Vind eens betere voor die twee stukken dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:28 schreef timmmmm het volgende:
Maar ok. Tombolafan is wel sterk, de hints daarnaartoe, maar beach vind ik vrij zwak, net als Duimelot. Hoe verdacht ze zich ook gedragen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zegt ook omdat, als je het topic even terugleest, voor je dingen roept, Beach ineens op krioro ging met veel te weinig bewijs, net als jij nu, OOK, doet.
Dat met je lamme pogingen hara wat aan te smeren, maakt vooral jou verdacht.
Waarom stem je trouwens in vredesnaam zonder dat je iets teruggelezen hebt?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind eens betere voor die twee stukken dan?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een haat..
Ik vind de hints nog niet bepaald overtuigend, even een kopje koffie nemen, wakker worden, en dan ga ik zelf nog even kijken
Dat je als eerste iemand met maar heel weinig hints naar zich toe verdacht maakt, maakt het niet beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
dat is me inderdaad geheel ontgaan dan
nou dan maakt me dat maar verdacht, ik denk toch dat het Krioro is en dat heb ik gisteravond al geroepen voordat Beach daar iets van zei
Dat spreekt juist niet in je voordeel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
dat is me inderdaad geheel ontgaan dan
nou dan maakt me dat maar verdacht, ik denk toch dat het Krioro is en dat heb ik gisteravond al geroepen voordat Beach daar iets van zei
't Is toch wel vaker dat dorp de eerste nacht niets doet omdat we geen hints hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:37 schreef timmmmm het volgende:
O, en de maffia had 3 kills. Er zijn 3 mensen dood. De seriemoordenaar heeft dus blijkbaar niets gedaan. Wie was er inactief, van 2 tot 10?
Seriemoordenaar is geen dorp. Nachtwaker welquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is toch wel vaker dat dorp de eerste nacht niets doet omdat we geen hints hebben.
Oh ja kakquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seriemoordenaar is geen dorp. Nachtwaker wel
Waar is mijn dubbele stem gebleven dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:40 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Hara, Beach
Beach (4) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts
Krioro (1) Duimelot
Isdatzo (1) Dorpsoudste
Waar komt de stem voor isdatzo vandaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:40 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Hara, Beach
Beach (4) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts
Krioro (1) Duimelot
Isdatzo (1) Dorpsoudste
Dorpoudste heeft een extra stem die hij moet pmen, en die ging blijkbaar voor Isdatzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar komt de stem voor isdatzo vandaan?
Ik snap er de ballen van![]()
Oh zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dorpoudste heeft een extra stem die hij moet pmen, en die ging blijkbaar voor Isdatzo.
OOh, huhquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is mijn dubbele stem gebleven dan?
bij de volgende kills krijg je vast meer hints, dan heb je genoeg om zelfs mij over te halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
Duimelot okay, maar Beach niet sterk genoeg?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, btw, stel dat alle maffia dood is, moet de seriemoordenaar dan nog gezocht worden, of heeft t dorp dan al gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |