Ben je al aan het zoeken?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens JB lijk ik enorm op haar, of zij op mij....
je merkt amper verschil....
Dat kan ik wel doen, voor mn eigen lol, maar daar mag ik verder niets meer over zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh das dan kut![]()
maar mag je niet nog mee zoeken in de hints? niet dat ik er al veel van bak
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.quote:en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.
Alles in de verhaaltjes cursief gedrukt kan over de mobs gaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.
Ja. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gaan over iemand die veel in R&P post, of iemand die in een topic postte met zo'n soort titel.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die veel in de Singles SC zit??quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gaan over iemand die veel in R&P post, of iemand die in een topic postte met zo'n soort titel.
Oeh wie wie wie wiequote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die veel in de Singles SC zit??
Volgens mij van alleen de moordenaar van 1 in die alinea..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaan de hints per alinea over 1 persoon of staan er hints van alle 3 de moordenaars in alle 3 de alinea;s?
Van elke moordenaar staan er 3 hints.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mij van alleen de moordenaar van 1 in die alinea..
Zo een moeilijke hint was het niet :pquote:
Waarom sturen ze er 2 eigenlijk. Was toch niet echt nodig.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Van elke moordenaar staan er 3 hints.
Zo kunnen er in het derde stukje (waar er 2 de badkamer in kwamen) 6 hints staan
In twee stukken gaat het over muziek en zingen hè, dus bij twee mafia.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staan best veel verwijzingen naar muziek in, ruige muziek, liederen zingen. Susi heeft wat topics in MUZ: http://forum.fok.nl/user/history/202348 Zou het een verwijzing naar haar zijn?
oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staan best veel verwijzingen naar muziek in, ruige muziek, liederen zingen. Susi heeft wat topics in MUZ: http://forum.fok.nl/user/history/202348 Zou het een verwijzing naar haar zijn?
jaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef -Engel- het volgende:
Dus in de tekst van de nacht zitten de hints ... Ja?
Zover had ik nog niet gekeken, die heeft ook aardig wat MUZ staan ja.. en een verder leeg profiel en fobo.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....
keuze tbv velddokter?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom sturen ze er 2 eigenlijk. Was toch niet echt nodig.
Het klinkt als iets buitelands, en puntenslijpsel woont in de USA... maar dat is een dorpsbewoner dus die kon het sowieso niet zijn.quote:
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
scandinavische luxe boxspringbed.
Hmm dat wordt dus weer zoeken in de PH.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
scandinavische luxe boxspringbed.
Ja, die was bij voorbaat al gedoemd als er weer eens muziek in voor zou komenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef 08gnoT. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/182560 Hij heeft pas veel muziek, zeker een mod daarvan? Dat ik dat niet eerder zag.
Als je dood bent ben je dood. Dan mag je je neit meer met het spel bemoeien. Ik zal het niet doorvertellen als je me toch een PM stuurt, maar ladi niet laten horenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Stali het volgende:
Ik weet wie mij gekilled heeft.
Mijn vraag is mag je als je dood bent nog iemand helpen per PM of is het gewoon klaar?
Dan doe ik het uiteraard niet.
Finland, Hästens is Zweden dus zou het eerder bij Ikea zoeken.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?
Ik kende heel de user nietquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die was bij voorbaat al gedoemd als er weer eens muziek in voor zou komen
in dr fobo wordt iig een vreemd taaltje gesprokenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?
Dat was het, ik wist dat ze ergens in het noorden zat maar wist niet waarquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Finland, Hästens is Zweden dus zou het eerder bij Ikea zoeken.
Nee dan doe ik het uiteraard niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dood bent ben je dood. Dan mag je je neit meer met het spel bemoeien. Ik zal het niet doorvertellen als je me toch een PM stuurt, maar ladi niet laten horen
Stuur dan een PM naar Ladi dat je de volgende ronde mee wil doen en je kan altijd mee lezen hoe het verder gaatquote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dan doe ik het uiteraard niet.
Wens jullie heel veel plezier..
Ik heb het verkeerd gespeeld maar het is wel een heel erg leuk spel. Zou graag nog eens meedoen.
Heb 'r alweer opgeschrevenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stuur dan een PM naar Ladi dat je de volgende ronde mee wil doen en je kan altijd mee lezen hoe het verder gaat
Of iemand vervangen mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dan doe ik het uiteraard niet.
Wens jullie heel veel plezier..
Ik heb het verkeerd gespeeld maar het is wel een heel erg leuk spel. Zou graag nog eens meedoen.
viel dus totaal niet op! nr 2 nog 1 en we weten t zeker!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk ook van "huh, doet die mee dan?"
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
viel dus totaal niet op! nr 2 nog 1 en we weten t zeker!
die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?quote:
Oh op die manier. Het lijkt me dan een goeie eerste keus ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?
dat is wel heeel persoonlijke info hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
pffffffffffffffffffff teveel mensen waar moet ik beginnen
denk alwel te weten wie PS gedaan heeft, nou ja bij 1 iemand past al het een en ander
maar eerst even verder zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef lynda het volgende:
Er zijn 2 mobjes bij JB geweest..
Dan staan er toch ook hints naar 2 mobjes in dat stukje?
Yup, staat bij mij bovenaan + singlesreeks + singles nog eens extra noemen in het fotoboek.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken
Dit vond ik in Duimelot haar posthostorie, na googlen op 'dure matrassen hastensbed' kom je op een FOK! topic waarin ze het hebben over hoe duur hastens bed wel niet is.
Iemand die dit verdacht vindt?
Goede vondst !quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken
Dit vond ik in Duimelot haar posthostorie, na googlen op 'dure matrassen hastensbed' kom je op een FOK! topic waarin ze het hebben over hoe duur hastens bed wel niet is.
Iemand die dit verdacht vindt?
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup, staat bij mij bovenaan + singlesreeks + singles nog eens extra noemen in het fotoboek.
- Dure matrassenquote:Terwijl de regen zachtjes tegen de ramen tikte, maakte Stali zich op om naar bed te gaan. Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt, en Stali maakte zich op om alleen in haar Hästensbed te kruipen. Ze lag nog maar net in het donker toen ze opeens een geluid in de hoek hoorde. Doodstil lag Stali in bed te luisteren, zich langzaam realiserend dat het geluid steeds dichterbij kwam. Ineens kwamen vanuit het donker twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.
Wel meer, maar Duimelot benadrukt het extra in haar fotoboek.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef Sheepcidus het volgende:
-Engel- heeft daar ook in gepost
scherpquote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef Susi het volgende:
[..]
- Dure matrassen
- Singles scoren niet
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:24 schreef Beach het volgende:
Wel, dan begin ik maar met stemmen.
Even denken hoe het ook alweer ging.
#vote Beach krioro
Waarom Krioro ?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:24 schreef Beach het volgende:
#vote Beach krioro
Jij stijgt zo hard op de bullshitmeter nu, dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:24 schreef Beach het volgende:
#vote Beach krioro
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?
Als ik maar op de goede manier stem.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij stijgt zo hard op de bullshitmeter nu, dat wil je niet weten.
Ik heb echt serieus zitten kijken naar die van PS maar ik kan er echt 0,0 uit halen..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
pffffffffffffffffffff teveel mensen waar moet ik beginnen
denk alwel te weten wie PS gedaan heeft, nou ja bij 1 iemand past al het een en ander
maar eerst even verder zoeken!
En ik bescherm geen mafia mocht je dat soms denken; ik heb dit spel al vaak genoeg gedaan om te weten wat wel en niet kan.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NA die lynch weet ik dan meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:27 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat duimelot zegt, die word gewoon gelynched morgen hoor als ik dit zo zie
Zij zijn de enige twee die in die met dure matras in de TT hebben gepost.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel meer, maar Duimelot benadrukt het extra in haar fotoboek.
-Engel-quote:Terwijl de regen zachtjes tegen de ramen tikte, maakte Stali zich op om naar bed te gaan. Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt, en Stali maakte zich op om alleen in haar Hästensbed te kruipen. Ze lag nog maar net in het donker toen ze opeens een geluid in de hoek hoorde. Doodstil lag Stali in bed te luisteren, zich langzaam realiserend dat het geluid steeds dichterbij kwam. Ineens kwamen vanuit het donker twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel simpel. Er zijn er drie dood. In de stukjes waarin beschreven staat hoe zij vermoord zijn, staan er hints naar degenen die hen hebben vermoord, naar de maffia dus.quote:
Een stom voorbeeldje:quote:
Die is er morgen om half 10 welquote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Wie maakt het nieuwe topic, is Ladidadia aanwezig?
Dat vind ik nog een beetje schraal.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.
Zou hij...?
PS is al dood sukkelquote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.
Zou hij...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |