ahhh gotcha, thanks. Tijdsverschil is een bitch af en toe hahaquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef lynda het volgende:
Back in time
Heeft het nog nut om terug te lezen? Vast niet
Bij jou is het halverwege de middag?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahhh gotcha, thanks. Tijdsverschil is een bitch af en toe haha
Ben net wakkerquote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bij jou is het halverwege de middag?
Ja wij waren hem beu hier, dus nu komt hij jouw kant opquote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Begint flink te onweren hier, slecht voorteken?
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja wij waren hem beu hier, dus nu komt hij jouw kant op
Daar komt wel zo ongeveer ons onweer vandaan jaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
West Brabant
Waar blijven de rouwkaarten
Nee, maar dat lukt wel met mn elleboog!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan je je neus nog aanraken met je tong?
Hmm, twijfelgevalletje dan...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, maar dat lukt wel met mn elleboog!
jaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bij jou is het halverwege de middag?
Das de maffia die je voeltquote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
DE Spanning....... pfffffff ik voel ze gewoon in mn nek hijgen....
ja zeg ik toch, ik vrees met grote vrezenquote:
Ik vrees dat het gedaan is voor me. Wat jij eerder al aangaf, heb teveel gepost.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
DE Spanning....... pfffffff ik voel ze gewoon in mn nek hijgen....
Dat wekt gemengde gevoelens opquote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben er weer! Kills komen eraan hoor........
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Beach het volgende:
Nog niks? Maar ik wil het weten voordat Oh Oh Cherso begint.
ja dat heb ik dus ook nu, vorige keer was ik er ook zo uit, ik leer ook niets van mn foutenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gedaan is voor me. Wat jij eerder al aangaf, heb teveel gepost.
Van die stillen weet je niet eens of ze nog wel meedoen.
Met laptop op schoot ER kijken!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zeg ik toch, ik vrees met grote vrezen
alleen wat duurt het lang, ik had makkelijk expeditie robinson kunnen kijken......
na expeditie robinson die ik maar via uitzending gemist ging kijken omdat ik er op tijd bij wilde zijn hierquote:
Ik ga dat ook proberen als het me lukt.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook nu, vorige keer was ik er ook zo uit, ik leer ook niets van mn fouten
oh als ze me laten leven dan ga ik vanaf dan mijn bek houden.....
nou ja een beetje dan
Wel goedkoop hoor; doen alsof je niet zo actief bent zodat je wat buiten schot blijft.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hou me expres wat rustiger voor de maffia op me gaat jagen
Als ze dat nog niet doen natuurlijk
ja he, hoop dat de mafia meeleest en haar nu op de lijst zettenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel goedkoop hoor; doen alsof je niet zo actief bent zodat je wat buiten schot blijft.
En wie weet heeft de maffia het niet op de VVD, extra geld naar defensie enzo, beveiliging. Dat zou ook vervelend voor je kunnen uitpakken..quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:![]()
Ik post ook altijd op de verkeerde momenten en de verkeerde tekst
Volgens mij ben jij gewoon maffiaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En wie weet heeft de maffia het niet op de VVD, extra geld naar defensie enzo, beveiliging. Dat zou ook vervelend voor je kunnen uitpakken..
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef Rave_NL het volgende:HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vraagt hij heel nonchalant alsof ie al weet wat er gaat gebeuren....!!!!???
De paints in de links op je profiel zijn wel leukquote:Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |