abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86761548

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemers

1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek
5. Susi Profiel | History | Fotoboek
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
18. Beach Profiel | History | Fotoboek
19. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | Fotoboek
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Eerste dagpost

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 23-09-2010 21:26:28 ]
pi_86761593
Mogguh O-)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:48:26 #3
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86761651
:W

Iemand al regenjassen voorbij zien lopen? :o
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_86761684
Ben erg benieuwd! :)
  donderdag 23 september 2010 @ 19:50:59 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86761767
Ik ga toch niet dood :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86761828
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Sociale reactie :')
pi_86761838
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Als ze drie maffia op jou afsturen toch wel? :o
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:52:45 #8
168777 Rave_NL
pi_86761859
Kunnen bodyguards dan geen maffia zijn?
Dan is echt helemaal niemand meer te vertrouwen!
  donderdag 23 september 2010 @ 19:53:11 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86761880
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee!
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
BGs zijn altijd dorp.
pi_86761923
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
Nee iedereen heeft maar max 1 speciale rol denk ik? En maffia is al 1 rol.
pi_86762006
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Kunnen ze 3 maffia op 1 persoon af sturen? :o
Das ook niet nuttig _O-
Dan is er 1 iemand dood en dan? :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 23 september 2010 @ 19:55:42 #12
168777 Rave_NL
pi_86762023
Maar de BM kan wél een maffialid zijn toch?
Dus dan beschermen de dorpsleden een maffialid, tot hij gelynched wordt?
Heb ik het nu een beetje door? :P
pi_86762048
Oh en Hara, ik had het gezien van MB en Re! *O* *O* *O*

En ik heb ook op jou gestemd om jou hoor, niet om de tijd :{w
  donderdag 23 september 2010 @ 19:56:40 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762077
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, de bodyguards kunnen de bodyguards van een mafialid zijn.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:56:49 #15
168777 Rave_NL
pi_86762092
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Kunnen ze 3 maffia op 1 persoon af sturen? :o
Das ook niet nuttig _O-
Dan is er 1 iemand dood en dan? :')
Als ie beschermt wordt door de dokter zijn ze allebei al dood. En als de dokter de BM beschermt samen met een BG zijn ze toch alledrie dood?
pi_86762101
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee!

Ik dacht dat je dood ging als allebei je bodyguards vermoord waren en dat jij dan daarna dood mocht? Hoe zit t dan?
compact en kleverig.
pi_86762119
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
:Y
De BM kan wel gelynched worden als hij nog Bodyguards heeft, maar niet worden vermoord door de nachtwaker/seriemoordenaar/maffia.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:57:43 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762135
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Als ie beschermt wordt door de dokter zijn ze allebei al dood. En als de dokter de BM beschermt samen met een BG zijn ze toch alledrie dood?
Lol nee :') De burgemeester kan niet dood in de nacht, welke omweg je ook probeert te vinden. No way dat ze beide bgs vinden en dat dat alles goed samenloopt
pi_86762182
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Lol nee :') De burgemeester kan niet dood in de nacht, welke omweg je ook probeert te vinden. No way dat ze beide bgs vinden en dat dat alles goed samenloopt
:+
  donderdag 23 september 2010 @ 19:58:49 #20
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86762190
Euh misschien een heel rare vraag die mij opeens te binnenschoot he
maar kunnen modjes niet pm's lezen of is dat pure onzin die mij ooit verteld is?
  donderdag 23 september 2010 @ 19:59:04 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762204
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dood ging als allebei je bodyguards vermoord waren en dat jij dan daarna dood mocht? Hoe zit t dan?
Ja, als de BG's dood zijn kun je mij dood maken.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:59:44 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762239
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Niet?! Ook niet als alle bodyguards al dood zijn?
Frappant :+
Je weet wel wat ik bedoel ;(
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Duimelot het volgende:
Euh misschien een heel rare vraag die mij opeens te binnenschoot he
maar kunnen modjes niet pm's lezen of is dat pure onzin die mij ooit verteld is?
Mods kunnen dat niet. Alleen Danny kan dat met heel veel moeite maar dat doet hij niet.
pi_86762247
quote:

[..]

Waar zijn die bodyguards dan voor? Als de BM toch niet dood kan in de nacht? :?
pi_86762253
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Duimelot het volgende:
pure onzin
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_86762262
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je weet wel wat ik bedoel ;(
[..]

Mods kunnen dat niet. Alleen Danny kan dat met heel veel moeite maar dat doet hij niet.
Zegt ze nu :P
  donderdag 23 september 2010 @ 20:00:24 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762281
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

De BM kan dood als de BGs dood zijn, ik dacht dat dat algemeen bekend was dus dat schaarde ik niet onder omweg ;(
pi_86762297
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, het kan wel als de bodyguards dood zijn ^O^
pi_86762321
quote:

[..]

Ja, als de BG's dood zijn kun je mij dood maken.
Ja, ik zei het wat krom, maar dat bedoelde ik :')
compact en kleverig.
pi_86762336
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De BM kan dood als de BGs dood zijn, ik dacht dat dat algemeen bekend was dus dat schaarde ik niet onder omweg ;(
Je schiep even verwarring ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 20:01:26 #30
238120 Duimelot
pi_86762340
quote:

[..]

nee ok dan weet ik dat ook weer, en danny doet niet mee aan dit spel toch!?
  donderdag 23 september 2010 @ 20:01:57 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762363
Ja, maar de mafia kan niet beide BGs vinden, die gelijk targetten en dan ook op mij. Tenzij de BGs dom zijn. Als ze de BGs vinden is dat puur geluk en dan ga je niet een kill wasten aan de BM omdat je misschien de BGs hebt, misschien ook niet. Bedoelde ik alleen maar ;(
  donderdag 23 september 2010 @ 20:02:23 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762391
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Lol nee, Danny doet niet mee.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:02:38 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762404
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Maar wie ben jij eigenlijk!
pi_86762405
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Nee :P

Maar zelfs als ie dat wel zou doen, zou ik zo naief zijn dat ik niet bang was dat ie PM;s ging lezen :+

Ik pm niet zoveel nog ;(
compact en kleverig.
pi_86762436
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar de mafia kan niet beide BGs vinden, die gelijk targetten en dan ook op mij. Tenzij de BGs dom zijn. Als ze de BGs vinden is dat puur geluk en dan ga je niet een kill wasten aan de BM omdat je misschien de BGs hebt, misschien ook niet. Bedoelde ik alleen maar ;(
Ik snap je :+
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:03:15 #36
238120 Duimelot
pi_86762439
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
maar je krijgt geen nieuwe BG als er een dood is toch?
Dus theoretisch gezien zou je de volgende ronde dood kunnen....
  donderdag 23 september 2010 @ 20:03:29 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762452
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Maar zelfs als ie dat wel zou doen, zou ik zo naief zijn dat ik niet bang was dat ie PM;s ging lezen :+

Ik pm niet zoveel nog ;(
Danny heeft wel wat beters te doen :') Maar goed, laten we Danny erbuiten houden
  donderdag 23 september 2010 @ 20:04:05 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762483
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Nee, en ja theoretisch kan ik heel snel dood, maar dan heb ik het wel een nacht volgehouden!
pi_86762484
quote:

[..]

Ze zou theoretisch gezien deze ronde al dood kunnen. Als de BG's aan de maffia hebben verteld dat ze BG's zijn, of als ze dat zelf heeft gedaan :+
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:04:33 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762510
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ze zou theoretisch gezien deze ronde al dood kunnen. Als de BG's aan de maffia hebben verteld dat ze BG's zijn, of als ze dat zelf heeft gedaan :+
Dat zou schraal zijn.
pi_86762519
quote:

[..]

Maar dan moet de maffia wel weten of de BG dood zijn
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86762536
Oh, tvp trouwens
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  donderdag 23 september 2010 @ 20:05:10 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762538
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Maar dan moet de maffia wel weten of de BG dood zijn
Als je sterft wordt je rol bekend gemaakt.
pi_86762540
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Danny heeft wel wat beters te doen :') Maar goed, laten we Danny erbuiten houden
Ik had het over het spel, als er iemand was dioe PM's kon lezen onder ons, zou ik ervan uitgaan dat ie dat niet zou doen, ik ben goedgelovig :Y

En ik heb ontzettende pijn in mn kaak :X
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:05:27 #45
238120 Duimelot
pi_86762553
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik pm niet zoveel nog ;(
ik pm amper iig niet over het spel, maar zag hara en schoot opeens door me heen dat ze gewoon ladidadida ofzoiets dr pm box maar hoefde te lezen....
En jij zou gewoon even als ado inloggen....

jaja wilde t gewoon even zeker weten :+
  donderdag 23 september 2010 @ 20:05:29 #46
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86762555
Nou ik speel dit voor het 1st en heb werkelijk nog steeds geen idee hoe het spel gaat. :7
pi_86762572
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, tvp trouwens
:')
pi_86762576
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat zou schraal zijn.
Ja, dat zou best lullig zijn :')
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:06:07 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86762589
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik pm amper iig niet over het spel, maar zag hara en schoot opeens door me heen dat ze gewoon ladidadida ofzoiets dr pm box maar hoefde te lezen....

Leuk spelletje is het dan :')
pi_86762607
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet eens gedaan om te kijken waar ik die ene (100% zeker onterechte) note voor heb }:|
compact en kleverig.
pi_86762625
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Leuk spelletje is het dan :')
Dan wordt het pas echt een machtsspel :P
  donderdag 23 september 2010 @ 20:07:50 #52
238120 Duimelot
pi_86762666
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

theoretisch gezien kan alles maar praktijk gerichte ervaring geeft mij het vermoeden dat ik weer veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste enthousiast begonnen ben en waarschijnlijk op dit moment doogeschreven word :{
pi_86762741
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

theoretisch gezien kan alles maar praktijk gerichte ervaring geeft mij het vermoeden dat ik weer veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste enthousiast begonnen ben en waarschijnlijk op dit moment doogeschreven word :{
8)7
pi_86762775
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie er dood gaan. Als ik maar positief genoeg ben, blijf ik vast leven *O*

En Als Hara maffia is, blijf ik ook leven, want ik vertrouw haar *O* :')
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:10:56 #55
238120 Duimelot
pi_86762816
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie er dood gaan. Als ik maar positief genoeg ben, blijf ik vast leven *O*

geef mij es wat van die positiviteit *O*
slijmbal.....
pi_86763043
3 kwartier c_/
  donderdag 23 september 2010 @ 20:16:55 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86763081
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En nu laten ze je leven zodat het dorp denkt dat ik mafia ben, hoera!
pi_86763154
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En nu laten ze je leven zodat het dorp denkt dat ik mafia ben, hoera!
Dan zijn ze wel heel stom :')
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:19:02 #59
168777 Rave_NL
pi_86763189
42 minuten :D
pi_86763202
Misschien blijkt de maffia wel inactief te zijn en sturen ze hun stem niet op?
  donderdag 23 september 2010 @ 20:19:56 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86763230
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef StijnDa het volgende:
Misschien blijkt de maffia wel inactief te zijn en sturen ze hun stem niet op?
Er zal vast wel één zijn.
pi_86763277
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er zal vast wel één zijn.
Maar die mag dan toch niet 3 moorden beslissen?
  donderdag 23 september 2010 @ 20:21:04 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86763299
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Maar die mag dan toch niet 3 moorden beslissen?
Jawel hoor.
pi_86763301
*valt dood neer*
pi_86763314
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Ok :P

quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef ReWout het volgende:
*valt dood neer*
-O-
pi_86763404
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, back on topic. Ik wil graag blijven leven *O*
compact en kleverig.
pi_86763465
Soweiso denk ik dat ik het wel verdien om te blijven leven, want ik ben er veel,ik vind dat de maffia eerst mensen dood moet maken die er nooit zijn :Y

compact en kleverig.
pi_86763507
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soweiso denk ik dat ik het wel verdien om te blijven leven, want ik ben er veel,ik vind dat de maffia eerst mensen dood moet maken die er nooit zijn :Y

Mee eens ^O^
Een gezellig topic is belangrijk :Y
pi_86763767
quote:

[..]

theoretisch mogelijk

Maar in de praktijk zal de maffia nooit op de BM schieten als ze weten dat er nog 2 BG's zijn
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:31:09 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86763797
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

theoretisch mogelijk

Maar in de praktijk zal de maffia nooit op de BM schieten als ze weten dat er nog 2 BG's zijn
Ja, dat zeg ik ook. Alleen had ik er 10 posts voor nodig :')
pi_86763831
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik ook. Alleen had ik er 10 posts voor nodig :')
F5 na een toilet bezoekje had kunnen helpen ja :@
pi_86763932
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef CaLeX het volgende:

[..]

F5 na een toilet bezoekje had kunnen helpen ja :@
Hoelang zijn jouw toiletbezoekjes? :P
pi_86763976
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hoelang zijn jouw toiletbezoekjes? :P
Zeker meer dan 30 minuten als ik even terugtel :9
pi_86763993
Verhaaltje dadelijk O+

Heb mn documentje met alle namen al open staan :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
pi_86764007
max 33 :')
  donderdag 23 september 2010 @ 20:36:44 #76
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86764075
Ik verdenk nog iedereen straks 3 niet meer *O*
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 23 september 2010 @ 20:37:46 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86764133
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik verdenk nog iedereen straks 3 niet meer *O*
Ik verdenk jou *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 20:38:18 #78
256575 Joe-Momma
pi_86764155
Ik wil ook niet dood want anders leer ik dit spelletje nooit.

+ ik heb mezelf in gegraven in een diepe bunker net aan de rand van het dorp.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:38:48 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86764179
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef Joe-Momma het volgende:

Vooral de locatie weggeven dan!
pi_86764182
Ik zit hier een beetje te vrezen voor mijn leven.
pi_86764183
Zal de maffia al beslist hebben? :P

Vind het best spannend wie eraan gaan :@
  donderdag 23 september 2010 @ 20:39:17 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86764206
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef 08gnoT. het volgende:

Moet wel, anders zijn ze 8 minuten te laat en gaat er niemand dood.
pi_86764211
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef Joe-Momma het volgende:

Denk je niet dat ze hun aanvalsbasis ergens op een rustige plek hebben? (Aan de rand van het dorp ofzo)
pi_86764225
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef 08gnoT. het volgende:

Ze moesten voor half 9 doorgegeven hebben wie er dood gaan :)
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:41:27 #85
256575 Joe-Momma
pi_86764299
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze hun aanvalsbasis ergens op een rustige plek hebben? (Aan de rand van het dorp ofzo)
Hahahaha wie weet. Ik begin het te snappen. 8)7
  donderdag 23 september 2010 @ 20:43:33 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86764396
Laatste voyeur(s) Sheepcidus

Wat is dit.
pi_86764460
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:

Wat is dit.
Ik vroeg aan het begin al ergens of het niet handig was als je anoniem in het fobo ging gluren :+

Maar goed, dat is maar 1x gevallen geloof ik.
compact en kleverig.
pi_86764474
Aah en dan om 9 uur komen de hints en wie er dood is en mogen we stemmen :P Had nog maar een keer de OP doorgelezen :')
  donderdag 23 september 2010 @ 20:45:35 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86764502
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vroeg aan het begin al ergens of het niet handig was als je anoniem in het fobo ging gluren :+

Maar goed, dat is maar 1x gevallen geloof ik.
Neuh waarom?
pi_86764561
FoBo bekijken is toch alleen nodig om de hints op te lossen of niet?
  donderdag 23 september 2010 @ 20:47:06 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86764591
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef 08gnoT. het volgende:
FoBo bekijken is toch alleen nodig om de hints op te lossen of niet?
Joa, of om iemand erin te luizen.
pi_86764688
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Neuh waarom?
Omdat dat de vorige keer ook als tip gegeven werd :P

Vorige keer keek ik vooraf al een keer in de fobo's, maar dit keer niet gedaan, vond het teveel :') Nu moet ik ze dadelijk allemaal gaan bekijken en kan ik er geen wegstrepen ofzo ;(
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:49:45 #93
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86764753
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:

Wat is dit.
})
Radio Soulwax!
pi_86764871
Nog 8 minuten *O*
pi_86765216
:Z
pi_86765397
sorry... waar in het spel zitten we nu?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 21:02:32 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86765411
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De moorden komen nu.
pi_86765421
quote:
je gaat dadelijk dood als je pech hebt.
pi_86765422
quote:
De nacht is gevallen
pi_86765458
9 Uur geweest?
pi_86765460
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

De nacht is gevallen
ahhh gotcha, thanks. Tijdsverschil is een bitch af en toe haha :O
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_86765500
Back in time *O*

Heeft het nog nut om terug te lezen? Vast niet
pi_86765536
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef lynda het volgende:
Back in time *O*

Heeft het nog nut om terug te lezen? Vast niet
:N
pi_86765548
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ahhh gotcha, thanks. Tijdsverschil is een bitch af en toe haha :O
Bij jou is het halverwege de middag? :P
pi_86765556
Mooi ben ik weer bij :7
pi_86765567
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ben net wakker :O
pi_86765715
Begint flink te onweren hier, slecht voorteken?
pi_86765782
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Begint flink te onweren hier, slecht voorteken?
Ja wij waren hem beu hier, dus nu komt hij jouw kant op
pi_86765818
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja wij waren hem beu hier, dus nu komt hij jouw kant op
:(
Waar woon je?
  donderdag 23 september 2010 @ 21:10:56 #110
238120 Duimelot
pi_86765839
wie is er dood?
pi_86765895
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
wie is er dood?
Nog niemand..
Het lot speelt met ons.
pi_86765908
Tik, tik, tik.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:12:51 #113
168777 Rave_NL
pi_86765929
Leef ik nog? :P
pi_86765955
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:10 schreef StijnDa het volgende:

[..]

:(
Waar woon je?
West Brabant :P

Waar blijven de rouwkaarten :o
pi_86765976
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef Rave_NL het volgende:
Leef ik nog? :P
Kan je je neus nog aanraken met je tong?
pi_86766041
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

West Brabant :P

Waar blijven de rouwkaarten :o
Daar komt wel zo ongeveer ons onweer vandaan ja :P Woon in omgeving Eindhoven.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:15:18 #118
168777 Rave_NL
pi_86766043
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Kan je je neus nog aanraken met je tong?
Nee, maar dat lukt wel met mn elleboog! :Y
pi_86766077
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nee, maar dat lukt wel met mn elleboog! :Y
Hmm, twijfelgevalletje dan...
pi_86766111
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

ja ;) kwart over 2
Live from Chicago
  donderdag 23 september 2010 @ 21:17:05 #121
238120 Duimelot
pi_86766146
DE Spanning....... pfffffff ik voel ze gewoon in mn nek hijgen....
pi_86766153
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ja ;) kwart over 2
Lekker weer daar? :P
pi_86766193
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
Das de maffia die je voelt
  donderdag 23 september 2010 @ 21:18:27 #124
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86766219
Ik ben er weer! Kills komen eraan hoor........
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 23 september 2010 @ 21:18:46 #125
238120 Duimelot
pi_86766234
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Das de maffia die je voelt
ja zeg ik toch, ik vrees met grote vrezen
alleen wat duurt het lang, ik had makkelijk expeditie robinson kunnen kijken......
pi_86766242
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
Ik vrees dat het gedaan is voor me. Wat jij eerder al aangaf, heb teveel gepost.
Van die stillen weet je niet eens of ze nog wel meedoen.
pi_86766277
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben er weer! Kills komen eraan hoor........
Dat wekt gemengde gevoelens op :{
pi_86766396
Nog niks? Maar ik wil het weten voordat Oh Oh Cherso begint.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 23 september 2010 @ 21:21:58 #129
163094 Ladidadida
pi_86766419
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Beach het volgende:
Nog niks? Maar ik wil het weten voordat Oh Oh Cherso begint.
Hoe laat is dat?
  donderdag 23 september 2010 @ 21:22:03 #130
238120 Duimelot
pi_86766425
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik vrees dat het gedaan is voor me. Wat jij eerder al aangaf, heb teveel gepost.
Van die stillen weet je niet eens of ze nog wel meedoen.
ja dat heb ik dus ook nu, vorige keer was ik er ook zo uit, ik leer ook niets van mn fouten :')
oh als ze me laten leven dan ga ik vanaf dan mijn bek houden.....
nou ja een beetje dan :+
  donderdag 23 september 2010 @ 21:22:26 #131
168777 Rave_NL
pi_86766460
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja zeg ik toch, ik vrees met grote vrezen
alleen wat duurt het lang, ik had makkelijk expeditie robinson kunnen kijken......
Met laptop op schoot ER kijken! ^O^
pi_86766490
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hoe laat is dat?
21.35 u ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 21:23:01 #133
238120 Duimelot
pi_86766491
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hoe laat is dat?
na expeditie robinson die ik maar via uitzending gemist ging kijken omdat ik er op tijd bij wilde zijn hier :+
21:35 meen ik!
pi_86766496
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja dat heb ik dus ook nu, vorige keer was ik er ook zo uit, ik leer ook niets van mn fouten :')
oh als ze me laten leven dan ga ik vanaf dan mijn bek houden.....
nou ja een beetje dan :+
Ik ga dat ook proberen als het me lukt.
pi_86766531
Ik hou me expres wat rustiger voor de maffia op me gaat jagen
Als ze dat nog niet doen natuurlijk
pi_86766568
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hou me expres wat rustiger voor de maffia op me gaat jagen
Als ze dat nog niet doen natuurlijk
Wel goedkoop hoor; doen alsof je niet zo actief bent zodat je wat buiten schot blijft.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:25:55 #137
238120 Duimelot
pi_86766633
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Wel goedkoop hoor; doen alsof je niet zo actief bent zodat je wat buiten schot blijft.
ja he, hoop dat de mafia meeleest en haar nu op de lijst zetten :Y
pi_86766673
:@ :'( Ik post ook altijd op de verkeerde momenten en de verkeerde tekst :')
  donderdag 23 september 2010 @ 21:26:52 #139
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86766681
we leven 30 minuten extra *O*
Radio Soulwax!
pi_86766700
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Sheepcidus het volgende:
we leven 30 minuten extra *O*
:P
pi_86766733
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
:@ :'( Ik post ook altijd op de verkeerde momenten en de verkeerde tekst :')
En wie weet heeft de maffia het niet op de VVD, extra geld naar defensie enzo, beveiliging. Dat zou ook vervelend voor je kunnen uitpakken..
pi_86766826
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef StijnDa het volgende:

[..]

En wie weet heeft de maffia het niet op de VVD, extra geld naar defensie enzo, beveiliging. Dat zou ook vervelend voor je kunnen uitpakken..
Volgens mij ben jij gewoon maffia O-)
pi_86766893
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

})
  donderdag 23 september 2010 @ 21:31:47 #144
168777 Rave_NL
pi_86766938
Al een half uur te laat..

De maffia is ook niet meer wat het geweest is.. :')

SPOILER
pi_86766953
Spannend :D nacht post komt toch zo?
  donderdag 23 september 2010 @ 21:32:54 #146
238120 Duimelot
pi_86766992
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef ReWout het volgende:
Spannend :D nacht post komt toch zo?
vraagt hij heel nonchalant alsof ie al weet wat er gaat gebeuren....!!!!???
pi_86767008
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Rave_NL het volgende:

SPOILER
Hahahaha
pi_86767042
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

vraagt hij heel nonchalant alsof ie al weet wat er gaat gebeuren....!!!!???
:') hoezo... paranoia
pi_86767060
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

De paints in de links op je profiel zijn wel leuk :P Jammer dat de meesten niet meer werken.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:34:26 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86767085
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef ReWout het volgende:

[..]

Paranoïde
  donderdag 23 september 2010 @ 21:34:51 #151
238120 Duimelot
pi_86767110
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:33 schreef ReWout het volgende:

[..]

nah was niet serieus, is tijd doding tot de ware hints komen :P
  donderdag 23 september 2010 @ 21:35:21 #152
238120 Duimelot
pi_86767153
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Paranoïde
ik begreep m toch dat is het belangrijkste ;)
pi_86767267
Oh oh Cherso is begonnen. Voor de mensen die willen kijken.
pi_86767271
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Pff de taalmaffia komt je halen als je zo nonchalant met de Nederlandse taal omgaat, hoor! ;(
  donderdag 23 september 2010 @ 21:37:14 #155
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86767273
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Voor mij niet, maar dat is een offtopic discussie.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:37:35 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86767293
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Stali het volgende:
Ik ga het wel rtlgemisten.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:38:20 #157
168777 Rave_NL
pi_86767352
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Stali het volgende:
wederom met de lapot op de schoot! ^O^
pi_86767388
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik ook :Y
pi_86767399
quote:

[..]

Doe ik ook. Maar kan niet echt multitasken. :').
pi_86767428
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Doe ik ook. Maar kan niet echt multitasken. :').
Zolang er geen hints zijn is dat geen probleem ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 21:39:40 #161
238120 Duimelot
pi_86767432
quote:

[..]

ga ik ook doen ^O^
zal je zien dat als ik terug kom de kills geweest zijn en we 4 pagina's verder zijn :')
pi_86767470
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ga het wel rtlgemisten.
prioriteiten stellen he :p
  donderdag 23 september 2010 @ 21:40:15 #163
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_86767473
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Pff de taalmaffia komt je halen als je zo nonchalant met de Nederlandse taal omgaat, hoor! ;(
Ik ben ze nog niet tegen gekomen en ik ben hier de spellings held :{w
pi_86767589
Ik ben Vin, en bij jou duw ik hem er niet in met tegenzin :')
pi_86767596
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Lekker weer daar? :P
super benauwd. onweer in de lucht denk ik. maar wel 30 graden
Live from Chicago
  donderdag 23 september 2010 @ 21:42:26 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86767610
Tombolalala, Etc haar History linkte naar haar profiel, heb het in de OP aangepast en zou je het dan in de wiki nog even willen aanpassen?
pi_86767631
Nog niets? Als wij eens te laat zijn dan... uh :D
  donderdag 23 september 2010 @ 21:43:06 #168
163094 Ladidadida
pi_86767651
Bijna hoor mensen! Het komt er zo echt aan :P
pi_86767657
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef Kalkmaar het volgende:
Nog niets? Als wij eens te laat zijn dan... uh :D
life is unfair :'(
pi_86767662
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
Bijna hoor mensen! Het komt er zo echt aan :P
^O^
pi_86767767
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben Vin, en bij jou duw ik hem er niet in met tegenzin :')
Die van Matsu Matsu (?) vond ik nog leuker.
Ik zeg gewoon "hoi" en als ze niets terugzegt dan zeg ik "van groeten word je niet zwanger"

Heel droog. :D.
pi_86767806
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Stali het volgende:

[..]

Die van Matsu Matsu (?) vond ik nog leuker.
Ik zeg gewoon "hoi" en als ze niets terugzegt dan zeg ik "van groeten word je niet zwanger"

Heel droog. :D.
En heel slecht :P
  donderdag 23 september 2010 @ 21:45:47 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86767813
:'( spoilers :'(
pi_86767824
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
:'( spoilers :'(
Sorry :*
pi_86767890
Sorry
pi_86767912
Gerrit _O-
  donderdag 23 september 2010 @ 21:48:55 #177
238120 Duimelot
pi_86767972
BIW leef ik nog?
pi_86768010
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Duimelot het volgende:
BIW leef ik nog?
Kan je je voet nog in je nek leggen?
  donderdag 23 september 2010 @ 21:50:13 #179
163094 Ladidadida
pi_86768045

Terwijl de regen zachtjes tegen de ramen tikte, maakte Stali zich op om naar bed te gaan. Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt, en Stali maakte zich op om alleen in haar Hästensbed te kruipen. Ze lag nog maar net in het donker toen ze opeens een geluid in de hoek hoorde. Doodstil lag Stali in bed te luisteren, zich langzaam realiserend dat het geluid steeds dichterbij kwam. Ineens kwamen vanuit het donker twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.

Puntenslijpsel was nog op het dorpsplein en verliet als één van de laatsten het feest. Ze had enorm genoten van de ruige muziek, en lallend en strompelend liep ze terug naar huis. Puntenslijpsel was zich er niet van bewust dat ze gevolgd werd door een duister persoon, die totaal niet opviel. Puntselslijpsel zong nog een lied maar kreeg opeens van achter een klap op haar hoofd. “Heee joooh jij mallllle loeoeoeeder,” probeerde ze nog uit te brengen, terwijl ze struikelde over haar eigen woorden. Ze wilde zich omdraaien maar raakte uit balans en viel op de grond. In een flits zag ze een ijzeren staaf op zich afkomen en daarna werd alles zwart voor haar ogen. Puntenslijpsel (cop) stierf aan inwendige bloedingen midden op straat.

Intussen was JaniesBrownie in haar badkamer bezig, ze wilde nog even gauw een douche nemen voordat ook zij haar bed zou opzoeken. JaniesBrownie poetste haar tanden en ging daarna nog even een broodje eten in de keuken, om vervolgens onder de douche te stappen. Onder de douche zong ze altijd haar zelfbedachte liederen. “Ik ben zo gek op milfjes, milfjes pak ik als ik kan, tralalala”. JaniesBrownie zong zo hard dat ze niet merkte dat twee figuren haar badkamer waren ingekomen. Met een snelle beweging ramde de één de douchedeuren open en trok de ander Janies onder de douche weg. Janies slaakte een gil maar deze werd bruut afgekapt doordat de mob met een mes in één soepele beweging JaniesBrownies (dorpsbewoner) hoofd van haar romp scheidde.

Rust zacht, Stali, Puntenslijpsel en JaniesBrownie…

[hintvrije zone]
Dorpelingen, jullie mogen de hints gaan ontrafelen! Morgen om 21:00 wordt degene met de meeste stemmen gelynched! Succes!

En remember: overal waar ‘hij’ staat, mag ook ‘zij’ gelezen worden en vice versa.
pi_86768095
ja fuck daar ga ik alweer :')
Live from Chicago
pi_86768118
Zien jullie nu wel dat ik eerlijk was.
pi_86768141
:( Dit is niet wat er bedoeld werd met vrouwen en kinderen eerst :(

RIP
  donderdag 23 september 2010 @ 21:52:33 #183
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86768161
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je houdt de traditie in stand :')

Maar noes, JB, die vertrouwde ik op gevoel :'( met wie moet ik nu pmen
pi_86768199
3 vrouwen minder :'(
  donderdag 23 september 2010 @ 21:53:23 #185
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86768224
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Met mij *O*
Radio Soulwax!
pi_86768241
ben het serieus wel echt een beetje zat dat ik er altijd als eerste uitlig. ik zet me juist harstikke in -O-
Live from Chicago
pi_86768280
quote:
“Ik ben zo gek op milfjes, milfjes pak ik als ik kan, tralalala”
  donderdag 23 september 2010 @ 21:54:16 #188
168777 Rave_NL
pi_86768287
Ik leef nog! *O*
pi_86768334
quote:

[..]

En terecht dus ^O^

Ben ik weer dood, zit ik met mn lijstje ;(

Veel plezier nog samen :')

:'( :'( :'( Waaarom?!?!?!
compact en kleverig.
pi_86768342
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gecondoleerd met jezelf.
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

:'( :'( :'( Waaarom?!?!?!
Jij ook
  donderdag 23 september 2010 @ 21:55:55 #191
163094 Ladidadida
pi_86768391
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Het duurt ff maar dan heb je ook wat :')
pi_86768424
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Gecondoleerd met jezelf.
[..]

Jij ook
Subtiel.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:56:24 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86768429
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Met mij *O*
Ik vertrouw jou zo ver ik je kan gooien :')
pi_86768431
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Het duurt ff maar dan heb je ook wat :')
Ik vind hem uiterst origineel :P
  donderdag 23 september 2010 @ 21:56:45 #195
238120 Duimelot
pi_86768447
ik leef nog *O*

oh RIP voor de doden -O- JB nu kan je wel met Ado knuffelen :*
pi_86768481
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
ik leef nog *O*

oh RIP voor de doden -O- JB nu kan je wel met Ado knuffelen :*
Hij is pas over anderhalf uur thuis :')
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:58:11 #197
238120 Duimelot
pi_86768525
quote:

[..]

volgens JB lijk ik enorm op haar, of zij op mij....
je merkt amper verschil.... ;)
pi_86768568
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, ik zei dat je me soms aan mij doet denken. :P
compact en kleverig.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:58:54 #199
238120 Duimelot
pi_86768572
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hij is pas over anderhalf uur thuis :')
oh das dan kut -O-
maar mag je niet nog mee zoeken in de hints? niet dat ik er al veel van bak :')
  donderdag 23 september 2010 @ 21:59:40 #200
238120 Duimelot
pi_86768624
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, ik zei dat je me soms aan mij doet denken. :P
ach ik doe t ietwat overdrijven maar zeg zelf al er iemand te vertrouwen is dan is t wel duim!?!?
  donderdag 23 september 2010 @ 22:00:51 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86768691
Rip aan de nabestaanden.
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 22:00:58 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86768704
quote:

[..]

Ben je al aan het zoeken?
pi_86768711
quote:

[..]

oh das dan kut -O-
maar mag je niet nog mee zoeken in de hints? niet dat ik er al veel van bak :')
Dat kan ik wel doen, voor mn eigen lol, maar daar mag ik verder niets meer over zeggen :P
compact en kleverig.
pi_86768729
Dit soort dingen:
quote:
en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:02:25 #205
238120 Duimelot
pi_86768771
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben je al aan het zoeken?
ja maar vind het wel moeilijk :')
even pen en papier erbij pakken....
  donderdag 23 september 2010 @ 22:03:11 #206
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86768814
O, ik ben dus nog niets aan het zoeken. Net gewerkt, morgen weer een dag
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 22:03:16 #207
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86768816
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]

Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.
Radio Soulwax!
  donderdag 23 september 2010 @ 22:04:01 #208
163094 Ladidadida
pi_86768849
quote:
Dit soort dingen:
[..]

Alles in de verhaaltjes cursief gedrukt kan over de mobs gaan.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:04:32 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86768875
quote:
Dit soort dingen:
[..]

Ja. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gaan over iemand die veel in R&P post, of iemand die in een topic postte met zo'n soort titel.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:10:28 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86769155
Ah bah, Kalkmaar heeft keiveel tekst in zn fotoboek.
pi_86769182
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gaan over iemand die veel in R&P post, of iemand die in een topic postte met zo'n soort titel.
Bijvoorbeeld iemand die veel in de Singles SC zit?? :X
  donderdag 23 september 2010 @ 22:11:41 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86769229
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld iemand die veel in de Singles SC zit?? :X
Oeh wie wie wie wie
pi_86769268
Gaan de hints per alinea over 1 persoon of staan er hints van alle 3 de moordenaars in alle 3 de alinea;s?
pi_86769284
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oeh wie wie wie wie
Huppelmuts als ik me goed herinner van de pre-check.
pi_86769348
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oeh wie wie wie wie
PI
  donderdag 23 september 2010 @ 22:14:16 #216
168777 Rave_NL
pi_86769362
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaan de hints per alinea over 1 persoon of staan er hints van alle 3 de moordenaars in alle 3 de alinea;s?
Volgens mij van alleen de moordenaar van 1 in die alinea.. :)
pi_86769439
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:13 schreef CaLeX het volgende:

[..]

PI
Wat betekent dat? :@
pi_86769480
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Volgens mij van alleen de moordenaar van 1 in die alinea.. :)
Van elke moordenaar staan er 3 hints.

Zo kunnen er in het derde stukje (waar er 2 de badkamer in kwamen) 6 hints staan
pi_86769534
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat betekent dat? :@
Zo een moeilijke hint was het niet :p

Je bent gezakt voor de test! (de Posticon die ik gebruikte leidt naar de SCer)
  donderdag 23 september 2010 @ 22:17:39 #220
238120 Duimelot
pi_86769555
pffffffffffffffffffff teveel mensen waar moet ik beginnen
denk alwel te weten wie PS gedaan heeft, nou ja bij 1 iemand past al het een en ander :')
maar eerst even verder zoeken!
pi_86769594
Er staan best veel verwijzingen naar muziek in, ruige muziek, liederen zingen. Susi heeft wat topics in MUZ: http://forum.fok.nl/user/history/202348 Zou het een verwijzing naar haar zijn?
  donderdag 23 september 2010 @ 22:19:32 #223
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86769649
Muziek, dat is altijd majo.
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 22:20:08 #224
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86769688
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Van elke moordenaar staan er 3 hints.

Zo kunnen er in het derde stukje (waar er 2 de badkamer in kwamen) 6 hints staan
Waarom sturen ze er 2 eigenlijk. Was toch niet echt nodig.
Radio Soulwax!
  donderdag 23 september 2010 @ 22:20:27 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86769706
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staan best veel verwijzingen naar muziek in, ruige muziek, liederen zingen. Susi heeft wat topics in MUZ: http://forum.fok.nl/user/history/202348 Zou het een verwijzing naar haar zijn?
In twee stukken gaat het over muziek en zingen hè, dus bij twee mafia.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:21:05 #226
238120 Duimelot
pi_86769739
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef 08gnoT. het volgende:
oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....
pi_86769925
Dus in de tekst van de nacht zitten de hints ... Ja?
pi_86769956
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef -Engel- het volgende:
Dus in de tekst van de nacht zitten de hints ... Ja?
ja
pi_86769960
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....
Zover had ik nog niet gekeken, die heeft ook aardig wat MUZ staan ja.. en een verder leeg profiel en fobo.
pi_86769975
En wtf is een Hästensbed?
pi_86769998
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Waarom sturen ze er 2 eigenlijk. Was toch niet echt nodig.
keuze tbv velddokter?
  donderdag 23 september 2010 @ 22:28:27 #232
168777 Rave_NL
pi_86770108
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef Beach het volgende:
scandinavische luxe boxspringbed. ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 22:28:40 #233
163094 Ladidadida
pi_86770121
Succes mensen :D Ik ga achterover leunen en genieten :D :7
  donderdag 23 september 2010 @ 22:29:11 #234
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86770153
quote:
Een duur bed :P
Radio Soulwax!
pi_86770165
quote:
Het klinkt als iets buitelands, en puntenslijpsel woont in de USA... maar dat is een dorpsbewoner dus die kon het sowieso niet zijn.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:29:32 #236
238120 Duimelot
pi_86770168
quote:
een zweeds bed zover ik heb kunnen googlen :')
wie heeft er een zweedse naam of een ikea topic? :P
  donderdag 23 september 2010 @ 22:30:03 #237
216584 Trevland
pi_86770192
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?
  donderdag 23 september 2010 @ 22:30:21 #238
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86770207
quote:
zo heten de bedden in smaland
Laffe huichelaar
pi_86770211
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Hmm dat wordt dus weer zoeken in de PH.
pi_86770235
Ik weet wie mij gekilled heeft.

Mijn vraag is mag je als je dood bent nog iemand helpen per PM of is het gewoon klaar?
Dan doe ik het uiteraard niet.
pi_86770243
http://forum.fok.nl/user/history/182560 Hij heeft pas veel muziek, zeker een mod daarvan? Dat ik dat niet eerder zag.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:32:03 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86770299
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef 08gnoT. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/182560 Hij heeft pas veel muziek, zeker een mod daarvan? Dat ik dat niet eerder zag.
Ja, die was bij voorbaat al gedoemd als er weer eens muziek in voor zou komen :')
  donderdag 23 september 2010 @ 22:32:10 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86770304
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Stali het volgende:
Ik weet wie mij gekilled heeft.

Mijn vraag is mag je als je dood bent nog iemand helpen per PM of is het gewoon klaar?
Dan doe ik het uiteraard niet.
Als je dood bent ben je dood. Dan mag je je neit meer met het spel bemoeien. Ik zal het niet doorvertellen als je me toch een PM stuurt, maar ladi niet laten horen
Laffe huichelaar
  donderdag 23 september 2010 @ 22:32:37 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86770331
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:

[..]

Finland, Hästens is Zweden dus zou het eerder bij Ikea zoeken.
pi_86770347
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, die was bij voorbaat al gedoemd als er weer eens muziek in voor zou komen :')
Ik kende heel de user niet :')
  donderdag 23 september 2010 @ 22:33:42 #246
238120 Duimelot
pi_86770387
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:

[..]

in dr fobo wordt iig een vreemd taaltje gesproken :') maar of ze in zweden zit??
  donderdag 23 september 2010 @ 22:33:53 #247
216584 Trevland
pi_86770397
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Finland, Hästens is Zweden dus zou het eerder bij Ikea zoeken.
Dat was het, ik wist dat ze ergens in het noorden zat maar wist niet waar ;) dus opzoek naar Ikea dan
pi_86770442
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik kende heel de user niet :')
Ik denk ook van "huh, doet die mee dan?"
pi_86770497
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je dood bent ben je dood. Dan mag je je neit meer met het spel bemoeien. Ik zal het niet doorvertellen als je me toch een PM stuurt, maar ladi niet laten horen
Nee dan doe ik het uiteraard niet.

Wens jullie heel veel plezier. *O* .
Ik heb het verkeerd gespeeld maar het is wel een heel erg leuk spel. Zou graag nog eens meedoen.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:36:44 #250
216584 Trevland
pi_86770556
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb het verkeerd gespeeld maar het is wel een heel erg leuk spel. Zou graag nog eens meedoen.
Stuur dan een PM naar Ladi dat je de volgende ronde mee wil doen en je kan altijd mee lezen hoe het verder gaat ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 22:37:03 #251
163094 Ladidadida
pi_86770571
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:

[..]

Stuur dan een PM naar Ladi dat je de volgende ronde mee wil doen en je kan altijd mee lezen hoe het verder gaat ;)
Heb 'r alweer opgeschreven ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 22:37:23 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86770587
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Heb je Liesje ook?
pi_86770596
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Of iemand vervangen mocht dat nodig zijn.
pi_86770645
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Tof van je. Bedankt. Sowieso voor al het werk dat je doet als SL.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:39:15 #255
238120 Duimelot
pi_86770673
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik denk ook van "huh, doet die mee dan?"
viel dus totaal niet op! nr 2 nog 1 en we weten t zeker!
pi_86770798
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef Duimelot het volgende:

[..]

viel dus totaal niet op! nr 2 nog 1 en we weten t zeker!
:') wat weet je zeker dan
  donderdag 23 september 2010 @ 22:43:07 #257
238120 Duimelot
pi_86770876
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef Beach het volgende:

[..]

:') wat weet je zeker dan
die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?
pi_86771137
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:

[..]

die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?

Oh op die manier. Het lijkt me dan een goeie eerste keus ja.
pi_86771246
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
denk alwel te weten wie PS gedaan heeft, nou ja bij 1 iemand past al het een en ander :')
dat is wel heeel persoonlijke info hoor :@

SPOILER
Live from Chicago
pi_86771748
Er zijn 2 mobjes bij JB geweest..
Dan staan er toch ook hints naar 2 mobjes in dat stukje?
pi_86771870
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef lynda het volgende:
Er zijn 2 mobjes bij JB geweest..
Dan staan er toch ook hints naar 2 mobjes in dat stukje?

donderdag 23 september 2010 @ 23:12:59 #262
202348 Susi
Temple of Love
pi_86772127
Ik ga even terugelezen. Niets posten aub.
pi_86772177
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken
Dit vond ik in Duimelot haar posthostorie, na googlen op 'dure matrassen hastensbed' kom je op een FOK! topic waarin ze het hebben over hoe duur hastens bed wel niet is.
Iemand die dit verdacht vindt?
  donderdag 23 september 2010 @ 23:16:35 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86772251
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
Dit vond ik in Duimelot haar posthostorie, na googlen op 'dure matrassen hastensbed' kom je op een FOK! topic waarin ze het hebben over hoe duur hastens bed wel niet is.
Yup, staat bij mij bovenaan + singlesreeks + singles nog eens extra noemen in het fotoboek.
  donderdag 23 september 2010 @ 23:17:05 #265
202348 Susi
Temple of Love
pi_86772272
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
Goede vondst !

Meestal gaan de SL alleen maar af op de Posthistories van 2 pagina's, ik weet niet in welke pagina van Duimelots posthistorie dit staat. Er wordt dan niet naar de inhoud van de posts gekeken, alleen naar de topictitels.
Ladi, ik neem aan dat dit keer ook weer zo is ?

Desondanks is dat een goede hint, zie nl de titel :)
pi_86772273
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Yup, staat bij mij bovenaan + singlesreeks + singles nog eens extra noemen in het fotoboek.
Ik ben pitten ;) Succes mensjes.
  donderdag 23 september 2010 @ 23:20:32 #267
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86772412
-Engel- heeft daar ook in gepost
Radio Soulwax!
  donderdag 23 september 2010 @ 23:22:23 #268
202348 Susi
Temple of Love
pi_86772477
quote:
Terwijl de regen zachtjes tegen de ramen tikte, maakte Stali zich op om naar bed te gaan. Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt, en Stali maakte zich op om alleen in haar Hästensbed te kruipen. Ze lag nog maar net in het donker toen ze opeens een geluid in de hoek hoorde. Doodstil lag Stali in bed te luisteren, zich langzaam realiserend dat het geluid steeds dichterbij kwam. Ineens kwamen vanuit het donker twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.
- Dure matrassen
- Singles scoren niet

/ nu even -Engel- checken
  donderdag 23 september 2010 @ 23:23:29 #269
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86772512
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef Sheepcidus het volgende:
-Engel- heeft daar ook in gepost
Wel meer, maar Duimelot benadrukt het extra in haar fotoboek.
pi_86772513
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef Susi het volgende:

[..]

- Dure matrassen
- Singles scoren niet
scherp
pi_86772548
Hoi
pi_86772549
Wel, dan begin ik maar met stemmen.
Even denken hoe het ook alweer ging.

#vote Beach krioro
pi_86772566
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:24 schreef Beach het volgende:

#vote Beach krioro
  donderdag 23 september 2010 @ 23:25:29 #274
202348 Susi
Temple of Love
pi_86772579
quote:

#vote Beach krioro
Waarom Krioro ?
  donderdag 23 september 2010 @ 23:25:37 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86772583
quote:

#vote Beach krioro
Jij stijgt zo hard op de bullshitmeter nu, dat wil je niet weten.
pi_86772591
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:

[..]

pi_86772611
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als ik maar op de goede manier stem.
  donderdag 23 september 2010 @ 23:26:46 #278
168777 Rave_NL
pi_86772633
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb echt serieus zitten kijken naar die van PS maar ik kan er echt 0,0 uit halen.. :')

Puntenslijpsel was nog op het dorpsplein en verliet als één van de laatsten het feest. Ze had enorm genoten van de ruige muziek, en lallend en strompelend liep ze terug naar huis. Puntenslijpsel was zich er niet van bewust dat ze gevolgd werd door een duister persoon, die totaal niet opviel. Puntselslijpsel zong nog een lied maar kreeg opeens van achter een klap op haar hoofd. “Heee joooh jij mallllle loeoeoeeder,” probeerde ze nog uit te brengen, terwijl ze struikelde over haar eigen woorden. Ze wilde zich omdraaien maar raakte uit balans en viel op de grond. In een flits zag ze een ijzeren staaf op zich afkomen en daarna werd alles zwart voor haar ogen. Puntenslijpsel (cop) stierf aan inwendige bloedingen midden op straat.

Ruige muziek -> rock?
een duister persoon -> alto? gothic?
een ijzeren staaf -> hooligan?

pi_86772642
quote:

[..]

En ik bescherm geen mafia mocht je dat soms denken; ik heb dit spel al vaak genoeg gedaan om te weten wat wel en niet kan.
pi_86772652
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Lekker boeiend wat duimelot zegt, die word gewoon gelynched morgen hoor als ik dit zo zie
pi_86772691
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:27 schreef psaexorp het volgende:

[..]

Lekker boeiend wat duimelot zegt, die word gewoon gelynched morgen hoor als ik dit zo zie
NA die lynch weet ik dan meer.
  donderdag 23 september 2010 @ 23:30:30 #282
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86772775
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wel meer, maar Duimelot benadrukt het extra in haar fotoboek.
Zij zijn de enige twee die in die met dure matras in de TT hebben gepost. :Y
Radio Soulwax!
  donderdag 23 september 2010 @ 23:30:42 #283
202348 Susi
Temple of Love
pi_86772783
quote:
-Engel-

- Geen hosselcapaciteiten PH
- Dure matrassen PH

Mwoah, zo op het eerste gezicht niet heel veel, maar het zijn beginnetjes :)
pi_86772799
Yes ik leef gewoon nog! :D

Sjo, nu alles maar eens doornemen/doorlezen
  donderdag 23 september 2010 @ 23:37:23 #285
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86773034
Goedeavond :W.
A little knowledge is a dangerous thing.
  donderdag 23 september 2010 @ 23:38:55 #286
168777 Rave_NL
pi_86773104
Welterusten :W
Morgen om 9 uur voor de nieuwe ronde of wat?
  donderdag 23 september 2010 @ 23:41:48 #287
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86773206
Haa ik leef, morgen opzoek naar hints. Nu slapen. Moe.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_86773236
quote:

[..]

*O*
pi_86773276
Ik snap het nu al niet meer :? ;(
  donderdag 23 september 2010 @ 23:46:06 #290
202348 Susi
Temple of Love
pi_86773360
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef -Engel- het volgende:
Heel simpel. Er zijn er drie dood. In de stukjes waarin beschreven staat hoe zij vermoord zijn, staan er hints naar degenen die hen hebben vermoord, naar de maffia dus.
En nu mogen wij gaan puzzelen :Y

Die verwijzingen naar die hints kun je vinden in de posthistories, fotoboeken en profielen.
pi_86773483
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef -Engel- het volgende:
Een stom voorbeeldje:
In het nachtverhaal staat dat Klaas vermoord is en nu een engel is geworden.

In die zin kan de hint zijn: Engel. Wat bijvoorbeeld naar jou toe kan wijzen.
  donderdag 23 september 2010 @ 23:51:20 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86773546
Ik post onze hints in t nieuwe deel
  donderdag 23 september 2010 @ 23:51:41 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86773560
Wie maakt het nieuwe topic, is Ladidadia aanwezig?
pi_86773567
vol dan maar?
pi_86773582
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Wie maakt het nieuwe topic, is Ladidadia aanwezig?
Die is er morgen om half 10 wel :')
  donderdag 23 september 2010 @ 23:53:05 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86773598
Dan open ik hem wel
pi_86773601
Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.

Zou hij...?
  donderdag 23 september 2010 @ 23:54:31 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86773649
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.

Zou hij...?
Dat vind ik nog een beetje schraal.
pi_86773673
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:

Zou hij...?
PS is al dood sukkel :P
  donderdag 23 september 2010 @ 23:55:37 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86773676
Slaapt iedereen al? :N
pi_86773702
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Slaapt iedereen al? :N
nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')