Ik heb die laatste twee een pm gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
SG was de laatste
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Stemloos: -SG-, Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma
Ik vind het allemaal verdacht nu, welke lijst moet de rechercheur gaan bekijken?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het van Calex behoorlijk verdacht dat ie op Rave stemd btw
nerd, ik had wel gestemd!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
SG was de laatste
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Stemloos: -SG-, Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma
tjoh, op wie ook alweer?quote:
Naziequote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef CaLeX het volgende:
Als ik dood ben straks was het de spellingsnazie
DAT JULLIE HET ALLEMAAL WETEN!!1!!
Kun je eigenlijk pas zeggen als het niet meer veranderd kan worden toch? Hoewel, als iemand op t allerlaatst gaat wisselen, is dat ook wel als verdacht te bestempelen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal verdacht nu, welke lijst moet de rechercheur gaan bekijken?
Ja, ach. Mijn lijst lijkt me onbegonnen werk, dan krijg je 2 mafia op 19 mensen of zo, hebben we nog niets aan. Ik zou een korter lijstje nemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk pas zeggen als het niet meer veranderd kan worden toch? Hoewel, als iemand op t allerlaatst gaat wisselen, is dat ook wel als verdacht te bestempelen.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ach. Mijn lijst lijkt me onbegonnen werk, dan krijg je 2 mafia op 19 mensen of zo, hebben we nog niets aan. Ik zou een korter lijstje nemen.
Nou 3 dan! 4! Op 19 mensenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Overigens denk ik dat t best eens zou kunnen dat er meer dan 2 maffia op je heeft gestemd hoor
quote:
blanco geldt ook als stemquote:
5!quote:
Maar dat komt niet boven water bij de rechercheur dus zinleeuussssquote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
5!
en jij mag niet op jezelf stemmen, dus daar is de 6de
nee dadelijk begint iedereen te zeiken dat ik niet gestemd heb, maar dat heb ik wel. En dan zeggen ze dat ik van begin af aan inactief ben, maar ik heb zo mijn redenen om niet op iemand te stemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat komt niet boven water bij de rechercheur dus zinleeuussss
En cut the crap SG, je weet heus dat dat niet geldt, daar hoeven we het niet drie topics over te gaan hebben
Ja, dus heeft het bij mijn lijst geen nut om bij mij te komen. Dan moet je Tombola's lijst nemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef CaLeX het volgende:
@ SG zie regel 1 van de stem regels
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
@hara:
Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.
Wel dus :p
Tis natuurlijk wel ergens logisch om als rechercheur naar t lijstje te vragen waar jij in staat.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou 3 dan! 4! Op 19 mensen
[..]
.
Komaan, je weet beter dan dat. Ik ga er ook niet over in discussie, en zeg je alvast gedag voor wanneer de twee keer niet gestemd regel geldig wordt bij jou.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
nee dadelijk begint iedereen te zeiken dat ik niet gestemd heb, maar dat heb ik wel. En dan zeggen ze dat ik van begin af aan inactief ben, maar ik heb zo mijn redenen om niet op iemand te stemmen
gelukkig kunnen meningen verschillen, en wat is voor jouw de meerwaarde eraan om mijn stem weg te halen?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef CaLeX het volgende:
@ Rave als runner up krijg je een Monica Lewinsky functie
@ -SG- er is geen reden om niet te stemmen imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |