewassen, kranten erin gestopt en een elastiekje eromheen zodat die flappen niet zo blijven hangen :9
pi_86910167
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net mijn Bailey's gewassen, kranten erin gestopt en een elastiekje eromheen zodat die flappen niet zo blijven hangen :9
Zomaar gewassen? Oei, jij bent dapper ;) In de machine, met een wolwasprogramma? Ben trouwens benieuwd of het helpt tegen dat hangen!
Ik lees hier wel vaker dat mensen ze wassen en dat het wel goed gaat, maar ik durf het niet. Misschien ooit, als ze heel vies zijn.
ik zit trouwens serieus te overwegen om een 2e paar te kopen *)
pi_86910393
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Zomaar gewassen? Oei, jij bent dapper ;) In de machine, met een wolwasprogramma? Ben trouwens benieuwd of het helpt tegen dat hangen!
Ik lees hier wel vaker dat mensen ze wassen en dat het wel goed gaat, maar ik durf het niet. Misschien ooit, als ze heel vies zijn.
Ik, nou ja, eenvriendin, heeft een keer mijn classics gestoomreinigt.
Ze had bij het kruidvat een speciale stoomreiniger gekocht, en begon toen heel hard op mijn ugg te drukken.
Tis mooi opgedroogd en ik was bang dat de vleug zou verdwijnen,maar gelukkig is die teruggekomen.
Mijn dochter had haar danoontje precies op mijn laars geknoeid dus ze was echt vies.
pi_86910614
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Neeee niet in de wasmachine LOL.
Met de conditioner uit de care kit _O-
pi_86911082
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Neeee niet in de wasmachine LOL.
Met de conditioner uit de care kit _O-
Owww :) Toch zijn er echt mensen die ze in het wasmachine gooien hoor.
pi_86911177
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Daar zijn ze iets te duur voor :X
pi_86913756
Kan iemand misschien een linkje 'de OP is hier te vinden' maken? Ik heb alle links zo moeten kopiėren :')
  maandag 27 september 2010 @ 19:56:14 #13
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86914007
whut? je kon toch gewoon mijn OP quoten, en klaar? :') je hoeft niet zo moeilijk te doen.
pi_86914124
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
whut? je kon toch gewoon mijn OP quoten, en klaar? :') je hoeft niet zo moeilijk te doen.
Oh quoten ja :') Niet aan gedacht. Had het gekopieerd en geplakt _O-
Ben niet echt wakker de afgelopen dagen :')
  maandag 27 september 2010 @ 20:19:57 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_86915295
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ikke en ook in de droger wel op halve warmte en maar 20 minuutjes :D

Met speciaal fijn/wolwasmiddel en errug weinig van gebruiken.

Ow en alleen de classics of modellen die ook geen voorgevormde neus hebben.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 27 september 2010 @ 22:10:14 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_86921944
TVPtje :)
To infinity…and beyond!
  maandag 27 september 2010 @ 22:35:41 #17
11458 ivetje
pi_86923487
Die uggs uit de OP zijn echt mooi!! Welke zijn dat zeg?
En uhm...SpaceInvaders, krijg je nu niet zo'n lelijke lijn van dat elastiek op je laars?? Ik durf al niet van die plastic overschoenen er omheen te doen met elastiek erin. Bang dat je het blijft zien. En dan ook nog om natte uggs :P
Overigens heb ik ooit mijn sundances in de machine gemikt. Was doodsbenauwd dat het zou mislukken, maar dat deed het niet. Inderdaad op wolwas programma, geen wasverzachter en een heel klein beetje wasmiddel. Ze werden niet echt schoner (waren wat groezelig, niet echt vies maar dat ging er dus niet uit), maar waren wel weer lekker zacht bij het bont. Daarna gewoon met handdoeken erin laten drogen. Kan dus prima :)
To infinity…and beyond!
  maandag 27 september 2010 @ 22:49:44 #18
11458 ivetje
pi_86924276
Uhm, nog even toevoeging voor mezelf en anderen.
Die uit de OP is de Rainier fur, maar kan hem nog nergens terug vinden op een betrouwbare site helaas :)
To infinity…and beyond!
  maandag 27 september 2010 @ 22:56:08 #19
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_86924600
ik ben nog steeds zwaar aan het twijfelen om dat 2e paar aan te schaffen.. nog een paar dagen afwachten en anders weet ik nu al dat ik ze toch bestel :')
  maandag 27 september 2010 @ 23:03:38 #20
11458 ivetje
pi_86924967
Haha, erg he!! Ik begon ooit met de sundance. Van mijn eerste, echte salaris gekocht en destijds een rib uit mijn lijf natuurlijk :P Inmiddels ben ik 9 paar verder :') Het is verslavend....
To infinity…and beyond!
  maandag 27 september 2010 @ 23:11:00 #21
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_86925319
t komt ook omdat ik in kindermaten pas, daarmee veranderd ineens het hele prijslevel en denk ik nu mwah redelijk betaalbaar voor schoenen die ik al 4 jaar wil.. blijft toch een smak geld eigenlijk.. maargoed ik werk veel de laatste tijd :') dus mag mezelf verwennen :') en zo kan ik nog wel meer redenen bedenken.. :')
  maandag 27 september 2010 @ 23:14:33 #22
11458 ivetje
pi_86925482
Haha, ja kindermaten scheelt wel lekker idd. Maar denk niet dat ik met maat 41 erin pas :') Ik verwen mezelf ook nogal eens een keer. Maar wissel het wel af met goedkopere paren zoals bv de dakota en de evera. En heb een paar slippers er tussen zitten. Maar koop eigenlijk wel elke winter een paar dure uggs. Denk alleen dat ik nu even wacht. Ga in april de flagship store in San fransisco bezoeken en daar hebben ze echt alles. En voor een leuke prijs natuurlijk :D Ik ga daar dus wel even inslaan haha!!
To infinity…and beyond!
  maandag 27 september 2010 @ 23:19:53 #23
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_86925671
aaah ik wou dat er iemand in de buurt ze voor mij mee kon nemen uit amerika haha :P
maargoed ik houd het indd dan wel alleen bij de "goedkopere" modellen... misschien dat dat scheelt..

:P
pi_86939413
Mijn classics van 6 jaar oud gaan kapot, er zit gewoon een gat bij de grote teen -O-

Ze moeten nog wel deze winter mee gaan (ik gebruik ze alleen als pantoffels binnen) dan kan broertjelief volgend jaar als hij naar Australiė gaat nieuwe meenemen!! ^O^
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:36:27 #25
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')