De BM kan dood als de BGs dood zijn, ik dacht dat dat algemeen bekend was dus dat schaarde ik niet onder omwegquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar zijn die bodyguards dan voor? Als de BM toch niet dood kan in de nacht?
Oh, het kan wel als de bodyguards dood zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar zijn die bodyguards dan voor? Als de BM toch niet dood kan in de nacht?
Ja, ik zei het wat krom, maar dat bedoelde ikquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als de BG's dood zijn kun je mij dood maken.
Je schiep even verwarringquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De BM kan dood als de BGs dood zijn, ik dacht dat dat algemeen bekend was dus dat schaarde ik niet onder omweg
nee ok dan weet ik dat ook weer, en danny doet niet mee aan dit spel toch!?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mods kunnen dat niet. Alleen Danny kan dat met heel veel moeite maar dat doet hij niet.
Lol nee, Danny doet niet mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ok dan weet ik dat ook weer, en danny doet niet mee aan dit spel toch!?
Neequote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ok dan weet ik dat ook weer, en danny doet niet mee aan dit spel toch!?
Ik snap jequote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar de mafia kan niet beide BGs vinden, die gelijk targetten en dan ook op mij. Tenzij de BGs dom zijn. Als ze de BGs vinden is dat puur geluk en dan ga je niet een kill wasten aan de BM omdat je misschien de BGs hebt, misschien ook niet. Bedoelde ik alleen maar
maar je krijgt geen nieuwe BG als er een dood is toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar de mafia kan niet beide BGs vinden, die gelijk targetten en dan ook op mij. Tenzij de BGs dom zijn. Als ze de BGs vinden is dat puur geluk en dan ga je niet een kill wasten aan de BM omdat je misschien de BGs hebt, misschien ook niet. Bedoelde ik alleen maar
Danny heeft wel wat beters te doenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Maar zelfs als ie dat wel zou doen, zou ik zo naief zijn dat ik niet bang was dat ie PM;s ging lezen
Ik pm niet zoveel nog
Nee, en ja theoretisch kan ik heel snel dood, maar dan heb ik het wel een nacht volgehouden!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je krijgt geen nieuwe BG als er een dood is toch?
Dus theoretisch gezien zou je de volgende ronde dood kunnen....
Ze zou theoretisch gezien deze ronde al dood kunnen. Als de BG's aan de maffia hebben verteld dat ze BG's zijn, of als ze dat zelf heeft gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat zou schraal zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zou theoretisch gezien deze ronde al dood kunnen. Als de BG's aan de maffia hebben verteld dat ze BG's zijn, of als ze dat zelf heeft gedaan
Maar dan moet de maffia wel weten of de BG dood zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als je sterft wordt je rol bekend gemaakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar dan moet de maffia wel weten of de BG dood zijn
Ik had het over het spel, als er iemand was dioe PM's kon lezen onder ons, zou ik ervan uitgaan dat ie dat niet zou doen, ik ben goedgelovigquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Danny heeft wel wat beters te doenMaar goed, laten we Danny erbuiten houden
ik pm amper iig niet over het spel, maar zag hara en schoot opeens door me heen dat ze gewoon ladidadida ofzoiets dr pm box maar hoefde te lezen....quote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Maar zelfs als ie dat wel zou doen, zou ik zo naief zijn dat ik niet bang was dat ie PM;s ging lezen
Ik pm niet zoveel nog
Leuk spelletje is het danquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik pm amper iig niet over het spel, maar zag hara en schoot opeens door me heen dat ze gewoon ladidadida ofzoiets dr pm box maar hoefde te lezen....
En jij zou gewoon even als ado inloggen....
jaja wilde t gewoon even zeker weten
Dat heb ik nog niet eens gedaan om te kijken waar ik die ene (100% zeker onterechte) note voor hebquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik pm amper iig niet over het spel, maar zag hara en schoot opeens door me heen dat ze gewoon ladidadida ofzoiets dr pm box maar hoefde te lezen....
En jij zou gewoon even als ado inloggen....
jaja wilde t gewoon even zeker weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |