Dan het met oud Amsterdam doen: http://www.cosmiccowboys.nl/salequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef Floor-Sofie het volgende:
haha ja even tripje NYC zie ik wel zitten maar mn portemonnee niet, ben net verhuisd en alles nieuw gekocht hihi.
Dat vind ik nou zonde. Ik zie echt allemaal meisjes op Replay en Ella uggs scheef lopen op hun schoenen, bont is ook hartstikke dun en raar. Ik zou dan inderdaad voor kinder uggs gaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:29 schreef Yachiru het volgende:
Maar waarom wil je perse namaak Uggs dan? Als je lekker warme laarzen voor de winter wilt, is er genoeg keus hoor. Sowieso heeft iedere schoenenwinkel wel van die warme winter boots te koop, die qua model vaak best op Uggs lijken. En daarnaast hebben merken als Replay en Ella ook mooie look-a-likes.
Ik zou het ook niet doen, heb zelf ook liever de echtequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zonde. Ik zie echt allemaal meisjes op Replay en Ella uggs scheef lopen op hun schoenen, bont is ook hartstikke dun en raar. Ik zou dan inderdaad voor kinder uggs gaan.
Echt? Hoe lang heb je ze al?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
kinderuggs?
ik heb maat 38,5 maar denk ik 39 nodig.
tot welke maat gaan ze? heb gehoord dat ze vrij groot uitvallen!
die van visions heb ik ook, zit geen model meer aan ook..
Kinderuggs ging tot maat 6 (kindermaat 5 was maat 6). Er zitten wel verschillen tussen (kleinere knoop o.a.). Dus de kenner ziet het directquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
kinderuggs?
die van visions heb ik ook, zit geen model meer aan ook..
Ah okee, ik spreek je wel weer over een jaartje dan, hahaquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:14 schreef Floor-Sofie het volgende:
klein jaartje en niet dagelijks gedragen
de achterkant is gescheurd en ze zijn echt uitgelopen. Ik kan ze alleen nog aan met een inlegzool en 2 paar dikke sokken
Je moet gewoon gaan passen. Sommige modellen vallen groter uit dan andere. Ik heb de classics in 33 maar dat leuke model met omgeslagen bontrand en kwastjes opzij zat mij in die maat behoorlijk ruim.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
kinderuggs?
Rommel voor 20 euro is IMO weggegooit geld....quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:16 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ah okee, ik spreek je wel weer over een jaartje dan, haha
Maar ach... voor 20 euro...
Maar 't is geen rommel :S, op dit moment lopen ze althans echt super.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Rommel voor 20 euro is IMO weggegooit geld....
Bij mij juist helemaal niet, ik moest echt maat 40 hebben en kwam niet in een 39.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Uggs vallen een maat groter uit vaak, dus je hoeft sowieso geen 39 te nemen. Ik heb normaal 41, maar kan met gemak 40 aan van Uggs. Dus jij zou eventueel 37 kunnen kopen als dat lukt en die kun je ook in kindermaten kopen.
Ik vind dat het aan het model ligt. De classics en de ander modellen met een zelfde zachte, niet voorgevormde voet vallen groot uit. De andere modellen vallen normaal meestal uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |