4 mensen die op je gestemt hebben haal je zomaar ff weg.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:41 schreef timmmmm het volgende:
Peace mensen, I'm out. laat hara lekker winnen, met meer dan 10 punten verschil straks voorstaan, zodat we morgen om 21.00 gewoon de nachtpost ook kunnen krijgen
Als ik besluit mij niet meer verkiesbaar te willen stellen, is dat mijn goed recht. Ik kan toch niet meer winnen. Verder heeft volgens mij iedereen die op mij stemde inmiddels op iemand anders gestemd. Dus wat is je probleem?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
4 mensen die op je gestemt hebben haal je zomaar ff weg.
Die 4 krijgen straks het verwijt dat ze niet gestemt hebben?
Lijkt mij een goed idee en eerlijk om ze gewoon terug te zetten...
De helft pas (Hara en Isdatzo nog niet), zou sjiek zijn als je die ff aan zou schrijven.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik besluit mij niet meer verkiesbaar te willen stellen, is dat mijn goed recht. Ik kan toch niet meer winnen. Verder heeft volgens mij iedereen die op mij stemde inmiddels op iemand anders gestemd. Dus wat is je probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De helft pas (Hara en Isdatzo nog niet), zou sjiek zijn als je die ff aan zou schrijven.
en mijn probleem isHara kan moeilijk op haarzelf stemmen, en verder zijn er met mijn wegvallen geen goeie kandidaten. idz zal vast nog wel stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Jaja, maar op wie moet ik nu stemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hara kan moeilijk op haarzelf stemmen, en verder zijn er met mijn wegvallen geen goeie kandidaten. idz zal vast nog wel stemmen.
dat ligt natuurlijk aan jouquote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik tel er 19 bij hara. Maar het kan aan mij liggen.
Oh, dat zag ik niet, ik had alleen gezien dat ik er nog maar 2 had ipv 3quote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik tel er 19 bij hara. Maar het kan aan mij liggen.
Wat een d/t drama hier.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef CaLeX het volgende:
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (2) Sheepcidus, -Engel-,
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Blanco (1) -SG
27/32 (SG ff niet meegetelt) niet gestemt.
Ben een groot voorstander om iedereen verplicht te laten stemmen om een dag voorbij te laten gaan, dan heeft de rechercheur ook wat te doen.
How does it feel!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik niet, ik had alleen gezien dat ik er nog maar 2 had ipv 3
tripack staat toch bij mij? En de rest die op mij stemde terwijl ik sliep, bedanktquote:Op donderdag 23 september 2010 11:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Als je dan Isdatzo en Harajuku niet mee rekent hebben Het_Fenomeen, tripack en Joe-Momma nog niet gestemd,
Schiet eens op
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
tripack staat toch bij mij?
Graag gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
tripack staat toch bij mij? En de rest die op mij stemde terwijl ik sliep, bedankt
(je) wen(d/t) er maar aanquote:
SG was de laatstequote:
Ik heb die laatste twee een pm gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
SG was de laatste
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stemloos: -SG-, Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma
Ik vind het allemaal verdacht nu, welke lijst moet de rechercheur gaan bekijken?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het van Calex behoorlijk verdacht dat ie op Rave stemd btw
nerd, ik had wel gestemd!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
SG was de laatste
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stemloos: -SG-, Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma
tjoh, op wie ook alweer?quote:
Naziequote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef CaLeX het volgende:
Als ik dood ben straks was het de spellingsnazie
DAT JULLIE HET ALLEMAAL WETEN!!1!!
Kun je eigenlijk pas zeggen als het niet meer veranderd kan worden toch? Hoewel, als iemand op t allerlaatst gaat wisselen, is dat ook wel als verdacht te bestempelen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal verdacht nu, welke lijst moet de rechercheur gaan bekijken?
Ja, ach. Mijn lijst lijkt me onbegonnen werk, dan krijg je 2 mafia op 19 mensen of zo, hebben we nog niets aan. Ik zou een korter lijstje nemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk pas zeggen als het niet meer veranderd kan worden toch? Hoewel, als iemand op t allerlaatst gaat wisselen, is dat ook wel als verdacht te bestempelen.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ach. Mijn lijst lijkt me onbegonnen werk, dan krijg je 2 mafia op 19 mensen of zo, hebben we nog niets aan. Ik zou een korter lijstje nemen.
Nou 3 dan! 4! Op 19 mensenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Overigens denk ik dat t best eens zou kunnen dat er meer dan 2 maffia op je heeft gestemd hoor
quote:
blanco geldt ook als stemquote:
5!quote:
Maar dat komt niet boven water bij de rechercheur dus zinleeuussssquote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
5!
en jij mag niet op jezelf stemmen, dus daar is de 6de
nee dadelijk begint iedereen te zeiken dat ik niet gestemd heb, maar dat heb ik wel. En dan zeggen ze dat ik van begin af aan inactief ben, maar ik heb zo mijn redenen om niet op iemand te stemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat komt niet boven water bij de rechercheur dus zinleeuussss
En cut the crap SG, je weet heus dat dat niet geldt, daar hoeven we het niet drie topics over te gaan hebben
Ja, dus heeft het bij mijn lijst geen nut om bij mij te komen. Dan moet je Tombola's lijst nemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef CaLeX het volgende:
@ SG zie regel 1 van de stem regels
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
@hara:
Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.
Wel dus :p
Tis natuurlijk wel ergens logisch om als rechercheur naar t lijstje te vragen waar jij in staat.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou 3 dan! 4! Op 19 mensen
[..]
.
Komaan, je weet beter dan dat. Ik ga er ook niet over in discussie, en zeg je alvast gedag voor wanneer de twee keer niet gestemd regel geldig wordt bij jou.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
nee dadelijk begint iedereen te zeiken dat ik niet gestemd heb, maar dat heb ik wel. En dan zeggen ze dat ik van begin af aan inactief ben, maar ik heb zo mijn redenen om niet op iemand te stemmen
gelukkig kunnen meningen verschillen, en wat is voor jouw de meerwaarde eraan om mijn stem weg te halen?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef CaLeX het volgende:
@ Rave als runner up krijg je een Monica Lewinsky functie
@ -SG- er is geen reden om niet te stemmen imho
Wat snap je niet dan? Stemmen, straks een burgemeester, daarna gaat de nacht in wat inhoudt dat de speciale rollen hun target pmen naar SL en dan krijgen we eindelijk hintsquote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap er nog steeds geen kut van maar dat boeit echt niks
Wat is de twee keer niet gestemd regel?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komaan, je weet beter dan dat. Ik ga er ook niet over in discussie, en zeg je alvast gedag voor wanneer de twee keer niet gestemd regel geldig wordt bij jou.
Je hebt niet gestemd.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
gelukkig kunnen meningen verschillen, en wat is voor jouw de meerwaarde eraan om mijn stem weg te halen?
Afhankelijk van wat de rechercheur wil weten. Voor beide keuzes (de stemmers op jou/ of de 3 stemmen kandidaten) is wel wat te zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dus heeft het bij mijn lijst geen nut om bij mij te komen. Dan moet je Tombola's lijst nemen.
Ik hou wel van een goede sigaar op z'n tijd!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef CaLeX het volgende:
@ Rave als runner up krijg je een Monica Lewinsky functie
Twee keer niet stemmen = kickquote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is de twee keer niet gestemd regel?
Ik ben zooooooooooooooooooooooo in de war nu![]()
Ik vind het nu al leuk![]()
![]()
Ja ik dacht, we helpen de rechercheur even door het in het openbaar erover te gaan hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat de rechercheur wil weten. Voor beide keuzes (de stemmers op jou/ of de 3 stemmen kandidaten) is wel wat te zeggen.
Je stemt niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
gelukkig kunnen meningen verschillen, en wat is voor jouw de meerwaarde eraan om mijn stem weg te halen?
ik stem wel, ik stem alleen niet op iemand. Dat is heel het nut ervan zodat ik er straks niet wordt uitgegooid voor inactiviteit.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je stemt niet.
Wat is dan de meerwaarde om niet te stemmen?
Psst, het is niet echt.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik stem wel, ik stem alleen niet op iemand. Dat is heel het nut ervan zodat ik er straks niet wordt uitgegooid voor inactiviteit.
Vergelijk het met een reallife stemming. Niet zo moeilijk om te begrijpen toch
De reden dat je zou kiezen voor Hara's stemmers is om erachter te komen of ZIJ maffia is. Dus dat ze alle 5 op haar gestemd zouden hebben dan. Maar dat wil nog niets zeggen, want zelf met die 5 stemmen minder, zou ze nog gewonnen hebben, dus het kan dan ook tactisch zijn van de maffia omdat ze hara eruit willen hebben ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat de rechercheur wil weten. Voor beide keuzes (de stemmers op jou/ of de 3 stemmen kandidaten) is wel wat te zeggen.
neequote:Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Stop dan met janken, en stem gewoon op iemand, in plaats van "uniek" te willen zijn.
bosaap
Met het verschil dat het in real life een annieme stemming is en dit een openbare. Waarbij hier ook nog eens geen mogelijkheid om blanco stemmen bestaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik stem wel, ik stem alleen niet op iemand. Dat is heel het nut ervan zodat ik er straks niet wordt uitgegooid voor inactiviteit.
Vergelijk het met een reallife stemming. Niet zo moeilijk om te begrijpen toch
JB denkt door te doen alsof ze de mafia een beetje zit uit te schelden voor gay enzo dat we dan niet door hebben dat ze mafia is.....quote:Op donderdag 23 september 2010 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemorgen. Ik zie dat er al hele verhalen de ronde doen over wie maffia zouden zijn en wie niet.
Overigens Maffia wil Hara (als zij dat niet is) niet als BM, maar aangezien ze zo ver voor staat, kunnen ze wel gemakkelijk op haar stemmen zonder dat dat consequenties heeft.
En als ze wel maffia is, is dat natuurlijk helemaal mooi voor de maffia
En ik wil wel even dit nog kwijt:
[ http://i686.photobucket.com/albums/vv228/Idle-Hands/GayMafia.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan weer verdacht van jouquote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
JB denkt door te doen alsof ze de mafia een beetje zit uit te schelden voor gay enzo dat we dan niet door hebben dat ze mafia is.....
ok op mijn lijstje boven aan als mafia: JB
Dus jij vindt gay een scheldwoord? Wat heb jij tegen homo's?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
JB denkt door te doen alsof ze de mafia een beetje zit uit te schelden voor gay enzo dat we dan niet door hebben dat ze mafia is.....
ok op mijn lijstje boven aan als mafia: JB
normaal heb ik nooit problemen gehad als ik niet/ blanco stemde voor BM verkiezingquote:Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef timmmmm het volgende:
Onze puber moet weer recalcitrant zijn. Stoer hoor, de regels buigen.
Ik zou hetzelfde doen, maar zoals ik al zei, voor beide is wel wat te zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De reden dat je zou kiezen voor Hara's stemmers is om erachter te komen of ZIJ maffia is. Dus dat ze alle 5 op haar gestemd zouden hebben dan. Maar dat wil nog niets zeggen, want zelf met die 5 stemmen minder, zou ze nog gewonnen hebben, dus het kan dan ook tactisch zijn van de maffia omdat ze hara eruit willen hebben ofzo.
Ik zou ook kiezen voor een korter lijstje.
nah ik persoonlijk heb er niets tegen, de vraag is wat JB er tegen heeftquote:Op donderdag 23 september 2010 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij vindt gay een scheldwoord? Wat heb jij tegen homo's?
Ow jawel, ik heb er wel meerdere keren wat over gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
normaal heb ik nooit problemen gehad als ik niet/ blanco stemde voor BM verkiezing
En de rechercheur kan elke dag hè, het is niet één keuze en verder niets. Dus die kan mijn lijst beter bewaren tot er wat stemmers dood zijn van mij zodat je makkelijker de mafia daar kan vinden.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De reden dat je zou kiezen voor Hara's stemmers is om erachter te komen of ZIJ maffia is. Dus dat ze alle 5 op haar gestemd zouden hebben dan. Maar dat wil nog niets zeggen, want zelf met die 5 stemmen minder, zou ze nog gewonnen hebben, dus het kan dan ook tactisch zijn van de maffia omdat ze hara eruit willen hebben ofzo.
Ik zou ook kiezen voor een korter lijstje.
Die uitspraak gaat zijn dat blanco niet mag uiteraard, anders gaat iedereen blanco stemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ow jawel, ik heb er wel meerdere keren wat over gezegd.
Laat Ladi maar een uitspraak doen dan, zijn we van dit gezeik ook weer af.
Verwacht & hoop ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die uitspraak gaat zijn dat blanco niet mag uiteraard, anders gaat iedereen blanco stemmen
Ja, das waarquote:Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En de rechercheur kan elke dag hè, het is niet één keuze en verder niets. Dus die kan mijn lijst beter bewaren tot er wat stemmers dood zijn van mij zodat je makkelijker de mafia daar kan vinden.
Ik kan alleen bedenken waarom een spion niet zou willen stemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die uitspraak gaat zijn dat blanco niet mag uiteraard, anders gaat iedereen blanco stemmen
Dat laten we dan ook nooit toe, dat deze keer wel doen omdat iemand een scheet dwars zit, is ook weer zo iets.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In mijn herrineren hoefde je zelfs niet te stemmen voor BM. Op kills uiteraard wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet altijd stemmen, anders is het hele spel zinloos.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
In mijn herrineren hoefde je zelfs niet te stemmen voor BM. Op kills uiteraard wel.
Ja, hij mag bij lynches niet op mafia stemmen, maar we verdenken ook altijd dorp dus daar kan je als spion zonder probleem op stemmen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das waar
[..]
Ik kan alleen bedenken waarom een spion niet zou willen stemmenMaar dan nog niet op de burgemeester.
Ja maar als wat JB zegt klopt en jij bent maffia en de maffia heeft allemaal op jou gestemd dan snap ik best dat jij niet wilt dat wij daar achter komenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En de rechercheur kan elke dag hè, het is niet één keuze en verder niets. Dus die kan mijn lijst beter bewaren tot er wat stemmers dood zijn van mij zodat je makkelijker de mafia daar kan vinden.
Dan moet de SL maar een samenvatting geven.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er 1 dagje niet en ik mis meteen 4 topics![]()
Nu snap ik er dus echt niks meer van
Dat maakt me niets uit hoor, dat mafia op mij stemt betekent niet dat ik mafia ben. Ik win toch wel, dus mafia kan sowieso op mij gaan stemmen. Bij een korter lijstje sta ik zelf, als daar ook een mafia tussenzit kun je juist mij gaan verdenken van mafia zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar als wat JB zegt klopt en jij bent maffia en de maffia heeft allemaal op jou gestemd dan snap ik best dat jij niet wilt dat wij daar achter komen
![]()
![]()
Ik vind het nu al leuk
![]()
![]()
Ik denk het niet hoor, het was maar een losse opmerkingquote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar als wat JB zegt klopt en jij bent maffia en de maffia heeft allemaal op jou gestemd dan snap ik best dat jij niet wilt dat wij daar achter komen
![]()
![]()
Ik vind het nu al leuk
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat maakt me niets uit hoor, dat mafia op mij stemt betekent niet dat ik mafia ben. Ik win toch wel, dus mafia kan sowieso op mij gaan stemmen. Bij een korter lijstje sta ik zelf, als daar ook een mafia tussenzit kun je juist mij gaan verdenken van mafia zijn.
oh dus hara is mafia??quote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het nu al leuk
![]()
![]()
Oh dus Hara is helemaal geen mafiaquote:Op donderdag 23 september 2010 12:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus hara is mafia??
kan mafia dan wel bm zijn!?!? (sorry ik snap t nog niet 100% dus vraag gewoon)
hoeveel mafia zijn er eigenlijk?
ik heb dus nu JB en hara op mn lijstje.....
Hara is mafia. Zoveel is inmiddels wel zeker. Timmmmm trouwens ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus hara is mafia??
kan mafia dan wel bm zijn!?!? (sorry ik snap t nog niet 100% dus vraag gewoon)
hoeveel mafia zijn er eigenlijk?
ik heb dus nu JB en hara op mn lijstje.....
Als het zeker is, laat mij die bewijzen dan eens zien? Tim was al voor mij voor we überhaupt rollen hadden, dus die visie van jou gaat niet op.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Hara is mafia. Zoveel is inmiddels wel zeker. Timmmmm trouwens ook.
Er werd wel verwacht dat je stemde. Maar veel mensen deden dat niet (uit tactiek / luiheid). Er zijn mensen gelyncht met 3 stemmen terwijl er nog 15+ in het spel waren.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
In mijn herrineren hoefde je zelfs niet te stemmen voor BM. Op kills uiteraard wel.
ja als ze al gaat roepen dat ze het niet is zal ze het wel zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 12:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Hara is mafia. Zoveel is inmiddels wel zeker. Timmmmm trouwens ook.
Ik zeg toch, bij BM hoeft dat niet. Bij kills uiteraard wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet altijd stemmen, anders is het hele spel zinloos.
Het is juist handig als ze jou verdenken, want dan maakt de mafia je niet gelijk af omdat ze verwachten dat het dorp dat wel voor ze gaat doen. Maar tegen die tijd hebben we hints en komen we met daadwerkelijke bewijzen naar daadwerkelijke mafia ipv loze kreten.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
JB is geen maffia!
Ik wil nu wel een keer langer meedoen dan een halve dag, ja!
Weg nuKan ik niet boos zwaaien ofzo?
BM-lijstjes worden ook gebruikt, stemmen is altijd zinvol en nodig.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zeg toch, bij BM hoeft dat niet. Bij kills uiteraard wel.
True that. Elke keer weer.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Het verdachtst vind ik nu overigens mensen die anderen verdacht aan het maken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |