Ik ook. Dat is niet zo moeilijk ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat op zich ook wel
Kom je wel op tijd terug voor je huldiging?
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou als rechercheur niet kijken naar die lijst die op Hara heeft gestemd want tenzij de maffia dom is en met zijn allen op haar hebben gestemd kom je niet echt wat te weten.
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou als rechercheur niet kijken naar die lijst die op Hara heeft gestemd want tenzij de maffia dom is en met zijn allen op haar hebben gestemd kom je niet echt wat te weten.
Ik vertrouw je voor geen centquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Dat is niet zo moeilijk ook.
Jullie stemmen massaal echt op de verkeerde..
Ja, dat is natuurlijk ook wel weer zoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....
Dat ook, maar ook al zit er 4 mafia tussen, dan moet je die nog zoeken uit 20 mensen dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....
En dan horen we het wel wat Ladi erover zegt.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Blanco (1) -SG-
Stemloos: Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma
Dit was de laatste volgens mij
Jaaa jaaaaquote:Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dan horen we het wel wat Ladi erover zegt.
nee maar ze hebben waarschijnlijk niet met zijn allen op haar gestemd dus als de rechercheur dat vraagt krijgt die 3/19 zijn maffia terug, daar zijn schiet je niet veel mee opquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.
Pffff, en ik maar denken dat ik vanaf morgen pas notities moest makenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nee maar ze hebben waarschijnlijk niet met zijn allen op haar gestemd dus als de rechercheur dat vraagt krijgt die 3/19 zijn maffia terug, daar zijn schiet je niet veel mee op
ja maar niet met zijn 6enquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.
Het gaat dan ook om leven en doodquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Kalkmaar het volgende:
Ook goede middag allemaal, wat een gezeur alweer hier
Nu al?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om leven en dood
Al 2 dagen :pquote:
en iedereen heeft al een lijstje met mogelijke mafia namenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om leven en dood
Nu al, dan pak ik nog ff een bakkie koffie en lees ik alles door whehehehequote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
en iedereen heeft al een lijstje met mogelijke mafia namen
Ken jij op msn komen 2 seconde?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
en iedereen heeft al een lijstje met mogelijke mafia namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |