Briljante verhaaltje trouwens voel de spanning alquote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een prachtige zonnige dag in het pittoreske Foktown. Na de maffiapraktijken die het dorp enige maanden in hun grip hadden gehad, was de rust nu al een paar maanden weer terug in het dorp. Enkele nieuwelingen hadden zich in de schattige huisjes van het dorp gevestigd en alles wat pais en vree. Het zonnetje scheen volop, de vogels floten hun mooiste wijsjes en de dorpelingen groetten elkaar vriendelijk op het dorpsplein, op weg naar de stembus. Een aantal mensen had zich kandidaat gesteld voor het burgemeesterschap, en hoewel er af en toe met wat modder gegooid werd, verliepen de verkiezingen rustig. En werd unaniem gestemd en daardoor was al vroeg op de dag bekend dat Harajuku. de nieuwe burgermoeder van het dorp was geworden! Harajuku was zo blij dat zij op eigen kosten een gigantisch feest gaf op het dorpsplein. Iedereen danste en feestte tot laat in de avond…
Gefeliciteerd en succes met je nieuwe ambt, Harajuku.!
Voor de dorpsbewoners gaat nu de nacht in, de speciale rollen moeten vóór 20:30 hun PM's hebben gestuurd. Let the games begin!
BM is al gekozenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:13 schreef Joe-Momma het volgende:
Ok ok. Het is de nieuwigheid.
Ik stem op hara
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Zij heeft mijn zegen. Amen!!
Nee, de mafia is nu druk aan het pmen over wie ze gaan vermoorden vanavond.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:27 schreef StijnDa het volgende:
We zijn begonnenmooi!
Nog iets gebeurd afgelopen 1,5 topic? Behalve Hara BM en de eerste zonsondergang?
Ben ik nu al verdacht omdat ik toen niet online was?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Iedereen die niet post is maffia
Oké, en de rechercheur heeft dus niets te doen aangezien iedereen hetzelfde heeft gestemd? Of zijn er mensen stemloos gebleven?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de mafia is nu druk aan het pmen over wie ze gaan vermoorden vanavond.
De rechercheur kan het tombolalijstje checken.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, en de rechercheur heeft dus niets te doen aangezien iedereen hetzelfde heeft gestemd? Of zijn er mensen stemloos gebleven?
Oké, hoeveel mensen waren daar overgebleven? Nog 3?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De rechercheur kan het tombolalijstje checken.
Wel?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de mafia is nu druk aan het pmen over wie ze gaan vermoorden vanavond.
Omdat we anders geen doden hebben vanavond.quote:
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripackquote:Op donderdag 23 september 2010 15:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, hoeveel mensen waren daar overgebleven? Nog 3?
Mmmm stijnda mafiaquote:Op donderdag 23 september 2010 15:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben ik nu al verdacht omdat ik toen niet online was?
Joe-Mommaquote:Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Mmmm stijnda mafia
Je maakt jezelf wel heel verdacht.
Het is toch heel veel over het spel gegaan hoor, en ik had de niet-stemmers een pm gestuurd soit.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef Beach het volgende:
Misschien hebben de niet stemmers het gemist in de chaos van 3 topics vol met nutteloze posts?
Ik vond het in ieder geval behoorlijk veel en dat terwijl we niet eens begonnen waren.
Ah dat laatste wist ik niet, excuses.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is toch heel veel over het spel gegaan hoor, en ik had de niet-stemmers een pm gestuurd soit.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik dacht, we helpen de rechercheur even door het in het openbaar erover te gaan hebben.
Why the change of heart in 3 uur en 29 minuten tijd?quote:
Wat change ik? Ik heb het er toch juist over?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
Why the change of heart in 3 uur en 29 minuten tijd?
Je hebt op mij gestemd!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat we anders geen doden hebben vanavond.
[..]
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Eén van die drie zou ik zeggen.
Toen ik dat deed was je er nogquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt op mij gestemd!
Even een terrasje pakken en mijn stemmen zijn met 50% gestegen
Verpest haar moment nou nietquote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik dat deed was je er nog
Was dus geen sarcasme of liever cynisme? want zo komt/kwam het wel op mij over.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat change ik? Ik heb het er toch juist over?
Huh?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Was dus geen sarcasme of liever cynisme? want zo komt/kwam het wel op mij over.
Goed planquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh?Ik weet dat Sarcasme my middle name is, maar ik snap echt niet hoe ik hier überhaupt sarcastisch over moet doen.
De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
En dit wil ik in het openbaar bespreken omdat de rechercheur misschien een newbie is die iets aan onze visies heeft.
Op mij kwam het ook sarcastisch overquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh?Ik weet dat Sarcasme my middle name is, maar ik snap echt niet hoe ik hier überhaupt sarcastisch over moet doen.
De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
En dit wil ik in het openbaar bespreken omdat de rechercheur misschien een newbie is die iets aan onze visies heeft.
Door de PI dan? Of watquote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op mij kwam het ook sarcastisch over
Maar ik weet dat t wel handig is om t erover te hebben, dus schoof ik dat van tafel
Je geeft antwoord op je eigen vraag.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vond het ook al raar :p ik heb dus niets gezegdquote:De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
Ook, en:quote:
weer die PIquote:Op donderdag 23 september 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lees terug, al drie keermaar ik zie het echt niet.
Anyway, jullie snappen me dus laten we verder gaan
Niks was de enige naam die bekend bij me wasquote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ga je met haar doen dan
Ik kan niet posten zonder PI, dat is alsof ik naakt over straat ga.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
weer die PI![]()
Wat moet ik nu geloven![]()
Echt?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik dat deed was je er nog
Vrouwen drinken geen bierquote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Heb ik verdrongen zeker![]()
Komt door al die glazen bier op dat terras net denk ik
Ik ben nog aan het werk dus ik keek er alleen naarquote:
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde wordenquote:
En dat dan maar verbergen met iets dat je verzonnen hebt?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde worden
maar goed dat je dat niet geworden bent danquote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde worden
Politici liegen altijd hequote:Op donderdag 23 september 2010 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dat dan maar verbergen met iets dat je verzonnen hebt?
Oh nee, jij nietquote:
100%!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In dat geval![]()
Weet je zeker dat je niet bij de maffia hoort?
Als je bij de maffia zou horen, zou je dat dan eerlijk zeggen?quote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je bij de maffia zou horen, zou je dat dan eerlijk zeggen?
Dek je maar vast in.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef -SG- het volgende:
Ahh vanavond weer werken. Ben er dus ff niet.
Leugenaar!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je bij de maffia zou horen, zou je dat dan eerlijk zeggen?
Dan is dit dus niet waar...quote:
En dit ook te betwijfelenquote:
"Hahaha, ik doe alsof ik weg ben zodat ze denken dat ik niet bij de mafia zit, wat slim van mij!"quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef -SG- het volgende:
Ik lieg heul niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leugenaar!![]()
[..]
Dan is dit dus niet waar...
[..]
En dit ook te betwijfelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"werken" als in "iemand omleggen"?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef -SG- het volgende:
En je 9mm zeker al in je zakquote:Op donderdag 23 september 2010 16:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
"Werken" snap je hem. Heb mijn maatpak al aan.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
"Werken" snap je hem. Heb mijn maatpak al aan.
Ik denk dat -SG- de Rechercheur isquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat -SG- de Rechercheur is
Laten we haar BM maken!quote:
Kom maar onder mn bureau hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef Rave_NL het volgende:
Pff, het duurt weer tijden voor je weer bij geluld bent..
Hara, gefeliciteerd en jammer dat je het zonder mij als Monica Lewinsky moet doen
Ja, naast die koffer met explosieven zeker..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom maar onder mn bureau hoor.
Neeeeeeeee, de mafia stuurt dingen in tot 20.30 en dan om 21.00 hintsquote:Op donderdag 23 september 2010 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wou net zeggen
Gelukkig zijn er de bodyguards om de aanslagen te verijdelen!
Wanneer kunnen we trouwens wat actie verwachten? Morgen pas?
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, de mafia stuurt dingen in tot 20.30 en dan om 21.00 hints
Zul je zien dat Ado dan net thuis is... Dan wil ik wel bij m zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zul je zien dat Ado dan net thuis is... Dan wil ik wel bij m zijnWat stom ook eigenlijk
Nog 2 uur en een kwartier...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dilemma'squote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!
ik bedenk me net dat vandaag expeditie robinson opkomt, eens zien of ik dat laatste halfuurtje geen kriebels krijgquote:
Jaaaquote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!
Eerst zouden we morgenavond pas hints krijgen dus 2 uur is niets danquote:Op donderdag 23 september 2010 18:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog 2 uur en een kwartier...
Zijn er geen pre-hints-hints?
Oh, dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat vandaag expeditie robinson opkomt, eens zien of ik dat laatste halfuurtje geen kriebels krijg![]()
heeft iedereen alle hints al helemaal doorgespit en opgelost komt spuit elf ook.....
ik weet niet hoe jouw rekenkwaliteiten normaal gesproken zijn.....quote:Op donderdag 23 september 2010 18:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog 2 uur en een kwartier...
Zijn er geen pre-hints-hints?
Ja hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl jouw mafiawerk er gewoon op zit he?
Je hebt wrs. alle tijd om te vozen met je vriend.
Denk t ook, je kan de hele nacht blijven speculerenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw rekenkwaliteiten normaal gesproken zijn.....
doe er een halfuur bij
Dankjequote:
Kills.quote:
Volgende ronde mssquote:Op donderdag 23 september 2010 18:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig is er geen rol voor wiskundeleraar..
Humorquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl jouw mafiawerk er gewoon op zit he?
Je hebt wrs. alle tijd om te vozen met je vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |