Ben je al aan het zoeken?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens JB lijk ik enorm op haar, of zij op mij....
je merkt amper verschil....
Dat kan ik wel doen, voor mn eigen lol, maar daar mag ik verder niets meer over zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh das dan kut![]()
maar mag je niet nog mee zoeken in de hints? niet dat ik er al veel van bak
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.quote:en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.
Alles in de verhaaltjes cursief gedrukt kan over de mobs gaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Kunnen dus hints zijn naar de moordenaar he? Ook al gaan ze in dit verhaaltje over het slachtoffer.
Ja. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gaan over iemand die veel in R&P post, of iemand die in een topic postte met zo'n soort titel.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Dit soort dingen:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die veel in de Singles SC zit??quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gaan over iemand die veel in R&P post, of iemand die in een topic postte met zo'n soort titel.
Oeh wie wie wie wiequote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die veel in de Singles SC zit??
Volgens mij van alleen de moordenaar van 1 in die alinea..quote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaan de hints per alinea over 1 persoon of staan er hints van alle 3 de moordenaars in alle 3 de alinea;s?
Van elke moordenaar staan er 3 hints.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mij van alleen de moordenaar van 1 in die alinea..
Zo een moeilijke hint was het niet :pquote:
Waarom sturen ze er 2 eigenlijk. Was toch niet echt nodig.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Van elke moordenaar staan er 3 hints.
Zo kunnen er in het derde stukje (waar er 2 de badkamer in kwamen) 6 hints staan
In twee stukken gaat het over muziek en zingen hè, dus bij twee mafia.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staan best veel verwijzingen naar muziek in, ruige muziek, liederen zingen. Susi heeft wat topics in MUZ: http://forum.fok.nl/user/history/202348 Zou het een verwijzing naar haar zijn?
oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....quote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staan best veel verwijzingen naar muziek in, ruige muziek, liederen zingen. Susi heeft wat topics in MUZ: http://forum.fok.nl/user/history/202348 Zou het een verwijzing naar haar zijn?
jaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef -Engel- het volgende:
Dus in de tekst van de nacht zitten de hints ... Ja?
Zover had ik nog niet gekeken, die heeft ook aardig wat MUZ staan ja.. en een verder leeg profiel en fobo.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik dacht daarbij aan psaexorp ook omdat het een duister persoon is die niet opvalt en er is erg weinig bekend over psaexorp....
keuze tbv velddokter?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom sturen ze er 2 eigenlijk. Was toch niet echt nodig.
Het klinkt als iets buitelands, en puntenslijpsel woont in de USA... maar dat is een dorpsbewoner dus die kon het sowieso niet zijn.quote:
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
scandinavische luxe boxspringbed.
Hmm dat wordt dus weer zoeken in de PH.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
scandinavische luxe boxspringbed.
Ja, die was bij voorbaat al gedoemd als er weer eens muziek in voor zou komenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef 08gnoT. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/182560 Hij heeft pas veel muziek, zeker een mod daarvan? Dat ik dat niet eerder zag.
Als je dood bent ben je dood. Dan mag je je neit meer met het spel bemoeien. Ik zal het niet doorvertellen als je me toch een PM stuurt, maar ladi niet laten horenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Stali het volgende:
Ik weet wie mij gekilled heeft.
Mijn vraag is mag je als je dood bent nog iemand helpen per PM of is het gewoon klaar?
Dan doe ik het uiteraard niet.
Finland, Hästens is Zweden dus zou het eerder bij Ikea zoeken.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?
Ik kende heel de user nietquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die was bij voorbaat al gedoemd als er weer eens muziek in voor zou komen
in dr fobo wordt iig een vreemd taaltje gesprokenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zat Susi toen niet al eens in zweden(of nog steeds)?
Dat was het, ik wist dat ze ergens in het noorden zat maar wist niet waarquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Finland, Hästens is Zweden dus zou het eerder bij Ikea zoeken.
Nee dan doe ik het uiteraard niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dood bent ben je dood. Dan mag je je neit meer met het spel bemoeien. Ik zal het niet doorvertellen als je me toch een PM stuurt, maar ladi niet laten horen
Stuur dan een PM naar Ladi dat je de volgende ronde mee wil doen en je kan altijd mee lezen hoe het verder gaatquote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dan doe ik het uiteraard niet.
Wens jullie heel veel plezier..
Ik heb het verkeerd gespeeld maar het is wel een heel erg leuk spel. Zou graag nog eens meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |