abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86745423

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemers

1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek
5. Susi Profiel | History | Fotoboek
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
18. Beach Profiel | History | Fotoboek
19. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | Fotoboek
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Eerste dagpost

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 23-09-2010 15:39:53 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86745439
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja als ze al gaat roepen dat ze het niet is zal ze het wel zijn :P
en waarom timmmm dan?
Ik stuur je wel een PM. ;).

Maar serieus mensen, Hara en Timmmmm zijn pure mafia. Ik begrijp ook werkelijk niet dat men hier als blinde koeien voor Hara voten. Terwijl het voor de meesten van ons van belang is de mafia uit te schakelen.

Dat mensen aardig zijn moet je in het spel niet meenemen natuurlijk.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:43:37 #3
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745446
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

BM-lijstjes worden ook gebruikt, stemmen is altijd zinvol en nodig.
Overigens in het oh zo beroemde 'mafia spel 42 (in 41 staan de bm stemmen)' heb ik ook niet gestemd voor BM.
Nooit iets van gehoord...
A little knowledge is a dangerous thing.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:43:49 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745453
Ja kak. Ik dacht ik open het topic want de SL hoort dat eigenlijk te doen maar die is er niet, maar Tombolalala
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:44:15 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745468
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar serieus mensen, Hara en Timmmmm zijn pure mafia. Ik begrijp ook werkelijk niet dat men hier als blinde koeien voor Hara voten. Terwijl het voor de meesten van ons van belang is de mafia uit te schakelen.

Hahah, mensen vinden mij helemaal niet aardig, daarom stemmen ze echt niet
pi_86745475
quote:

[..]

Ben jij niet aardig dan? :D
pi_86745476
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef -SG- het volgende:

[..]

Overigens in het oh zo beroemde 'mafia spel 42 (in 41 staan de bm stemmen)' heb ik ook niet gestemd voor BM.
Nooit iets van gehoord...
Jij gaat de mensen ook werkelijk niet redden he?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:44:33 #8
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86745477
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee man, ik concludeer gewoon van alles zonder bewijs... Ik snap ook op zijn hoogst 20% ofzo :D
oh :')
ik ga maar wachten tot er een verhaaltje komt ofzo en niet als een blinde koe iedereen geloven hahaha
pi_86745486
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja kak. Ik dacht ik open het topic want de SL hoort dat eigenlijk te doen maar die is er niet, maar Tombolalala
Sorry! :o
  donderdag 23 september 2010 @ 12:44:55 #10
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745490
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Het verdachtst vind ik nu overigens mensen die anderen verdacht aan het maken zijn.
Ja en wie maakt wie nou verdacht :')?
pi_86745492
quote:

[..]

Jij bent nu serieus al sinds gister bezig om iedereen verdacht te maken..
pi_86745505
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hahah, mensen vinden mij helemaal niet aardig, daarom stemmen ze echt niet
Ik wel *;
  donderdag 23 september 2010 @ 12:45:17 #13
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745506
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij gaat de mensen ook werkelijk niet redden he?
Welke mensen? Redden? Waarom?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:45:28 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86745510
Ok, als we nu eens allemaal ophouden met roepen die is mob, die is mob? We hebben nog helemaal geen hints, en mogen toch pas over minimaal anderhalve dag stemmen.
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 12:45:56 #15
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745522
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef timmmmm het volgende:
Ok, als we nu eens allemaal ophouden met roepen die is mob, die is mob? We hebben nog helemaal geen hints, en mogen toch pas over minimaal anderhalve dag stemmen.
Godver, dat is zo ongeveer het leukste. Nu we moeten wachten.
pi_86745524
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ben jij niet aardig dan? :D
Ja tuurlijk wel. Soms.
Maar dat moeten jullie niet meenemen in jullie stemmen natuurlijk.
Het is gewoon verstandig om op mij te stemmen. Neem dat nou maar van me aan. ^O^ .
  donderdag 23 september 2010 @ 12:46:58 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86745551
Waarom heeft de dorpsoudste eigenlijk nog niet gestemd? Mocht het een newb zijn, je extra stem naar de SL PMen.
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 12:47:21 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745568
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja tuurlijk wel. Soms.
Het is gewoon verstandig om op mij te stemmen. Neem dat nou maar van me aan. ^O^ .
Verstandig stemmen op iemand die het spel helemaal niet kent :D :'( :D

Zien jullie wel dat Stali alleen de mensen van mafiazijn beticht die haar concurrentie zijn, hmm?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:47:33 #19
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745574
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft de dorpsoudste eigenlijk nog niet gestemd? Mocht het een newb zijn, je extra stem naar de SL PMen.
Misschien is dat al gedaan, alleen heeft ladida nog niet bijgewerkt.
pi_86745599
quote:
Misschien is de stem al uitgebracht maar heeft de spelleider dat nog niet toegevoegd? :D
pi_86745614
Echt de reden dat we altijd maar 4/5 ronden kunnen spelen is het oeverloze gezeik en irritante pogingen tot het buigen van de regels.

wtf is er zo moeilijk aan om op iemand te stemmen? Watvoor meerwaarde heeft het om blanco te stemmen tegenover een stem op bijvoorbeeld mij. Die is er niet, dus waarom doe je dan zo verschikkelijk moeilijk.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_86745620
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef lynda het volgende:

[..]

Jij bent nu serieus al sinds gister bezig om iedereen verdacht te maken..

Ik probeer gewoon wat rede in jullie te brengen.

Zie hoe Timmmmm steeds van onderwerp probeert te veranderen, de verkiezingen er doorheen probeert te jassen en hoe hij zijn stemmen meteen aan Hara weggaf. Ze stemden op elkaar. Heus, die twee spelen in ieder geval onder 1 hoedje.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:49:49 #23
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745644
Timmmmm en hara zijn zooooo irritant he :r.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:50:32 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745665
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Zie hoe Timmmmm steeds van onderwerp probeert te veranderen, de verkiezingen er doorheen probeert te jassen en hoe hij zijn stemmen meteen aan Hara weggaf. Ze stemden op elkaar. Heus, die twee spelen in ieder geval onder 1 hoedje.
Dat maakt je nog geen mafia.

En Tim wil, zoals gezegd, de verkiezingen snel gedaan hebben omdat we dan vandaag nog kunnen beginnen en morgen hints hebben, die zouden we anders vrijdag pas krijgen. Heel veel meer mensen willen dat, daarom heb ik ineens 19 stemmen. Zijn wij nu allemaal mafia? :')
pi_86745674
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Verstandig stemmen op iemand die het spel helemaal niet kent :D :'( :D

Zien jullie wel dat Stali alleen de mensen van mafiazijn beticht die haar concurrentie zijn, hmm?
Timmmmm is in de lijst zeker niet mijn concurent. Tenzij jullie samenwerken.
Waarom schiet jij almaar in de verdediging? Jij bent toch zo'n nobel en goed dorpsmens?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:51:28 #26
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745693
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef CaLeX het volgende:
Echt de reden dat we altijd maar 4/5 ronden kunnen spelen is het oeverloze gezeik en irritante pogingen tot het buigen van de regels.

wtf is er zo moeilijk aan om op iemand te stemmen? Watvoor meerwaarde heeft het om blanco te stemmen tegenover een stem op bijvoorbeeld mij. Die is er niet, dus waarom doe je dan zo verschikkelijk moeilijk.
Ik doe niet moeilijk. Ik heb niet zo heel vaak op iemand gestemd voor BM. En heb daar nooit problemen mee gehad. En ik stem tenminste nog, zodat ik er niet uitgekicked kan worden wegen inactiviteit. Het is mijn goed recht om niet op iemand te stemmen voor BM.

Maar we zullen zien wat ladida zegt.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:52:05 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86745713
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Lekker weertje hè
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 12:52:21 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745722
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Timmmmm is in de lijst zeker niet mijn concurent. Tenzij jullie samenwerken.
Waarom schiet jij almaar in de verdediging? Jij bent toch zo'n nobel en goed dorpsmens?
Ik schiet niet in de verdediging, ik weerleg jouw loze kreten met feiten waar je vervolgens nooit op reageert omdat jij die niet kunt weerleggen. Zou je ook eens moeten proberen.
pi_86745726
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat maakt je nog geen mafia.

En Tim wil, zoals gezegd, de verkiezingen snel gedaan hebben omdat we dan vandaag nog kunnen beginnen en morgen hints hebben, die zouden we anders vrijdag pas krijgen. Heel veel meer mensen willen dat, daarom heb ik ineens 19 stemmen. Zijn wij nu allemaal mafia? :')
Jullie posten verdacht.
En dat zgn. vrijdag het spel dan echt zou beginnen is natuurlijk onzin. Het is al begonnen.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:52:25 #30
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745729
Ik kan natuurlijk ook express niet stemmen en kunnen we lekker tot 19.00 uur wachten *O*.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:52:55 #31
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745743
Maaaaaaar daarom stem ik blanco, zodat mijn stem wel meegeteld wordt.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:53:11 #32
238120 Duimelot
pi_86745752
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ik doe niet moeilijk. Ik heb niet zo heel vaak op iemand gestemd voor BM. En heb daar nooit problemen mee gehad. En ik stem tenminste nog, zodat ik er niet uitgekicked kan worden wegen inactiviteit. Het is mijn goed recht om niet op iemand te stemmen voor BM.

Maar we zullen zien wat ladida zegt.
waarom stem je dan niet gewoon lukraak op iemand. Het is toch al overduidelijk wie BM wordt.... Bijna het zelfde als blanco stemmen maar dan zonder al het gezeik er om heen 8-)
  donderdag 23 september 2010 @ 12:53:18 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86745758
O, en hara en ik zijn nou eenmaal buttbuddies. Isdatzo ook trouwens. Wen er maar aan.
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 12:53:38 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745774
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Jullie posten verdacht.
En dat zgn. vrijdag het spel dan echt zou beginnen is natuurlijk onzin. Het is al begonnen.
Het dorp kan niets tot de hints er zijn, daarna mogen wij pas lynchen. Die hints zouden vrijdag pas komen dus ja, wij hebben dan niets te doen tot vrijdag behalve elkaar allemaal verdacht maken zonder enkel bewijs en zonder dat we er iets mee kunnen want, dat kan vrijdag pas.
pi_86745782
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik schiet niet in de verdediging, ik weerleg jouw loze kreten met feiten waar je vervolgens nooit op reageert omdat jij die niet kunt weerleggen. Zou je ook eens moeten proberen.
Waarom noem je timmmmm mijn concurrent? Die is zogenaamd toch al uit de race?
Die wil jou zo graag als BM dat hij meteen maar alles aan jou gaf. Blijkbaar heeft hij een interessante rol en heeft hij er belang bij om jou als BM te hebben. Mafia.
pi_86745809
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef timmmmm het volgende:
O, en hara en ik zijn nou eenmaal buttbuddies. Isdatzo ook trouwens. Wen er maar aan.
Dus of jullie zijn allemaal maffia, of allemaal dorp? :D
  donderdag 23 september 2010 @ 12:55:24 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86745836
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dus of jullie zijn allemaal maffia, of allemaal dorp? :D
Of de een is dorp en wordt genaaid door de maffiabuttbuddy. Dan weet je wie het lijdend voorwerp in de relatie is.
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 12:55:38 #38
238120 Duimelot
pi_86745847
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Het dorp kan niets tot de hints er zijn, daarna mogen wij pas lynchen. Die hints zouden vrijdag pas komen dus ja, wij hebben dan niets te doen tot vrijdag behalve elkaar allemaal verdacht maken zonder enkel bewijs en zonder dat we er iets mee kunnen want, dat kan vrijdag pas.
komen de hints echt morgen pas -O- kan het niet eerder want dan kunnen we pas ECHT gaan speculeren enzo, dit is eigenlijk gewoon onzinnig tijdverdrijf 8)7
  donderdag 23 september 2010 @ 12:56:21 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745873
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarom noem je timmmmm mijn concurent? Die is zogenaamd toch al uit de race?
Die wil jou zo graag als BM dat hij meteen maar alles aan jou gaf. Blijkbaar heeft hij een interessante rol en heeft hij er belang bij om jou als BM te hebben. Mafia.
Hij wil mij als BM omdat ik goed met hints ben en daardoor snel vermoord word, zei hij twee dagen geleden. Als BM blijf ik leven.

Ik vond het even leuk, maar nu worden de loze kreten terwijl ik wel met feiten kom een beetje vervelend dus ik schei ermee uit voor vanmiddag. Met deze 'discussie' dan hè.
pi_86745879
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Of de een is dorp en wordt genaaid door de maffiabuttbuddy. Dan weet je wie het lijdend voorwerp in de relatie is.
Ah, dorp dus :Y
  donderdag 23 september 2010 @ 12:56:29 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86745881
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:

[..]

komen de hints echt morgen pas -O- kan het niet eerder want dan kunnen we pas ECHT gaan speculeren enzo, dit is eigenlijk gewoon onzinnig tijdverdrijf 8)7
mede daarom hoop ik dat iedereen zo snel mogelijk op hara stemt. met overweldigende meerderheid, kunnen we door
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 12:57:03 #42
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86745895
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ah, dorp dus :Y
Zo jij bent makkelijk om te praten.
pi_86745907
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij wil mij als BM omdat ik goed met hints ben en daardoor snel vermoord word, zei hij twee dagen geleden. Als BM blijf ik leven.

Ik vond het even leuk, maar nu worden de loze kreten terwijl ik wel met feiten kom een beetje vervelend dus ik schei ermee uit voor vanmiddag. Met deze 'discussie' dan hè.
Ik snap dat op zich ook wel :Y

Kom je wel op tijd terug voor je huldiging? :+
  donderdag 23 september 2010 @ 12:57:22 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745911
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Het was vrijdag, maar Ladidaidia zou het aanpassen naar vanavond of zo als de verkiezingen wel zo'n beetje klaar waren, daarom kreeg ik nog meer stemmen.
pi_86745923
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef -SG- het volgende:

[..]

Zo jij bent makkelijk om te praten.
Nee, ik concludeer uit zijn verhaal dat het dorp het lijdend voorwerp is! :D
Niet wat hij zelf is :P
  donderdag 23 september 2010 @ 12:58:11 #46
238120 Duimelot
pi_86745939
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

mede daarom hoop ik dat iedereen zo snel mogelijk op hara stemt. met overweldigende meerderheid, kunnen we door
nah het is zo toch alwel overduidelijk!?
Wat is dan de volgende stap in het geheel??
  donderdag 23 september 2010 @ 12:58:27 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745947
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Die is over een uur, dus dat moet wel lukken.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:59:08 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86745967
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ja, dat hebben de laatste stemmers dus nog gedaan, en als we dat zouden doen kwam Ladidadida om 14.00 thuis om de stembussen te sluiten.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:59:12 #49
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86745968
Ik zou als rechercheur niet kijken naar die lijst die op Hara heeft gestemd want tenzij de maffia dom is en met zijn allen op haar hebben gestemd kom je niet echt wat te weten.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 23 september 2010 @ 12:59:49 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86745988
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Duimelot het volgende:

[..]

De Mafia die mensen doodmaakt. In de verhaaltjes waarin staat wie hoe dood is, staan hints die naar de mafia leidt. Die hints moeten we voor de lynch oplossen
Laffe huichelaar
pi_86746002
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ook. Dat is niet zo moeilijk ook.

Jullie stemmen massaal echt op de verkeerde. :'( .
  donderdag 23 september 2010 @ 13:00:29 #52
238120 Duimelot
pi_86746010
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou als rechercheur niet kijken naar die lijst die op Hara heeft gestemd want tenzij de maffia dom is en met zijn allen op haar hebben gestemd kom je niet echt wat te weten.
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....
  donderdag 23 september 2010 @ 13:00:47 #53
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86746014
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:00:48 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86746016
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX

Stemloos: -SG-, Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma

Dit was de laatste volgens mij
pi_86746026
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ook. Dat is niet zo moeilijk ook.

Jullie stemmen massaal echt op de verkeerde. :'( .
Ik vertrouw je voor geen cent _O-
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....
Ja, dat is natuurlijk ook wel weer zo :')
  donderdag 23 september 2010 @ 13:02:05 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86746061
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Dat ook, maar ook al zit er 4 mafia tussen, dan moet je die nog zoeken uit 20 mensen dus dat schiet niet op.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:02:24 #57
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86746073
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Blanco (1) -SG-

Stemloos: Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma

Dit was de laatste volgens mij
En dan horen we het wel wat Ladi erover zegt.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:02:39 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86746083
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef -SG- het volgende:

[..]

En dan horen we het wel wat Ladi erover zegt.
Jaaa jaaaa
pi_86746093
Ook goede middag allemaal, wat een gezeur alweer hier :D
  donderdag 23 september 2010 @ 13:03:40 #60
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86746110
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef -SG- het volgende:

[..]

Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.
nee maar ze hebben waarschijnlijk niet met zijn allen op haar gestemd dus als de rechercheur dat vraagt krijgt die 3/19 zijn maffia terug, daar zijn schiet je niet veel mee op
Radio Soulwax!
pi_86746140
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

nee maar ze hebben waarschijnlijk niet met zijn allen op haar gestemd dus als de rechercheur dat vraagt krijgt die 3/19 zijn maffia terug, daar zijn schiet je niet veel mee op
Pffff, en ik maar denken dat ik vanaf morgen pas notities moest maken _O-
pi_86746196
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef -SG- het volgende:

[..]

ja maar niet met zijn 6en

Het is voor ons nu 6 uit 32, als ze met zijn 6en betrapt worden is het 6 uit 19 en een stuk makkelijker zoeken met behulp van de andere 12 "vrijgesproken" spelers.
pi_86746231
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Kalkmaar het volgende:
Het gaat dan ook om leven en dood :Y
  donderdag 23 september 2010 @ 13:08:54 #64
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86746287
Ik stem op timmmmm.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:09:53 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86746335
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik stem op timmmmm.
:'). Tim doet niet mee.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:10:52 #66
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86746367
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:'). Tim doet niet mee.
Stemt ie, is het nog niet goed.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:12:12 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86746407
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik stem op timmmmm.
Ik heb mezelf uit de running gehaald, maar ik adviseer een stem op hara
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 13:12:32 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86746413
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef -SG- het volgende:

[..]

Stemt ie, is het nog niet goed.
't Valt ook niet mee.
pi_86746473
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nu al? :D
pi_86746511
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Kalkmaar het volgende:

[..]

Nu al? :D
Al 2 dagen :p
  donderdag 23 september 2010 @ 13:16:46 #71
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86746541
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:

[..]

en iedereen heeft al een lijstje met mogelijke mafia namen :Y)
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_86746564
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Al 2 dagen :p
Maar jullie posten hier zo achterlijk veel! :D
pi_86746584
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:

[..]

Nu al, dan pak ik nog ff een bakkie koffie en lees ik alles door whehehehe

* Kalkmaar zet pot koffie in topic
  donderdag 23 september 2010 @ 13:19:21 #74
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86746617
Iedereen die niet post is maffia :Y
Radio Soulwax!
pi_86746625
quote:

[..]

Ken jij op msn komen 2 seconde? ;)
pi_86746770
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja tuurlijk wel. Soms.
Alleen is het verdacht als mensen nu ineens gaan wisselen.

Nou, dat was een korte sollicitatie en ben mn paspoort kwijt :{
compact en kleverig.
pi_86746788
quote:

[..]

LijstJE? Een hele lijst man!
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:25:00 #78
238120 Duimelot
pi_86746837
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

LijstJE? Een hele lijst man!
hoe was je sollicitatie? [edit] lees het al, kort....[/edit]

en jij hebt alleen een lijst met je medemafialeden :+
pi_86746879
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hoe was je sollicitatie?

en jij hebt alleen een lijst met je medemafialeden :+
Ik heb geen lijst schat :* Alleen het BM-stemlijstje.

En mwa, ik heb gelogen :@ Doe ik anders nooit, maar ik wil werk :@

En God wat hebben we een onhandige kat _O-
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:26:08 #80
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86746885
Lijstjes :'). Doe ik niet aan.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:28:11 #81
238120 Duimelot
pi_86746953
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

oh we waren er net uit dat het BM lijst niets voorsteld omdat het een : we stemmen met zn allen op Hara om verder te kunnen met het spel' lijstje is en dus niet erg tactisch enzo....

wat heb je gelogen dan? en heb je de baan?
pi_86746988
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh we waren er net uit dat het BM lijst niets voorsteld omdat het een : we stemmen met zn allen op Hara om verder te kunnen met het spel' lijstje is en dus niet erg tactisch enzo....

wat heb je gelogen dan? en heb je de baan?
Dan nog wil ik t wel gewoon hebben, want op zich is het logischer als de maffia niet met zn allen op 1 iemand stemt, maar verdeeld. Dus ieder een of twee maffia ofzo :+

Niets bijzonders en weet ik nog niet, dinsdag hoor ik meer (denk t niet btw)
compact en kleverig.
pi_86747023
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Iedereen die niet post is maffia :Y
Zo te lezen is er hier zeker iemand van de mafia aanwezig :P
  donderdag 23 september 2010 @ 13:30:09 #84
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86747024
quote:
quote:
Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 23 september 2010 @ 13:30:57 #85
163094 Ladidadida
pi_86747058
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Kalkmaar het volgende:
Gaat altijd zo :')
Begin me af te vragen waarom ik er ook alweer aan begonnen ben :P
pi_86747066
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Kalkmaar het volgende:

[..]

Zo te lezen is er hier zeker iemand van de mafia aanwezig :P
Ik zat net te twijfelen of ik terug zou lezen/tellen, thanks! :D
  donderdag 23 september 2010 @ 13:31:19 #87
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86747068
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

[..]

Zeg eens ff dat je bij de BM stemming blanco mag stemmen. Mocht normaal ook altijd.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:32:12 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86747097
Blanco stemmen is echt nog nooit gebeurd :')

Dorpsoudste deden we toch ook altijd bij BM
Laffe huichelaar
pi_86747107
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En God wat hebben we een onhandige kat _O-
lol cat pic posten wil :D
  donderdag 23 september 2010 @ 13:33:34 #90
163094 Ladidadida
pi_86747151
Wat het stemmen betreft: ik ben zelf groot voorstander van 'verplicht stemmen, anders modkill', maar dit hebben we in een eerdere versie al eens besproken en volgens mij was toen een merendeel hier niet voor. Is toen dus niet ingevoerd, en nu dus ook nog steeds niet verplicht. Blanco stemmen is nergens goed voor en mag dus achterwege worden gelaten.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:33:47 #91
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86747159
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef timmmmm het volgende:
Blanco stemmen is echt nog nooit gebeurd :')

Dorpsoudste deden we toch ook altijd bij BM
Oh jawel. Of gewoon niet stemmen, maar had geen invloed op de regel '2 keer niet stemmen lig je eruit'
  donderdag 23 september 2010 @ 13:33:47 #92
238120 Duimelot
pi_86747162
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dan nog wil ik t wel gewoon hebben, want op zich is het logischer als de maffia niet met zn allen op 1 iemand stemt, maar verdeeld. Dus ieder een of twee maffia ofzo :+

Niets bijzonders en weet ik nog niet, dinsdag hoor ik meer (denk t niet btw)
_O- net las ik dat maffia met zijn allen op 1 stemmen nu juist verdeeld
zoveel theorieen....
ik ga er zo echt niet achter komen wie echt mafia is vrees ik :')

oh ik wacht op de hints, ben benieuwd!!
  donderdag 23 september 2010 @ 13:34:17 #93
163094 Ladidadida
pi_86747177
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef -SG- het volgende:

[..]

Zeg eens ff dat je bij de BM stemming blanco mag stemmen. Mocht normaal ook altijd.
Niet stemmen mocht wel altijd, blanco stemmen kan ik me niet herinneren dat dat ooit gebeurd is :P
  donderdag 23 september 2010 @ 13:34:19 #94
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86747180
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef Ladidadida het volgende:
Wat het stemmen betreft: ik ben zelf groot voorstander van 'verplicht stemmen, anders modkill', maar dit hebben we in een eerdere versie al eens besproken en volgens mij was toen een merendeel hier niet voor. Is toen dus niet ingevoerd, en nu dus ook nog steeds niet verplicht. Blanco stemmen is nergens goed voor en mag dus achterwege worden gelaten.
Dus wat is het nou?
  donderdag 23 september 2010 @ 13:34:42 #95
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86747196
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Niet stemmen mocht wel altijd, blanco stemmen kan ik me niet herinneren dat dat ooit gebeurd is :P
Ok, dan stem ik niet voor BMschap.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:35:00 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86747211
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dus wat is het nou?
Lezen, balhaar. Niet stemmen---> stom, maar toegestaan, blanco stemmen ----> onzin
Laffe huichelaar
pi_86747219
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Gaat altijd zo :')
Begin me af te vragen waarom ik er ook alweer aan begonnen ben :P
Gaat zeker altijd zo, dit is voor mij ook niet de eerste keer :D
hahahahahhaa niet doen, gewoon rustig aan alles lezen toch hahahah
  donderdag 23 september 2010 @ 13:35:40 #98
238120 Duimelot
pi_86747231
quote:

[..]

jij bent echt een eigenwijs stuk vreten he, is toch al duidelijk wie BM wordt, stem gewoon lukraak ergens op man en doe niet zo moeilijk ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 13:35:47 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86747237
quote:

[..]

+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hè
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 13:36:24 #100
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86747257
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hè
Dan ben ik dus geen spion. So what.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')