Ik verdenk jouquote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik verdenk nog iedereen straks 3 niet meer
Vooral de locatie weggeven dan!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik wil ook niet dood want anders leer ik dit spelletje nooit.
+ ik heb mezelf in gegraven in een diepe bunker net aan de rand van het dorp.
Moet wel, anders zijn ze 8 minuten te laat en gaat er niemand dood.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Zal de maffia al beslist hebben?
Vind het best spannend wie eraan gaan
Denk je niet dat ze hun aanvalsbasis ergens op een rustige plek hebben? (Aan de rand van het dorp ofzo)quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik wil ook niet dood want anders leer ik dit spelletje nooit.
+ ik heb mezelf in gegraven in een diepe bunker net aan de rand van het dorp.
Ze moesten voor half 9 doorgegeven hebben wie er dood gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Zal de maffia al beslist hebben?
Vind het best spannend wie eraan gaan
Hahahaha wie weet. Ik begin het te snappen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze hun aanvalsbasis ergens op een rustige plek hebben? (Aan de rand van het dorp ofzo)
Ik vroeg aan het begin al ergens of het niet handig was als je anoniem in het fobo ging glurenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste voyeur(s) Sheepcidus
Wat is dit.
Neuh waarom?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg aan het begin al ergens of het niet handig was als je anoniem in het fobo ging gluren
Maar goed, dat is maar 1x gevallen geloof ik.
Joa, of om iemand erin te luizen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef 08gnoT. het volgende:
FoBo bekijken is toch alleen nodig om de hints op te lossen of niet?
Omdat dat de vorige keer ook als tip gegeven werdquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste voyeur(s) Sheepcidus
Wat is dit.
De moorden komen nu.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry... waar in het spel zitten we nu?
je gaat dadelijk dood als je pech hebt.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry... waar in het spel zitten we nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |