Ik stuur je wel een PM.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als ze al gaat roepen dat ze het niet is zal ze het wel zijn
en waarom timmmm dan?
Overigens in het oh zo beroemde 'mafia spel 42 (in 41 staan de bm stemmen)' heb ik ook niet gestemd voor BM.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
BM-lijstjes worden ook gebruikt, stemmen is altijd zinvol en nodig.
Hahah, mensen vinden mij helemaal niet aardig, daarom stemmen ze echt nietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM..
Maar serieus mensen, Hara en Timmmmm zijn pure mafia. Ik begrijp ook werkelijk niet dat men hier als blinde koeien voor Hara voten. Terwijl het voor de meesten van ons van belang is de mafia uit te schakelen.
Dat mensen aardig zijn moet je in het spel niet meenemen natuurlijk.
Ben jij niet aardig dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM..
Maar serieus mensen, Hara en Timmmmm zijn pure mafia. Ik begrijp ook werkelijk niet dat men hier als blinde koeien voor Hara voten. Terwijl het voor de meesten van ons van belang is de mafia uit te schakelen.
Jij gaat de mensen ook werkelijk niet redden he?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Overigens in het oh zo beroemde 'mafia spel 42 (in 41 staan de bm stemmen)' heb ik ook niet gestemd voor BM.
Nooit iets van gehoord...
ohquote:Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee man, ik concludeer gewoon van alles zonder bewijs... Ik snap ook op zijn hoogst 20% ofzo
Sorry!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja kak. Ik dacht ik open het topic want de SL hoort dat eigenlijk te doen maar die is er niet, maar Tombolalala
Ja en wie maakt wie nou verdachtquote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Het verdachtst vind ik nu overigens mensen die anderen verdacht aan het maken zijn.
Jij bent nu serieus al sinds gister bezig om iedereen verdacht te maken..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM..
Ik welquote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, mensen vinden mij helemaal niet aardig, daarom stemmen ze echt niet
Welke mensen? Redden? Waarom?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij gaat de mensen ook werkelijk niet redden he?
Godver, dat is zo ongeveer het leukste. Nu we moeten wachten.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef timmmmm het volgende:
Ok, als we nu eens allemaal ophouden met roepen die is mob, die is mob? We hebben nog helemaal geen hints, en mogen toch pas over minimaal anderhalve dag stemmen.
Ja tuurlijk wel. Soms.quote:
Verstandig stemmen op iemand die het spel helemaal niet kentquote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Soms.
Maar dat moeten jullie niet meenemen in jullie stemmen natuurlijk.
Het is gewoon verstandig om op mij te stemmen. Neem dat nou maar van me aan..
Misschien is dat al gedaan, alleen heeft ladida nog niet bijgewerkt.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft de dorpsoudste eigenlijk nog niet gestemd? Mocht het een newb zijn, je extra stem naar de SL PMen.
Misschien is de stem al uitgebracht maar heeft de spelleider dat nog niet toegevoegd?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft de dorpsoudste eigenlijk nog niet gestemd? Mocht het een newb zijn, je extra stem naar de SL PMen.
Ik probeer gewoon wat rede in jullie te brengen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij bent nu serieus al sinds gister bezig om iedereen verdacht te maken..
Dat maakt je nog geen mafia.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat rede in jullie te brengen.
Zie hoe Timmmmm steeds van onderwerp probeert te veranderen, de verkiezingen er doorheen probeert te jassen en hoe hij zijn stemmen meteen aan Hara weggaf. Ze stemden op elkaar. Heus, die twee spelen in ieder geval onder 1 hoedje.
Timmmmm is in de lijst zeker niet mijn concurent. Tenzij jullie samenwerken.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verstandig stemmen op iemand die het spel helemaal niet kent![]()
![]()
Zien jullie wel dat Stali alleen de mensen van mafiazijn beticht die haar concurrentie zijn, hmm?
Ik doe niet moeilijk. Ik heb niet zo heel vaak op iemand gestemd voor BM. En heb daar nooit problemen mee gehad. En ik stem tenminste nog, zodat ik er niet uitgekicked kan worden wegen inactiviteit. Het is mijn goed recht om niet op iemand te stemmen voor BM.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef CaLeX het volgende:
Echt de reden dat we altijd maar 4/5 ronden kunnen spelen is het oeverloze gezeik en irritante pogingen tot het buigen van de regels.
wtf is er zo moeilijk aan om op iemand te stemmen? Watvoor meerwaarde heeft het om blanco te stemmen tegenover een stem op bijvoorbeeld mij. Die is er niet, dus waarom doe je dan zo verschikkelijk moeilijk.
Lekker weertje hèquote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat rede in jullie te brengen.
Zie hoe Timmmmm steeds van onderwerp probeert te veranderen, de verkiezingen er doorheen probeert te jassen en hoe hij zijn stemmen meteen aan Hara weggaf. Ze stemden op elkaar. Heus, die twee spelen in ieder geval onder 1 hoedje.
Ik schiet niet in de verdediging, ik weerleg jouw loze kreten met feiten waar je vervolgens nooit op reageert omdat jij die niet kunt weerleggen. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Timmmmm is in de lijst zeker niet mijn concurent. Tenzij jullie samenwerken.
Waarom schiet jij almaar in de verdediging? Jij bent toch zo'n nobel en goed dorpsmens?
Jullie posten verdacht.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat maakt je nog geen mafia.
En Tim wil, zoals gezegd, de verkiezingen snel gedaan hebben omdat we dan vandaag nog kunnen beginnen en morgen hints hebben, die zouden we anders vrijdag pas krijgen. Heel veel meer mensen willen dat, daarom heb ik ineens 19 stemmen. Zijn wij nu allemaal mafia?
waarom stem je dan niet gewoon lukraak op iemand. Het is toch al overduidelijk wie BM wordt.... Bijna het zelfde als blanco stemmen maar dan zonder al het gezeik er om heenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk. Ik heb niet zo heel vaak op iemand gestemd voor BM. En heb daar nooit problemen mee gehad. En ik stem tenminste nog, zodat ik er niet uitgekicked kan worden wegen inactiviteit. Het is mijn goed recht om niet op iemand te stemmen voor BM.
Maar we zullen zien wat ladida zegt.
Het dorp kan niets tot de hints er zijn, daarna mogen wij pas lynchen. Die hints zouden vrijdag pas komen dus ja, wij hebben dan niets te doen tot vrijdag behalve elkaar allemaal verdacht maken zonder enkel bewijs en zonder dat we er iets mee kunnen want, dat kan vrijdag pas.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jullie posten verdacht.
En dat zgn. vrijdag het spel dan echt zou beginnen is natuurlijk onzin. Het is al begonnen.
Waarom noem je timmmmm mijn concurrent? Die is zogenaamd toch al uit de race?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schiet niet in de verdediging, ik weerleg jouw loze kreten met feiten waar je vervolgens nooit op reageert omdat jij die niet kunt weerleggen. Zou je ook eens moeten proberen.
Dus of jullie zijn allemaal maffia, of allemaal dorp?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef timmmmm het volgende:
O, en hara en ik zijn nou eenmaal buttbuddies. Isdatzo ook trouwens. Wen er maar aan.
Of de een is dorp en wordt genaaid door de maffiabuttbuddy. Dan weet je wie het lijdend voorwerp in de relatie is.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus of jullie zijn allemaal maffia, of allemaal dorp?
komen de hints echt morgen pasquote:Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het dorp kan niets tot de hints er zijn, daarna mogen wij pas lynchen. Die hints zouden vrijdag pas komen dus ja, wij hebben dan niets te doen tot vrijdag behalve elkaar allemaal verdacht maken zonder enkel bewijs en zonder dat we er iets mee kunnen want, dat kan vrijdag pas.
Hij wil mij als BM omdat ik goed met hints ben en daardoor snel vermoord word, zei hij twee dagen geleden. Als BM blijf ik leven.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom noem je timmmmm mijn concurent? Die is zogenaamd toch al uit de race?
Die wil jou zo graag als BM dat hij meteen maar alles aan jou gaf. Blijkbaar heeft hij een interessante rol en heeft hij er belang bij om jou als BM te hebben. Mafia.
Ah, dorp dusquote:Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of de een is dorp en wordt genaaid door de maffiabuttbuddy. Dan weet je wie het lijdend voorwerp in de relatie is.
mede daarom hoop ik dat iedereen zo snel mogelijk op hara stemt. met overweldigende meerderheid, kunnen we doorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komen de hints echt morgen paskan het niet eerder want dan kunnen we pas ECHT gaan speculeren enzo, dit is eigenlijk gewoon onzinnig tijdverdrijf
Ik snap dat op zich ook welquote:Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij wil mij als BM omdat ik goed met hints ben en daardoor snel vermoord word, zei hij twee dagen geleden. Als BM blijf ik leven.
Ik vond het even leuk, maar nu worden de loze kreten terwijl ik wel met feiten kom een beetje vervelend dus ik schei ermee uit voor vanmiddag. Met deze 'discussie' dan hè.
Het was vrijdag, maar Ladidaidia zou het aanpassen naar vanavond of zo als de verkiezingen wel zo'n beetje klaar waren, daarom kreeg ik nog meer stemmen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komen de hints echt morgen paskan het niet eerder want dan kunnen we pas ECHT gaan speculeren enzo, dit is eigenlijk gewoon onzinnig tijdverdrijf
Nee, ik concludeer uit zijn verhaal dat het dorp het lijdend voorwerp is!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk om te praten.
nah het is zo toch alwel overduidelijk!?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mede daarom hoop ik dat iedereen zo snel mogelijk op hara stemt. met overweldigende meerderheid, kunnen we door
Die is over een uur, dus dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat op zich ook wel
Kom je wel op tijd terug voor je huldiging?
Ja, dat hebben de laatste stemmers dus nog gedaan, en als we dat zouden doen kwam Ladidadida om 14.00 thuis om de stembussen te sluiten.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah het is zo toch alwel overduidelijk!?
Wat is dan de volgende stap in het geheel??
De Mafia die mensen doodmaakt. In de verhaaltjes waarin staat wie hoe dood is, staan hints die naar de mafia leidt. Die hints moeten we voor de lynch oplossenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah het is zo toch alwel overduidelijk!?
Wat is dan de volgende stap in het geheel??
Ik ook. Dat is niet zo moeilijk ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat op zich ook wel
Kom je wel op tijd terug voor je huldiging?
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou als rechercheur niet kijken naar die lijst die op Hara heeft gestemd want tenzij de maffia dom is en met zijn allen op haar hebben gestemd kom je niet echt wat te weten.
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou als rechercheur niet kijken naar die lijst die op Hara heeft gestemd want tenzij de maffia dom is en met zijn allen op haar hebben gestemd kom je niet echt wat te weten.
Ik vertrouw je voor geen centquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Dat is niet zo moeilijk ook.
Jullie stemmen massaal echt op de verkeerde..
Ja, dat is natuurlijk ook wel weer zoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....
Dat ook, maar ook al zit er 4 mafia tussen, dan moet je die nog zoeken uit 20 mensen dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah deze stemlijst doet inderdaad weinig denk ik, het is gewoon een: we stemmen ff snel want dan kunnen we door met het spel, lijstje....
En dan horen we het wel wat Ladi erover zegt.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Blanco (1) -SG-
Stemloos: Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma
Dit was de laatste volgens mij
Jaaa jaaaaquote:Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dan horen we het wel wat Ladi erover zegt.
nee maar ze hebben waarschijnlijk niet met zijn allen op haar gestemd dus als de rechercheur dat vraagt krijgt die 3/19 zijn maffia terug, daar zijn schiet je niet veel mee opquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.
Pffff, en ik maar denken dat ik vanaf morgen pas notities moest makenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nee maar ze hebben waarschijnlijk niet met zijn allen op haar gestemd dus als de rechercheur dat vraagt krijgt die 3/19 zijn maffia terug, daar zijn schiet je niet veel mee op
ja maar niet met zijn 6enquote:Op donderdag 23 september 2010 13:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom is dat dan dom om op haar te stemmen als maffia zijnde? Als jij al suggereert dat ze in dat lijstje niet moeten kijken voor de maffia, is het toch juist slim om als mafiazijnde op haar te stemmen.
Het gaat dan ook om leven en doodquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Kalkmaar het volgende:
Ook goede middag allemaal, wat een gezeur alweer hier
Nu al?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om leven en dood
Al 2 dagen :pquote:
en iedereen heeft al een lijstje met mogelijke mafia namenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om leven en dood
Nu al, dan pak ik nog ff een bakkie koffie en lees ik alles door whehehehequote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
en iedereen heeft al een lijstje met mogelijke mafia namen
Ken jij op msn komen 2 seconde?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
Alleen is het verdacht als mensen nu ineens gaan wisselen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Soms.
Maar dat moeten jullie niet meenemen in jullie stemmen natuurlijk.
Het is gewoon verstandig om op mij te stemmen. Neem dat nou maar van me aan..
LijstJE? Een hele lijst man!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe was je sollicitatie? [edit] lees het al, kort....[/edit]quote:Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
LijstJE? Een hele lijst man!
Ik heb geen lijst schatquote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe was je sollicitatie?
en jij hebt alleen een lijst met je medemafialeden
oh we waren er net uit dat het BM lijst niets voorsteld omdat het een : we stemmen met zn allen op Hara om verder te kunnen met het spel' lijstje is en dus niet erg tactisch enzo....quote:Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst schatAlleen het BM-stemlijstje.
En mwa, ik heb gelogenDoe ik anders nooit, maar ik wil werk
Dan nog wil ik t wel gewoon hebben, want op zich is het logischer als de maffia niet met zn allen op 1 iemand stemt, maar verdeeld. Dus ieder een of twee maffia ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh we waren er net uit dat het BM lijst niets voorsteld omdat het een : we stemmen met zn allen op Hara om verder te kunnen met het spel' lijstje is en dus niet erg tactisch enzo....
wat heb je gelogen dan? en heb je de baan?
Zo te lezen is er hier zeker iemand van de mafia aanwezigquote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Iedereen die niet post is maffia
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef timmmmm het volgende:
quote:Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en.
Gaat altijd zoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Kalkmaar het volgende:
Ook goede middag allemaal, wat een gezeur alweer hier
Ik zat net te twijfelen of ik terug zou lezen/tellen, thanks!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Zo te lezen is er hier zeker iemand van de mafia aanwezig
Zeg eens ff dat je bij de BM stemming blanco mag stemmen. Mocht normaal ook altijd.quote:
lol cat pic posten wilquote:Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst schatAlleen het BM-stemlijstje.
En mwa, ik heb gelogenDoe ik anders nooit, maar ik wil werk
En God wat hebben we een onhandige kat![]()
Oh jawel. Of gewoon niet stemmen, maar had geen invloed op de regel '2 keer niet stemmen lig je eruit'quote:Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef timmmmm het volgende:
Blanco stemmen is echt nog nooit gebeurd
Dorpsoudste deden we toch ook altijd bij BM
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog wil ik t wel gewoon hebben, want op zich is het logischer als de maffia niet met zn allen op 1 iemand stemt, maar verdeeld. Dus ieder een of twee maffia ofzo
Niets bijzonders en weet ik nog niet, dinsdag hoor ik meer (denk t niet btw)
Niet stemmen mocht wel altijd, blanco stemmen kan ik me niet herinneren dat dat ooit gebeurd isquote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeg eens ff dat je bij de BM stemming blanco mag stemmen. Mocht normaal ook altijd.
Dus wat is het nou?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef Ladidadida het volgende:
Wat het stemmen betreft: ik ben zelf groot voorstander van 'verplicht stemmen, anders modkill', maar dit hebben we in een eerdere versie al eens besproken en volgens mij was toen een merendeel hier niet voor. Is toen dus niet ingevoerd, en nu dus ook nog steeds niet verplicht. Blanco stemmen is nergens goed voor en mag dus achterwege worden gelaten.
Ok, dan stem ik niet voor BMschap.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet stemmen mocht wel altijd, blanco stemmen kan ik me niet herinneren dat dat ooit gebeurd is
Lezen, balhaar. Niet stemmen---> stom, maar toegestaan, blanco stemmen ----> onzinquote:
Gaat zeker altijd zo, dit is voor mij ook niet de eerste keerquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gaat altijd zo
Begin me af te vragen waarom ik er ook alweer aan begonnen ben
jij bent echt een eigenwijs stuk vreten he, is toch al duidelijk wie BM wordt, stem gewoon lukraak ergens op man en doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ok, dan stem ik niet voor BMschap.
+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hèquote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ok, dan stem ik niet voor BMschap.
Dan ben ik dus geen spion. So what.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |