Kom maar onder mn bureau hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef Rave_NL het volgende:
Pff, het duurt weer tijden voor je weer bij geluld bent..
Hara, gefeliciteerd en jammer dat je het zonder mij als Monica Lewinsky moet doen
Ja, naast die koffer met explosieven zeker..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom maar onder mn bureau hoor.
Neeeeeeeee, de mafia stuurt dingen in tot 20.30 en dan om 21.00 hintsquote:Op donderdag 23 september 2010 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wou net zeggen
Gelukkig zijn er de bodyguards om de aanslagen te verijdelen!
Wanneer kunnen we trouwens wat actie verwachten? Morgen pas?
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, de mafia stuurt dingen in tot 20.30 en dan om 21.00 hints
Zul je zien dat Ado dan net thuis is... Dan wil ik wel bij m zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zul je zien dat Ado dan net thuis is... Dan wil ik wel bij m zijnWat stom ook eigenlijk
Nog 2 uur en een kwartier...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dilemma'squote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!
ik bedenk me net dat vandaag expeditie robinson opkomt, eens zien of ik dat laatste halfuurtje geen kriebels krijgquote:
Jaaaquote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gaat ie maar eerst een uurtje in bad liggen ofzo kan je een uurtje hints napluizen en kruip je dan gezellig bij m!
Eerst zouden we morgenavond pas hints krijgen dus 2 uur is niets danquote:Op donderdag 23 september 2010 18:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog 2 uur en een kwartier...
Zijn er geen pre-hints-hints?
Oh, dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat vandaag expeditie robinson opkomt, eens zien of ik dat laatste halfuurtje geen kriebels krijg![]()
heeft iedereen alle hints al helemaal doorgespit en opgelost komt spuit elf ook.....
ik weet niet hoe jouw rekenkwaliteiten normaal gesproken zijn.....quote:Op donderdag 23 september 2010 18:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog 2 uur en een kwartier...
Zijn er geen pre-hints-hints?
Ja hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl jouw mafiawerk er gewoon op zit he?
Je hebt wrs. alle tijd om te vozen met je vriend.
Denk t ook, je kan de hele nacht blijven speculerenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw rekenkwaliteiten normaal gesproken zijn.....
doe er een halfuur bij
Dankjequote:
Kills.quote:
Volgende ronde mssquote:Op donderdag 23 september 2010 18:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig is er geen rol voor wiskundeleraar..
Humorquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl jouw mafiawerk er gewoon op zit he?
Je hebt wrs. alle tijd om te vozen met je vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |