quote:
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....quote:Op donderdag 23 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....
even ter verdediging: -Engel- en Huppelmuts zijn ook Singletjes die er veel posten enzo!
en verder staat er in mijn fobo ook duidelijk dat ik een relatie heb inclusief foto dus ik slaap niet alleen
Die van jou net iets beter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....
even ter verdediging: -Engel- en Huppelmuts zijn ook Singletjes die er veel posten enzo!
Doet er niet toe.quote:en verder staat er in mijn fobo ook duidelijk dat ik een relatie heb inclusief foto dus ik slaap niet alleen
Jij als BM weet wie de bg's zijn toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van jou net iets beter.
[..]
Doet er niet toe.
Maar goed, we zullen toch eerst Beach en Tombo doden en tegen de tijd dat dat klaar is zijn er wel extra hints naar jou. Zeker nu ook jij op Krioro gaatThat is it.
Ik weet dat ik mijn BGs kan vertrouwen, maar mijn BGs hoeven mij niet per se te vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij als BM weet wie de bg's zijn toch?
Kunnen wij dan ook verwachten dat jullie onderling contact hebben en strategie bespreken?
Als ze slim zijn doen ze dat ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik mijn BGs kan vertrouwen, maar mijn BGs hoeven mij niet per se te vertrouwen.
hoezo OOK krioro??quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van jou net iets beter.
[..]
Doet er niet toe.
Maar goed, we zullen toch eerst Beach en Tombo doden en tegen de tijd dat dat klaar is zijn er wel extra hints naar jou. Zeker nu ook jij op Krioro gaatThat is it.
Nou ja zeg,quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze slim zijn doen ze dat ook niet
YOU GO GIRLquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens tegenin gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoezo OOK krioro??
ik ben toch de enige die daar op stemt tot nu toe?
en heb krioro gekozen omdat ik die hints ZELF gevonden heb en ik nog geen tijd heb om andere dingen na te trekken en ik wil niet blind zomaar achter de rest aan huppelen....
Ik vind de dingen van Beach nogal vergezocht eigenlijk zo op het eerste gezicht......
Wat een haat..quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorryquote:
met andere woorden je lult uit je nek en bent nu vastgeluld!?!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens tegenin gaanIk bedenk dingen om te zeggen, maar dan lees ik waar ik op reageer en dan denk ik nee, doe geen moeite
Beach vergezocht, mijn god.
Whuuuuuuuuuut. Hoe kunnen Tombolala en Beach nu niet overtuigend zijn? En Duimelot na de laatste twee postsquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een haat..
Ik vind de hints nog niet bepaald overtuigend, even een kopje koffie nemen, wakker worden, en dan ga ik zelf nog even kijken
Sure.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met andere woorden je lult uit je nek en bent nu vastgeluld!?!?
over tombola heb ik niets gezegd hoor dat heb ik nog niet nagekekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whuuuuuuuuuut. Hoe kunnen Tombolala en Beach nu niet overtuigend zijn? En Duimelot na de laatste twee posts
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
over tombola heb ik niets gezegd hoor dat heb ik nog niet nagekeken
maar jij zegt OOK op krioro stemt en dat maakte me dan verdacht terwijl ik alleen op krioro stem dus hoezo is dat dan verdacht!?!?
je zegt dat dingen verdacht zijn die niet verdacht zijn, DAT is verdacht!!!
we hebben hopelijk geen maffia BM toch
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zegt ook omdat, als je het topic even terugleest, voor je dingen roept, Beach ineens op krioro ging met veel te weinig bewijs, net als jij nu, OOK, doet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar jij zegt OOK op krioro stemt en dat maakte me dan verdacht terwijl ik alleen op krioro stem dus hoezo is dat dan verdacht!?!?
Beach heeft als eerste op Krioro gestemd terwijl er twee betere verdachten liggen. Jij doet hetzelfde. Dat doen jullie omdat jullie niet op een mafialid willen stemmen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |