4 mensen die op je gestemt hebben haal je zomaar ff weg.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:41 schreef timmmmm het volgende:
Peace mensen, I'm out. laat hara lekker winnen, met meer dan 10 punten verschil straks voorstaan, zodat we morgen om 21.00 gewoon de nachtpost ook kunnen krijgen
Als ik besluit mij niet meer verkiesbaar te willen stellen, is dat mijn goed recht. Ik kan toch niet meer winnen. Verder heeft volgens mij iedereen die op mij stemde inmiddels op iemand anders gestemd. Dus wat is je probleem?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
4 mensen die op je gestemt hebben haal je zomaar ff weg.
Die 4 krijgen straks het verwijt dat ze niet gestemt hebben?
Lijkt mij een goed idee en eerlijk om ze gewoon terug te zetten...
De helft pas (Hara en Isdatzo nog niet), zou sjiek zijn als je die ff aan zou schrijven.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik besluit mij niet meer verkiesbaar te willen stellen, is dat mijn goed recht. Ik kan toch niet meer winnen. Verder heeft volgens mij iedereen die op mij stemde inmiddels op iemand anders gestemd. Dus wat is je probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De helft pas (Hara en Isdatzo nog niet), zou sjiek zijn als je die ff aan zou schrijven.
en mijn probleem isHara kan moeilijk op haarzelf stemmen, en verder zijn er met mijn wegvallen geen goeie kandidaten. idz zal vast nog wel stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Jaja, maar op wie moet ik nu stemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hara kan moeilijk op haarzelf stemmen, en verder zijn er met mijn wegvallen geen goeie kandidaten. idz zal vast nog wel stemmen.
dat ligt natuurlijk aan jouquote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik tel er 19 bij hara. Maar het kan aan mij liggen.
Oh, dat zag ik niet, ik had alleen gezien dat ik er nog maar 2 had ipv 3quote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik tel er 19 bij hara. Maar het kan aan mij liggen.
Wat een d/t drama hier.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef CaLeX het volgende:
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (2) Sheepcidus, -Engel-,
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Blanco (1) -SG
27/32 (SG ff niet meegetelt) niet gestemt.
Ben een groot voorstander om iedereen verplicht te laten stemmen om een dag voorbij te laten gaan, dan heeft de rechercheur ook wat te doen.
How does it feel!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik niet, ik had alleen gezien dat ik er nog maar 2 had ipv 3
tripack staat toch bij mij? En de rest die op mij stemde terwijl ik sliep, bedanktquote:Op donderdag 23 september 2010 11:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Als je dan Isdatzo en Harajuku niet mee rekent hebben Het_Fenomeen, tripack en Joe-Momma nog niet gestemd,
Schiet eens op
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
tripack staat toch bij mij?
Graag gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
tripack staat toch bij mij? En de rest die op mij stemde terwijl ik sliep, bedankt
(je) wen(d/t) er maar aanquote:
SG was de laatstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |