Ik trok sowieso al een wenkbrauw omhoog bij haar posts gelijk na de moorden, daarna keek ik naar de hints en toen ging de andere ook omhoog. Vanochtend zou mijn derde wenkbrauw omhoog zijn gegaan als ik die zou hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef Susi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat een ijzeren staaf naar een bodybuilder verwijst, is echt té ver gezocht. Zoals gezegd: die ondertitel is te algemeen. Als er nou in het stukje stond 'hij had zin om te moorden', ging ik met je mee.
Duister persoon: Kan inderdaad zijn als er weinig over hem/haar bekend is, maar over dat niet opvallen; da's ook te vaag. Want met een deelnemersveld met 20+ mensen, zijn er áltijd mensen die niet opvallen. En dat kun je ook nog niet echt zeggen na één nacht. Daarnaast komt Krioro al langere tijd op Fok. Dan kun je beter kijken naar iemand die nog niet zo lang is geregistreerd of degene die met een doek over z'n hoofd in z'n fotoboek staat.
Bovendien schreef je al bij het vallen van de eerste nacht ''oeh nu word ik doodgeschreven enzo.'' Het is altijd een beetje dubieus als mensen dat doen.
Ik ga ook elke keer snel doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Bovendien schreef je al bij het vallen van de eerste nacht ''oeh nu word ik doodgeschreven enzo.'' Het is altijd een beetje dubieus als mensen dat doen.
Maar het is een roep om aandacht, en die wil je niet als je geen maffia bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga ook elke keer snel doodDus ik zeg dat ook weleens
Kudo's voor Calex' bijdrage !quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar het is een roep om aandacht, en die wil je niet als je geen maffia bent
Dus jij vind het leuk dat mensen dood gaanquote:
moet je toch niet zeggen, dan gaan ze twee man op jou afsturen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Kudo's voor Calex' bijdrage !
Kijk, als je nou een beetje actief, onschuldig en goed dingen opzoekt, is het wat meer te verwachten dat je doodgaat.
Daarom verwacht ik bijvoorbeeld eerder dat ik doodga. Dus als de beschermknakker/maffiahoer even langskomt ...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dus jij vind het leuk dat mensen dood gaan
*opschrijft*
Alles wordt nu ook wel duidelijker dan met de OP alleen, hmm.quote:
Ja zeker. Maar jij had al een keer geroepen dat het spel al spelende duidelijker werd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alles wordt nu ook wel duidelijker dan met de OP alleen, hmm.
Des te meer hints voor onsquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
moet je toch niet zeggen, dan gaan ze twee man op jou afsturen.
En een wijd poepertje met al die veren die erin gestoken wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Ladidadida het volgende:
CaLeX heeft straks een hele harem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |