Ja, ik ga vaak zat de ronde nadat ik BM was niet weer voor BM.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef -SG- het volgende:
Hara BM, het zal eens een keer niet zijn.
JAJAquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Hoera, stayin' alive
[..]
Ja, ik ga vaak zat de ronde nadat ik BM was niet weer voor BM.
Je moet dan ook gewoon het lijstje even overnemen en aanvullen, want anders gebeurt dit inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik blijf je trouw steunen hoor, timmmmm
dus mijn stem gaat naar hem uit, aangezien dat nog niet begrepen was
Het blijft onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Goedzo *aai*quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Harajuku (11) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Stali, Yosander, krio
timmmm (3) Hara, PS, naatje
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT,
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
...![]()
Nee. Ben net een kerel. Het moet duidelijk zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij goed in hints oplossen?
Komt nog wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
er wordt wel erg weinig gereld hier
Kusje op je billetjesquote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Wolvendagenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:02 schreef BeamofLight het volgende:
wie is die slet in je avatar eik?
Zo iets, of tien stemmen voorsprong ofzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Kunnen we niet naar nacht gaan als iemand 15 stemmen heeft?
Ja, mafia mocht eerder één kill doen en die hints staan er alquote:Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, film klaar, hier nog nieuwe ontwikkelingen, buiten dat Hara erg ver voorstaat?
timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zei net nee.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mafia mocht eerder één kill doen en die hints staan er al
Volgens mij heeft ze nu al 3 kantjes aan tekst in word staanquote:Op woensdag 22 september 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mafia mocht eerder één kill doen en die hints staan er al
Sorry, 't was een garpje.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zei net nee.
Ik weet dat ik zei jou te zullen vertrouwen, maar in dit geval ga ik toch voor zijn antwoord. Anders zou het ook wel drukker zijn.
Nou, als je mn vertrouwen wil houden, zul je op zn minst minder doorzichtig moeten liegen
Nee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nu al 3 kantjes aan tekst in word staan. Met allemaal theorieën over wie de maffia kan zijn etc.
Voor deze keer zie ik t door de vingersquote:
En jij kan het wetenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Alleen maffia maakt garpjes over de dood.
echt een maffia opmerking weerquote:Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel leuk om te roepen dat die of die maffia is, maar volgens mij maakte dat me de vorige keer verdacht, dat ik dat voor de hints al deed
dat slaat echt nergens opquote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
echt een maffia opmerking weer
De rest van zijn posts ook niet dus oh wellquote:Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat slaat echt nergens op
Je belooft me een stem. Maar ik kon je niet overtuigen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef -SG- het volgende:
Slapen. Trusten en tot morgen.
Verwacht wel een samenvatting van Stali, mocht ik iets gemist hebben.
Ben jij Maffia?quote:
Wat is er mis met mijn hoofd?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Sheep staat voorlopig het hoogst op mijn lijstje, met zn hoofd
Ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Sheep staat voorlopig het hoogst op mijn lijstje, met zn hoofd
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |