Ik stuur je wel een PM.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als ze al gaat roepen dat ze het niet is zal ze het wel zijn
en waarom timmmm dan?
Overigens in het oh zo beroemde 'mafia spel 42 (in 41 staan de bm stemmen)' heb ik ook niet gestemd voor BM.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BM-lijstjes worden ook gebruikt, stemmen is altijd zinvol en nodig.
Hahah, mensen vinden mij helemaal niet aardig, daarom stemmen ze echt nietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM..
Maar serieus mensen, Hara en Timmmmm zijn pure mafia. Ik begrijp ook werkelijk niet dat men hier als blinde koeien voor Hara voten. Terwijl het voor de meesten van ons van belang is de mafia uit te schakelen.
Dat mensen aardig zijn moet je in het spel niet meenemen natuurlijk.
Ben jij niet aardig dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM..
Maar serieus mensen, Hara en Timmmmm zijn pure mafia. Ik begrijp ook werkelijk niet dat men hier als blinde koeien voor Hara voten. Terwijl het voor de meesten van ons van belang is de mafia uit te schakelen.
Jij gaat de mensen ook werkelijk niet redden he?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Overigens in het oh zo beroemde 'mafia spel 42 (in 41 staan de bm stemmen)' heb ik ook niet gestemd voor BM.
Nooit iets van gehoord...
ohquote:Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee man, ik concludeer gewoon van alles zonder bewijs... Ik snap ook op zijn hoogst 20% ofzo
Sorry!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja kak. Ik dacht ik open het topic want de SL hoort dat eigenlijk te doen maar die is er niet, maar Tombolalala
Ja en wie maakt wie nou verdachtquote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Het verdachtst vind ik nu overigens mensen die anderen verdacht aan het maken zijn.
Jij bent nu serieus al sinds gister bezig om iedereen verdacht te maken..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM..
Ik welquote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, mensen vinden mij helemaal niet aardig, daarom stemmen ze echt niet
Welke mensen? Redden? Waarom?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij gaat de mensen ook werkelijk niet redden he?
Godver, dat is zo ongeveer het leukste. Nu we moeten wachten.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef timmmmm het volgende:
Ok, als we nu eens allemaal ophouden met roepen die is mob, die is mob? We hebben nog helemaal geen hints, en mogen toch pas over minimaal anderhalve dag stemmen.
Ja tuurlijk wel. Soms.quote:
Verstandig stemmen op iemand die het spel helemaal niet kentquote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Soms.
Maar dat moeten jullie niet meenemen in jullie stemmen natuurlijk.
Het is gewoon verstandig om op mij te stemmen. Neem dat nou maar van me aan..
Misschien is dat al gedaan, alleen heeft ladida nog niet bijgewerkt.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft de dorpsoudste eigenlijk nog niet gestemd? Mocht het een newb zijn, je extra stem naar de SL PMen.
Misschien is de stem al uitgebracht maar heeft de spelleider dat nog niet toegevoegd?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft de dorpsoudste eigenlijk nog niet gestemd? Mocht het een newb zijn, je extra stem naar de SL PMen.
Ik probeer gewoon wat rede in jullie te brengen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij bent nu serieus al sinds gister bezig om iedereen verdacht te maken..
Dat maakt je nog geen mafia.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat rede in jullie te brengen.
Zie hoe Timmmmm steeds van onderwerp probeert te veranderen, de verkiezingen er doorheen probeert te jassen en hoe hij zijn stemmen meteen aan Hara weggaf. Ze stemden op elkaar. Heus, die twee spelen in ieder geval onder 1 hoedje.
Timmmmm is in de lijst zeker niet mijn concurent. Tenzij jullie samenwerken.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verstandig stemmen op iemand die het spel helemaal niet kent![]()
![]()
Zien jullie wel dat Stali alleen de mensen van mafiazijn beticht die haar concurrentie zijn, hmm?
Ik doe niet moeilijk. Ik heb niet zo heel vaak op iemand gestemd voor BM. En heb daar nooit problemen mee gehad. En ik stem tenminste nog, zodat ik er niet uitgekicked kan worden wegen inactiviteit. Het is mijn goed recht om niet op iemand te stemmen voor BM.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef CaLeX het volgende:
Echt de reden dat we altijd maar 4/5 ronden kunnen spelen is het oeverloze gezeik en irritante pogingen tot het buigen van de regels.
wtf is er zo moeilijk aan om op iemand te stemmen? Watvoor meerwaarde heeft het om blanco te stemmen tegenover een stem op bijvoorbeeld mij. Die is er niet, dus waarom doe je dan zo verschikkelijk moeilijk.
Lekker weertje hèquote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat rede in jullie te brengen.
Zie hoe Timmmmm steeds van onderwerp probeert te veranderen, de verkiezingen er doorheen probeert te jassen en hoe hij zijn stemmen meteen aan Hara weggaf. Ze stemden op elkaar. Heus, die twee spelen in ieder geval onder 1 hoedje.
Ik schiet niet in de verdediging, ik weerleg jouw loze kreten met feiten waar je vervolgens nooit op reageert omdat jij die niet kunt weerleggen. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Timmmmm is in de lijst zeker niet mijn concurent. Tenzij jullie samenwerken.
Waarom schiet jij almaar in de verdediging? Jij bent toch zo'n nobel en goed dorpsmens?
Jullie posten verdacht.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat maakt je nog geen mafia.
En Tim wil, zoals gezegd, de verkiezingen snel gedaan hebben omdat we dan vandaag nog kunnen beginnen en morgen hints hebben, die zouden we anders vrijdag pas krijgen. Heel veel meer mensen willen dat, daarom heb ik ineens 19 stemmen. Zijn wij nu allemaal mafia?
waarom stem je dan niet gewoon lukraak op iemand. Het is toch al overduidelijk wie BM wordt.... Bijna het zelfde als blanco stemmen maar dan zonder al het gezeik er om heenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk. Ik heb niet zo heel vaak op iemand gestemd voor BM. En heb daar nooit problemen mee gehad. En ik stem tenminste nog, zodat ik er niet uitgekicked kan worden wegen inactiviteit. Het is mijn goed recht om niet op iemand te stemmen voor BM.
Maar we zullen zien wat ladida zegt.
Het dorp kan niets tot de hints er zijn, daarna mogen wij pas lynchen. Die hints zouden vrijdag pas komen dus ja, wij hebben dan niets te doen tot vrijdag behalve elkaar allemaal verdacht maken zonder enkel bewijs en zonder dat we er iets mee kunnen want, dat kan vrijdag pas.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jullie posten verdacht.
En dat zgn. vrijdag het spel dan echt zou beginnen is natuurlijk onzin. Het is al begonnen.
Waarom noem je timmmmm mijn concurrent? Die is zogenaamd toch al uit de race?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schiet niet in de verdediging, ik weerleg jouw loze kreten met feiten waar je vervolgens nooit op reageert omdat jij die niet kunt weerleggen. Zou je ook eens moeten proberen.
Dus of jullie zijn allemaal maffia, of allemaal dorp?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef timmmmm het volgende:
O, en hara en ik zijn nou eenmaal buttbuddies. Isdatzo ook trouwens. Wen er maar aan.
Of de een is dorp en wordt genaaid door de maffiabuttbuddy. Dan weet je wie het lijdend voorwerp in de relatie is.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus of jullie zijn allemaal maffia, of allemaal dorp?
komen de hints echt morgen pasquote:Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het dorp kan niets tot de hints er zijn, daarna mogen wij pas lynchen. Die hints zouden vrijdag pas komen dus ja, wij hebben dan niets te doen tot vrijdag behalve elkaar allemaal verdacht maken zonder enkel bewijs en zonder dat we er iets mee kunnen want, dat kan vrijdag pas.
Hij wil mij als BM omdat ik goed met hints ben en daardoor snel vermoord word, zei hij twee dagen geleden. Als BM blijf ik leven.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom noem je timmmmm mijn concurent? Die is zogenaamd toch al uit de race?
Die wil jou zo graag als BM dat hij meteen maar alles aan jou gaf. Blijkbaar heeft hij een interessante rol en heeft hij er belang bij om jou als BM te hebben. Mafia.
Ah, dorp dusquote:Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of de een is dorp en wordt genaaid door de maffiabuttbuddy. Dan weet je wie het lijdend voorwerp in de relatie is.
mede daarom hoop ik dat iedereen zo snel mogelijk op hara stemt. met overweldigende meerderheid, kunnen we doorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komen de hints echt morgen paskan het niet eerder want dan kunnen we pas ECHT gaan speculeren enzo, dit is eigenlijk gewoon onzinnig tijdverdrijf
Ik snap dat op zich ook welquote:Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wil mij als BM omdat ik goed met hints ben en daardoor snel vermoord word, zei hij twee dagen geleden. Als BM blijf ik leven.
Ik vond het even leuk, maar nu worden de loze kreten terwijl ik wel met feiten kom een beetje vervelend dus ik schei ermee uit voor vanmiddag. Met deze 'discussie' dan hè.
Het was vrijdag, maar Ladidaidia zou het aanpassen naar vanavond of zo als de verkiezingen wel zo'n beetje klaar waren, daarom kreeg ik nog meer stemmen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komen de hints echt morgen paskan het niet eerder want dan kunnen we pas ECHT gaan speculeren enzo, dit is eigenlijk gewoon onzinnig tijdverdrijf
Nee, ik concludeer uit zijn verhaal dat het dorp het lijdend voorwerp is!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk om te praten.
nah het is zo toch alwel overduidelijk!?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mede daarom hoop ik dat iedereen zo snel mogelijk op hara stemt. met overweldigende meerderheid, kunnen we door
Die is over een uur, dus dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat op zich ook wel
Kom je wel op tijd terug voor je huldiging?
Ja, dat hebben de laatste stemmers dus nog gedaan, en als we dat zouden doen kwam Ladidadida om 14.00 thuis om de stembussen te sluiten.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah het is zo toch alwel overduidelijk!?
Wat is dan de volgende stap in het geheel??
De Mafia die mensen doodmaakt. In de verhaaltjes waarin staat wie hoe dood is, staan hints die naar de mafia leidt. Die hints moeten we voor de lynch oplossenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah het is zo toch alwel overduidelijk!?
Wat is dan de volgende stap in het geheel??
Ik ook. Dat is niet zo moeilijk ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat op zich ook wel
Kom je wel op tijd terug voor je huldiging?
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou als rechercheur niet kijken naar die lijst die op Hara heeft gestemd want tenzij de maffia dom is en met zijn allen op haar hebben gestemd kom je niet echt wat te weten.
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou als rechercheur niet kijken naar die lijst die op Hara heeft gestemd want tenzij de maffia dom is en met zijn allen op haar hebben gestemd kom je niet echt wat te weten.
Ik vertrouw je voor geen centquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Dat is niet zo moeilijk ook.
Jullie stemmen massaal echt op de verkeerde..
Ja, dat is natuurlijk ook wel weer zoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....
Dat ook, maar ook al zit er 4 mafia tussen, dan moet je die nog zoeken uit 20 mensen dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....
En dan horen we het wel wat Ladi erover zegt.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Blanco (1) -SG-
Stemloos: Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma
Dit was de laatste volgens mij
Jaaa jaaaaquote:Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dan horen we het wel wat Ladi erover zegt.
nee maar ze hebben waarschijnlijk niet met zijn allen op haar gestemd dus als de rechercheur dat vraagt krijgt die 3/19 zijn maffia terug, daar zijn schiet je niet veel mee opquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.
Pffff, en ik maar denken dat ik vanaf morgen pas notities moest makenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nee maar ze hebben waarschijnlijk niet met zijn allen op haar gestemd dus als de rechercheur dat vraagt krijgt die 3/19 zijn maffia terug, daar zijn schiet je niet veel mee op
ja maar niet met zijn 6enquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.
Het gaat dan ook om leven en doodquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Kalkmaar het volgende:
Ook goede middag allemaal, wat een gezeur alweer hier
Nu al?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om leven en dood
Al 2 dagen :pquote:
en iedereen heeft al een lijstje met mogelijke mafia namenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om leven en dood
Nu al, dan pak ik nog ff een bakkie koffie en lees ik alles door whehehehequote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
en iedereen heeft al een lijstje met mogelijke mafia namen
Ken jij op msn komen 2 seconde?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
Alleen is het verdacht als mensen nu ineens gaan wisselen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Soms.
Maar dat moeten jullie niet meenemen in jullie stemmen natuurlijk.
Het is gewoon verstandig om op mij te stemmen. Neem dat nou maar van me aan..
LijstJE? Een hele lijst man!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe was je sollicitatie? [edit] lees het al, kort....[/edit]quote:Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
LijstJE? Een hele lijst man!
Ik heb geen lijst schatquote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe was je sollicitatie?
en jij hebt alleen een lijst met je medemafialeden
oh we waren er net uit dat het BM lijst niets voorsteld omdat het een : we stemmen met zn allen op Hara om verder te kunnen met het spel' lijstje is en dus niet erg tactisch enzo....quote:Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst schatAlleen het BM-stemlijstje.
En mwa, ik heb gelogenDoe ik anders nooit, maar ik wil werk
Dan nog wil ik t wel gewoon hebben, want op zich is het logischer als de maffia niet met zn allen op 1 iemand stemt, maar verdeeld. Dus ieder een of twee maffia ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh we waren er net uit dat het BM lijst niets voorsteld omdat het een : we stemmen met zn allen op Hara om verder te kunnen met het spel' lijstje is en dus niet erg tactisch enzo....
wat heb je gelogen dan? en heb je de baan?
Zo te lezen is er hier zeker iemand van de mafia aanwezigquote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Iedereen die niet post is maffia
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef timmmmm het volgende:
quote:Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en.
Gaat altijd zoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Kalkmaar het volgende:
Ook goede middag allemaal, wat een gezeur alweer hier
Ik zat net te twijfelen of ik terug zou lezen/tellen, thanks!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Zo te lezen is er hier zeker iemand van de mafia aanwezig
Zeg eens ff dat je bij de BM stemming blanco mag stemmen. Mocht normaal ook altijd.quote:
lol cat pic posten wilquote:Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst schatAlleen het BM-stemlijstje.
En mwa, ik heb gelogenDoe ik anders nooit, maar ik wil werk
En God wat hebben we een onhandige kat![]()
Oh jawel. Of gewoon niet stemmen, maar had geen invloed op de regel '2 keer niet stemmen lig je eruit'quote:Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef timmmmm het volgende:
Blanco stemmen is echt nog nooit gebeurd
Dorpsoudste deden we toch ook altijd bij BM
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog wil ik t wel gewoon hebben, want op zich is het logischer als de maffia niet met zn allen op 1 iemand stemt, maar verdeeld. Dus ieder een of twee maffia ofzo
Niets bijzonders en weet ik nog niet, dinsdag hoor ik meer (denk t niet btw)
Niet stemmen mocht wel altijd, blanco stemmen kan ik me niet herinneren dat dat ooit gebeurd isquote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeg eens ff dat je bij de BM stemming blanco mag stemmen. Mocht normaal ook altijd.
Dus wat is het nou?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef Ladidadida het volgende:
Wat het stemmen betreft: ik ben zelf groot voorstander van 'verplicht stemmen, anders modkill', maar dit hebben we in een eerdere versie al eens besproken en volgens mij was toen een merendeel hier niet voor. Is toen dus niet ingevoerd, en nu dus ook nog steeds niet verplicht. Blanco stemmen is nergens goed voor en mag dus achterwege worden gelaten.
Ok, dan stem ik niet voor BMschap.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet stemmen mocht wel altijd, blanco stemmen kan ik me niet herinneren dat dat ooit gebeurd is
Lezen, balhaar. Niet stemmen---> stom, maar toegestaan, blanco stemmen ----> onzinquote:
Gaat zeker altijd zo, dit is voor mij ook niet de eerste keerquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gaat altijd zo
Begin me af te vragen waarom ik er ook alweer aan begonnen ben
jij bent echt een eigenwijs stuk vreten he, is toch al duidelijk wie BM wordt, stem gewoon lukraak ergens op man en doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ok, dan stem ik niet voor BMschap.
+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hèquote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ok, dan stem ik niet voor BMschap.
Dan ben ik dus geen spion. So what.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hè
niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef -SG- het volgende:
Er is trouwens nog geen eens een spion.
Al dat gepraat over een spion!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hè
Nee daaromquote:Op donderdag 23 september 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al dat gepraat over een spion!
Er staat in de OP geen spion
jij bent SL, dus jij bepaaltquote:Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef Ladidadida het volgende:
Wat het stemmen betreft: ik ben zelf groot voorstander van 'verplicht stemmen, anders modkill', maar dit hebben we in een eerdere versie al eens besproken en volgens mij was toen een merendeel hier niet voor. Is toen dus niet ingevoerd, en nu dus ook nog steeds niet verplicht. Blanco stemmen is nergens goed voor en mag dus achterwege worden gelaten.
Maakt niet uit wat jij denkt, zij bepaalt want zij is SL.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij bent SL, dus jij bepaalt
Wat mij betreft ook verplicht stemmen (zodra iedereen gestemd heeft beginnen we aan de dag/nacht)
Dat laatste heeft nooit gewerkt. Mensen stemmen gewoon niet en that's that. Als we daarop gaan wchten zitten we hier volgende week nog.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook verplicht stemmen (zodra iedereen gestemd heeft beginnen we aan de dag/nacht)
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat laatste heeft nooit gewerkt. Mensen stemmen gewoon niet en that's that. Als we daarop gaan wchten zitten we hier volgende week nog.
Klopt en als zij vind dat het verplicht stemmen is, dan kan zij het zo eisen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat jij denkt, zij bepaalt want zij is SL.
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bij BMschap hoef je niet te stemmen..........quote:Op donderdag 23 september 2010 13:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt en als zij vind dat het verplicht stemmen is, dan kan zij het zo eisen.
Mensen die nog niet gestemd hebben kan je erop aanspreken en eventueel uit het spel halen bij herhalingen.
Maak een polquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doen
Beslissen en opschrijven, zodat we dit gezeur de volgende keer niet meer hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh neeee geen poll. Laat SL lekker beslissen.
SL wil stemmen verplichten dus weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh neeee geen poll. Laat SL lekker beslissen.
Deze SL ja. Maar spelregels maken tijdens een spel is zoooo 3 jarig.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SL wil stemmen verplichten dus weet je dat wel zeker?
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat het zo was dat je eruit lag als je twee keer niet gestemd had oid hoor, vorige keer.
Toen was ik spion en had ik een smoesje nodig om 1 keer niet te hoeven stemmen, dus heb ik gezegd dat ik weg was die avond ofzoWat een info... Iig was het toen ook zo dat je verplicht voor de lynch moest stemmen
Daaaag, tis een dictatorschap hiero :pquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doen
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.
Het interesseert mij geen ruk of je wel of niet stemt hoor, buiten dat ik t wat flauw vind. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.
En dat dus. Hij is maffia en wil niet dat zijn naam meetelt in de rechercheursdinges.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?
Maakt niet uit, de kans blijft even groot of ik er wel of niet bijzit. Rechercheur kan ook vragen of maffia niet gestemd heeft. Dusja.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?
Oh, gezeur blijft erquote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Beslissen en opschrijven, zodat we dit gezeur de volgende keer niet meer hebben
Maakt wel uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de kans blijft even groot of ik er wel of niet bijzit. Rechercheur kan ook vragen of maffia niet gestemd heeft. Dusja.
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantalquote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Regels wisselen om het spel intressant te houden
als voorbeeldronde. Dat wil niet zeggen dat alles hetzelfde moet blijven als in ronde 42quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantal. Waarom dan ronde 42 in de OP houden?
Jij dacht dat dat was voor de spelregels? Ik vond t wel duidelijk dat t voor de nostalgie wasquote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantal. Waarom dan ronde 42 in de OP houden?
Dan is het ook geen goed voorbeeeld meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als voorbeeldronde. Dat wil niet zeggen dat alles hetzelfde moet blijven als in ronde 42
niet zoveel, evt wel wat.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef Duimelot het volgende:
wat een boel geblaat eromheen, ik als newbie had geeneens door dat dat BM stemmen zo belangrijk was eigenlijk, met zoveel mensen kan je daar toch niets uit afleiden of wel???
Was je wel je nek vanavond?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan is het ook geen goed voorbeeeld meer.
Meisjes poepen niet hè.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze likt het bruin er graag af
Nee, je gaat niet winnen met drie stemmen.quote:
en ditquote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
dan wordt het nog leuk ookquote:4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
Anyway, ik ga de regels nu niet meer veranderen. Misschien voor een volgende ronde
DAGPOST COMING UP!!!!!!!
Zonder ruzie is er niks aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
dan wordt het nog leuk ook
Er is geen ruzie hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
Ruzie is leuk, en posts zijn altijd gerelateerd aan het spelquote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
t kan ook best zijn dat je wat mist hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
trouwens nog een vraag, is het ook mogelijk om 2 topics naast elkaar te plaatsen, een met de belangrijke mededelingen en dag en nachtposts enzo van ladidadida
en een waarin gediscusieerd en gegokt en geraden enzo kan worden?
Ik en met mij meerdere zijn vast niet de gehele dag achter de pc te vinden en ik ben zo bang dat ik straks wat belangrijks mis dan.....
ok, ja is al een hele tijd terug dat ik meegespeeld had en toen was ik ongeveer meteen doodquote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t kan ook best zijn dat je wat mist hoor
Maar de vorige keer werden de hints met daarbij naar wie ze kunnen wijzen gewoon steeds opnieuw gepost en evt aangevuld. Dus zag je ze wel
Nu nog niets, vanavond hintsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok, ja is al een hele tijd terug dat ik meegespeeld had en toen was ik ongeveer meteen dood
maar ik ga het wel zien dan, nu is er nog niets toch en dan vanavond hints of morgenavond??
dus ik kan met een gerust hart zo weg van mn pc !?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu nog niets, vanavond hints
Je mag ook gewoon als je geen tijd hebt hoi roepen en op wie je stemt en weer weggaan, je bent niet verplicht alles bij te lezen natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus ik kan met een gerust hart zo weg van mn pc !?
wordt dit weekend wel lastig eigenlijk, even zien hoe en wanneer ik tijd kan vrij maken....
ja maar ik moet toch op de mafia kiezen als het lukt dus ik zal die hints moeten doorspitten, lukraak stemmen is een beetje flauw denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon als je geen tijd hebt hoi roepen en op wie je stemt en weer weggaan, je bent niet verplicht alles bij te lezen natuurlijk
Graag gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
En bedankt dat ik BM mocht worden zodat we niet tot vrijdag hoefden te wachten op hints..
een SC topic en een stem topic?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
trouwens nog een vraag, is het ook mogelijk om 2 topics naast elkaar te plaatsen, een met de belangrijke mededelingen en dag en nachtposts enzo van ladidadida
en een waarin gediscusieerd en gegokt en geraden enzo kan worden?
Ik en met mij meerdere zijn vast niet de gehele dag achter de pc te vinden en ik ben zo bang dat ik straks wat belangrijks mis dan.....
ja want mensen die teveel zeggen zijn wel vaak de dupe he terwijl ze gewoon lekker actief meedoen!?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja. Als mensen nu vrezen gedood te worden omdat ze met hints bezig zijn mag je de uitkomst ook naar mij sturen zodat ik ze veilig voor je kan posten. Wil je dit niet, ook helemaal prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook, maar als je geen tijd hebt, wordt het ws toch meer gewaardeerd als je zomaar wat roept, dan een paar dagen niets laten horen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ik moet toch op de mafia kiezen als het lukt dus ik zal die hints moeten doorspitten, lukraak stemmen is een beetje flauw denk ik.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja want mensen die teveel zeggen zijn wel vaak de dupe he terwijl ze gewoon lekker actief meedoen!?
ik was ook al aan t bedenken dat ik de vorige keer zowat meteen gekilled was door de mafia omdat ik zo aanwezig was
Dus eigenlijk moet ik gewoon muisstil net doen of ik er niet benDat had ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso doe je me soms wel wat aan mij denken
compact en kleverig.
SC topic en een info topic, dus waar alle dag en nachtposts ook staan, stemmen misschien ook wel handig daar, anders moet steeds gezocht worden naar het laatste lijstje enzo!?!?quote:
ja dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als je geen tijd hebt, wordt het ws toch meer gewaardeerd als je zomaar wat roept, dan een paar dagen niets laten horen.
ohhhhhhhhhhhhh dat kan ook, als ze maar terug te vinden zijn daar ging het me eigenlijk omquote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
De mods willen geen twee topics, en logisch ook. Daarom deden we altijd links naar de dag en nachtposts in de OP.
af en toe krijg ik een slappe piemel van jouquote:
Je hoeft GELUKKIG niet het hele topic door te spittenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhh dat kan ook, als ze maar terug te vinden zijn daar ging het me eigenlijk om
ja daarom, als ik zelf aanwezig ben is het niet erg maar als je toch een dagje weg bent heb je een probleem.....quote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Je hoeft GELUKKIG niet het hele topic door te spitten
Dan zou je hier helemaal gek worden met dat gespam whehehe
en afentoe is ie hard van hem?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
af en toe krijg ik een slappe piemel van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en afentoe is ie hard van hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Dat hield je de afgelopen 6 uur toch ook niet tegenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb niets ontopic te posten dus tot 21.00
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
af en toe krijg ik een slappe piemel van jou
Maakt dat wat uit dan/quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef lynda het volgende:
wat een rust hier, wie was er toen straks rete actief?
ik vind die rust wel geweldig. verder wordt hier toch alleen poep gepraatquote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef lynda het volgende:
wat een rust hier, wie was er toen straks rete actief?
AGREEquote:Op donderdag 23 september 2010 14:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind die rust wel geweldig. verder wordt hier toch alleen poep gepraat
Alles is verdacht, dus ja :pquote:
waarom niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Conclusies kun je er niet echt uit trekken, wel dan?
Nouja, je kunt iig geen conclusies trekken wat voor rol iemand heeft bij dit spelquote:
Maar wel watvoor rol er gespeeld wordt. Zie het als poker, overal zit een 'tell' isquote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, je kunt iig geen conclusies trekken wat voor rol iemand heeft bij dit spel
Briljante verhaaltje trouwens voel de spanning alquote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een prachtige zonnige dag in het pittoreske Foktown. Na de maffiapraktijken die het dorp enige maanden in hun grip hadden gehad, was de rust nu al een paar maanden weer terug in het dorp. Enkele nieuwelingen hadden zich in de schattige huisjes van het dorp gevestigd en alles wat pais en vree. Het zonnetje scheen volop, de vogels floten hun mooiste wijsjes en de dorpelingen groetten elkaar vriendelijk op het dorpsplein, op weg naar de stembus. Een aantal mensen had zich kandidaat gesteld voor het burgemeesterschap, en hoewel er af en toe met wat modder gegooid werd, verliepen de verkiezingen rustig. En werd unaniem gestemd en daardoor was al vroeg op de dag bekend dat Harajuku. de nieuwe burgermoeder van het dorp was geworden! Harajuku was zo blij dat zij op eigen kosten een gigantisch feest gaf op het dorpsplein. Iedereen danste en feestte tot laat in de avond…
Gefeliciteerd en succes met je nieuwe ambt, Harajuku.!
Voor de dorpsbewoners gaat nu de nacht in, de speciale rollen moeten vóór 20:30 hun PM's hebben gestuurd. Let the games begin!
BM is al gekozenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:13 schreef Joe-Momma het volgende:
Ok ok. Het is de nieuwigheid.
Ik stem op hara
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Zij heeft mijn zegen. Amen!!
Nee, de mafia is nu druk aan het pmen over wie ze gaan vermoorden vanavond.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:27 schreef StijnDa het volgende:
We zijn begonnenmooi!
Nog iets gebeurd afgelopen 1,5 topic? Behalve Hara BM en de eerste zonsondergang?
Ben ik nu al verdacht omdat ik toen niet online was?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Iedereen die niet post is maffia
Oké, en de rechercheur heeft dus niets te doen aangezien iedereen hetzelfde heeft gestemd? Of zijn er mensen stemloos gebleven?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de mafia is nu druk aan het pmen over wie ze gaan vermoorden vanavond.
De rechercheur kan het tombolalijstje checken.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, en de rechercheur heeft dus niets te doen aangezien iedereen hetzelfde heeft gestemd? Of zijn er mensen stemloos gebleven?
Oké, hoeveel mensen waren daar overgebleven? Nog 3?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De rechercheur kan het tombolalijstje checken.
Wel?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de mafia is nu druk aan het pmen over wie ze gaan vermoorden vanavond.
Omdat we anders geen doden hebben vanavond.quote:
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripackquote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, hoeveel mensen waren daar overgebleven? Nog 3?
Mmmm stijnda mafiaquote:Op donderdag 23 september 2010 15:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben ik nu al verdacht omdat ik toen niet online was?
Joe-Mommaquote:Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Mmmm stijnda mafia
Je maakt jezelf wel heel verdacht.
Het is toch heel veel over het spel gegaan hoor, en ik had de niet-stemmers een pm gestuurd soit.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef Beach het volgende:
Misschien hebben de niet stemmers het gemist in de chaos van 3 topics vol met nutteloze posts?
Ik vond het in ieder geval behoorlijk veel en dat terwijl we niet eens begonnen waren.
Ah dat laatste wist ik niet, excuses.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is toch heel veel over het spel gegaan hoor, en ik had de niet-stemmers een pm gestuurd soit.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik dacht, we helpen de rechercheur even door het in het openbaar erover te gaan hebben.
Why the change of heart in 3 uur en 29 minuten tijd?quote:
Wat change ik? Ik heb het er toch juist over?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
Why the change of heart in 3 uur en 29 minuten tijd?
Je hebt op mij gestemd!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat we anders geen doden hebben vanavond.
[..]
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Eén van die drie zou ik zeggen.
Toen ik dat deed was je er nogquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt op mij gestemd!
Even een terrasje pakken en mijn stemmen zijn met 50% gestegen
Verpest haar moment nou nietquote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik dat deed was je er nog
Was dus geen sarcasme of liever cynisme? want zo komt/kwam het wel op mij over.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat change ik? Ik heb het er toch juist over?
Huh?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Was dus geen sarcasme of liever cynisme? want zo komt/kwam het wel op mij over.
Goed planquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh?Ik weet dat Sarcasme my middle name is, maar ik snap echt niet hoe ik hier überhaupt sarcastisch over moet doen.
De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
En dit wil ik in het openbaar bespreken omdat de rechercheur misschien een newbie is die iets aan onze visies heeft.
Op mij kwam het ook sarcastisch overquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh?Ik weet dat Sarcasme my middle name is, maar ik snap echt niet hoe ik hier überhaupt sarcastisch over moet doen.
De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
En dit wil ik in het openbaar bespreken omdat de rechercheur misschien een newbie is die iets aan onze visies heeft.
Door de PI dan? Of watquote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op mij kwam het ook sarcastisch over
Maar ik weet dat t wel handig is om t erover te hebben, dus schoof ik dat van tafel
Je geeft antwoord op je eigen vraag.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vond het ook al raar :p ik heb dus niets gezegdquote:De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
Ook, en:quote:
weer die PIquote:Op donderdag 23 september 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lees terug, al drie keermaar ik zie het echt niet.
Anyway, jullie snappen me dus laten we verder gaan
Niks was de enige naam die bekend bij me wasquote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ga je met haar doen dan
Ik kan niet posten zonder PI, dat is alsof ik naakt over straat ga.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
weer die PI![]()
Wat moet ik nu geloven![]()
Echt?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik dat deed was je er nog
Vrouwen drinken geen bierquote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Heb ik verdrongen zeker![]()
Komt door al die glazen bier op dat terras net denk ik
Ik ben nog aan het werk dus ik keek er alleen naarquote:
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde wordenquote:
En dat dan maar verbergen met iets dat je verzonnen hebt?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde worden
maar goed dat je dat niet geworden bent danquote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde worden
Politici liegen altijd hequote:Op donderdag 23 september 2010 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dat dan maar verbergen met iets dat je verzonnen hebt?
Oh nee, jij nietquote:
100%!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In dat geval![]()
Weet je zeker dat je niet bij de maffia hoort?
Als je bij de maffia zou horen, zou je dat dan eerlijk zeggen?quote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je bij de maffia zou horen, zou je dat dan eerlijk zeggen?
Dek je maar vast in.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef -SG- het volgende:
Ahh vanavond weer werken. Ben er dus ff niet.
Leugenaar!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je bij de maffia zou horen, zou je dat dan eerlijk zeggen?
Dan is dit dus niet waar...quote:
En dit ook te betwijfelenquote:
"Hahaha, ik doe alsof ik weg ben zodat ze denken dat ik niet bij de mafia zit, wat slim van mij!"quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef -SG- het volgende:
Ik lieg heul niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leugenaar!![]()
[..]
Dan is dit dus niet waar...
[..]
En dit ook te betwijfelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"werken" als in "iemand omleggen"?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef -SG- het volgende:
En je 9mm zeker al in je zakquote:Op donderdag 23 september 2010 16:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
"Werken" snap je hem. Heb mijn maatpak al aan.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
"Werken" snap je hem. Heb mijn maatpak al aan.
Ik denk dat -SG- de Rechercheur isquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat -SG- de Rechercheur is
Laten we haar BM maken!quote:
Kom maar onder mn bureau hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef Rave_NL het volgende:
Pff, het duurt weer tijden voor je weer bij geluld bent..
Hara, gefeliciteerd en jammer dat je het zonder mij als Monica Lewinsky moet doen
Ja, naast die koffer met explosieven zeker..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom maar onder mn bureau hoor.
Neeeeeeeee, de mafia stuurt dingen in tot 20.30 en dan om 21.00 hintsquote:Op donderdag 23 september 2010 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wou net zeggen
Gelukkig zijn er de bodyguards om de aanslagen te verijdelen!
Wanneer kunnen we trouwens wat actie verwachten? Morgen pas?
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, de mafia stuurt dingen in tot 20.30 en dan om 21.00 hints
Zul je zien dat Ado dan net thuis is... Dan wil ik wel bij m zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zul je zien dat Ado dan net thuis is... Dan wil ik wel bij m zijnWat stom ook eigenlijk
Nog 2 uur en een kwartier...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dilemma'squote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!
ik bedenk me net dat vandaag expeditie robinson opkomt, eens zien of ik dat laatste halfuurtje geen kriebels krijgquote:
Jaaaquote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!
Eerst zouden we morgenavond pas hints krijgen dus 2 uur is niets danquote:Op donderdag 23 september 2010 18:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog 2 uur en een kwartier...
Zijn er geen pre-hints-hints?
Oh, dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat vandaag expeditie robinson opkomt, eens zien of ik dat laatste halfuurtje geen kriebels krijg![]()
heeft iedereen alle hints al helemaal doorgespit en opgelost komt spuit elf ook.....
ik weet niet hoe jouw rekenkwaliteiten normaal gesproken zijn.....quote:Op donderdag 23 september 2010 18:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog 2 uur en een kwartier...
Zijn er geen pre-hints-hints?
Ja hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl jouw mafiawerk er gewoon op zit he?
Je hebt wrs. alle tijd om te vozen met je vriend.
Denk t ook, je kan de hele nacht blijven speculerenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw rekenkwaliteiten normaal gesproken zijn.....
doe er een halfuur bij
Dankjequote:
Kills.quote:
Volgende ronde mssquote:Op donderdag 23 september 2010 18:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig is er geen rol voor wiskundeleraar..
Humorquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl jouw mafiawerk er gewoon op zit he?
Je hebt wrs. alle tijd om te vozen met je vriend.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zou wel een saai spel zijn zonder kills.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |