Ja psiesquote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hij heeft over de hints bij PS,
En vervolgens de link met kalkmaar...
'sukkel'
quote:Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.
Zou hij...?
Als we zo gaan doen kan ik er ook wel wat vanquote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.
Zou hij...?
Helemaal na die out-of-the-bluestem op Krioro.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
Tombolala en Beach lijken me iig een done deal
Staat erbijquote:Op donderdag 23 september 2010 23:59 schreef Susi het volgende:
Over stuk twee kan je ook nog 'struikelen over eigen woorden/Puntselslijpsel' Trevland nemen met z'n spellingskunstjes.
Dat was ik alweer vergeten maar inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Helemaal na die out-of-the-bluestem op Krioro.
We gaan uit van deze account. Als elke kloon/originele account ook nog eens gecheckt moet wordenquote:
Geef me die link even dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
Trouwens, er was ergens gezegd dat de link naar de post van de dag/nachtposts in de OP zouden komen..
Ik ben geen noob en heb niets te verbergenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:01 schreef Susi het volgende:
[..]
We gaan uit van deze account. Als elke kloon/originele account ook nog eens gecheckt moet worden
Dat dacht ik ook, maar nog niets kunnen vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef -Engel- het volgende:
Je moet echt alles nakijken he.... of niet.....
regen tikt tegen het raam is er volgens mij ook een
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Nacht 1
Het grote FOK! Maffiaspel #6 Waar vanavond doden gaan vallen
Burgemeester
Het grote Fok Maffiaspel #5, Waar stemmen geteld worden
muziekliefhebber.... mss ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef Kalkmaar het volgende:
Dat dacht ik ook, maar nog niets kunnen vinden
Rob de Nijs !quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
muziekliefhebber.... mss ?
Of iemand die fan is van.... ja van wie igg? hmmm .... googlen dan maar?
#je had met de BM stemmen zo bijdehand moeten zijnquote:
Tja, wel een beetje. Bij 'zachtjes tikt de regen ...' kun je naar topics over Rob de Nijs zoeken in iemands posthistory, maar (en da's wel heeeeel ver weg) Nederlandstalige muziek. Maar ook iemand die veel in topics of het subforum over het weer zit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.....en hoe ver moet je doorgaan met denken?
Vrije associatie?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar brand ik mij niet aan, SG.
Wat moeten we met de FP dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:20 schreef CaLeX het volgende:
staat er op de FP geen bericht over RobdeNijs?
Die was van de week toch 120 jaar in het vak ofzo?
Maar dat gebruiken we niet voor hintsquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:26 schreef CaLeX het volgende:
misschien staat er een reactie in ofzo?
Zit mobiel dus kan zelf niet kijken
Lijkt me sterk, iedereen weet dat iedereen uitgaat van profiel, fobo en history. En in topics kijken we ook niet naar posts/reacties.quote:
we??quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat gebruiken we niet voor hints
Niet zonder notificatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
we??
En ik weet dat het eerst niet was, maar het kan veranderd zijn toch?
Ik moet er even in komen denk ik .... en chips het is alweer 0:30quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:20 schreef lynda het volgende:
Whehe Engel, denk niet altijd te moeilijk he!
Owja en Twuste![]()
Ik heb niet alle spam terug gelezenquote:
Zie je die lijst in de OP? Die moeten allemaal nog doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie nou nog niet klaar?!
Ik krijg er steeds meer zin in!
Wring, wring, wring.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:47 schreef Beach het volgende:
## unvote Krioro vote Tombola
Tombola (3) Hara, Beach
Beach (1) Sheepcidus
Omdat ik Hara toch wel een beetje geloof met die complete lijst.
kijk, daar gaat ie al !quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:47 schreef Beach het volgende:
## unvote Krioro vote Tombola
Tombola (3) Hara, Beach
Beach (1) Sheepcidus
Omdat ik Hara toch wel een beetje geloof met die complete lijst.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef Beach het volgende:
Jullie spelen wel zo de mafia in de kaart, maar goed.
Die kunnen nu makkelijk meegaan op een onschuldige.
Je weet hopelijk genoeg als ik onschuldig blijk.quote:
Ok, eerst twijfelde ik nog, maar dit is wel het toppunt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef Beach het volgende:
Jullie spelen wel zo de mafia in de kaart, maar goed.
Die kunnen nu makkelijk meegaan op een onschuldige.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ok, eerst twijfelde ik nog, maar dit is wel het toppunt.
vrijdag 24 september 2010 @ 00:13:18quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef -Engel- het volgende:
Ik weet niet maar:
08gnoT:
Welke douchegel gebruiken jullie? douche(gel)
Gaar wijf bij de Subway broodje ?
Of loop ik nu weer rond te zoeken op plaatsen waar ik het niet zoeken moet?
o....quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
vrijdag 24 september 2010 @ 00:13:18
Ladidaida kijkt niet in de toekomst.
Nee, iedereen. Dus ook mafia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen alleen dopsbewoners burgermeester worden?
Subway staat ook al in de hintslijst in de sepo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o....
soms moet je dus gewoon wel naar bed gaan
hmmm.... ik moet meer clues nazoeken... maar dat haa l ik niet meer... en morgen kan ik niet online komen...
weet ik niet... en gezien het lekkere zoeken van mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen kon zich verkiesbaar stellen behalve de bodyguards.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar de bodyguards krijgen die rol pas na de verkiezingen dus iedereen kan,quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Iedereen kon zich verkiesbaar stellen behalve de bodyguards.
En ik die spelregels maar leren he? Nu al in mijn graf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar de bodyguards krijgen die rol pas na de verkiezingen dus iedereen kan,
Ja, dat was veranderd, lang geleden. Weet ik zeker, maar misschien nu niet meer of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:12 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik die spelregels maar leren he? Nu al in mijn graf..
Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.
Wie weet bij calamiteiten of herverkiezingen. Geen idee uiteraard.
Neen ik stemde om de stroopwafels.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:19 schreef Susi het volgende:
Voor de BM-verkiezing hebben Sheepcidus en -Engel- op Tombolafan gestemd. Tombolafan en Beach stemden op Harajuku. Mocht Tombolafan een mob blijken, maakt dat gelijk Sheep en -Engel- een stuk verdachter. Met name -Engel-, omdat er al een stuk over matrassen in haar posthistory staat en een hoop singlesreeksen.
die maakt gewoon een mafia af oke...quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wat gaat de nachtwaker doen? Wat vindt het dorp dat de nachtwaker moet gaan doen?
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die maakt gewoon een mafia af oke...
Maar Duimelot en Engel hebben hetzelfde stuk, en dan vind ik Duimelot een betere optie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:31 schreef Susi het volgende:
Ben ik met je eens.
Met een natte vinger zou ik zeggen dat Duimelot, -Engel-, Beach en Tombolalalafan maffia zijn.
Die's meer singlesgericht ivm fobo bedoel je neem ik aan. Da's waarquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Duimelot en Engel hebben hetzelfde stuk, en dan vind ik Duimelot een betere optie.
Mag je dat nu ook niet meer dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nouhou ik wil ook hints zoeken
dat kan gewoon hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nouhou ik wil ook hints zoeken
Het laatste.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag je dat nu ook niet meer dan?of mag je het wel maar er dan niet over posten?
Iddquote:
nou joepiequote:
quote:
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....quote:Op donderdag 23 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....
even ter verdediging: -Engel- en Huppelmuts zijn ook Singletjes die er veel posten enzo!
en verder staat er in mijn fobo ook duidelijk dat ik een relatie heb inclusief foto dus ik slaap niet alleen
Die van jou net iets beter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom ook even snel voor ik ga werken en het eerste wat ik zie.....
even ter verdediging: -Engel- en Huppelmuts zijn ook Singletjes die er veel posten enzo!
Doet er niet toe.quote:en verder staat er in mijn fobo ook duidelijk dat ik een relatie heb inclusief foto dus ik slaap niet alleen
Jij als BM weet wie de bg's zijn toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van jou net iets beter.
[..]
Doet er niet toe.
Maar goed, we zullen toch eerst Beach en Tombo doden en tegen de tijd dat dat klaar is zijn er wel extra hints naar jou. Zeker nu ook jij op Krioro gaatThat is it.
Ik weet dat ik mijn BGs kan vertrouwen, maar mijn BGs hoeven mij niet per se te vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij als BM weet wie de bg's zijn toch?
Kunnen wij dan ook verwachten dat jullie onderling contact hebben en strategie bespreken?
Als ze slim zijn doen ze dat ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik mijn BGs kan vertrouwen, maar mijn BGs hoeven mij niet per se te vertrouwen.
hoezo OOK krioro??quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van jou net iets beter.
[..]
Doet er niet toe.
Maar goed, we zullen toch eerst Beach en Tombo doden en tegen de tijd dat dat klaar is zijn er wel extra hints naar jou. Zeker nu ook jij op Krioro gaatThat is it.
Nou ja zeg,quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze slim zijn doen ze dat ook niet
YOU GO GIRLquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens tegenin gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoezo OOK krioro??
ik ben toch de enige die daar op stemt tot nu toe?
en heb krioro gekozen omdat ik die hints ZELF gevonden heb en ik nog geen tijd heb om andere dingen na te trekken en ik wil niet blind zomaar achter de rest aan huppelen....
Ik vind de dingen van Beach nogal vergezocht eigenlijk zo op het eerste gezicht......
Wat een haat..quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorryquote:
met andere woorden je lult uit je nek en bent nu vastgeluld!?!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens tegenin gaanIk bedenk dingen om te zeggen, maar dan lees ik waar ik op reageer en dan denk ik nee, doe geen moeite
Beach vergezocht, mijn god.
Whuuuuuuuuuut. Hoe kunnen Tombolala en Beach nu niet overtuigend zijn? En Duimelot na de laatste twee postsquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een haat..
Ik vind de hints nog niet bepaald overtuigend, even een kopje koffie nemen, wakker worden, en dan ga ik zelf nog even kijken
Sure.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met andere woorden je lult uit je nek en bent nu vastgeluld!?!?
over tombola heb ik niets gezegd hoor dat heb ik nog niet nagekekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whuuuuuuuuuut. Hoe kunnen Tombolala en Beach nu niet overtuigend zijn? En Duimelot na de laatste twee posts
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
over tombola heb ik niets gezegd hoor dat heb ik nog niet nagekeken
maar jij zegt OOK op krioro stemt en dat maakte me dan verdacht terwijl ik alleen op krioro stem dus hoezo is dat dan verdacht!?!?
je zegt dat dingen verdacht zijn die niet verdacht zijn, DAT is verdacht!!!
we hebben hopelijk geen maffia BM toch
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zegt ook omdat, als je het topic even terugleest, voor je dingen roept, Beach ineens op krioro ging met veel te weinig bewijs, net als jij nu, OOK, doet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar jij zegt OOK op krioro stemt en dat maakte me dan verdacht terwijl ik alleen op krioro stem dus hoezo is dat dan verdacht!?!?
Beach heeft als eerste op Krioro gestemd terwijl er twee betere verdachten liggen. Jij doet hetzelfde. Dat doen jullie omdat jullie niet op een mafialid willen stemmen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Vind eens betere voor die twee stukken dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:28 schreef timmmmm het volgende:
Maar ok. Tombolafan is wel sterk, de hints daarnaartoe, maar beach vind ik vrij zwak, net als Duimelot. Hoe verdacht ze zich ook gedragen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zegt ook omdat, als je het topic even terugleest, voor je dingen roept, Beach ineens op krioro ging met veel te weinig bewijs, net als jij nu, OOK, doet.
Dat met je lamme pogingen hara wat aan te smeren, maakt vooral jou verdacht.
Waarom stem je trouwens in vredesnaam zonder dat je iets teruggelezen hebt?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind eens betere voor die twee stukken dan?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een haat..
Ik vind de hints nog niet bepaald overtuigend, even een kopje koffie nemen, wakker worden, en dan ga ik zelf nog even kijken
Dat je als eerste iemand met maar heel weinig hints naar zich toe verdacht maakt, maakt het niet beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
dat is me inderdaad geheel ontgaan dan
nou dan maakt me dat maar verdacht, ik denk toch dat het Krioro is en dat heb ik gisteravond al geroepen voordat Beach daar iets van zei
Dat spreekt juist niet in je voordeel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
dat is me inderdaad geheel ontgaan dan
nou dan maakt me dat maar verdacht, ik denk toch dat het Krioro is en dat heb ik gisteravond al geroepen voordat Beach daar iets van zei
't Is toch wel vaker dat dorp de eerste nacht niets doet omdat we geen hints hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:37 schreef timmmmm het volgende:
O, en de maffia had 3 kills. Er zijn 3 mensen dood. De seriemoordenaar heeft dus blijkbaar niets gedaan. Wie was er inactief, van 2 tot 10?
Seriemoordenaar is geen dorp. Nachtwaker welquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is toch wel vaker dat dorp de eerste nacht niets doet omdat we geen hints hebben.
Oh ja kakquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seriemoordenaar is geen dorp. Nachtwaker wel
Waar is mijn dubbele stem gebleven dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:40 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Hara, Beach
Beach (4) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts
Krioro (1) Duimelot
Isdatzo (1) Dorpsoudste
Waar komt de stem voor isdatzo vandaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:40 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Hara, Beach
Beach (4) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts
Krioro (1) Duimelot
Isdatzo (1) Dorpsoudste
Dorpoudste heeft een extra stem die hij moet pmen, en die ging blijkbaar voor Isdatzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar komt de stem voor isdatzo vandaan?
Ik snap er de ballen van![]()
Oh zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dorpoudste heeft een extra stem die hij moet pmen, en die ging blijkbaar voor Isdatzo.
OOh, huhquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is mijn dubbele stem gebleven dan?
bij de volgende kills krijg je vast meer hints, dan heb je genoeg om zelfs mij over te halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
Duimelot okay, maar Beach niet sterk genoeg?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, btw, stel dat alle maffia dood is, moet de seriemoordenaar dan nog gezocht worden, of heeft t dorp dan al gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |