quote:Ik heb die in een andere kleur, heb ze nooit hoog aan, altijd omgeslagen!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Vrij recent deze gekocht:
[ afbeelding ]
ben blij met de lengte, vooral als het koud is
quote:Nep.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:26 schreef poepeneesje het volgende:
Mijn vriendin wil graag UGGs, ik zag toevallig www.ugghyves.com, kennen of hebben jullie ervaring met die website?
quote:Nou ja, winterseizoen dan. Dan gaat de veerpont minder vaak ofzo
quote:Ik ben geen fan van de ultra short, voor mijn gevoel kloppen de verhoudingen dan niet. Te veel voet en te weinig schacht.Op zondag 24 oktober 2010 13:50 schreef Goodbye_You het volgende:
Welke vinden jullie mooier, de classic shorts chestnut of de ultra short chestnut?
Ik kan niet kiezen
quote:Ik denk dat jij de mini's bedoelt.. dit zijn de ultra shorts:Op zondag 24 oktober 2010 14:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de ultra short, voor mijn gevoel kloppen de verhoudingen dan niet. Te veel voet en te weinig schacht.
quote:Zeker weten Ultra Short !!!!!Op zondag 24 oktober 2010 13:50 schreef Goodbye_You het volgende:
Welke vinden jullie mooier, de classic shorts chestnut of de ultra short chestnut?
Ik kan niet kiezen
quote:Classic Short Chestnut!Op zondag 24 oktober 2010 13:50 schreef Goodbye_You het volgende:
Ik kan niet kiezen
quote:Je hebt helemaal gelijk,Op zondag 24 oktober 2010 14:49 schreef Goodbye_You het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de mini's bedoelt.. dit zijn de ultra shorts:
[ afbeelding ]
quote:Dit is toch de ultra short :Op zondag 24 oktober 2010 14:49 schreef Goodbye_You het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de mini's bedoelt.. dit zijn de ultra shorts:
[ afbeelding ]
quote:ik ook nietOp zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
Sowieso snap ik niet dat ze ze wegdoet
quote:Kon je niet meteen met keukenpapier deppen ?Op maandag 25 oktober 2010 09:00 schreef tliciouz het volgende:
Kut. Gister avond is er een mes met vet spetters er aan op mijn uggs gevallen. Nu zit er precies boven op een vlek, heb het maar op laten drogen want was anders bang dat ik het er alleen maar in zou wrijven. De vlek is wel een stuk minder geworden maar je ziet hem nog steeds, hoe krijg ik dit nu weg?
quote:Nou het vet zat er al helemaal in gespat, het lag er niet meer op laat maar zeggen. En ik had op internet opgezocht en ik las daar zoveel verschillende dingen dus heb ik voor het meest logische gekozen. Het lijkt nu net alsof het suede naar de andere kant geschoven is dan zie je ook een wat donker stukje. Maar het zit precies midden op de schoen dus baal er wel van.Op maandag 25 oktober 2010 09:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kon je niet meteen met keukenpapier deppen ?
Bij mij sleet de vetvlek er na verloop van tijd gewoon uit.
quote:je kunt bij de schoenmaker suede shampoo kopenOp maandag 25 oktober 2010 09:00 schreef tliciouz het volgende:
Kut. Gister avond is er een mes met vet spetters er aan op mijn uggs gevallen. Nu zit er precies boven op een vlek, heb het maar op laten drogen want was anders bang dat ik het er alleen maar in zou wrijven. De vlek is wel een stuk minder geworden maar je ziet hem nog steeds, hoe krijg ik dit nu weg?
quote:Dat is mss een goede oplossing en anders met een doekje warm water en wat milde handzeep deppen ? en dan met schoon warmwater op een doekje na deppen.Op maandag 25 oktober 2010 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kunt bij de schoenmaker suede shampoo kopen
quote:En dan vinden mensen mij gek, omdat ik mijn uggs niet aan houdt tijdens het kokenOp maandag 25 oktober 2010 09:00 schreef tliciouz het volgende:
quote:Dat vind ik niet gek hoor, ik doe dat ook nooit.. (vind dat zelfs vrij logisch eerlijk gezegd).Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
En dan vinden mensen mij gek, omdat ik mijn uggs niet aan houdt tijdens het koken
quote:Ik vind het dus ook erg logisch haha! Ik zou het vreselijk vinden als er vetvlekken op mijn uggs komen, dus ik doe alles om dat te voorkomen. Weet ook niet of het hier op fok was, maar er zijn genoeg mensen die het raar vindenOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat vind ik niet gek hoor, ik doe dat ook nooit.. (vind dat zelfs vrij logisch eerlijk gezegd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |