Nou, als ik echt met steenkoude voeten in mijn Uggs ga en het zelf ook koud heb, dan willen ze echt niet warm worden. Uggs halen dan wel de scherpe kantjes van de kou: omdat ze zo isoleren doet de kou in ieder geval geen pijn.... Maar vooral 's avonds krijg ik ze echt niet warm.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Onmogelijk!! Dan heb je koorts
Mijn Uggs geven me bij het allerkoudste weer nog zweetvoeten! Haha
I know, maar daar zit ook het hele probleem: ik krijg mn voeten niet warmquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 07:05 schreef ivetje het volgende:
Koude voeten worden ook idd niet warm. Het houdt nl. De temperatuur vast en isoleert. Ga je er met koude voeten in, dan behouden de uggs die koude temperatuur. Daarom kan je ze ook in de zomer aan doen zonder dat je eruit drijft. Zelfde met de handschoenen. Altijd binnen al aan doen,anders blijven je vingers koud.
Misschien aantrekken wanneer je ze onder een hete kraan heb gehouden, of wanneer je net onder hete douche vandaan komtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
I know, maar daar zit ook het hele probleem: ik krijg mn voeten niet warm
Ik heb de mijne gekocht op Marktplaats. Tweedehands, maar zo goed als nieuw, originele classic shorts voor mannen, maat 45quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:11 schreef BruinBeertje het volgende:
Kopen jullie wel eens tweedehands UGG's , of is dat echt ''note done'',
Want ik vind die UGG's vééls te duur
Nep-Uggs vanuit het buitenland worden vernietigd bij de douane, heb ik gehoord. Dan ben je niet alleen je geld kwijt, maar ook de schoenen, en je krijgt er nog een boete bovenop. Maar dat heb ik alleen van horen zeggen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:53 schreef Floor-Sofie het volgende:
Ik hoor veel van collega's over ugglover.com
Ik heb daar de sundance gezien voor weinig geld. Ik weet dat het nep is, want hij is niet meer verkrijgbaar en helemaal niet in 4 kleuren. maar voor dat bedrag vind ik het niet zo erg dat ze namaak zijn, ze lijken wel echt.
Is er iemand die ervaring heeft met die site?
Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:11 schreef BruinBeertje het volgende:
Kopen jullie wel eens tweedehands UGG's , of is dat echt ''note done'',
Want ik vind die UGG's vééls te duur
Jij kan dat weten door alleen in zee te gaan met sites die op de officiele uggs-site genoemd zijn. Als ze daar staan, mag jij er 100% vanuit gaan dat ze echt zijn. In alle andere gevallen neem je een gok...quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:26 schreef Floor-Sofie het volgende:
maar hoe weten ze bij de douane dan dat ze nep zijn als ze heel goed zijn nagemaakt..? en hoe moet ik dan weten dat ze nep zijn (bij wijze van..)
Denk dat de douane ook wel een lijst heeft met verkopers die erom bekend staan namaak te leveren, ze kunnen aan het pakje natuurlijk altijd zien waar het vandaan komt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:26 schreef Floor-Sofie het volgende:
maar hoe weten ze bij de douane dan dat ze nep zijn als ze heel goed zijn nagemaakt..? en hoe moet ik dan weten dat ze nep zijn (bij wijze van..)
Dat maken ze gewoon open hoor, als ze het niet vertrouwen. En ze pakken het niet per se heel netjes weer inquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:58 schreef Floor-Sofie het volgende:
je kunt het toch ook als cadeautje in laten pakken..?
kan zijn dat ik nu iets heel doms zeg hoor, maar heb nog nooit iets uit het buitenland besteld:)
En er zit sowieso alsnog een sticker op met jouw adres en het adres van de afzender, welke dus waarschijnlijk wel op de verboden lijst van de douane zal staan. Maar er zijn vast ook wel Nederlandse verkopers die namaak Uggs verkopen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat maken ze gewoon open hoor, als ze het niet vertrouwen. En ze pakken het niet per se heel netjes weer in
Vliegticket naar de VS kopen, New York ofzo (met een Uggs eigen-store) en dan voor maximaal 430 euro aan Uggs kopen (in de koffer, extra paar aandoenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:31 schreef Floor-Sofie het volgende:
is er geen manier om dat te omzeilen..
ik wil UGGS!!
en ik vertik het om er meer dan 200 voor te betalen
Ja inderdaad dat verwende begrijp ik niet zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je verwend was, zou je gewoon echte kopen en niet gaan janken dat je er niet meer geld voor wil betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |