Je hebt op mij gestemd!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat we anders geen doden hebben vanavond.
[..]
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Eén van die drie zou ik zeggen.
Toen ik dat deed was je er nogquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt op mij gestemd!
Even een terrasje pakken en mijn stemmen zijn met 50% gestegen
Verpest haar moment nou nietquote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik dat deed was je er nog
Was dus geen sarcasme of liever cynisme? want zo komt/kwam het wel op mij over.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat change ik? Ik heb het er toch juist over?
Huh?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Was dus geen sarcasme of liever cynisme? want zo komt/kwam het wel op mij over.
Goed planquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh?Ik weet dat Sarcasme my middle name is, maar ik snap echt niet hoe ik hier überhaupt sarcastisch over moet doen.
De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
En dit wil ik in het openbaar bespreken omdat de rechercheur misschien een newbie is die iets aan onze visies heeft.
Op mij kwam het ook sarcastisch overquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh?Ik weet dat Sarcasme my middle name is, maar ik snap echt niet hoe ik hier überhaupt sarcastisch over moet doen.
De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
En dit wil ik in het openbaar bespreken omdat de rechercheur misschien een newbie is die iets aan onze visies heeft.
Door de PI dan? Of watquote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op mij kwam het ook sarcastisch over
Maar ik weet dat t wel handig is om t erover te hebben, dus schoof ik dat van tafel
Je geeft antwoord op je eigen vraag.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vond het ook al raar :p ik heb dus niets gezegdquote:De rechercheur moet mijns inziens één van die drie kiezen om te vragen hoeveel mafia erop diegene heeft gestemd. En dan zal het wel Tombola worden omdat ik daarop heb gestemd.
Ook, en:quote:
weer die PIquote:Op donderdag 23 september 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lees terug, al drie keermaar ik zie het echt niet.
Anyway, jullie snappen me dus laten we verder gaan
Niks was de enige naam die bekend bij me wasquote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ga je met haar doen dan
Ik kan niet posten zonder PI, dat is alsof ik naakt over straat ga.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
weer die PI![]()
Wat moet ik nu geloven![]()
Echt?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik dat deed was je er nog
Vrouwen drinken geen bierquote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Heb ik verdrongen zeker![]()
Komt door al die glazen bier op dat terras net denk ik
Ik ben nog aan het werk dus ik keek er alleen naarquote:
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde wordenquote:
En dat dan maar verbergen met iets dat je verzonnen hebt?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde worden
maar goed dat je dat niet geworden bent danquote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het staat vrij sneu als ik iets gemist heb he... helemaal gezien het feit dat ik BM wilde worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |