Korte vlotte kapselsquote:Op woensdag 22 september 2010 23:58 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn hoofd?
Yeaaaahhquote:Op donderdag 23 september 2010 00:01 schreef lynda het volgende:
Harajuku (12) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Stali, Yosander, krio, lynda
timmmm (3) Hara, PS, naatje
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT,
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Omdat je toch al zover voor staat en ik morgen niet vroeg online ben!
Zo van ik hoop dat de nacht maar snel mag volgen..
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Als ik nu in de 1e nacht doodga verdenk ik je wel he
Ik vermoord gewoon iedereen behalve mij, dan weet ik zeker dat ik BM blijf en alle boefjes dood zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen weet toch dat ti(mx5) op een net zo slinkse en sluwe wijze werkt als Verhagen, in de echte politiek is dat niet goed, maar als onze burgermeester is dat een pré.
Ben jij soms al aangeschoten met liefdespijlen van Cupido?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen weet toch dat ti(mx5) op een net zo slinkse en sluwe wijze werkt als Verhagen, in de echte politiek is dat niet goed, maar als onze burgermeester is dat een pré.
Ik verdenk jou nu wel heel erg dat je Hara schuldig wilt laten lijken aan de dood van lynda, aangezien je met zekerheid durft te beweren dat ze doodgaat...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
goed idee om dat te posten, dan weet je zeker dat je doodgaat
aangeschoten ben ik wel, maar niet door cupidoquote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben jij soms al aangeschoten met liefdespijlen van Cupido?
maffia stuurt elkaar volgens mij PMs met de mededeling wie er dood moet gaan...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
Even serieus, ik weet nog steeds niet hoe spelers dood kunnen gaan. Weet dit ook niet uit de OP te halen.
Ik wacht het zwaard een beetje af.
En dan komt in de nachtpost te staan wie er zijn omgelegd, hoe het gebeurd en daar zitten hints in verwerkt.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maffia stuurt elkaar volgens mij PMs met de mededeling wie er dood moet gaan...
Fraai is dat.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maffia stuurt elkaar volgens mij PMs met de mededeling wie er dood moet gaan...
Alleen dit topic. En gedaan nu.quote:
Als je tegen de BM zegt dat ze verdacht is, als jij doodgaat, weet je zeker dat de maffia jou wil vermoorden om de BM schuldig te laten lijken. Het is geen hogere wiskundequote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik verdenk jou nu wel heel erg dat je Hara schuldig wilt laten lijken aan de dood van lynda, aangezien je met zekerheid durft te beweren dat ze doodgaat...
Die van jou past er nog wel achter hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:16 schreef psaexorp het volgende:
die harajuki heeft al best veel stemmen.
Achter mijn naam staat hij ook wel mooi, denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van jou past er nog wel achter hoor.
Ja nou, dat ze 't elkaar niet telepathisch inseinen leek me vrij logischquote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stali is nieuw, hoe moet zij dat weten,
Dan hoop ik niet dat Ladiadiaia akkoord gaat met jouw "zoveel voorsprong wint zodat we eindelijk kunnen beginnen"quote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Achter mijn naam staat hij ook wel mooi, denk ik
Ja, maar doordat jij dit zegt weet de maffia dat ze wel op hogere wiskunde moeten werken, dat doen ze niet, aangezien jij maffia bent.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je tegen de BM zegt dat ze verdacht is, als jij doodgaat, weet je zeker dat de maffia jou wil vermoorden om de BM schuldig te laten lijken. Het is geen hogere wiskunde
Anders vorm je gewoon een coalitiequote:Op donderdag 23 september 2010 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat Ladiadiaia akkoord gaat met jouw "zoveel voorsprong wint zodat we eindelijk kunnen beginnen"
Ik zie mezelf niet als geliefd terwijl ik toch een verdomd goeie burgermeester zou zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja nou, dat ze 't elkaar niet telepathisch inseinen leek me vrij logisch.
Okeequote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die van jou past er nog wel achter hoor.
Als je het nu eerst eens goed gaat spellenquote:Op donderdag 23 september 2010 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als geliefd terwijl ik toch een verdomd goeie burgermeester zou zijn..
Alleen Rewout..
Cupido? Mikken jong!
Ik ga je gewoon verslaan, biatchquote:Op donderdag 23 september 2010 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat Ladiadiaia akkoord gaat met jouw "zoveel voorsprong wint zodat we eindelijk kunnen beginnen"
Wie ben jij?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als geliefd terwijl ik toch een verdomd goeie burgermeester zou zijn..
Alleen Rewout..
Cupido? Mikken jong!
Lijkt me goed idee.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Anders vorm je gewoon een coalitie
Zo, nu slapen![]()
Als ik nou viceBM word, met helemaal geen extra rechten, alleen een leuke titel, doe ik hetquote:Op donderdag 23 september 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me goed idee.
Trusten W:
Jamaar, ik wil locobm worden danquote:Op donderdag 23 september 2010 00:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik nou viceBM word, met helemaal geen extra rechten, alleen een leuke titel, doe ik het
Niet eruit en erin, wel LIKKEN LIKKEN LIKKENquote:Op donderdag 23 september 2010 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
Neem timmmmm, neem timmmmm, zo, van achteren, dan valt het niet op
Lijstje kopieren en je naam achter mijn naam zetten, dan telt je stem voor haraquote:Op donderdag 23 september 2010 00:29 schreef psaexorp het volgende:
ohja sorry, ik stem hierbij dus op harajuki!
Hoe bedeol je?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je het nu eerst eens goed gaat spellen
En ik zie niet echt in wat dit met de werkwijze van de mafia te doen heeft. Verdacht
Doet die ook mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:29 schreef psaexorp het volgende:
ohja sorry, ik stem hierbij dus op harajuki!
Timmmmm (13) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Stali, Yosander, krio, lynda, psaexorpquote:Op donderdag 23 september 2010 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijstje kopieren en je naam achter mijn naam zetten, dan telt je stem voor hara
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:32 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Timmmmm (13) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Stali, Yosander, krio, lynda, psaexorp
Harajuku (3) Hara, PS, naatje
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG
Dan heeft iemand een valse start gemaakt!quote:Op donderdag 23 september 2010 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
slapenen owee, als ik morgen niet wakker word...
Ja hiep, hiep.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku (13) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Stali, Yosander, krio, lynda, psaexorp
timmmm (4) Hara, PS, naatje, Isdatzo
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Hoera!
Ik doe al drie jaar wat, hiep hiep!quote:Op donderdag 23 september 2010 00:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja hiep, hiep.
Jij bent wel heel erg populair zonder ook maar iets te hoeven doen.
Allemaal maffiastemmen, ik zeg 't jequote:Op donderdag 23 september 2010 00:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja hiep, hiep.
Jij bent wel heel erg populair zonder ook maar iets te hoeven doen.
Quoted voor eind van t spel.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Allemaal maffiastemmen, ik zeg 't je!
Nee gij kut..quote:Op donderdag 23 september 2010 00:38 schreef psaexorp het volgende:
Oh ik zie het al, moet ze maar niet zo een moeilijke naam hebben hoor.
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:42 schreef timmmmm het volgende:
Dus al mijn stemmers, stem nu op hara
Nee, dat had ik ervan gemaakt, maar als hara dik voorstaat, hoeven we lijkt me niet zo lang te wachtne.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Gingen we nu van start als Hara meer dan 10 stemmen voor stond?
In dat geval ##unvote tombolafan ##vote Harajuku
Inderdaad, daarom is het beter iemand die niets kan als BM te kiezen, zoals jijquote:Op donderdag 23 september 2010 00:48 schreef Stali het volgende:
De niet maffiamensen kunnen in ieder geval echt veel beter op mij stemmen.
Hara is een lieve user maar een doorgewinterde speler die ooit de rol heeft gehad van BM en toen uiteindelijk tot werkelijk ieders verbazing mafia bleek te zijn. Zij kan dat.
Hol er als niet mafialid te snel achteraan. Slaap er een nachtje over.
Timmmm en Hara stemmen op elkaar en bij timmmmm is er heel veel haast.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ervan gemaakt, maar als hara dik voorstaat, hoeven we lijkt me niet zo lang te wachtne.
Harajuku (15) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Stali, Yosander, krio, lynda, psaexorp, naatje, 08gnot
tombolafan (2) Sheepcidus, -Engel-,
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG
Bij iedereen is er haastquote:Op donderdag 23 september 2010 00:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Timmmm en Hara stemmen op elkaar en bij timmmmm is er heel veel haast.
Hoiquote:Op donderdag 23 september 2010 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Idz. Moest nog even gezegd worden voor ik ga avondeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:54 schreef timmmmm het volgende:
Oh, was er iemand die wél graag tot vrijdagavond wacht tot ze iets kunnen doen behalve anderen vals beschuldigen? Iemand die geen maffia is dan.
alweerquote:Op donderdag 23 september 2010 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi! Avondeten? Zit je nog steeds aan de andere kant van die sloot?
dan is het bij mij zeven uur 's ochtendsquote:Op donderdag 23 september 2010 06:27 schreef Ladidadida het volgende:
22 stemmen al, gaat lekker! Als ik terug ben van college (uurtje of 14:00) zal in de dagpost doen, dan kunnen we vanavond de eerste kills verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Harajuku (18) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, psaexorp, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl, Trevland, huppelmuts, wendytje
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-,
Stali (1) ReWout
Rave_Nl (1) Stali
Blanco (1) -SG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |