quote:die ugg care kit werkt niet beter als gewoon de spray van de schoenmakerOp woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef koekii het volgende:
Weet iemand waar ik zoon goedkope versie van de Uggs care kit kan halen? Ik gebruik momenteel het borsteltje en de spray's van Vanharen, maar ik heb het gevoel dat ze daardoor juist niet verzorgd worden.
quote:douane betaal je over het hele bedrag, dus of het nou 2x een klein bedrag is of 1x een groot bedrag ... je hebt wel 2 keer verzendkosten als je het apart doet. Met een beetje mazzel wordt de een niet tegengehouden en de ander wel, of allebei niet natuurlijk ...Op woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Pepsine het volgende:
Ik had eigenlijk nog een vraag wat betreft bestellen bij shoe-store.net
Een vriendin van me wil de Bailey Button bestellen, ik de Kensington. Is het nou voordeliger om deze samen te bestellen of is het handiger om twee aparte bestellingen te plaatsen?
Ook als je kijkt naar de kosten die je erbij krijgt door de Douane...
quote:Dat dus. Je moet er gewoon nooit vanuit gaan dat de douane Uggs door laat, ze letter er enorm op.Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Miffy1 het volgende:
Volgens mij kun je ze beter apart bestellen. Als de waarde van de laarzen boven de 150 euro is moet je naast 19% BTW ook nog 12% invoerrechten betalen dus de besparing op de verzendkosten ben je dan alweer kwijt. Met 1 paar blijf je meestal wel onder de 150 euro als je de Classics of Bailey bestelt en dan hoef je alleen 19% BTW over het hele bedrag (incl. verzendkosten) te betalen.
quote:Hoeveel heb je betaald voor die handschoenen? En waarvandaan?Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef ivetje het volgende:
Ik heb mijn handschoenen! Hele nette levering van eb&vloed. Erg snel en goed ingepakt. De doos met handschoenen zat nog in een papieren zak die dichtgeplakt zat. In de doos zelf zit een retourbon en als verassing en lekker geurtje nog een zakje met 3 zeepjesaltijd leuk, zo'n kleine verassing erbij! Verder zijn de handschoenen echt heel mooi en de maat is goed. Heb maat L genomen. Ze zitten ook leuk verpakt in een doosje met een strikje erin. Ik ga ze morgen lekker uitproberen op de scooter. Ben benieuwd!
quote:Begrijp ik het goed dat ze naar de EURO prijs kijken en niet naar de dollarprijs bij de douane?Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Miffy1 het volgende:
Volgens mij kun je ze beter apart bestellen. Als de waarde van de laarzen boven de 150 euro is moet je naast 19% BTW ook nog 12% invoerrechten betalen dus de besparing op de verzendkosten ben je dan alweer kwijt. Met 1 paar blijf je meestal wel onder de 150 euro als je de Classics of Bailey bestelt en dan hoef je alleen 19% BTW over het hele bedrag (incl. verzendkosten) te betalen.
quote:** Expedited Shipping is not available for products marked with double stars
quote:130 euro. Verzenden was gratis boven de 75. Heb ze hier besteld : http://www.eb-vloed.nl/Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef Melochan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald voor die handschoenen? En waarvandaan?
quote:Ben er helaas nog niet geweest, maar ga in april naar de flagship store in San FranciscoOp donderdag 28 oktober 2010 16:39 schreef Nallie het volgende:
Ik was in de Uggs-Flagship store in New York.
Ik geloof dat de helft van de klanten Nederlanders waren, hahaha.
Iemand daar al geweest?
quote:Ik vond hem vrij klein! Maar ja, zoveel spullen hebben ze natuurlijk ook niet.. wel mooie winkel. Alleen een heeeeleboel Nederlanders hahahaOp donderdag 28 oktober 2010 17:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ben er helaas nog niet geweest, maar ga in april naar de flagship store in San Francisco
quote:Wat is dat voor rare site? Er staat een links naar ikwilschoenen.nl en die is aangesloten, maar die website waar je op uit komt met je link ziet er echt niet uitOp donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef thebeachboy het volgende:
Ik heb net de Wrangell gekocht en binnen. http://www.uggs-onlineshop.nl/
Erg blij mee en van mij mag het gaan sneeuwen!!
Gewoon superstoer en ze zitten echt lekker. Doe ze niet meer uit
quote:Ah okee bedanktOp donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef ivetje het volgende:
[..]
130 euro. Verzenden was gratis boven de 75. Heb ze hier besteld : http://www.eb-vloed.nl/
Heb die met dat zigzag touwtje bovenop
quote:Ze nemen de dollarprijs die op het pakket staat en rekenen dat tegen hun koers om naar euro. Dat euro bedrag wordt als basis gebruikt om de BTW en eventuele invoerrechten te berekenen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ze naar de EURO prijs kijken en niet naar de dollarprijs bij de douane?
De Classic Tall die ik wil bestellen, zijn 179 dollar.
En er staat bij free shipping, maar kost het dan toch nog iets van 28 voor thuis bezorgen?
(ik heb er echt geen bal verstand van, doe dit voor de 1e keer ,dus meer tips zijn welkom..)
quote:Als expedited shipping (snel verzenden, zeg maar) beschikbaar is wil dat zeggen dat ze die maat op voorraad hebben en het pakket bij wijze van spreken de volgende dag de deur uit kan. Als expedited shipping niet beschikbaar is hebben ze dat model/die maat niet op voorraad en moeten ze hem eerst bestellen bij UGG Australia. Dan duurt het dus iets langer voordat ze de laarzen naar jou kunnen versturen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
En weet iemand wat dit betekent?
[..]
quote:Oh fijn, jij hebt ervaringOp donderdag 28 oktober 2010 22:34 schreef Miffy1 het volgende:
Als de douaneberekening trouwens echt niet klopt (en je dat kunt aantonen dmv een betalingsbewijs waar op staat wat je echt hebt betaald) kun je gewoon een verzoek tot herziening indienen. Heb ik ook wel eens gedaan, duurt even maar je krijgt het echt terug. Ook als je laarzen om een of andere reden terug moet sturen krijg je ook de BTW en eventueel betaalde invoerrechten terug.
quote:Thanks voor je reacties!!!Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ze nemen de dollarprijs die op het pakket staat en rekenen dat tegen hun koers om naar euro. Dat euro bedrag wordt als basis gebruikt om de BTW en eventuele invoerrechten te berekenen.
Berekening is als volgt:
Laarzen 179,95 - SHOEBLOG korting 10% = $161,95
Verzendkosten $28
Totaal $189,95
Euro 135 (ongeveer)
aan de deur betalen ¤25,65 BTW + ¤12,50 inklaringskosten
Totale kosten ¤173
Volgens mij betaal je die BTW over de daadwerkelijke kosten dus met de korting eraf. Het ligt eraan hoe Korey het op de doos zet, als hij $179,95 neerzet berekent de douane daarover de kosten. Als hij $161,95 neerzet gebruiken ze dat.
Heb zelf wel eens bij Sheepskinshoes besteld met 15% korting. Toen hadden ze de prijs met korting eraf op de doos gezet en berekende de douane daar gewoon kosten over, dus niet over de originele prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |