Nee!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze drie maffia op jou afsturen toch wel?
BGs zijn altijd dorp.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen bodyguards dan geen maffia zijn?
Dan is echt helemaal niemand meer te vertrouwen!
Nee iedereen heeft maar max 1 speciale rol denk ik? En maffia is al 1 rol.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen bodyguards dan geen maffia zijn?
Dan is echt helemaal niemand meer te vertrouwen!
Kunnen ze 3 maffia op 1 persoon af sturen?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze drie maffia op jou afsturen toch wel?
Ja, de bodyguards kunnen de bodyguards van een mafialid zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
Maar de BM kan wél een maffialid zijn toch?
Dus dan beschermen de dorpsleden een maffialid, tot hij gelynched wordt?
Heb ik het nu een beetje door?
Als ie beschermt wordt door de dokter zijn ze allebei al dood. En als de dokter de BM beschermt samen met een BG zijn ze toch alledrie dood?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kunnen ze 3 maffia op 1 persoon af sturen?
Das ook niet nuttig
Dan is er 1 iemand dood en dan?
Ik dacht dat je dood ging als allebei je bodyguards vermoord waren en dat jij dan daarna dood mocht? Hoe zit t dan?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
Maar de BM kan wél een maffialid zijn toch?
Dus dan beschermen de dorpsleden een maffialid, tot hij gelynched wordt?
Heb ik het nu een beetje door?
Lol neequote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ie beschermt wordt door de dokter zijn ze allebei al dood. En als de dokter de BM beschermt samen met een BG zijn ze toch alledrie dood?
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol neeDe burgemeester kan niet dood in de nacht, welke omweg je ook probeert te vinden. No way dat ze beide bgs vinden en dat dat alles goed samenloopt
Ja, als de BG's dood zijn kun je mij dood maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dood ging als allebei je bodyguards vermoord waren en dat jij dan daarna dood mocht? Hoe zit t dan?
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet?! Ook niet als alle bodyguards al dood zijn?
Frappant
Mods kunnen dat niet. Alleen Danny kan dat met heel veel moeite maar dat doet hij niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Duimelot het volgende:
Euh misschien een heel rare vraag die mij opeens te binnenschoot he
maar kunnen modjes niet pm's lezen of is dat pure onzin die mij ooit verteld is?
Waar zijn die bodyguards dan voor? Als de BM toch niet dood kan in de nacht?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol neeDe burgemeester kan niet dood in de nacht, welke omweg je ook probeert te vinden. No way dat ze beide bgs vinden en dat dat alles goed samenloopt
quote:
Zegt ze nuquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel
[..]
Mods kunnen dat niet. Alleen Danny kan dat met heel veel moeite maar dat doet hij niet.
De BM kan dood als de BGs dood zijn, ik dacht dat dat algemeen bekend was dus dat schaarde ik niet onder omwegquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar zijn die bodyguards dan voor? Als de BM toch niet dood kan in de nacht?
Oh, het kan wel als de bodyguards dood zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar zijn die bodyguards dan voor? Als de BM toch niet dood kan in de nacht?
Ja, ik zei het wat krom, maar dat bedoelde ikquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als de BG's dood zijn kun je mij dood maken.
Je schiep even verwarringquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De BM kan dood als de BGs dood zijn, ik dacht dat dat algemeen bekend was dus dat schaarde ik niet onder omweg
nee ok dan weet ik dat ook weer, en danny doet niet mee aan dit spel toch!?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mods kunnen dat niet. Alleen Danny kan dat met heel veel moeite maar dat doet hij niet.
Lol nee, Danny doet niet mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ok dan weet ik dat ook weer, en danny doet niet mee aan dit spel toch!?
Neequote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ok dan weet ik dat ook weer, en danny doet niet mee aan dit spel toch!?
Ik snap jequote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar de mafia kan niet beide BGs vinden, die gelijk targetten en dan ook op mij. Tenzij de BGs dom zijn. Als ze de BGs vinden is dat puur geluk en dan ga je niet een kill wasten aan de BM omdat je misschien de BGs hebt, misschien ook niet. Bedoelde ik alleen maar
maar je krijgt geen nieuwe BG als er een dood is toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar de mafia kan niet beide BGs vinden, die gelijk targetten en dan ook op mij. Tenzij de BGs dom zijn. Als ze de BGs vinden is dat puur geluk en dan ga je niet een kill wasten aan de BM omdat je misschien de BGs hebt, misschien ook niet. Bedoelde ik alleen maar
Danny heeft wel wat beters te doenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Maar zelfs als ie dat wel zou doen, zou ik zo naief zijn dat ik niet bang was dat ie PM;s ging lezen
Ik pm niet zoveel nog
Nee, en ja theoretisch kan ik heel snel dood, maar dan heb ik het wel een nacht volgehouden!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je krijgt geen nieuwe BG als er een dood is toch?
Dus theoretisch gezien zou je de volgende ronde dood kunnen....
Ze zou theoretisch gezien deze ronde al dood kunnen. Als de BG's aan de maffia hebben verteld dat ze BG's zijn, of als ze dat zelf heeft gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat zou schraal zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zou theoretisch gezien deze ronde al dood kunnen. Als de BG's aan de maffia hebben verteld dat ze BG's zijn, of als ze dat zelf heeft gedaan
Maar dan moet de maffia wel weten of de BG dood zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als je sterft wordt je rol bekend gemaakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar dan moet de maffia wel weten of de BG dood zijn
Ik had het over het spel, als er iemand was dioe PM's kon lezen onder ons, zou ik ervan uitgaan dat ie dat niet zou doen, ik ben goedgelovigquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Danny heeft wel wat beters te doenMaar goed, laten we Danny erbuiten houden
ik pm amper iig niet over het spel, maar zag hara en schoot opeens door me heen dat ze gewoon ladidadida ofzoiets dr pm box maar hoefde te lezen....quote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Maar zelfs als ie dat wel zou doen, zou ik zo naief zijn dat ik niet bang was dat ie PM;s ging lezen
Ik pm niet zoveel nog
Leuk spelletje is het danquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik pm amper iig niet over het spel, maar zag hara en schoot opeens door me heen dat ze gewoon ladidadida ofzoiets dr pm box maar hoefde te lezen....
En jij zou gewoon even als ado inloggen....
jaja wilde t gewoon even zeker weten
Dat heb ik nog niet eens gedaan om te kijken waar ik die ene (100% zeker onterechte) note voor hebquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik pm amper iig niet over het spel, maar zag hara en schoot opeens door me heen dat ze gewoon ladidadida ofzoiets dr pm box maar hoefde te lezen....
En jij zou gewoon even als ado inloggen....
jaja wilde t gewoon even zeker weten
theoretisch gezien kan alles maar praktijk gerichte ervaring geeft mij het vermoeden dat ik weer veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste enthousiast begonnen ben en waarschijnlijk op dit moment doogeschreven wordquote:Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zou theoretisch gezien deze ronde al dood kunnen. Als de BG's aan de maffia hebben verteld dat ze BG's zijn, of als ze dat zelf heeft gedaan
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
theoretisch gezien kan alles maar praktijk gerichte ervaring geeft mij het vermoeden dat ik weer veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste enthousiast begonnen ben en waarschijnlijk op dit moment doogeschreven word
Ik heb geen idee wie er dood gaan. Als ik maar positief genoeg ben, blijf ik vast levenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
theoretisch gezien kan alles maar praktijk gerichte ervaring geeft mij het vermoeden dat ik weer veeeeeeeeeeeeeeeeeeelste enthousiast begonnen ben en waarschijnlijk op dit moment doogeschreven word
geef mij es wat van die positiviteitquote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er dood gaan. Als ik maar positief genoeg ben, blijf ik vast leven
En Als Hara maffia is, blijf ik ook leven, want ik vertrouw haar![]()
En nu laten ze je leven zodat het dorp denkt dat ik mafia ben, hoera!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er dood gaan. Als ik maar positief genoeg ben, blijf ik vast leven
En Als Hara maffia is, blijf ik ook leven, want ik vertrouw haar![]()
Dan zijn ze wel heel stomquote:Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nu laten ze je leven zodat het dorp denkt dat ik mafia ben, hoera!
Er zal vast wel één zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef StijnDa het volgende:
Misschien blijkt de maffia wel inactief te zijn en sturen ze hun stem niet op?
Jawel hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar die mag dan toch niet 3 moorden beslissen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, back on topic. Ik wil graag blijven leven
compact en kleverig.
Mee eensquote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soweiso denk ik dat ik het wel verdien om te blijven leven, want ik ben er veel,ik vind dat de maffia eerst mensen dood moet maken die er nooit zijn![]()
theoretisch mogelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook. Alleen had ik er 10 posts voor nodigquote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
theoretisch mogelijk
Maar in de praktijk zal de maffia nooit op de BM schieten als ze weten dat er nog 2 BG's zijn
F5 na een toilet bezoekje had kunnen helpen jaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook. Alleen had ik er 10 posts voor nodig
Hoelang zijn jouw toiletbezoekjes?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
F5 na een toilet bezoekje had kunnen helpen ja
Zeker meer dan 30 minuten als ik even terugtelquote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoelang zijn jouw toiletbezoekjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik verdenk jouquote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik verdenk nog iedereen straks 3 niet meer
Vooral de locatie weggeven dan!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik wil ook niet dood want anders leer ik dit spelletje nooit.
+ ik heb mezelf in gegraven in een diepe bunker net aan de rand van het dorp.
Moet wel, anders zijn ze 8 minuten te laat en gaat er niemand dood.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Zal de maffia al beslist hebben?
Vind het best spannend wie eraan gaan
Denk je niet dat ze hun aanvalsbasis ergens op een rustige plek hebben? (Aan de rand van het dorp ofzo)quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik wil ook niet dood want anders leer ik dit spelletje nooit.
+ ik heb mezelf in gegraven in een diepe bunker net aan de rand van het dorp.
Ze moesten voor half 9 doorgegeven hebben wie er dood gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Zal de maffia al beslist hebben?
Vind het best spannend wie eraan gaan
Hahahaha wie weet. Ik begin het te snappen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze hun aanvalsbasis ergens op een rustige plek hebben? (Aan de rand van het dorp ofzo)
Ik vroeg aan het begin al ergens of het niet handig was als je anoniem in het fobo ging glurenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste voyeur(s) Sheepcidus
Wat is dit.
Neuh waarom?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg aan het begin al ergens of het niet handig was als je anoniem in het fobo ging gluren
Maar goed, dat is maar 1x gevallen geloof ik.
Joa, of om iemand erin te luizen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef 08gnoT. het volgende:
FoBo bekijken is toch alleen nodig om de hints op te lossen of niet?
Omdat dat de vorige keer ook als tip gegeven werdquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste voyeur(s) Sheepcidus
Wat is dit.
De moorden komen nu.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry... waar in het spel zitten we nu?
je gaat dadelijk dood als je pech hebt.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry... waar in het spel zitten we nu?
ahhh gotcha, thanks. Tijdsverschil is een bitch af en toe hahaquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef lynda het volgende:
Back in time
Heeft het nog nut om terug te lezen? Vast niet
Bij jou is het halverwege de middag?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahhh gotcha, thanks. Tijdsverschil is een bitch af en toe haha
Ben net wakkerquote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bij jou is het halverwege de middag?
Ja wij waren hem beu hier, dus nu komt hij jouw kant opquote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Begint flink te onweren hier, slecht voorteken?
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja wij waren hem beu hier, dus nu komt hij jouw kant op
Daar komt wel zo ongeveer ons onweer vandaan jaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
West Brabant
Waar blijven de rouwkaarten
Nee, maar dat lukt wel met mn elleboog!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan je je neus nog aanraken met je tong?
Hmm, twijfelgevalletje dan...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, maar dat lukt wel met mn elleboog!
jaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bij jou is het halverwege de middag?
Das de maffia die je voeltquote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
DE Spanning....... pfffffff ik voel ze gewoon in mn nek hijgen....
ja zeg ik toch, ik vrees met grote vrezenquote:
Ik vrees dat het gedaan is voor me. Wat jij eerder al aangaf, heb teveel gepost.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
DE Spanning....... pfffffff ik voel ze gewoon in mn nek hijgen....
Dat wekt gemengde gevoelens opquote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben er weer! Kills komen eraan hoor........
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Beach het volgende:
Nog niks? Maar ik wil het weten voordat Oh Oh Cherso begint.
ja dat heb ik dus ook nu, vorige keer was ik er ook zo uit, ik leer ook niets van mn foutenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gedaan is voor me. Wat jij eerder al aangaf, heb teveel gepost.
Van die stillen weet je niet eens of ze nog wel meedoen.
Met laptop op schoot ER kijken!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zeg ik toch, ik vrees met grote vrezen
alleen wat duurt het lang, ik had makkelijk expeditie robinson kunnen kijken......
na expeditie robinson die ik maar via uitzending gemist ging kijken omdat ik er op tijd bij wilde zijn hierquote:
Ik ga dat ook proberen als het me lukt.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook nu, vorige keer was ik er ook zo uit, ik leer ook niets van mn fouten
oh als ze me laten leven dan ga ik vanaf dan mijn bek houden.....
nou ja een beetje dan
Wel goedkoop hoor; doen alsof je niet zo actief bent zodat je wat buiten schot blijft.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hou me expres wat rustiger voor de maffia op me gaat jagen
Als ze dat nog niet doen natuurlijk
ja he, hoop dat de mafia meeleest en haar nu op de lijst zettenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel goedkoop hoor; doen alsof je niet zo actief bent zodat je wat buiten schot blijft.
En wie weet heeft de maffia het niet op de VVD, extra geld naar defensie enzo, beveiliging. Dat zou ook vervelend voor je kunnen uitpakken..quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:![]()
Ik post ook altijd op de verkeerde momenten en de verkeerde tekst
Volgens mij ben jij gewoon maffiaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En wie weet heeft de maffia het niet op de VVD, extra geld naar defensie enzo, beveiliging. Dat zou ook vervelend voor je kunnen uitpakken..
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Rave_NL het volgende:HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vraagt hij heel nonchalant alsof ie al weet wat er gaat gebeuren....!!!!???
De paints in de links op je profiel zijn wel leukquote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon maffia
Pff de taalmaffia komt je halen als je zo nonchalant met de Nederlandse taal omgaat, hoor!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begreep m toch dat is het belangrijkste
Voor mij niet, maar dat is een offtopic discussie.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begreep m toch dat is het belangrijkste
Ik ga het wel rtlgemisten.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Stali het volgende:
Oh oh Cherso is begonnen. Voor de mensen die willen kijken.
wederom met de lapot op de schoot!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Stali het volgende:
Oh oh Cherso is begonnen. Voor de mensen die willen kijken.
Ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
wederom met de lapot op de schoot!
Doe ik ook. Maar kan niet echt multitasken.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zolang er geen hints zijn is dat geen probleemquote:Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar kan niet echt multitasken..
ga ik ook doenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
prioriteiten stellen he :pquote:
Ik ben ze nog niet tegen gekomen en ik ben hier de spellings heldquote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Pff de taalmaffia komt je halen als je zo nonchalant met de Nederlandse taal omgaat, hoor!
super benauwd. onweer in de lucht denk ik. maar wel 30 gradenquote:
life is unfairquote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef Kalkmaar het volgende:
Nog niets? Als wij eens te laat zijn dan... uh
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
Bijna hoor mensen! Het komt er zo echt aan
Die van Matsu Matsu (?) vond ik nog leuker.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben Vin, en bij jou duw ik hem er niet in met tegenzin
En heel slechtquote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Die van Matsu Matsu (?) vond ik nog leuker.
Ik zeg gewoon "hoi" en als ze niets terugzegt dan zeg ik "van groeten word je niet zwanger"
Heel droog..
Je houdt de traditie in standquote:
Met mijquote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je houdt de traditie in stand
Maar noes, JB, die vertrouwde ik op gevoelmet wie moet ik nu pmen
En terecht dusquote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het duurt ff maar dan heb je ook watquote:
Subtiel.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gecondoleerd met jezelf.
[..]
Jij ook
Ik vind hem uiterst origineelquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het duurt ff maar dan heb je ook wat
Hij is pas over anderhalf uur thuisquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Duimelot het volgende:
ik leef nog![]()
oh RIP voor de dodenJB nu kan je wel met Ado knuffelen
volgens JB lijk ik enorm op haar, of zij op mij....quote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat je me soms aan mij doet denken.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens JB lijk ik enorm op haar, of zij op mij....
je merkt amper verschil....
oh das dan kutquote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is pas over anderhalf uur thuis
ach ik doe t ietwat overdrijven maar zeg zelf al er iemand te vertrouwen is dan is t wel duim!?!?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat je me soms aan mij doet denken.
Ben je al aan het zoeken?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens JB lijk ik enorm op haar, of zij op mij....
je merkt amper verschil....
Dat kan ik wel doen, voor mn eigen lol, maar daar mag ik verder niets meer over zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh das dan kut![]()
maar mag je niet nog mee zoeken in de hints? niet dat ik er al veel van bak
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.quote:en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.
Alles in de verhaaltjes cursief gedrukt kan over de mobs gaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.
Ja. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gaan over iemand die veel in R&P post, of iemand die in een topic postte met zo'n soort titel.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die veel in de Singles SC zit??quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gaan over iemand die veel in R&P post, of iemand die in een topic postte met zo'n soort titel.
Oeh wie wie wie wiequote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die veel in de Singles SC zit??
Volgens mij van alleen de moordenaar van 1 in die alinea..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaan de hints per alinea over 1 persoon of staan er hints van alle 3 de moordenaars in alle 3 de alinea;s?
Van elke moordenaar staan er 3 hints.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mij van alleen de moordenaar van 1 in die alinea..
Zo een moeilijke hint was het niet :pquote:
Waarom sturen ze er 2 eigenlijk. Was toch niet echt nodig.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Van elke moordenaar staan er 3 hints.
Zo kunnen er in het derde stukje (waar er 2 de badkamer in kwamen) 6 hints staan
In twee stukken gaat het over muziek en zingen hè, dus bij twee mafia.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staan best veel verwijzingen naar muziek in, ruige muziek, liederen zingen. Susi heeft wat topics in MUZ: http://forum.fok.nl/user/history/202348 Zou het een verwijzing naar haar zijn?
oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staan best veel verwijzingen naar muziek in, ruige muziek, liederen zingen. Susi heeft wat topics in MUZ: http://forum.fok.nl/user/history/202348 Zou het een verwijzing naar haar zijn?
jaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef -Engel- het volgende:
Dus in de tekst van de nacht zitten de hints ... Ja?
Zover had ik nog niet gekeken, die heeft ook aardig wat MUZ staan ja.. en een verder leeg profiel en fobo.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....
keuze tbv velddokter?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom sturen ze er 2 eigenlijk. Was toch niet echt nodig.
Het klinkt als iets buitelands, en puntenslijpsel woont in de USA... maar dat is een dorpsbewoner dus die kon het sowieso niet zijn.quote:
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
scandinavische luxe boxspringbed.
Hmm dat wordt dus weer zoeken in de PH.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
scandinavische luxe boxspringbed.
Ja, die was bij voorbaat al gedoemd als er weer eens muziek in voor zou komenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef 08gnoT. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/182560 Hij heeft pas veel muziek, zeker een mod daarvan? Dat ik dat niet eerder zag.
Als je dood bent ben je dood. Dan mag je je neit meer met het spel bemoeien. Ik zal het niet doorvertellen als je me toch een PM stuurt, maar ladi niet laten horenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Stali het volgende:
Ik weet wie mij gekilled heeft.
Mijn vraag is mag je als je dood bent nog iemand helpen per PM of is het gewoon klaar?
Dan doe ik het uiteraard niet.
Finland, Hästens is Zweden dus zou het eerder bij Ikea zoeken.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?
Ik kende heel de user nietquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die was bij voorbaat al gedoemd als er weer eens muziek in voor zou komen
in dr fobo wordt iig een vreemd taaltje gesprokenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?
Dat was het, ik wist dat ze ergens in het noorden zat maar wist niet waarquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Finland, Hästens is Zweden dus zou het eerder bij Ikea zoeken.
Nee dan doe ik het uiteraard niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dood bent ben je dood. Dan mag je je neit meer met het spel bemoeien. Ik zal het niet doorvertellen als je me toch een PM stuurt, maar ladi niet laten horen
Stuur dan een PM naar Ladi dat je de volgende ronde mee wil doen en je kan altijd mee lezen hoe het verder gaatquote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dan doe ik het uiteraard niet.
Wens jullie heel veel plezier..
Ik heb het verkeerd gespeeld maar het is wel een heel erg leuk spel. Zou graag nog eens meedoen.
Heb 'r alweer opgeschrevenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stuur dan een PM naar Ladi dat je de volgende ronde mee wil doen en je kan altijd mee lezen hoe het verder gaat
Of iemand vervangen mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dan doe ik het uiteraard niet.
Wens jullie heel veel plezier..
Ik heb het verkeerd gespeeld maar het is wel een heel erg leuk spel. Zou graag nog eens meedoen.
viel dus totaal niet op! nr 2 nog 1 en we weten t zeker!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk ook van "huh, doet die mee dan?"
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
viel dus totaal niet op! nr 2 nog 1 en we weten t zeker!
die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?quote:
Oh op die manier. Het lijkt me dan een goeie eerste keus ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?
dat is wel heeel persoonlijke info hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
pffffffffffffffffffff teveel mensen waar moet ik beginnen
denk alwel te weten wie PS gedaan heeft, nou ja bij 1 iemand past al het een en ander
maar eerst even verder zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef lynda het volgende:
Er zijn 2 mobjes bij JB geweest..
Dan staan er toch ook hints naar 2 mobjes in dat stukje?
Yup, staat bij mij bovenaan + singlesreeks + singles nog eens extra noemen in het fotoboek.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken
Dit vond ik in Duimelot haar posthostorie, na googlen op 'dure matrassen hastensbed' kom je op een FOK! topic waarin ze het hebben over hoe duur hastens bed wel niet is.
Iemand die dit verdacht vindt?
Goede vondst !quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken
Dit vond ik in Duimelot haar posthostorie, na googlen op 'dure matrassen hastensbed' kom je op een FOK! topic waarin ze het hebben over hoe duur hastens bed wel niet is.
Iemand die dit verdacht vindt?
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup, staat bij mij bovenaan + singlesreeks + singles nog eens extra noemen in het fotoboek.
- Dure matrassenquote:Terwijl de regen zachtjes tegen de ramen tikte, maakte Stali zich op om naar bed te gaan. Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt, en Stali maakte zich op om alleen in haar Hästensbed te kruipen. Ze lag nog maar net in het donker toen ze opeens een geluid in de hoek hoorde. Doodstil lag Stali in bed te luisteren, zich langzaam realiserend dat het geluid steeds dichterbij kwam. Ineens kwamen vanuit het donker twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.
Wel meer, maar Duimelot benadrukt het extra in haar fotoboek.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:20 schreef Sheepcidus het volgende:
-Engel- heeft daar ook in gepost
scherpquote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef Susi het volgende:
[..]
- Dure matrassen
- Singles scoren niet
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:24 schreef Beach het volgende:
Wel, dan begin ik maar met stemmen.
Even denken hoe het ook alweer ging.
#vote Beach krioro
Waarom Krioro ?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:24 schreef Beach het volgende:
#vote Beach krioro
Jij stijgt zo hard op de bullshitmeter nu, dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:24 schreef Beach het volgende:
#vote Beach krioro
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die krioro muziek fanaat die niet opvalt en dan als ondertitel: in for te kill!!?? oh en hij komt in een bodybuild topic zou daar die ijzerenstang mee te maken hebben?
Als ik maar op de goede manier stem.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij stijgt zo hard op de bullshitmeter nu, dat wil je niet weten.
Ik heb echt serieus zitten kijken naar die van PS maar ik kan er echt 0,0 uit halen..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
pffffffffffffffffffff teveel mensen waar moet ik beginnen
denk alwel te weten wie PS gedaan heeft, nou ja bij 1 iemand past al het een en ander
maar eerst even verder zoeken!
En ik bescherm geen mafia mocht je dat soms denken; ik heb dit spel al vaak genoeg gedaan om te weten wat wel en niet kan.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NA die lynch weet ik dan meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:27 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat duimelot zegt, die word gewoon gelynched morgen hoor als ik dit zo zie
Zij zijn de enige twee die in die met dure matras in de TT hebben gepost.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel meer, maar Duimelot benadrukt het extra in haar fotoboek.
-Engel-quote:Terwijl de regen zachtjes tegen de ramen tikte, maakte Stali zich op om naar bed te gaan. Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt, en Stali maakte zich op om alleen in haar Hästensbed te kruipen. Ze lag nog maar net in het donker toen ze opeens een geluid in de hoek hoorde. Doodstil lag Stali in bed te luisteren, zich langzaam realiserend dat het geluid steeds dichterbij kwam. Ineens kwamen vanuit het donker twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel simpel. Er zijn er drie dood. In de stukjes waarin beschreven staat hoe zij vermoord zijn, staan er hints naar degenen die hen hebben vermoord, naar de maffia dus.quote:
Een stom voorbeeldje:quote:
Die is er morgen om half 10 welquote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Wie maakt het nieuwe topic, is Ladidadia aanwezig?
Dat vind ik nog een beetje schraal.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.
Zou hij...?
PS is al dood sukkelquote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Puntenslijpsel -> Duister persoon, die niet opvalt
Kalkmaar heeft een geburkadeerd persoon in zijn fobo (zwart, bedekt, duister) en is pas lid, en valt dus nog niet op op FOK.
Zou hij...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |