Ja psiesquote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hij heeft over de hints bij PS,
En vervolgens de link met kalkmaar...
'sukkel'
quote:Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.
Zou hij...?
Als we zo gaan doen kan ik er ook wel wat vanquote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.
Zou hij...?
Helemaal na die out-of-the-bluestem op Krioro.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
Tombolala en Beach lijken me iig een done deal
Staat erbijquote:Op donderdag 23 september 2010 23:59 schreef Susi het volgende:
Over stuk twee kan je ook nog 'struikelen over eigen woorden/Puntselslijpsel' Trevland nemen met z'n spellingskunstjes.
Dat was ik alweer vergeten maar inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Helemaal na die out-of-the-bluestem op Krioro.
We gaan uit van deze account. Als elke kloon/originele account ook nog eens gecheckt moet wordenquote:
Geef me die link even dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
Trouwens, er was ergens gezegd dat de link naar de post van de dag/nachtposts in de OP zouden komen..
Ik ben geen noob en heb niets te verbergenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:01 schreef Susi het volgende:
[..]
We gaan uit van deze account. Als elke kloon/originele account ook nog eens gecheckt moet worden
Dat dacht ik ook, maar nog niets kunnen vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef -Engel- het volgende:
Je moet echt alles nakijken he.... of niet.....
regen tikt tegen het raam is er volgens mij ook een
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Nacht 1
Het grote FOK! Maffiaspel #6 Waar vanavond doden gaan vallen
Burgemeester
Het grote Fok Maffiaspel #5, Waar stemmen geteld worden
muziekliefhebber.... mss ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef Kalkmaar het volgende:
Dat dacht ik ook, maar nog niets kunnen vinden
Rob de Nijs !quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
muziekliefhebber.... mss ?
Of iemand die fan is van.... ja van wie igg? hmmm .... googlen dan maar?
#je had met de BM stemmen zo bijdehand moeten zijnquote:
Tja, wel een beetje. Bij 'zachtjes tikt de regen ...' kun je naar topics over Rob de Nijs zoeken in iemands posthistory, maar (en da's wel heeeeel ver weg) Nederlandstalige muziek. Maar ook iemand die veel in topics of het subforum over het weer zit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.....en hoe ver moet je doorgaan met denken?
Vrije associatie?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar brand ik mij niet aan, SG.
Wat moeten we met de FP dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:20 schreef CaLeX het volgende:
staat er op de FP geen bericht over RobdeNijs?
Die was van de week toch 120 jaar in het vak ofzo?
Maar dat gebruiken we niet voor hintsquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:26 schreef CaLeX het volgende:
misschien staat er een reactie in ofzo?
Zit mobiel dus kan zelf niet kijken
Lijkt me sterk, iedereen weet dat iedereen uitgaat van profiel, fobo en history. En in topics kijken we ook niet naar posts/reacties.quote:
we??quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat gebruiken we niet voor hints
Niet zonder notificatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
we??
En ik weet dat het eerst niet was, maar het kan veranderd zijn toch?
Ik moet er even in komen denk ik .... en chips het is alweer 0:30quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:20 schreef lynda het volgende:
Whehe Engel, denk niet altijd te moeilijk he!
Owja en Twuste![]()
Ik heb niet alle spam terug gelezenquote:
Zie je die lijst in de OP? Die moeten allemaal nog doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie nou nog niet klaar?!
Ik krijg er steeds meer zin in!
Wring, wring, wring.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:47 schreef Beach het volgende:
## unvote Krioro vote Tombola
Tombola (3) Hara, Beach
Beach (1) Sheepcidus
Omdat ik Hara toch wel een beetje geloof met die complete lijst.
kijk, daar gaat ie al !quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:47 schreef Beach het volgende:
## unvote Krioro vote Tombola
Tombola (3) Hara, Beach
Beach (1) Sheepcidus
Omdat ik Hara toch wel een beetje geloof met die complete lijst.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef Beach het volgende:
Jullie spelen wel zo de mafia in de kaart, maar goed.
Die kunnen nu makkelijk meegaan op een onschuldige.
Je weet hopelijk genoeg als ik onschuldig blijk.quote:
Ok, eerst twijfelde ik nog, maar dit is wel het toppunt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef Beach het volgende:
Jullie spelen wel zo de mafia in de kaart, maar goed.
Die kunnen nu makkelijk meegaan op een onschuldige.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ok, eerst twijfelde ik nog, maar dit is wel het toppunt.
vrijdag 24 september 2010 @ 00:13:18quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef -Engel- het volgende:
Ik weet niet maar:
08gnoT:
Welke douchegel gebruiken jullie? douche(gel)
Gaar wijf bij de Subway broodje ?
Of loop ik nu weer rond te zoeken op plaatsen waar ik het niet zoeken moet?
o....quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
vrijdag 24 september 2010 @ 00:13:18
Ladidaida kijkt niet in de toekomst.
Nee, iedereen. Dus ook mafia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen alleen dopsbewoners burgermeester worden?
Subway staat ook al in de hintslijst in de sepo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o....
soms moet je dus gewoon wel naar bed gaan
hmmm.... ik moet meer clues nazoeken... maar dat haa l ik niet meer... en morgen kan ik niet online komen...
weet ik niet... en gezien het lekkere zoeken van mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen kon zich verkiesbaar stellen behalve de bodyguards.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar de bodyguards krijgen die rol pas na de verkiezingen dus iedereen kan,quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Iedereen kon zich verkiesbaar stellen behalve de bodyguards.
En ik die spelregels maar leren he? Nu al in mijn graf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar de bodyguards krijgen die rol pas na de verkiezingen dus iedereen kan,
Ja, dat was veranderd, lang geleden. Weet ik zeker, maar misschien nu niet meer of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:12 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik die spelregels maar leren he? Nu al in mijn graf..
Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.
Wie weet bij calamiteiten of herverkiezingen. Geen idee uiteraard.
Neen ik stemde om de stroopwafels.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:19 schreef Susi het volgende:
Voor de BM-verkiezing hebben Sheepcidus en -Engel- op Tombolafan gestemd. Tombolafan en Beach stemden op Harajuku. Mocht Tombolafan een mob blijken, maakt dat gelijk Sheep en -Engel- een stuk verdachter. Met name -Engel-, omdat er al een stuk over matrassen in haar posthistory staat en een hoop singlesreeksen.
die maakt gewoon een mafia af oke...quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wat gaat de nachtwaker doen? Wat vindt het dorp dat de nachtwaker moet gaan doen?
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die maakt gewoon een mafia af oke...
Maar Duimelot en Engel hebben hetzelfde stuk, en dan vind ik Duimelot een betere optie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:31 schreef Susi het volgende:
Ben ik met je eens.
Met een natte vinger zou ik zeggen dat Duimelot, -Engel-, Beach en Tombolalalafan maffia zijn.
Die's meer singlesgericht ivm fobo bedoel je neem ik aan. Da's waarquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Duimelot en Engel hebben hetzelfde stuk, en dan vind ik Duimelot een betere optie.
Mag je dat nu ook niet meer dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nouhou ik wil ook hints zoeken
dat kan gewoon hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nouhou ik wil ook hints zoeken
Het laatste.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag je dat nu ook niet meer dan?of mag je het wel maar er dan niet over posten?
Iddquote:
nou joepiequote:
quote:
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....quote:Op donderdag 23 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....
even ter verdediging: -Engel- en Huppelmuts zijn ook Singletjes die er veel posten enzo!
en verder staat er in mijn fobo ook duidelijk dat ik een relatie heb inclusief foto dus ik slaap niet alleen
Die van jou net iets beter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....
even ter verdediging: -Engel- en Huppelmuts zijn ook Singletjes die er veel posten enzo!
Doet er niet toe.quote:en verder staat er in mijn fobo ook duidelijk dat ik een relatie heb inclusief foto dus ik slaap niet alleen
Jij als BM weet wie de bg's zijn toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van jou net iets beter.
[..]
Doet er niet toe.
Maar goed, we zullen toch eerst Beach en Tombo doden en tegen de tijd dat dat klaar is zijn er wel extra hints naar jou. Zeker nu ook jij op Krioro gaatThat is it.
Ik weet dat ik mijn BGs kan vertrouwen, maar mijn BGs hoeven mij niet per se te vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij als BM weet wie de bg's zijn toch?
Kunnen wij dan ook verwachten dat jullie onderling contact hebben en strategie bespreken?
Als ze slim zijn doen ze dat ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik mijn BGs kan vertrouwen, maar mijn BGs hoeven mij niet per se te vertrouwen.
hoezo OOK krioro??quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van jou net iets beter.
[..]
Doet er niet toe.
Maar goed, we zullen toch eerst Beach en Tombo doden en tegen de tijd dat dat klaar is zijn er wel extra hints naar jou. Zeker nu ook jij op Krioro gaatThat is it.
Nou ja zeg,quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze slim zijn doen ze dat ook niet
YOU GO GIRLquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens tegenin gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoezo OOK krioro??
ik ben toch de enige die daar op stemt tot nu toe?
en heb krioro gekozen omdat ik die hints ZELF gevonden heb en ik nog geen tijd heb om andere dingen na te trekken en ik wil niet blind zomaar achter de rest aan huppelen....
Ik vind de dingen van Beach nogal vergezocht eigenlijk zo op het eerste gezicht......
Wat een haat..quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorryquote:
met andere woorden je lult uit je nek en bent nu vastgeluld!?!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens tegenin gaanIk bedenk dingen om te zeggen, maar dan lees ik waar ik op reageer en dan denk ik nee, doe geen moeite
Beach vergezocht, mijn god.
Whuuuuuuuuuut. Hoe kunnen Tombolala en Beach nu niet overtuigend zijn? En Duimelot na de laatste twee postsquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een haat..
Ik vind de hints nog niet bepaald overtuigend, even een kopje koffie nemen, wakker worden, en dan ga ik zelf nog even kijken
Sure.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met andere woorden je lult uit je nek en bent nu vastgeluld!?!?
over tombola heb ik niets gezegd hoor dat heb ik nog niet nagekekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whuuuuuuuuuut. Hoe kunnen Tombolala en Beach nu niet overtuigend zijn? En Duimelot na de laatste twee posts
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
over tombola heb ik niets gezegd hoor dat heb ik nog niet nagekeken
maar jij zegt OOK op krioro stemt en dat maakte me dan verdacht terwijl ik alleen op krioro stem dus hoezo is dat dan verdacht!?!?
je zegt dat dingen verdacht zijn die niet verdacht zijn, DAT is verdacht!!!
we hebben hopelijk geen maffia BM toch
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zegt ook omdat, als je het topic even terugleest, voor je dingen roept, Beach ineens op krioro ging met veel te weinig bewijs, net als jij nu, OOK, doet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar jij zegt OOK op krioro stemt en dat maakte me dan verdacht terwijl ik alleen op krioro stem dus hoezo is dat dan verdacht!?!?
Beach heeft als eerste op Krioro gestemd terwijl er twee betere verdachten liggen. Jij doet hetzelfde. Dat doen jullie omdat jullie niet op een mafialid willen stemmen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Vind eens betere voor die twee stukken dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:28 schreef timmmmm het volgende:
Maar ok. Tombolafan is wel sterk, de hints daarnaartoe, maar beach vind ik vrij zwak, net als Duimelot. Hoe verdacht ze zich ook gedragen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zegt ook omdat, als je het topic even terugleest, voor je dingen roept, Beach ineens op krioro ging met veel te weinig bewijs, net als jij nu, OOK, doet.
Dat met je lamme pogingen hara wat aan te smeren, maakt vooral jou verdacht.
Waarom stem je trouwens in vredesnaam zonder dat je iets teruggelezen hebt?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind eens betere voor die twee stukken dan?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een haat..
Ik vind de hints nog niet bepaald overtuigend, even een kopje koffie nemen, wakker worden, en dan ga ik zelf nog even kijken
Dat je als eerste iemand met maar heel weinig hints naar zich toe verdacht maakt, maakt het niet beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
dat is me inderdaad geheel ontgaan dan
nou dan maakt me dat maar verdacht, ik denk toch dat het Krioro is en dat heb ik gisteravond al geroepen voordat Beach daar iets van zei
Dat spreekt juist niet in je voordeel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
dat is me inderdaad geheel ontgaan dan
nou dan maakt me dat maar verdacht, ik denk toch dat het Krioro is en dat heb ik gisteravond al geroepen voordat Beach daar iets van zei
't Is toch wel vaker dat dorp de eerste nacht niets doet omdat we geen hints hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:37 schreef timmmmm het volgende:
O, en de maffia had 3 kills. Er zijn 3 mensen dood. De seriemoordenaar heeft dus blijkbaar niets gedaan. Wie was er inactief, van 2 tot 10?
Seriemoordenaar is geen dorp. Nachtwaker welquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is toch wel vaker dat dorp de eerste nacht niets doet omdat we geen hints hebben.
Oh ja kakquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seriemoordenaar is geen dorp. Nachtwaker wel
Waar is mijn dubbele stem gebleven dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:40 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Hara, Beach
Beach (4) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts
Krioro (1) Duimelot
Isdatzo (1) Dorpsoudste
Waar komt de stem voor isdatzo vandaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:40 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Hara, Beach
Beach (4) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts
Krioro (1) Duimelot
Isdatzo (1) Dorpsoudste
Dorpoudste heeft een extra stem die hij moet pmen, en die ging blijkbaar voor Isdatzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar komt de stem voor isdatzo vandaan?
Ik snap er de ballen van![]()
Oh zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dorpoudste heeft een extra stem die hij moet pmen, en die ging blijkbaar voor Isdatzo.
OOh, huhquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is mijn dubbele stem gebleven dan?
bij de volgende kills krijg je vast meer hints, dan heb je genoeg om zelfs mij over te halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
Duimelot okay, maar Beach niet sterk genoeg?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, btw, stel dat alle maffia dood is, moet de seriemoordenaar dan nog gezocht worden, of heeft t dorp dan al gewonnen?
Why wait?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bij de volgende kills krijg je vast meer hints, dan heb je genoeg om zelfs mij over te halen
Aha ! Staat niet in het stukje over dorpsbewoner, alleen dat je wint als alle maffia dood isquote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie het niet terug in de OP maar het is toch "verboden" om tijdens het spel je fobo, profiel, sig enz aan te passen?
Jepquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie het niet terug in de OP maar het is toch "verboden" om tijdens het spel je fobo, profiel, sig enz aan te passen?
quote:
WIst ik wel maar omdat het niet in de OP stond dacht ik zo van ik zeg het nog evenquote:
Hm, da's een goeie vraag..quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, btw, stel dat alle maffia dood is, moet de seriemoordenaar dan nog gezocht worden, of heeft t dorp dan al gewonnen?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
WIst ik wel maar omdat het niet in de OP stond dacht ik zo van ik zeg het nog even
quote:De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.
Jij leeft voort in mijn hart.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, dat mag ik dus nu weer wel![]()
En dat is een groot hart, zag ik in je foboquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij leeft voort in mijn hart.
Niet gezienquote:
Kom toch! Het dorp kan nooit gewonnen hebben als er nog iemand bezig is ze dood te makenquote:
Dus beach heeft 5 stemmenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:26 schreef tripack het volgende:
phoe das een mooie lijst die van Haraik heb zelf nog een beetje proberen te zoeken, maar kan niets extra's vinden. Ik vond de hints richtting Beach iets sterker dan die van tombola, dus mijn stem is voor Beach.
#Vote Beach
Tombola (4) Hara, Beach, timmmmm
Beach (4) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack
Krioro (1) Duimelot
Isdatzo (1) Dorpsoudste
met de visjes?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:39 schreef timmmmm het volgende:
Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt
inb4 isdatzo met zijn er feyenoorders
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
pffffffffffffffffffff teveel mensen waar moet ik beginnen
denk alwel te weten wie PS gedaan heeft, nou ja bij 1 iemand past al het een en ander
maar eerst even verder zoeken!
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....
Dat een ijzeren staaf naar een bodybuilder verwijst, is echt té ver gezocht. Zoals gezegd: die ondertitel is te algemeen. Als er nou in het stukje stond 'hij had zin om te moorden', ging ik met je mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?
Ik heb in je post gezeten om het iets duidelijker te makenquote:
helemaal superquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:07 schreef Harajuku. het volgende:
Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar.
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels
Mist daar, de doorslaggevende hints naar Duimelot.
Liever dat je in me post zit dan ergens anders inquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb in je post gezeten om het iets duidelijker te maken
Ik trok sowieso al een wenkbrauw omhoog bij haar posts gelijk na de moorden, daarna keek ik naar de hints en toen ging de andere ook omhoog. Vanochtend zou mijn derde wenkbrauw omhoog zijn gegaan als ik die zou hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef Susi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat een ijzeren staaf naar een bodybuilder verwijst, is echt té ver gezocht. Zoals gezegd: die ondertitel is te algemeen. Als er nou in het stukje stond 'hij had zin om te moorden', ging ik met je mee.
Duister persoon: Kan inderdaad zijn als er weinig over hem/haar bekend is, maar over dat niet opvallen; da's ook te vaag. Want met een deelnemersveld met 20+ mensen, zijn er áltijd mensen die niet opvallen. En dat kun je ook nog niet echt zeggen na één nacht. Daarnaast komt Krioro al langere tijd op Fok. Dan kun je beter kijken naar iemand die nog niet zo lang is geregistreerd of degene die met een doek over z'n hoofd in z'n fotoboek staat.
Bovendien schreef je al bij het vallen van de eerste nacht ''oeh nu word ik doodgeschreven enzo.'' Het is altijd een beetje dubieus als mensen dat doen.
Ik ga ook elke keer snel doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Bovendien schreef je al bij het vallen van de eerste nacht ''oeh nu word ik doodgeschreven enzo.'' Het is altijd een beetje dubieus als mensen dat doen.
Maar het is een roep om aandacht, en die wil je niet als je geen maffia bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga ook elke keer snel doodDus ik zeg dat ook weleens
Kudo's voor Calex' bijdrage !quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar het is een roep om aandacht, en die wil je niet als je geen maffia bent
Dus jij vind het leuk dat mensen dood gaanquote:
moet je toch niet zeggen, dan gaan ze twee man op jou afsturen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Kudo's voor Calex' bijdrage !
Kijk, als je nou een beetje actief, onschuldig en goed dingen opzoekt, is het wat meer te verwachten dat je doodgaat.
Daarom verwacht ik bijvoorbeeld eerder dat ik doodga. Dus als de beschermknakker/maffiahoer even langskomt ...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dus jij vind het leuk dat mensen dood gaan
*opschrijft*
Alles wordt nu ook wel duidelijker dan met de OP alleen, hmm.quote:
Ja zeker. Maar jij had al een keer geroepen dat het spel al spelende duidelijker werd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alles wordt nu ook wel duidelijker dan met de OP alleen, hmm.
Des te meer hints voor onsquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
moet je toch niet zeggen, dan gaan ze twee man op jou afsturen.
En een wijd poepertje met al die veren die erin gestoken wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Ladidadida het volgende:
CaLeX heeft straks een hele harem
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En een wijd poepertje met al die veren die erin gestoken worden
Tombola (5) Hara, Beach, timmmmm, CaLeXquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef CaLeX het volgende:
ik heb even wat namen in de tombola gegooit en dit kwam eruit
Ik snap deze hints niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:07 schreef Harajuku. het volgende:
Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar.
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels
Mist daar, de doorslaggevende hints naar Duimelot.
Oké, ik snap dat dat raar is, maar wat hebben die 2 titels er mee te maken? Lovehendels en bier?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam.
Ik vind de hints niet zo sterk, het gedrag daarentegen erg verdachtquote:
Lovehendels en BMIquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, ik snap dat dat raar is, maar wat hebben die 2 titels er mee te maken? Lovehendels en bier?
Maar dat Hastensbed kan bijna nergens anders naartoe leiden toch? Het is niet iets dat je zo even verzint nl.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind de hints niet zo sterk, het gedrag daarentegen erg verdacht
Oké, die BMI is nog wel begrijpelijk, maar sommige mensen schijnen lovehandles wel prettig te vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lovehendels en BMI
Lovehandles en Body Mass Index
Afvallen.
Wat maakt het uit wat sommige mensen vinden? Zwembanden is overbodig vet waardoor één zou gaan afvallen. Sommige mensen vinden Hästens ook kut, gooien we nu die hint weg?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, die BMI is nog wel begrijpelijk, maar sommige mensen schijnen lovehandles wel prettig te vinden
Die hints naar Tombola vind ik een stuk minder als die naar Beach.quote:
Oké, het kan..quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat sommige mensen vinden? Zwembanden is overbodig vet waardoor één zou gaan afvallen.
Ze zijn het gewoon beidequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Die hints naar Tombola vind ik een stuk minder als die naar Beach.
Beach wilde gelijk als eerste stemmen, en zijn stem is ook al eens aangepast,
hij blijft draaien! Het kan bijna niet anders
Oh jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar dat Hastensbed kan bijna nergens anders naartoe leiden toch? Het is niet iets dat je zo even verzint nl.
Ik bedoelde dat je gelijk had en dat ik nu dus tussen 3 mensen twijfelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké dan waar kan het nog meer naar leiden?
Huh, waarom zou de mafia elkaar verdacht maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:31 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Maar ze lijken elkaar niet verdacht te maken.
(of ik moet veel gaan terug lezen whehehe)
Dit kan er toch niets mee te maken hebben aangezien de maffia zelf beslist met hoeveel ze gaan?quote:Twee inbrekers in mijn kamer - twee mafia
Kan beide toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit kan er toch niets mee te maken hebben aangezien de maffia zelf beslist met hoeveel ze gaan?
als ik het me goed herinner bepaald de spelleidster de verhaaltjes en geven de maffia alleen de kills doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit kan er toch niets mee te maken hebben aangezien de maffia zelf beslist met hoeveel ze gaan?
Buiten dat ik net wakker ben en nog een bak koffie moet hebben,quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, waarom zou de mafia elkaar verdacht maken?
Mafia kiest zelf. En dan nog snap ik niet waarom dat niet kan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner bepaald de spelleidster de verhaaltjes en geven de maffia alleen de kills doorKan me vergissen
Ladidalalaa?
Ze bepalen ook zelf of ze alleen gaan of met zijn 2en geloof ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner bepaald de spelleidster de verhaaltjes en geven de maffia alleen de kills doorKan me vergissen
Ladidalalaa?
Omdat Ladidadida dan niet heeft verzonnen dat er 2 maffia moesten zijn omdat het leidt naar een 'history', er zijn er 2 omdat de maffia heeft beslist met zijn 2en te gaan, en dat moet ladidadida vermelden want alleen zo weten wij dat er hints van 2 personen in staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia kiest zelf. En dan nog snap ik niet waarom dat niet kan.
Maffia hebben 3 kills en 6 manquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ladidalalaa?
Ja en ze kiezen zelf wie en hoeveel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maffia hebben 3 kills en 6 man
Ze kunnen op elke kill 2 man zetten, maar ook maar 1 man op elke kill (waardoor er dus 3 buiten schot blijven).
Juist! Ik zat ook al aan zoiets te denken. Lijkt dus erg op dat ze elkaar willen sparen en naar een dorp wijzen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, waarom zou de mafia elkaar verdacht maken?
Toeval dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat Ladidadida dan niet heeft verzonnen dat er 2 maffia moesten zijn omdat het leidt naar een 'history', er zijn er 2 omdat de maffia heeft beslist met zijn 2en te gaan, en dat moet ladidadida vermelden want alleen zo weten wij dat er hints van 2 personen in staan.
Dat durf ik nog niet hoor. 't Is 30 man, grote kans dat we er één fout hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Juist! Ik zat ook al aan zoiets te denken. Lijkt dus erg op dat ze elkaar willen sparen en naar een dorp wijzen.
Is er een mogelijkheid voor een dubbele lynch?
De maffia bepaalt hoeveel mobs ze op één persoon afsturen. Naar elke mob komen hints, dus hoe meer mobs gestuurd, hoe meer hints.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ladidalalaa?
Ah okquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De maffia bepaalt hoeveel mobs ze op één persoon afsturen. Naar elke mob komen hints, dus hoe meer mobs gestuurd, hoe meer hints.
En daarnaast, als we zo zeker zijn. Hebben we ook nog een nachtwaker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet hoor. 't Is 30 man, grote kans dat we er één fout hebben.
Eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En daarnaast, als we zo zeker zijn. Hebben we ook nog een nachtwaker.
Laat die de ander vermoorden & laten we de mogenlijkheid tot dubbele lynch bewaren.
Wat is dan het voordeel van 2 man sturen? Alleen dat ding met die dokter?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De maffia bepaalt hoeveel mobs ze op één persoon afsturen. Naar elke mob komen hints, dus hoe meer mobs gestuurd, hoe meer hints.
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel van 2 man sturen? Alleen dat ding met die dokter?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is best logisch ja, zou dit niet meer in evenwicht moeten zijn? Gewoon speltechnisch, nu zijn er bijv. 3 hints per maffia, als je met 2 gaat zijn het er dus 6. Zou het niet beter zijn om 4/5 hints te geven als je met zijn 2en gaat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jep
De maffia stuurt doorgaans dus ook geen 2 personen want het vergoot alleen maar de kans om gepakt te worden.
Kunnen we de spelregels discussie nu met rust laten en pas aanpakken bij een nieuwe ronde?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is best logisch ja, zou dit niet meer in evenwicht moeten zijn? Gewoon speltechnisch, nu zijn er bijv. 3 hints per maffia, als je met 2 gaat zijn het er dus 6. Zou het niet beter zijn om 4/5 hints te geven als je met zijn 2en gaat?
Nee, want dan zou het voor de maffia aantrekkelijker zijn om een boel mobs te sturen aangezien er dan nog maar 2 hints per persoon vrijkomen en er dus minder kans is om gepakt te worden. Het aantal van 3 hints per mob blijft eigenlijk altijd staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is best logisch ja, zou dit niet meer in evenwicht moeten zijn? Gewoon speltechnisch, nu zijn er bijv. 3 hints per maffia, als je met 2 gaat zijn het er dus 6. Zou het niet beter zijn om 4/5 hints te geven als je met zijn 2en gaat?
Joe-Momma staat ook in de lijst.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef StijnDa het volgende:
Ik wil niet moeilijk doen, maar hier misschien meer aanwijzingen?
Joe-Momma:
'wat voor bed staat er in je kamer ? '
En verschillende topics met relatietwijfels, andere relatiedingen en meer R&P.
Het is maar een ideetjequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kunnen we de spelregels discussie nu met rust laten en pas aanpakken bij een nieuwe ronde?
Per mob zijn het er minder, maar in totaal meer, en hoe meer hints je weggeeft, hoe gevaarlijker het toch wordt lijkt me. Ik betwijfel of de kans om gepakt te worden dan kleiner wordt, zeker als je bijv. de 1e mob 3 hints laat weggeven en de 'volgende' mob 2. Want in dit geval gebeurt het bijna nooit dat er 2 mobs komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het voor de maffia aantrekkelijker zijn om een boel mobs te sturen aangezien er dan nog maar 2 hints per persoon vrijkomen en er dus minder kans is om gepakt te worden. Het aantal van 3 hints per mob blijft eigenlijk altijd staan.
Als de mafia altijd voor niets twee man kan sturen kun je de dokter er wel uit halen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Per mob zijn het er minder, maar in totaal meer, en hoe meer hints je weggeeft, hoe gevaarlijker het toch wordt lijkt me. Ik betwijfel of de kans om gepakt te worden dan kleiner wordt, zeker als je bijv. de 1e mob 3 hints laat weggeven en de 'volgende' mob 2. Want in dit geval gebeurt het bijna nooit dat er 2 mobs komen.
Het is ook niet voor nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als de mafia altijd voor niets twee man kan sturen kun je de dokter er wel uit halen.
Het is juist de combinatie van 3 hints die het mogelijk maakt om de juiste persoon te pakken. Met 2 hints kom je vaak wel bij meerder personen uit. Maar ik kan er nu niet te veel over zeggen i.v.m. het spelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Per mob zijn het er minder, maar in totaal meer, en hoe meer hints je weggeeft, hoe gevaarlijker het toch wordt lijkt me. Ik betwijfel of de kans om gepakt te worden dan kleiner wordt, zeker als je bijv. de 1e mob 3 hints laat weggeven en de 'volgende' mob 2. Want in dit geval gebeurt het bijna nooit dat er 2 mobs komen.
Oké primaquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is juist de combinatie van 3 hints die het mogelijk maakt om de juiste persoon te pakken. Met 2 hints kom je vaak wel bij meerder personen uit. Maar ik kan er nu niet te veel over zeggen i.v.m. het spelAan het eind wordt het misschien wat duidelijker
Truequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voeg geen singles en RP meer toe bij Duimelot hoorWe get the idea zo denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, mooi gister geen internet (lag plat) en vandaag bij mijn oppasgezin moest ik hulpmoeder zijn bij de peuterspeelzaal
En nu hoef ik gelukkig heul niet veel bij te lezenJajjajaja "Ik had geen internet dus ik heb geen kills verzonden en ben dus geen mafia lah dih dah dih dah"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jajjajaja "Ik had geen internet dus ik heb geen kills verzonden en ben dus geen mafia lah dih dah dih dah"
What's met diequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee sorryIk ben echt elke seconde dat ik op internet kan ook wel actief op FOK!, maar gister lag het plat
Geen idee, ik ben serieus kapot nuquote:
Je kan beter gaan bedenken wat je als galgenmaal wilquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben serieus kapot nu
Maar hou nu eens op met me te pmmen, ik wil bijlezen heb ik je al gezegd!
Doordat Beach op Tombo ging twijfel ik dan weer of hij zn eigen hachje maar wil redden of dat Tombo dus geen mafia isquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Susi het volgende:
Mwoah, Duimelot en Beach zijn een zekerheidje. Beach gaat niet voor niets met een medemob mee, dus dat zal wel afgesproken zijn.
Tombolalalaladidada is iets minder zeker, maar toch vrij verdacht. Voorts dan Het_Fenomeen, stemmen van de dode maffia controleren en we zijn al een heel eind
quote:Misbruik de naam van Ladidadida, uw Spelleider, niet, want wie haar naam misbruikt laat Zij niet vrijuit gaan
Snap ik. Ga dan mooi voor Beachquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doordat Beach op Tombo ging twijfel ik dan weer of hij zn eigen hachje maar wil redden of dat Tombo dus geen mafia is
20:59quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef Rave_NL het volgende:
* Rave_NL is weer helemaal up to date!
Nu ben ik door Hara opeens geneigd om Het_Fenomeen te stemmen...
Tot hoe laat heb ik eigenlijk de tijd om na te denken?
En hoe doel je daar op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga een nieuwe regel in de spelregels opnemen
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef lynda het volgende:
[..]
En hoe doel je daar op?
We mogen geen klachten hebben over ofzo? Of uberhaupt je naam niet gebruiken of of of of
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jajjajaja "Ik had geen internet dus ik heb geen kills verzonden en ben dus geen mafia lah dih dah dih dah"
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Susi het volgende:
Mwoah, Duimelot en Beach zijn een zekerheidje. Beach gaat niet voor niets met een medemob mee, dus dat zal wel afgesproken zijn.
Tombolalalaladidada is iets minder zeker, maar toch vrij verdacht. Voorts dan Het_Fenomeen, stemmen van de dode maffia controleren en we zijn al een heel eind
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel me aangesproken
Whehehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel me aangesproken
Psshh, die 'hints' zijn gewoon gaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Duimelot het volgende:
Weer aanpassingen gemaakt en de lijst neutraal gemaakt zonder dmv smileys e.d. een eigen mening door te drukken
ipv op gedrag af te gaan zou ik me vooral op hints richten, je probeerd hier het gedrag van een stelletje enthousiaste newbies te doorgrondenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Susi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |