Wat snap je niet dan? Stemmen, straks een burgemeester, daarna gaat de nacht in wat inhoudt dat de speciale rollen hun target pmen naar SL en dan krijgen we eindelijk hintsquote:Op donderdag 23 september 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap er nog steeds geen kut van maar dat boeit echt niks
Wat is de twee keer niet gestemd regel?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komaan, je weet beter dan dat. Ik ga er ook niet over in discussie, en zeg je alvast gedag voor wanneer de twee keer niet gestemd regel geldig wordt bij jou.
Je hebt niet gestemd.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
gelukkig kunnen meningen verschillen, en wat is voor jouw de meerwaarde eraan om mijn stem weg te halen?
Afhankelijk van wat de rechercheur wil weten. Voor beide keuzes (de stemmers op jou/ of de 3 stemmen kandidaten) is wel wat te zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dus heeft het bij mijn lijst geen nut om bij mij te komen. Dan moet je Tombola's lijst nemen.
Ik hou wel van een goede sigaar op z'n tijd!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef CaLeX het volgende:
@ Rave als runner up krijg je een Monica Lewinsky functie
Twee keer niet stemmen = kickquote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is de twee keer niet gestemd regel?
Ik ben zooooooooooooooooooooooo in de war nu![]()
Ik vind het nu al leuk![]()
![]()
Ja ik dacht, we helpen de rechercheur even door het in het openbaar erover te gaan hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat de rechercheur wil weten. Voor beide keuzes (de stemmers op jou/ of de 3 stemmen kandidaten) is wel wat te zeggen.
Je stemt niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
gelukkig kunnen meningen verschillen, en wat is voor jouw de meerwaarde eraan om mijn stem weg te halen?
ik stem wel, ik stem alleen niet op iemand. Dat is heel het nut ervan zodat ik er straks niet wordt uitgegooid voor inactiviteit.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je stemt niet.
Wat is dan de meerwaarde om niet te stemmen?
Psst, het is niet echt.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik stem wel, ik stem alleen niet op iemand. Dat is heel het nut ervan zodat ik er straks niet wordt uitgegooid voor inactiviteit.
Vergelijk het met een reallife stemming. Niet zo moeilijk om te begrijpen toch
De reden dat je zou kiezen voor Hara's stemmers is om erachter te komen of ZIJ maffia is. Dus dat ze alle 5 op haar gestemd zouden hebben dan. Maar dat wil nog niets zeggen, want zelf met die 5 stemmen minder, zou ze nog gewonnen hebben, dus het kan dan ook tactisch zijn van de maffia omdat ze hara eruit willen hebben ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat de rechercheur wil weten. Voor beide keuzes (de stemmers op jou/ of de 3 stemmen kandidaten) is wel wat te zeggen.
neequote:Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Stop dan met janken, en stem gewoon op iemand, in plaats van "uniek" te willen zijn.
bosaap
Met het verschil dat het in real life een annieme stemming is en dit een openbare. Waarbij hier ook nog eens geen mogelijkheid om blanco stemmen bestaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik stem wel, ik stem alleen niet op iemand. Dat is heel het nut ervan zodat ik er straks niet wordt uitgegooid voor inactiviteit.
Vergelijk het met een reallife stemming. Niet zo moeilijk om te begrijpen toch
JB denkt door te doen alsof ze de mafia een beetje zit uit te schelden voor gay enzo dat we dan niet door hebben dat ze mafia is.....quote:Op donderdag 23 september 2010 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemorgen. Ik zie dat er al hele verhalen de ronde doen over wie maffia zouden zijn en wie niet.
Overigens Maffia wil Hara (als zij dat niet is) niet als BM, maar aangezien ze zo ver voor staat, kunnen ze wel gemakkelijk op haar stemmen zonder dat dat consequenties heeft.
En als ze wel maffia is, is dat natuurlijk helemaal mooi voor de maffia
En ik wil wel even dit nog kwijt:
[ http://i686.photobucket.com/albums/vv228/Idle-Hands/GayMafia.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan weer verdacht van jouquote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
JB denkt door te doen alsof ze de mafia een beetje zit uit te schelden voor gay enzo dat we dan niet door hebben dat ze mafia is.....
ok op mijn lijstje boven aan als mafia: JB
Dus jij vindt gay een scheldwoord? Wat heb jij tegen homo's?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
JB denkt door te doen alsof ze de mafia een beetje zit uit te schelden voor gay enzo dat we dan niet door hebben dat ze mafia is.....
ok op mijn lijstje boven aan als mafia: JB
normaal heb ik nooit problemen gehad als ik niet/ blanco stemde voor BM verkiezingquote:Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef timmmmm het volgende:
Onze puber moet weer recalcitrant zijn. Stoer hoor, de regels buigen.
Ik zou hetzelfde doen, maar zoals ik al zei, voor beide is wel wat te zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De reden dat je zou kiezen voor Hara's stemmers is om erachter te komen of ZIJ maffia is. Dus dat ze alle 5 op haar gestemd zouden hebben dan. Maar dat wil nog niets zeggen, want zelf met die 5 stemmen minder, zou ze nog gewonnen hebben, dus het kan dan ook tactisch zijn van de maffia omdat ze hara eruit willen hebben ofzo.
Ik zou ook kiezen voor een korter lijstje.
nah ik persoonlijk heb er niets tegen, de vraag is wat JB er tegen heeftquote:Op donderdag 23 september 2010 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij vindt gay een scheldwoord? Wat heb jij tegen homo's?
Ow jawel, ik heb er wel meerdere keren wat over gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
normaal heb ik nooit problemen gehad als ik niet/ blanco stemde voor BM verkiezing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |