Zie je die lijst in de OP? Die moeten allemaal nog doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie nou nog niet klaar?!
Ik krijg er steeds meer zin in!
Wring, wring, wring.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:47 schreef Beach het volgende:
## unvote Krioro vote Tombola
Tombola (3) Hara, Beach
Beach (1) Sheepcidus
Omdat ik Hara toch wel een beetje geloof met die complete lijst.
kijk, daar gaat ie al !quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:47 schreef Beach het volgende:
## unvote Krioro vote Tombola
Tombola (3) Hara, Beach
Beach (1) Sheepcidus
Omdat ik Hara toch wel een beetje geloof met die complete lijst.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef Beach het volgende:
Jullie spelen wel zo de mafia in de kaart, maar goed.
Die kunnen nu makkelijk meegaan op een onschuldige.
Je weet hopelijk genoeg als ik onschuldig blijk.quote:
Ok, eerst twijfelde ik nog, maar dit is wel het toppunt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef Beach het volgende:
Jullie spelen wel zo de mafia in de kaart, maar goed.
Die kunnen nu makkelijk meegaan op een onschuldige.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ok, eerst twijfelde ik nog, maar dit is wel het toppunt.
vrijdag 24 september 2010 @ 00:13:18quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef -Engel- het volgende:
Ik weet niet maar:
08gnoT:
Welke douchegel gebruiken jullie? douche(gel)
Gaar wijf bij de Subway broodje ?
Of loop ik nu weer rond te zoeken op plaatsen waar ik het niet zoeken moet?
o....quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
vrijdag 24 september 2010 @ 00:13:18
Ladidaida kijkt niet in de toekomst.
Nee, iedereen. Dus ook mafia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen alleen dopsbewoners burgermeester worden?
Subway staat ook al in de hintslijst in de sepo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o....
soms moet je dus gewoon wel naar bed gaan
hmmm.... ik moet meer clues nazoeken... maar dat haa l ik niet meer... en morgen kan ik niet online komen...
weet ik niet... en gezien het lekkere zoeken van mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen kon zich verkiesbaar stellen behalve de bodyguards.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar de bodyguards krijgen die rol pas na de verkiezingen dus iedereen kan,quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Iedereen kon zich verkiesbaar stellen behalve de bodyguards.
En ik die spelregels maar leren he? Nu al in mijn graf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar de bodyguards krijgen die rol pas na de verkiezingen dus iedereen kan,
Ja, dat was veranderd, lang geleden. Weet ik zeker, maar misschien nu niet meer of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:12 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik die spelregels maar leren he? Nu al in mijn graf..
Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.
Wie weet bij calamiteiten of herverkiezingen. Geen idee uiteraard.
Neen ik stemde om de stroopwafels.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:19 schreef Susi het volgende:
Voor de BM-verkiezing hebben Sheepcidus en -Engel- op Tombolafan gestemd. Tombolafan en Beach stemden op Harajuku. Mocht Tombolafan een mob blijken, maakt dat gelijk Sheep en -Engel- een stuk verdachter. Met name -Engel-, omdat er al een stuk over matrassen in haar posthistory staat en een hoop singlesreeksen.
die maakt gewoon een mafia af oke...quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wat gaat de nachtwaker doen? Wat vindt het dorp dat de nachtwaker moet gaan doen?
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die maakt gewoon een mafia af oke...
Maar Duimelot en Engel hebben hetzelfde stuk, en dan vind ik Duimelot een betere optie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:31 schreef Susi het volgende:
Ben ik met je eens.
Met een natte vinger zou ik zeggen dat Duimelot, -Engel-, Beach en Tombolalalafan maffia zijn.
Die's meer singlesgericht ivm fobo bedoel je neem ik aan. Da's waarquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Duimelot en Engel hebben hetzelfde stuk, en dan vind ik Duimelot een betere optie.
Mag je dat nu ook niet meer dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nouhou ik wil ook hints zoeken
dat kan gewoon hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nouhou ik wil ook hints zoeken
Het laatste.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag je dat nu ook niet meer dan?of mag je het wel maar er dan niet over posten?
Iddquote:
nou joepiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |