Pff de taalmaffia komt je halen als je zo nonchalant met de Nederlandse taal omgaat, hoor!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begreep m toch dat is het belangrijkste
Voor mij niet, maar dat is een offtopic discussie.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begreep m toch dat is het belangrijkste
Ik ga het wel rtlgemisten.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Stali het volgende:
Oh oh Cherso is begonnen. Voor de mensen die willen kijken.
wederom met de lapot op de schoot!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Stali het volgende:
Oh oh Cherso is begonnen. Voor de mensen die willen kijken.
Ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
wederom met de lapot op de schoot!
Doe ik ook. Maar kan niet echt multitasken.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zolang er geen hints zijn is dat geen probleemquote:Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar kan niet echt multitasken..
ga ik ook doenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
prioriteiten stellen he :pquote:
Ik ben ze nog niet tegen gekomen en ik ben hier de spellings heldquote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Pff de taalmaffia komt je halen als je zo nonchalant met de Nederlandse taal omgaat, hoor!
super benauwd. onweer in de lucht denk ik. maar wel 30 gradenquote:
life is unfairquote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef Kalkmaar het volgende:
Nog niets? Als wij eens te laat zijn dan... uh
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
Bijna hoor mensen! Het komt er zo echt aan
Die van Matsu Matsu (?) vond ik nog leuker.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben Vin, en bij jou duw ik hem er niet in met tegenzin
En heel slechtquote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Die van Matsu Matsu (?) vond ik nog leuker.
Ik zeg gewoon "hoi" en als ze niets terugzegt dan zeg ik "van groeten word je niet zwanger"
Heel droog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |